Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

паливні дрова твердої породи
Очікувана вартість
745 000,00 UAH
UA-2019-02-12-001158-a 6faabad659504b9a8a0f0bb3d86a9996
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хрін Галина Франківна

380664948643
osvita_totg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ТА СПОРТУ ТЛУМАЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ТЛУМАЦЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41284065
Місцезнаходження: 78000, Україна , Івано-Франківська обл., Тлумач, Макуха,2
Контактна особа: Хрін Галина Франківна
380664948643,
osvita_totg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2019 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2019 08:00
Початок аукціону: 01 березня 2019 12:15
Очікувана вартість: 745 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


паливні дрова твердої породи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
650 метри кубічні
паливні дрова твердої породи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78000, Україна, Івано-Франківська область, Тлумач, Макуха, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2019 14:07
ТД дрова 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-28-000080 ● 6890898013814131bd162f6039aff233
  • Статус: вирішено ● Дата: 05 грудня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 березня 2019 14:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

28.03.2019 № 19

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.


Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.03.2019 №19

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-02-12-001158-а 12.02.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області І. ГАМУЛЯК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

19 березня 2019 року тендерною комісією був укладений договір на придбання паливних дров твердої породи на суму 744003,00 грн з ТЗоВ «Захід Енерго Системс». За відсутності юридичної служби у відділі освіти, молодіжної політики та спорту Тлумацької ОТГ, тендер проводився без юридичного супроводу. Після виявлення нами порушення, за нашою ініціативою, сторони дійшли згоди розірвати договір. Договір було розірвано з ТЗоВ «Захід Енерго Системс» згідно додаткової угоди № 1 22 квітня 2019 року .

2019-04-26 10:48:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Договір розірвано.

2019-06-06 15:46:24

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2019 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАХІД ЕНЕРГО СИСТЕМС" 744 003,00
UAH з ПДВ
744 003,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПС Компані 745 000,00
UAH з ПДВ
745 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

05 березня 2019 16:51
Електронний підпис
05 березня 2019 16:30
Електронний підпис
05 березня 2019 16:23
Довідка ДФС
05 березня 2019 16:23
Довідка Несудимість 12.02.2019
05 березня 2019 16:23
Довідка Корупція 11.01.2019
05 березня 2019 16:23
Довідка банкрутство
27 лютого 2019 21:50
Електронний підпис
27 лютого 2019 21:44
Технічні вимоги.pdf
27 лютого 2019 21:44
Тендерна пропозиція.pdf
27 лютого 2019 21:44
Реквізити.pdf
27 лютого 2019 21:44
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
27 лютого 2019 21:44
Лист субпідряд.pdf
27 лютого 2019 21:44
Інформація. Додаток 4.pdf
27 лютого 2019 21:44
Довідка сертифікація.pdf
27 лютого 2019 21:44
Довідка про ліцензію.pdf
27 лютого 2019 21:44
Довідка працівники.pdf
27 лютого 2019 21:44
Довідка банкрутство.pdf
27 лютого 2019 21:44
Відповідність ст 17.pdf
27 лютого 2019 19:23
Статут.pdf
27 лютого 2019 19:23
Довідка Статистика.pdf
27 лютого 2019 19:23
Витяг.pdf
27 лютого 2019 19:23
Витяг платника ПДВ.pdf
27 лютого 2019 19:23
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАХІД ЕНЕРГО СИСТЕМС"

ПП ПС Компані

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАХІД ЕНЕРГО СИСТЕМС"
#42512080
Переможець 744 003,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 14:32

Документи

05 березня 2019 14:29
Електронний підпис
05 березня 2019 14:25
скан пртокол №25.pdf
01 березня 2019 12:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2019 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАХІД ЕНЕРГО СИСТЕМС"
#42512080
744 003,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2019 14:29
Електронний підпис
05 березня 2019 14:25
скан пртокол №25.pdf
01 березня 2019 12:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 15:08
договір.pdf укладений
25 березня 2019 15:03
Електронний підпис укладений
19 березня 2019 10:19
специфікація до договору.pdf укладений
19 березня 2019 10:13
скан копія договору.pdf укладений
19 березня 2019 10:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до договору №9 від 19.03.2019 року п. 9.6 " Якщо інше прямо непередбачено цим Договором або чинним в Україні законодавством, цей договір може бути розірваний тільки за домовленістю Сторін яка оформлюється додатковою умовою до цього Договору"