Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп"ютер в комплекті
Очікувана вартість
178 500,00 UAH
UA-2019-03-14-000803-b ● 9158961d1b4847088370f5106fa92e12
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління "Служба у справах дітей" Маріупольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41696732 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру б.70 |
Контактна особа: |
Красильникова Наталя Володимирівно +380966621033 ssd.group@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2019 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2019 17:28 |
Початок аукціону: | 25 березня 2019 11:54 |
Очікувана вартість: | 178 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 893,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
відповідно до технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 комплекти
Персональний комп"ютер в комплекті відповідно до технічного завдання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87515, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Архітектора Нільсена, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 комплекти
Персональний комп"ютер в комплекті відповідно до технічного завдання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87515, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Архітектора Нільсена, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2019 08:11 |
Технічне завдання доповнене.docx | |
15 березня 2019 09:05 |
Оголошення оновлене.doc | |
15 березня 2019 09:05 |
Договір оновлений.doc | |
14 березня 2019 17:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2019 17:25 |
Технічне завдання.docx | |
14 березня 2019 17:25 |
Оголошення.doc | |
14 березня 2019 17:25 |
Договір.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 березня 2019 09:02
Дата відповіді: 18 березня 2019 08:07
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Пропозиція з аналогічним обладнанням буде розглядатися, якщо технічні характеристики запропонованого обладнання будуть не гірше тих, що вказані у технічному завданні або будуть кращими.
2)Допускаємо до участі у закупівлі ФОП неплатників ПДВ. Пропозиція ФОП неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна. Порівняння пропозицій всіх учасників відбуватимется за остаточною пропозицією з урахуванням чи відстністю ПДВ.
2)Допускаємо до участі у закупівлі ФОП неплатників ПДВ. Пропозиція ФОП неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна. Порівняння пропозицій всіх учасників відбуватимется за остаточною пропозицією з урахуванням чи відстністю ПДВ.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 15 березня 2019 17:53
Дата відповіді: 18 березня 2019 08:11
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація доповнена
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2019 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" |
148 344,00
UAH з ПДВ
|
148 344,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
156 837,42
UAH з ПДВ
|
154 990,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
158 895,00
UAH з ПДВ
|
154 991,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Партнерська Бізнес Група Чернігів |
163 980,00
UAH з ПДВ
|
154 992,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Відхилено |
148 344,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2019 10:20
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Переможець |
154 990,80
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2019 13:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшується термін гарантійного обслуговування |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |