Дорожнє обладнання
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2019-04-01-001525-b 641f326eb09e4a9d8b96795b8550c528
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03344119
Місцезнаходження замовника: 10003, Україна, Житомирська обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4
Контактна особа замовника: Кузьменко Світлана
+380632926335
zhuashtender@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 17 квітня 2019 13:56
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Пристрої примусового зниження швидкості "лежачі поліцейські" в кількості 416 елементів: 352 основних, 64 кінцевих, 1700 кріплень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
416 шт
Пристрої примусового зниження швидкості "лежачі поліцейські"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

01 квітня 2019 15:33
Електронний цифровий підпис
01 квітня 2019 15:31
Додаток 1.doc
01 квітня 2019 15:31
Додаток 2.doc
01 квітня 2019 15:31
Тендерна документацiя лежачі поліцейські.doc
01 квітня 2019 15:31
додаток 4.doc
01 квітня 2019 15:31
Додаток 3.doc
01 квітня 2019 15:31
Пропозиція додаток 5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кріплення
Дата подання: 04 квітня 2019 12:38
Дата відповіді: 05 квітня 2019 14:16
Доброго дня! Можлива поставка товару з меншою кількістю кріплень? Яким чином мають кріпитися 352 основних елементів та 64 кінцевих елементів? На 1 основний елемент, зазвичай, потрібно 4 кріплення, а на 1 кінцевий елемент 3 кріплення. Тобто, (352*4)+(64*3) = 1600 кріплень. Просимо внести зміни до тендерної документації. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня!
Тендерний комітет КП УАШ, розглянув Ваше запитання, та повідомляє, що з метою більш надійного та довготривалого терміну використання лежачих поліцейських технічними вимогами Замовника було передбачено 1700 кріплень.
Поставка товару з меншою частиною кріплень не можлива.
Дякуємо за запитання.
Кваліфікація
Дата подання: 04 квітня 2019 14:30
Дата відповіді: 05 квітня 2019 14:09
Чи можна прийняти участь в тендері новоствореним суб'єктам господарювання, тобто без довідки про досвід виконання робіт ?
Відповідь: Тендерний комітет КП УАШ розглянув Ваше звернення, та повідомляє, що Законом України "Про публічні закупівлі" не заборонено приймати участь у відкритих торгах новоствореним суб"єктам господарювання.
щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 05 квітня 2019 15:49
Дата відповіді: 08 квітня 2019 15:45
Якщо, Ви у своїй відповіді на перше запитання дозволяєте новоствореному СПД без досвіду роботи не надавати довідку та документи, підтверджуючі досвід у поставці засобів примусового зниження швидкості, тоді Ви суперечите своїм же вимогам тендерної документаціїї, де у Додатку №1 п.3.передбачено обов'язковість Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (читабельні копії не менше одного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, та документами, які є не від̕ ємною частиною договору, а також документи які підтверджують факт виконання аналогічного договору. Документи, які підтверджують факт виконання аналогічного договору повинні фіксувати факт здійснення господарської операції. Інформація може надаватися про договір, який виконується. В такому разі, внесіть зміни в даний пункт тендерної документації. Адже, такі вимоги є дискримінаційними. Одним учасникам можна не подавати обов'язкові документи, а іншим потрібно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо Ви новостворене підприємство то надайте в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про дату створення та відсутність аналогічних договорів.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-01-001525-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БАБАК МИХАЙЛО ФЕДОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3204903812
Дата подання: 25 квітня 2019 14:36
Скасування рішення тендерного комітету
Фізична особа-підприємець Бабак Михайло Федорович (надалі – ФОП Бабак М.Ф.) приймав учать у закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 код 34920000-2 – Дорожнє обладнання (пристрої примусового зниження швидкості - «лежачі поліцейські»). За результатами аукціону ціна ФОП Бабака М.Ф. була найменша (194 700,00 грн.). Проте, згідно протоколу № 72 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради від 24.04.2019 року пропозиція ФОП Бабака М.Ф. була дискваліфікована. В даному протоколі була зазначено, що тендерна пропозиція ФОП Бабака М.Ф. не відповідає вимогам тендерної документації, а саме додатку 2 п. 8 та Закону України «Про публічні закупівлі».
На думку членів тендерного комітету ФОП Бабаком М.Ф. не було надано лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника переможця й завірений печаткою, в якому зазначено законодавчі підстави, що учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати довідку щодо пункту 10 ч. 1 ст. 17 Закону. У зв’язку з чим, тендерна пропозиція ФОП Бабака М.Ф. не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а тому підлягає відхиленню.
Дана дискваліфікація є протизаконною та необґрунтованою з огляду на наступне:
згідно додатку № 2 п.8 Тендерної документації зазначено: «Юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень (пункт 10 ч. 1 ст. 17 Закону)». Звертаю увагу замовника, що дана вимога була встановлена відносно, виключно, ЮРИДИЧНИХ ОСІБ. Окрім того, члени тендерного комітету посилаються на п.10 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», де знов ж таки зазначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Знову звертаю увагу членів тендерного комітету ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ. Статтею 80 Цивільного кодексу України встановлено: Юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку. Натомість ФОП Бабак М.Ф. є громадянином у сфері господарювання, що передбачено ст. 128 Господарського кодексу України: «Громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи відповідно до ст. 58 цього Кодексу». Звертаю Вашу увагу БЕЗ СТАТУСУ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ.
При цьому, члени тендерного комітету, згідно протоколу, визнають, що в даному випадку Учасником являється фізична особа-підприємець та він не є юридичною особою.
Крім того, члени тендерного комітету в своєму протоколі посилаються на розділ 3 Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) та звертають увагу на те що учасник повинен надати лист-роз’яснення, проте ігнорують наступні абзаци з даного розділу де зазначено «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Отже, підстави для дискваліфікації ФОП Бабака М.Ф. відсутні, як згідно додатку 2 п 8 Тендерної документації так і пункту 10 ч. 1 ст. 17 Закону, оскільки дані вимоги стосуються виключно для ЮРИДИЧНИХ ОСІБ!!!
Більш того, за аналогією прийнятого рішення згідно протоколу № 72 від 24.04.2019 року члени тендерного комітету зобов’язані дискваліфікувати всіх інших учасників торгів, оскільки відносно додатку 2 п. 4 Тендерної документації встановлена вимога до фізичної особи, яка учасниками (юридичними особами) була проігнорована. При цьому, розділом 3 Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) визначено, що у разі якщо учасник або переможець, не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз'яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника переможця й завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Проте, іншими учасниками торгів не було надано відповідного листа-роз'яснення.
Отже, замовником не надано в повному обсязі належного обґрунтування підстав відхилення тендерної пропозиції, що суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність і недискримінація учасників. Дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель. ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Враховуючи вищенаведене, прошу членів тендерного комітету надати відповідь на моє звернення із зазначенням інформації стосовно необґрунтованої причини невідповідності пропозиції ФОП Бабака М.Ф. умовам тендерної документації, а також скасувати рішення тендерного комітету відносно дискваліфікації пропозиції ФОП Бабака М.Ф.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 квітня 2019 09:23
У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця й завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Номер вимоги: UA-2019-04-01-001525-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Резинопласт, Код ЄДРПОУ:34611042
Дата подання: 03 травня 2019 15:34
не правомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Резинопласт"
Вимога ТОВ «Резинопласт» №1
Ми вимагаємо, та вважаємо незаконним рішення тендерного комітету вашого підприємства щодо відхилення нашої тендерної пропозиції .
У складі своєї тендерної пропозиції, наше Товариство надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, довідка № 39/4 від 12.04.2019р, яку розміщено на електронному майданчику 12.04.19 р. в 16:48:37.
Довідку складено в довільній формі, згідно вимог тендерної документації , зазначених у п.1 Додатку №1 до тендерної документації. В даних вимогах Ви зазначили, що наявність обладнання та МТБ надається у формі листа в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначається інформація про власний, або орендований рухомий склад для доставки предмета закупівлі Замовнику, власні або орендовані офісні, та допоміжні приміщення і тут же Ви прописали умову - за наступною формою. Таким чином, своїми вимогами, ви надали учасникам можливість надати інформацію про обладнання та МТБ як в довільній формі, так і за вашою формою. Ви це самі прописали у вимогах своєї тендерної документації. То, навіщо ж Ви тепер вбачаєте в цьому порушення вимог умов тендерної документації?
До-того, ж наша форма довідки про наявність обладнання та МТБ містить усі необхідні дані: ми зазначили усе своє обладнання, МТБ, в т.ч. й транспортні засоби для доставки предмета закупівлі Замовнику, зазначили принадлежність обладнання, воно усе власне, є кількість, бо все обладнання зазначено поштучно, додатково зазначено країну виробника.
Нагадаємо, що свою спроможність у виробництві та доставці даного предмета закупівлі своєчасно, та у повному розмірі, наше Товариство підтвердило не словом, а ділом протягом двох попередніх років підряд (2017 та 2018 роки), наш завод постачав вашому підприємству аналогічні предмети закупівлі з дотриманням усіх вимог договорів поставки.
Крім того, навіть коли б Вами було чітко передбачено вимогу про надання довідки про обладнання та МТБ за установленою формою, то подання нашої довідки, згідно вимог п.1 розділу 3 Тендерної документації є формальною (несуттєвою) помилкою, так як зміст нашої форми довідки відповідає вимогам документації.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо Ваше рішення, щодо відхилення нашої тендерної пропозиції поспішним, не переконливим та не правомірним. Вимагаємо уважніше передивитися своє рішення та відмінити його. В свою чергу, гарантуємо зі своєї сторони своєчасну та в повному обсязі поставку предмета закупівлі вашому підприємству за вказаною у тендерній документації адресою за власний рахунок.
З повагою,
Директор ТОВ «РЕЗИНОПЛАСТ» О.К.Прилуцький
03.05.2019 р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 травня 2019 15:43
Шановний Олег Костянтинович !
Тендерний комітет КП УАШ уважно вивчив Вашу вимогу, та хоче повідомити наступне, дійсно Вами в довільній формі було надано довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази підприємства, однак в даній довідці відсутня інформація про Місцезнаходження (адресу), що в свою чергу є порушенням вимог Тендерної документації, а саме, Додатку № 1.
Дякуємо Вам, що прийняли участь у відкритих торгах.

