Футбольний майданчик для Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 8 Костопільської районної ради Рівненської області за адресою: вул. Зелена, 3 м. Костопіль
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-03-19-000751-b 3766c4dd668c4ac8ab98724b57b62b8d
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Костопільської райдержадміністрації Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 02145866
Місцезнаходження замовника: 35000, Україна , Рівненська обл., місто Костопіль, вул. Незалежності, 7
Контактна особа замовника: Лазуцька Ілона Михайлівна
+380365723154
osvitakost@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2019 14:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2019 15:56
Початок аукціону: 05 квітня 2019 14:01
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Футбольний майданчик для Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 8 Костопільської районної ради Рівненської області за адресою: вул. Зелена, 3 м. Костопіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, м. Костопіль, вул. Зелена, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 березня 2019 16:04
Електронний цифровий підпис
19 березня 2019 15:52
тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000058 ● 76fc1663abe54f2cb4dd10702350affd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-04-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-04-10 17:08:20
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.04.2019 № 10

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління А. КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.04.2019 № 10

Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-03-19-000751-b 19.03.2019 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області В. Григорук

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-25 17:32:55

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Футбольний майданчик для Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 8 Костопільської районної ради Рівненської області за адресою: вул. Зелена, 3 м. Костопіль» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-19-000751-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно з пунктом 1 розділу III тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, у тому числі: інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до технічних вимог згідно з п.6 цього розділу та Додатку 4.
Однак, учасником ТОВ «Будівельна компанія «Случ» в завантаженій тендерній пропозиції не подана інформація щодо огорожі, системи освітлення спортивного майданчика, футбольних воріт, а зазначено лише, що учасник підтверджує про погодження з вимогами Замовника щодо технології влаштування футбольного майданчика з штучним покриттям, що наведені в Додатку 4 до тендерної документації.
Поясніть, чому тендерна пропозиція вищевказаного учасника визначена як така, що відповідає всім вимогам встановленим в тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

відповідно до протоколу ТК від 10.05.2019

2019-06-21 09:26:56

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 06 травня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 23 травня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти Костопільської райдержадміністрації Рівненської області, 02145866, Україна, місто Костопіль, вул. Незалежності, 7
  2. Інформація про предмет закупівлі: Футбольний майданчик для Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 8 Костопільської районної ради Рівненської області за адресою: вул. Зелена, 3 м. Костопіль, 1500000UAH, 44110000-4, ДК021, 1, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 3766c4dd668c4ac8ab98724b57b62b8d, 2019-03-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 10 квітня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету відділу освіти Костопільської райдержадміністрації Рівненської області від 27.02.2019 протокол № 19, зі змінами від 19.03.2019 протокол № 23 (далі – Замовник), протоколи розгляду тендерних пропозицій: від 11.04.2019 № 26, від 17.04.2019 № 27, від 23.04.2019 № 28, тендерні пропозиції: ТОВ-фірма «Кортакоз», ТОВ «Волбуд»,ТОВ «Будівельна компанія «Случ». За результатами моніторингу встановлено, що Замовником у Додатку 3 до тендерної документації, в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, вимагається від учасника-переможця документальне підтвердження інформації згідно пункту 2 частини 1 статті 17 Закону, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Окрім цього, пропозиція учасника ТОВ «Будівельна компанія «Случ» визначена Замовником як така, що відповідає всім вимогам встановленим в тендерній документації, про що зафіксовано в протоколі від 23.04.2019 № 28. Згідно з пунктом 1 розділу III тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, у тому числі: інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до технічних вимог згідно з п.6 цього розділу та Додатку 4. Відповідно до пункту 6 розділу III тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно Додатку 4). Однак, учасником ТОВ «Будівельна компанія «Случ» в складі тендерної пропозиції подана не повна інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, яка вимагається у Додатку 4 до тендерної документаціїі, а саме, відсутня інформація щодо огорожі, системи освітлення спортивного майданчика, футбольних воріт. Враховуючи наведене, в порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія «Случ». У зв’язку з тим, що пропозиції учсників ТОВ-фірма «Кортакоз» та ТОВ «Волбуд» відхилені на підставі частини 1 статті 30 Закону (протокол від 11.04.2019 № 26, протокол від 17.04.2019 № 27), тому відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону, у разі відхилення всіх тендерних пропозицій, торги підлягали відміні. Замовником відповіді на запит про надання пояснень від 25.04.2019 не надано., 06 травня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Случ» встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 та абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій учсників ТОВ-фірми «Кортакоз» та ТОВ «Волбуд» – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз" 1 499 000,00
UAH з ПДВ
1 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд 1 490 400,00
UAH з ПДВ
1 349 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" 1 495 000,00
UAH з ПДВ
1 486 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2019 10:45
Установчі.pdf
04 квітня 2019 10:45
Довідки.pdf
04 квітня 2019 10:45
Сертифікати.pdf
04 квітня 2019 10:45
Пропозиція.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 12:06
sign.p7s
04 квітня 2019 12:00
sign.p7s
04 квітня 2019 11:53
1.Тендерна пропозиція.pdf
04 квітня 2019 11:52
2.4.2 Копія договору ВВС.pdf
04 квітня 2019 11:52
2.5 Відгуки.pdf
04 квітня 2019 11:51
8. Копія ліцензії.pdf

Публічні документи

24 квітня 2019 20:43
sign.p7s
24 квітня 2019 20:43
документи переможця.pdf
04 квітня 2019 12:11
sign.p7s
04 квітня 2019 12:10
Тендерна пропозиція.pdf
04 квітня 2019 12:10
Довiренiсть_Грицак_.rar
04 квітня 2019 12:10
Лiцензiя_Банк.rar
04 квітня 2019 12:10
Гарант 0941.7z
04 квітня 2019 12:10
Наказ_Грицак.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз"
#13993936
Відхилено 1 080 000,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 15:43
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд
#40299777
Відхилено 1 349 900,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 15:01
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
#39053746
Переможець 1 486 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 11:02

Документи

11 квітня 2019 15:42
sign.p7s
11 квітня 2019 15:39
Протокол

Документи

17 квітня 2019 15:00
sign.p7s
17 квітня 2019 14:58
Протокол

Документи

23 квітня 2019 11:02
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2019 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
#39053746
1 486 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 квітня 2019 11:02
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 травня 2019 15:48
Договір ЗОШ _ 8.pdf укладений
10 травня 2019 15:36
Договір укладений
10 травня 2019 15:22
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 17:07
sign.p7s зміни до договору
17 жовтня 2019 11:20
зміни фут. майданчик.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 11:06
sign.p7s зміни до договору
17 жовтня 2019 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджена зміна ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/254
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 476 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 246 000,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку