Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти харчування
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2019-03-14-000883-a 4b8c3e30a0e949ba8a0a82fc502f0d44
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вачиля Тетяна Юріївна

380312723386 Xolmoksilrada@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 березня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Холмківська сільська рада Ужгородського районуЗакарпатської області
Код ЄДРПОУ: 22096259
Місцезнаходження: 89422, Україна , Закарпатська обл., село Холмок, вулиця Свободи, будинок 50
Контактна особа: Вачиля Тетяна Юріївна
380312723386
Xolmoksilrada@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Продукти харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 кілограми
Продукти харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89422, Україна, Закарпатська область, Ужгородський район село Холмок, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ будинок 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15800000-6 — Продукти харчування різні

Тендерна документація

14 березня 2019 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-09-000016 ● 5b6a9670303b40a7bf591c059afdd360
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2019 15:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.09.2019 №34
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 09.09.2019 № 34.

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-02-11-000743-a 11.02.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
2 UA-2019-02-11-000764-a 11.02.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
3 UA-2019-03-14-000883-a 14.03.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-10 13:47:56

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі продуктів харчування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-14-000883-a) та відповідно до пунктів 6, 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснення з питання наявності підстав для укладання договору №21 від 14.03.2019 на закупівлю продуктів харчування (код ДК 021:2015: 15800000-6 — Продукти харчування різні) без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи, що Холмківською сільською радою вже здійснено закупівлю продуктів харчування за договором №4 від 11.02.2019 року, за показником третьої цифри коду ДК 021:2015: 15800000-6 — Продукти харчування різні), на суму 199000,00 гривень.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-10-02 17:51:56

Пояснення

На виконання висновку Управління Західного офісу Держаудит служби в Закарпатській області щодо виявлених порушень за результатами проведеного моніторингу прийнято рішення щодо розірвання договору про закупівлю продуктів харчуванняна №21 від 14.03.2019 року на залишкову 47324.05. Одночасно надаємо специфікації за укладеними договорами щодо того, які саме продукти харчування закуповувалися.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку Управління Західного офісу Держаудит служби в Закарпатській області щодо виявлених порушень за результатами проведеного моніторингу прийнято рішення щодо розірвання договору про закупівлю продуктів харчуванняна № 5 від 11.02.2019 року на залишкову суму 57952.70. Одночасно надаємо специфікації за укладеними договорами щодо того, які саме продукти харчування закуповувалися.

2019-10-02 17:47:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану) встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану) встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

З метою усунення порушень Замовником розірвано договір від 14.03.2019 №21 на суму 47324,05 грн.

2019-10-08 14:38:30

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пилипова Н.І.
#2577203429
Переможець 190 000,00
UAH
14 березня 2019 10:54

Документи

14 березня 2019 10:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОД УГОДА на зменшення Пилипова.doc укладений
02 жовтня 2019 15:18
Електронний підпис укладений
14 березня 2019 11:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 142 675,95
UAH
Причини розірвання договору: Взаємна згода