Документи подані скаржником

03 травня 2019 15:32
Вимога від 03.05.2019 р..docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-09-000020 ● 9183a19750d74d089ae682dfe627c2be
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-09 15:24:08
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.07.2019
№ 38

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.07.2019 № 38.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2019-04-01-001525-b від 01.04.2019 – Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-18 14:47:45

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дорожнє обладнання» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-01-001525-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922) постала потреба в отриманні пояснення до наступного питання.
Відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону №922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу (далі –веб-партал) в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом №922 звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Разом з тим, відповідно до інформації єдиного веб-порталу використання публічних коштів (Edata), кошти відповідно договору від 28.05.2019 №17 згідно накладної №РН-0000146 проплачені 26.06.2019 року в повному обсязі.
Поряд з цим, в ході проведення моніторингу встановлено, що звіт про виконання договору оприлюднено лише на 22 день від дати виконання договору.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, чому звіт про виконання договору оприлюднено на веб-парталі з порушенням строків передбачених законодавством?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-22 15:21:49

Дорожнє обладнання код 34920000-2 (Пристрої примусового зниження швидкості)

Тендерний комітет КП УАШ ознайомившись зі змістом запиту про надання пояснень, яке надійшло на електронну систему закупівель 18 липня 2019р. о 14 год.       47 хв. та хоче повідомити наступне:
     28 травня 2019р. за результатом проведених відкритих торгів на закупівлю за ДК 021:2015, код 34920000-2 Дорожнє обладнання (пристрої примусового зниження швидкості «лежачі поліцейські» було укладено Договір № 17.
          Пунктом 10.1. вище зазначеного договору визначено, що цей договір набирає чинності з моменту його підписання обома сторонами і діє до 31 грудня 2019р., але в будь якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань по ньому.
          Тобто, керуючись даним пунктом видно, що договір діє до 31.12.2019р.
          Разом з тим, абзацом 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом,інформацію про закупівлю, а саме, звіт про виконання договору - протягом  трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
          Зі змісту вище зазначеної статті видно, що Замовник зобов’язаний оприлюднити звіт про виконання Договору керуючись трьома підставами, це закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
        18 липня 2019р. Сторони по Договору № 17 від 28.05.2019р. уклади Додаткову угоду № 1 зі змісту якої вбачається, що сторони дійшли згоди припинити дію Договору у зв’язку з повним виконанням своїх зобов’язань по ньому.
         Разом з тим, ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено правові підстави, керуючись якими Замовник повинен оприлюднити на веб порталі уповноваженого органу зміни до Договору. Також даною статтею не передбачено, що Замовник в обов’язковому порядку повинен оприлюднити додаткову угоду про припинення дії договору у зв’язку з виконанням умов договору.
         Діючим законодавством, чітко не визначено саме який чинник вважати відправною підставою для опублікування такого звіту, а лише перелічені події:                    «з дня закінчення дії договору, виконання договору, або його розірвання». 
          А тому на підставі вище зазначеного, тендерний комітет КП УАШ вважає, що звіт про виконання договору оприлюднено на веб порталі без порушення строків передбачених ст.. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
         
 

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 10 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 03344119, Україна, Житомир, провулок Кавалерійський, 4
  2. Інформація про предмет закупівлі: Пристрої примусового зниження швидкості "лежачі поліцейські", 230000UAH, 34920000-2, ДК021, 416, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 641f326eb09e4a9d8b96795b8550c528, 2019-04-01
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 09 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та звіт про виконання договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ФОП Бабак Михайло Федорович, ТОВ «Резинопласт» та ТОВ «Епіцентр К», тендерна пропозиція переможця процедури закупівель ТОВ «Бориспільський завод гумовотехнічних виробів», протоколи засідання тендерного комітету від 24.04.2019 року № 72, від 03.05.2019 року № 74, від 07.05.2019 року № 78 та від 15.05.2019 № 83, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради (далі – Замовник) від 22.07.2019 та договір про закупівлю від 28.05.2019 № 17. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) Замовником в пункті 8 Додатку № 2 тендерної документації встановлено умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації про наявність або відсутність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів, менше 20 мільйонів гривень. Також, аналізом встановлено, що тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 24.04.2019 № 72 тендерну пропозицію ФОП Бабак Михайло Федорович, яку за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, відхилено внаслідок порушення вказаним учасником вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у складі тендерної пропозиції вказаного учасника відсутній лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця й завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів, у вигляді довідки в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), з підтвердженням того, щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону, або інформації в довільній формі про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до закону, чим не дотримано вимоги пункту 8 Додатку № 2 та пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Разом з тим, аналізом встановлено, що відповідно до пункті 8 Додатку № 2 тендерної документації, для відповідності вимогам пункту 10 частини 1 статті 17 Закону № 922 встановлено умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб довідки в довільній формі з інформацією про наявність або відсутність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. В той же час, пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону № 922, визначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Таким чином, вимоги пункту 10 частини 1 статті 17 Закону № 922, поширюються виключно на учасників юридичних осіб, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, а відтак на закупівлі вартість яких є меншою 20 мільйонів гривень, а також на учасників фізичних осіб – підприємців відповідно вказані вимоги не поширюються. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації, зокрема визначено, якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця й завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Разом з тим, вищевказаним пунктом 1 розділу 3 тендерної документації, також визначено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Поряд з цим, частиною 4 статті 16 Закону № 922 також визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Слід зазначити, що відповідно до частини 4 статті 28 Закону № 922, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. При цьому у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення частини 4 статті 16 та частини 1 статті 30 Закону № 922 відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Бабак Михайло Федорович і відповідно визнав переможцем ТОВ «Бориспільський завод гумовотехнічних виробів» та уклав з ним договір про закупівлю від 28.05.2019 № 17. Відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону № 922, визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Разом з тим, відповідно до інформації офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua), Замовником 26.06.2019 року відповідно договору від 28.05.2019 № 17 оплачено поставку предмету закупівель згідно накладної № РН-0000146 в повному обсязі в сумі 228 999,68 гривень. Однак, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що звіт про виконання договору оприлюднено лише на 22 день від дати виконання договору, чим не дотримано вимоги абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону № 922. Cлід також відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися., 26 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону № 922, а також не враховує вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 4 статті 16 та частини 1 статті 30 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  4. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2019 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАБАК МИХАЙЛО ФЕДОРОВИЧ" 197 000,96
UAH з ПДВ
194 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Резинопласт 219 000,00
UAH з ПДВ
195 849,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 209 993,88
UAH з ПДВ
196 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ ЗАВОД ГУМОВОТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ" 228 999,68
UAH з ПДВ
228 999,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2019 16:43
sign.p7s
16 квітня 2019 16:02
sign.p7s
16 квітня 2019 16:00
Тендерна пропозиція.pdf
16 квітня 2019 16:00
Тендерна пропоз.pdf
16 квітня 2019 16:00
ст.17.pdf
16 квітня 2019 16:00
Проект договора.pdf
16 квітня 2019 16:00
Паспорт +код.pdf
16 квітня 2019 16:00
Лист-пояснення.pdf
16 квітня 2019 16:00
Лист розяснення .pdf
16 квітня 2019 16:00
Довідка про мтб.pdf
16 квітня 2019 16:00
Витяг з ЄДР.pdf
16 квітня 2019 16:00
Висновки СЕС.pdf
16 квітня 2019 16:00
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

