Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Футбольний майданчик для Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 8 Костопільської районної ради Рівненської області за адресою: вул. Зелена, 3 м. Костопіль
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-03-19-000751-b 3766c4dd668c4ac8ab98724b57b62b8d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазуцька Ілона Михайлівна

+380365723154 osvitakost@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Костопільської райдержадміністрації Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 02145866
Місцезнаходження: 35000, Україна , Рівненська обл., місто Костопіль, вул. Незалежності, 7
Контактна особа: Лазуцька Ілона Михайлівна
+380365723154
osvitakost@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2019 15:56
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2019 15:56
Початок аукціону: 05 квітня 2019 14:01
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Футбольний майданчик для Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 8 Костопільської районної ради Рівненської області за адресою: вул. Зелена, 3 м. Костопіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, м. Костопіль, вул. Зелена, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2019 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 15:52
тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000058 ● 76fc1663abe54f2cb4dd10702350affd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019 17:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.04.2019 № 10

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління А. КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.04.2019 № 10

Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-03-19-000751-b 19.03.2019 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області В. Григорук

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-25 17:32:55

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Футбольний майданчик для Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 8 Костопільської районної ради Рівненської області за адресою: вул. Зелена, 3 м. Костопіль» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-19-000751-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно з пунктом 1 розділу III тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, у тому числі: інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до технічних вимог згідно з п.6 цього розділу та Додатку 4.
Однак, учасником ТОВ «Будівельна компанія «Случ» в завантаженій тендерній пропозиції не подана інформація щодо огорожі, системи освітлення спортивного майданчика, футбольних воріт, а зазначено лише, що учасник підтверджує про погодження з вимогами Замовника щодо технології влаштування футбольного майданчика з штучним покриттям, що наведені в Додатку 4 до тендерної документації.
Поясніть, чому тендерна пропозиція вищевказаного учасника визначена як така, що відповідає всім вимогам встановленим в тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

відповідно до протоколу ТК від 10.05.2019

2019-06-21 09:26:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз" 1 499 000,00
UAH з ПДВ
1 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд 1 490 400,00
UAH з ПДВ
1 349 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" 1 495 000,00
UAH з ПДВ
1 486 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2019 10:45
Установчі.pdf
04 квітня 2019 10:45
Довідки.pdf
04 квітня 2019 10:45
Сертифікати.pdf
04 квітня 2019 10:45
Пропозиція.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 12:06
Електронний підпис
04 квітня 2019 12:00
Електронний підпис
04 квітня 2019 11:53
1.Тендерна пропозиція.pdf
04 квітня 2019 11:52
2.4.2 Копія договору ВВС.pdf
04 квітня 2019 11:52
2.5 Відгуки.pdf
04 квітня 2019 11:51
8. Копія ліцензії.pdf

Публічні документи

24 квітня 2019 20:43
Електронний підпис
24 квітня 2019 20:43
документи переможця.pdf
04 квітня 2019 12:11
Електронний підпис
04 квітня 2019 12:10
Тендерна пропозиція.pdf
04 квітня 2019 12:10
Довiренiсть_Грицак_.rar
04 квітня 2019 12:10
Лiцензiя_Банк.rar
04 квітня 2019 12:10
Гарант 0941.7z
04 квітня 2019 12:10
Наказ_Грицак.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз"

Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз"
#13993936
Відхилено 1 080 000,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 15:43
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд
#40299777
Відхилено 1 349 900,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 15:01
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
#39053746
Переможець 1 486 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 11:02

Документи

11 квітня 2019 15:42
Електронний підпис
11 квітня 2019 15:39
Протокол

Документи

17 квітня 2019 15:00
Електронний підпис
17 квітня 2019 14:58
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2019 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
#39053746
1 486 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:07
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 11:20
зміни фут. майданчик.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 11:06
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 10:58
Електронний підпис укладений
10 травня 2019 15:48
Договір ЗОШ _ 8.pdf укладений
10 травня 2019 15:36
Договір укладений
10 травня 2019 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджена зміна ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/254
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 476 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 246 000,00 UAH)