Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт спеціалізованої школи I-III ступенів № 82 ім. Т.Г. Шевченка з поглибленим вивченням англійської мови на вул. М.Шпака, 4 у Шевченківському районі м. Києва (код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 460 000,00 UAH
UA-2019-03-22-000179-c 2d489a57d945401cb5a083e7a65aa5e8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельнік Олена Вадимівна

380444270340 ukbshrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470154
Вебсайт: http://shev.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул.Богдана Хмельницького,24
Контактна особа: Мельнік Олена Вадимівна
380444270340
ukbshrda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 09:36
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 12:41
Очікувана вартість: 2 460 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


відповідно технічному завданню(Додаток 2) тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт спеціалізованої школи I-III ступенів № 82 ім. Т.Г. Шевченка з поглибленим вивченням англійської мови на вул. М.Шпака, 4 у Шевченківському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, місто Київ, Київ, вул.М.Шпака,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-26-000011 ● f02cafc4eb05403ea9d898e40e86daff
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 квітня 2019 12:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.04.2019 № 90
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.04.2019 № 90

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-03-22-000179-c 22.03.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2019-05-20-000041 ● 14cc1bc9e0914cef85678efe383f3d6b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2019 17:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.05.2019 № 102
Київ

Про визнання недійсним висновку

У зв’язку з потребою виправлення технічної помилки в моніторингу закупівлі за номером UA-2019-03-22-000179-c,

НАКАЗУЮ:

Скасувати висновок про результати моніторингу закупівлі
від 16.05.2019 № 111.

Начальник О. КАРАБАНОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення по типам порушень ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ЗАПЕРЕЧЕННЯ Щодо розгляду порушень частини 1 статті 10, частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Типи порушень: Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) З цього приводу повідомляємо Управлінням містобудування архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуто типи порушень, а саме: частини 1 статті 10, частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону по проведеній закупівлі UA-2019-03-22-000179-c від 22.03.2019 «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт спеціалізованої школи I-III ступенів № 82 ім. Т.Г. Шевченка з поглибленим вивченням англійської мови на вул. М.Шпака, 4 у Шевченківському районі м. Києва (код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)». З цього приводу повідомляємо по вищевказаним порушенням: 1)Додатки Додаток № 1 – 3 (кошторис, план фінансування, календарний графік виконання робіт), що є невід’ємними частинами проекту договору №В- (додаток № 4 до ТД) не опубліковано Замовником в електронній системі закупівель Prozorro, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону. Додатки №1-3 (кошторис, план фінансування, календарний графік виконання робіт) є невід’ємними частинами проекту договору, надаються у довільній формі і формуються вони після аукціону на підставі визначеної тендерної пропозиції Учасника - переможця відкритих торгів (кошториси та календарний графік виконання робіт надаються Учасником на відкриті торги, а план фінансування у довільній формі при укладанні договору.) Отже порушень в оприлюдненні форм додатків до Проекту договору немає. 2) Крім того, в порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. Тендерна документація про проведення процедури відкритих торгів містить вимоги щодо надання учасниками відкритих торгів в довільній формі інформації про відсутність підстав у другому стовпчику( п.3 та п.8) Таблиці № 3 Додатку 1 Тендерної документації( надалі- ТД) 3)- в складі пропозиції відсутні документи, які підтверджують право власності Учасника на власні матеріали та обладнання, зазначені в Довідці від 05.04.2019 №5/2, а саме на обладнання: бензопилу ланцюгову БП-4500М, компресор Werk BM-2T50N 1,5 кВт 50л, перфоратор DEXTER 800 Вт, чим не дотримано вимоги п. 1.2 ч. 1 Додатку 1 до ДТ «Кваліфікаційні критерії»; - Матеріально-технічної бази, на яку учасник ТОВ «Сандерс-Буд» надав підтверджуючі документи на право власності достатньо для виконання робіт вказаних у технічному завданні. Вимоги щодо кількісних та якісних характеристик матеріально-технічної бази учасника ТД не передбачає, а отже, з огляду на надані документи порушень кваліфікаційних критеріїв ТД та діючого законодавства немає. 4)- в складі пропозиції міститься Договір суборенди від 01.07.2017 №171, укладений ТОВ «АЛАРІТ ОРЕНДА», предметом якого є тимчасове платне користування нежитловими приміщеннями за адресою м. Київ, вул.. Л.Толстого, 63. Відповідно до п. 2.1 договору - приміщення надаються в суборенду на строк до 31.12.2018. Будь-яких додаткових угод про продовження строку дії зазначеного договору, в складі пропозиції Учасником не надано. Таким чином, право користування приміщенням за адресою м. Київ, вул.. Л.Толстого, 63 Учасником не підтверджено, чим не дотримано вимоги п. 1.2 ч. 1 Додатку 1 до ДТ «Кваліфікаційні критерії». -У довідці про наявність обладнання та бази учасник ТОВ «Сандерс-Буд» вказав адреси двох баз для підготовки виробництва та зберігання матеріалів, та надав підтверджуючі документи (а саме – договір оренди) на користування приміщенням за адресою м. Київ, вул. Вавілових,9. (управлінням при перевірці тендерної пропозиції взято до уваги договір оренди матеріально-технічної бази на вул. Вавілових,9. Вимоги щодо кількісних та якісних характеристик матеріально-технічної бази учасника ТД не передбачає, а отже, з огляду на надані учасником документи порушень кваліфікаційних критеріїв ТД та діючого законодавства немає. 5)За результатами аналізу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця умовам ТД, оскільки: - в складі пропозиції відсутній кабель ВВГ нг 2х1,5 мм, чим не дотримано вимоги пунктів: 46, 150, 216, 292, 379 та 480 Додатку 2 до ДТ «Технічне завдання»; -Учасник ТОВ «Сандерс-Буд» у складі своєї пропозиції у пунктах 46, 150, 216, 292, 379 та 480 вказав кабель ВВГ нг 3х1,5 мм, який відповідно до умов Додатку 2 до ДТ «Технічне завдання» за технічними характеристиками є еквівалентом кабелю ВВГ нг 2х1,5 мм, а також містить додаткову резервну жилу, а отже порушень ТЗ та діючого законодавства немає. З огляду на вищенаведене тендерна пропозиція учасника ТОВ «Сандерс-Буд» повністю відповідає умовам ТД та ТЗ і у замовника відсутні підстави для її відхилення. А також перелічені порушення відсутні. В подальшому при формуванні управлінням тендерної документації на закупівлю робіт по відкритим торгам будемо більш детально прописуватися вимоги та умови для формування пропозицій учасниками торгів.

2019-05-27 16:33:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «САНДЕРС-БУД» 2 372 933,20
UAH з ПДВ
2 298 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергозберігаючі рішення" 2 458 173,60
UAH з ПДВ
2 299 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УНІВЕРСАЛБУД-2000" 2 460 000,00
UAH з ПДВ
2 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2019 18:51
Електронний підпис
10 квітня 2019 18:44
Аларит оренда.pdf
10 квітня 2019 18:44
Електронний підпис
10 квітня 2019 18:44
договора оренды.pdf
10 квітня 2019 18:43
Листи.pdf
10 квітня 2019 18:43
витяг от 20.03.2019.pdf
10 квітня 2019 18:43
накладні.pdf
10 квітня 2019 18:43
Дог. оренди обладнання.pdf
10 квітня 2019 18:40
Договір Шпака ПРоект.pdf
10 квітня 2019 18:39
паспорт.pdf
10 квітня 2019 18:39
Довідка_.pdf
08 квітня 2019 17:44
Копія Акт аванс (789 944,94).pdf
08 квітня 2019 17:44
Копія акт 4 (157060,37).pdf
08 квітня 2019 17:44
Копія Акт 1 (359 244,78).pdf
08 квітня 2019 17:44
Копія Акт 6 (34 129,90).pdf
08 квітня 2019 17:44
Копія Акт 2 (379010,22).pdf
08 квітня 2019 17:44
Копія Акт 5 (129 480,90).pdf
08 квітня 2019 17:44
Копія Акт 3 (183 223,34).pdf
08 квітня 2019 17:44
договора оренды.pdf
08 квітня 2019 17:44
Договір Шпака ПРоект.pdf
08 квітня 2019 17:44
Дог. оренди обладнання.pdf
08 квітня 2019 17:44
накладні.pdf
08 квітня 2019 17:44
Аларит оренда.pdf
08 квітня 2019 17:44
витяг от 20.03.2019.pdf
08 квітня 2019 17:44
Листи.pdf
08 квітня 2019 17:44
паспорт.pdf
08 квітня 2019 17:44
Довідка_.pdf
08 квітня 2019 17:44
Статутні.pdf
08 квітня 2019 17:44
Кошторис.pdf
08 квітня 2019 17:44
Пропозиція.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 20:35
Статутні документи.rar
04 квітня 2019 20:35
кошторис шпака скан.zip
04 квітня 2019 20:35
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «САНДЕРС-БУД»

Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергозберігаючі рішення"

Товариство з обмеженою відповідальністю "УНІВЕРСАЛБУД-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «САНДЕРС-БУД»
#30301611
Переможець 2 298 000,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 14:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2019 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «САНДЕРС-БУД»
#30301611
2 298 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:09
Електронний підпис укладений
24 квітня 2019 11:29
Додаток 1 до дог В46 від 24.04.19 ч2.pdf укладений
24 квітня 2019 11:24
Додаток 1 до дог В46 від 24.04.19 ч1.pdf укладений
24 квітня 2019 11:24
Додаток 3 до дог В46 від 24.04.19.pdf укладений
24 квітня 2019 11:24
Додаток 2 до дог В46 від 24.04.19.pdf укладений
24 квітня 2019 11:23
Договір В46 від 24.04.19.pdf укладений
24 квітня 2019 11:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 298 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 383 000,00 UAH)