12 квітня 2019 16:51
sign.p7s
12 квітня 2019 16:48
Тендерна пропозиція.pdf
12 квітня 2019 16:48
Статут.pdf
12 квітня 2019 16:48
Проект договору.pdf
12 квітня 2019 16:48
Витяг.pdf
12 квітня 2019 16:48
Витяг з ПДВ.pdf
12 квітня 2019 16:48
Довідки до ст.17.pdf
12 квітня 2019 16:48
Документи про досвід.pdf
12 квітня 2019 16:48
Довідка про досвід.pdf
12 квітня 2019 16:48
Довідка про МТБ.pdf

Публічні документи

16 квітня 2019 16:50
sign.p7s
16 квітня 2019 16:44
Проект договору.pdf
16 квітня 2019 16:44
Інформація по статті 17.pdf

Публічні документи

20 травня 2019 17:42
sign.p7s
20 травня 2019 17:41
цінова пропозиція.pdf
20 травня 2019 16:58
sign.p7s
20 травня 2019 16:56
Статут.pdf
20 травня 2019 16:56
Протокол.pdf
20 травня 2019 16:56
Паспорт.pdf
20 травня 2019 16:56
Наказ.pdf
20 травня 2019 16:56
Виписка.pdf
17 травня 2019 15:42
ст.17.pdf
17 травня 2019 15:39
ст.17.pdf
17 травня 2019 14:32
МВС.pdf
17 травня 2019 14:32
Довідка з податкової.pdf
16 квітня 2019 15:04
sign.p7s
16 квітня 2019 13:34
Тендерна пропозиція.pdf
16 квітня 2019 13:34
СЭС на ТУ полицейские.pdf
16 квітня 2019 13:34
СЭС на полиц..pdf
16 квітня 2019 13:34
Статут.pdf
16 квітня 2019 13:34
Ст. 17.pdf
16 квітня 2019 13:34
Протокол на директора.pdf
16 квітня 2019 13:34
Проект договору.pdf
16 квітня 2019 13:34
Паспорт +код Кучер Є.С..pdf
16 квітня 2019 13:34
Наказ на директора.pdf
16 квітня 2019 13:34
Виписка.pdf
16 квітня 2019 13:34
Аналогічний договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БАБАК МИХАЙЛО ФЕДОРОВИЧ"
#3204903812
Відхилено 194 700,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 13:27
ТОВ Резинопласт
#34611042
Відхилено 195 849,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 13:43
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 196 998,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 11:26
ТОВ "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ ЗАВОД ГУМОВОТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ"
#35591478
Переможець 228 999,68
UAH з ПДВ
15 травня 2019 15:54

Документи

24 квітня 2019 13:26
sign.p7s
24 квітня 2019 13:26
Протокол № 72.pdf

Документи

03 травня 2019 13:43
sign.p7s
03 травня 2019 13:43
Протокол № 74.pdf

Документи

08 травня 2019 11:26
sign.p7s

Документи

15 травня 2019 15:54
sign.p7s
15 травня 2019 15:54
Протокол 83.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2019 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ ЗАВОД ГУМОВОТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ"
#35591478
228 999,68
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2019 15:54
sign.p7s
15 травня 2019 15:54
Протокол 83.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 травня 2019 10:53
Лежачі поліцейські.pdf укладений
28 травня 2019 10:52
sign.p7s зміни до договору
18 липня 2019 10:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 228 999,68
UAH (в тому числі ПДВ 38 166,61 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку