Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти харчування
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2019-02-11-000743-a 15a34a9f6fa54324a14535aee4637c39
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вачиля Тетяна Юріївна

380312723386 Xolmoksilrada@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 лютого 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Холмківська сільська рада Ужгородського районуЗакарпатської області
Код ЄДРПОУ: 22096259
Місцезнаходження: 89422, Україна , Закарпатська обл., село Холмок, вулиця Свободи, будинок 50
Контактна особа: Вачиля Тетяна Юріївна
380312723386
Xolmoksilrada@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Продукти харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штуки
Продукти харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89424, Україна, Закарпатська область, с. Розівка, вул. Концівська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15800000-6 — Продукти харчування різні

Тендерна документація

11 лютого 2019 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-09-000012 ● 455a33ea24424945aeb44c3339713570
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2019 15:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.09.2019 №34
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 09.09.2019 № 34.

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-02-11-000743-a 11.02.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
2 UA-2019-02-11-000764-a 11.02.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
3 UA-2019-03-14-000883-a 14.03.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку Управління Західного офісу Держаудит служби в Закарпатській області щодо виявлених порушень за результатами проведеного моніторингу прийнято рішення щодо розірвання договору про закупівлю продуктів харчуванняна №4 від 11.02.2019 року на залишкову 169688.11. Одночасно надаємо специфікації за укладеними договорами щодо того, які саме продукти харчування закуповувалися.

2019-10-02 18:04:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану) встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану) встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

З метою усунення порушень Замовником розірвано договір від 11.02.2019 №4 на суму 169688,11 гривень.

2019-10-08 15:05:28

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Горецька Ніна Михайлівна
#1808315307
Переможець 199 000,00
UAH
11 лютого 2019 12:28

Документи

11 лютого 2019 12:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОД УГОДА на зменшення Горецька.doc укладений
02 жовтня 2019 15:24
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 12:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 29 311,89
UAH
Причини розірвання договору: Взаємна згода