Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система відеоспостереження на спеціальному майданчику для зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2019-02-07-001420-b 6b4e4edfbbd74604bac439437a94c7ee
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вероніка Вербицька

+380567911646 kpautopark@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""Міськавтопарк" Дніпропетровської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 23357437
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., М. ДНІПРОПЕТРОВСЬК, ПЛОЩА ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, БУД.1. ОФІС 313
Контактна особа: Вероніка Вербицька
+380567911646
kpautopark@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2019 13:19
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2019 09:00
Початок аукціону: 06 березня 2019 15:21
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


ДК 021:2015 код ДК 021:2015 код 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Система відеоспостереження на спеціальному майданчику для зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Курсантська в районі буд. № 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2019 08:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2019 13:19
Тендерна документація.docx
07 лютого 2019 13:19
Додаток 4 - Проект договору.docx
07 лютого 2019 13:19
Додаток 1 - Форма пропозиції .docx
07 лютого 2019 13:19
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
07 лютого 2019 13:19
Додаток 3 - Технічні вимоги.docx
26 лютого 2019 08:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2019 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2019 13:19
Тендерна документація.docx
07 лютого 2019 13:19
Додаток 4 - Проект договору.docx
07 лютого 2019 13:19
Додаток 1 - Форма пропозиції .docx
07 лютого 2019 13:19
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
07 лютого 2019 13:19
Додаток 3 - Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне питання
Дата подання: 09 лютого 2019 17:21
Дата відповіді: 26 лютого 2019 08:36
Доброго дня, згідно тендерної документації, необхідно обладнати майданчик камерами відеоспостереження, але в документації відсутні креслення (схеми) майданчика та прилеглої території, розміщення споруд, стовпів на території даного майданчику, а також відсутні дані де саме буде розміщуватися сервер збереження інформації. Будь ласка надайте таку інформацію, так як вона потрібна для розрахунку кількості монтажного обладнання. Бажано з фотознімками. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Інформуємо, що додаток 3 до тендерної документації містить перелік обладнання та технічних, якісних і кількісних характеристик до предмету закупівлі. Стосовно того, де саме буде розміщуватись сервер повідомляємо, що згідно з додатком 3 до тендерної документації, сервер має знаходитись у адміністративній будівлі майданчику, який базується за адресою: вул. Курсантська, в районі буд. № 7.
уточнення щодо технічної частини
Дата подання: 11 лютого 2019 17:31
Дата відповіді: 26 лютого 2019 08:39
Добрий день! Прошу надати відповіді на наступні питання: 1. Ознайомившись з характеристиками обладнання, не зрозуміло який тип відеонагляду планується, аналоговий чи IP? 2. Яка кількість кабелю необхідна для монтажу? Або надайте схему розміщення камер і відереєстратора та розміри ділянки для самостійного прорахунку кабельних мереж. 3. Який тип живлення планується для відеокамер? 4. Згідно Пункту 1.5, "Джерело безперервного живлення 200VA, Форм-фактор – Rack для монтажу в стійку. З подвійним перетворенням (on-line); Вихідна потужність: 800 Вт; Ємність: 200 VA; Кількість вихідних роз'ємів живлення (загальне): 3 або краще", скоріш за все в описі є помилка, и має бути "2000VA" ? 5. Прошу надати більш детальні характеристики шлюзу безпеки, який планується встановити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформуємо, що додаток 3 до тендерної документації містить перелік обладнання та технічних, якісних і кількісних характеристик до предмету закупівлі. Окремо Замовником не розроблялось схеми розміщення камер і відео реєстратора, оскільки така інформація має бути створена Виконавцем і надана на погодження Замовнику.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-07-001420-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БРАМА-IНЖЕНЕРНI СИСТЕМИ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:38520593
Дата подання: 21 березня 2019 11:22
Неправомірна дискваліфікація
Ознайомившись з Протоколом розгляду тендерних пропозицій №12/03 від 19.03.2019р., вважаємо їх такими, що суперечать законодавству України та порушують принципи публічних закупівель визначені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням; ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та, приймаючи до уваги наше право як учасника процесу торгів на контроль всієї тендерної процедури, користуючись принципами системи ПРОЗОРРО та згідно п.4 ст.28 розділу IV Закону України.
За результати аукціону- цінова пропозиція учасника закупівлі ТОВ «БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» - не була змінена та згідно вимог тендерної документації - у учасників не вимагалось завантажити оновлену тендерну пропозицію, згідно п. 4 додатку 1 до тендерної документації: «У разі визнання нас переможцем торгів та прийняття рішення про намір укласти договір _________ (назва учасника) зобов’язується в строк до п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати замовнику перераховану ціну тендерної пропозиції з урахуванням результатів аукціону (заповнену та підписану тендерну пропозицію (Додаток 1) з відповідним розрахунком ціни).» - тобто цінова пропозиція за результатами аукціону не змінилася, надання перерахованої ціни тендерної пропозиції не вимагається.
Враховуючи, що визначення "аналогічних договорів" у законодавстві немає, наданий учасником ТОВ «БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» аналогічний договір є подібний за змістом, правовою природою, предметом закупівлі та повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно структури ДК 021:2015 CPV-класифікатора: перші дві цифри – розділ, перші три цифри – група, перші чотири цифри – клас, і беручи до уваги, що згідно п. 1.1 додатку 2 до тендерної документації вимагалося надання: «Інформаційна довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору.» - Замовником не зазначено, що аналогічний договір має співпадати по класу CPV-коду.
Вимагаємо скасувати рішення щодо дискваліфікації ТОВ «БРАМА – ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ», враховуючи зауваження стосовно неправомірності відхилення нашої цінової пропозиції. Вважаємо їх неправомірними та такими що у разі не вирішення будуть оскаржені у Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 березня 2019 09:09
Враховуючи зазначене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», вирішено задовольнити частково Скаргу ТОВ «БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ», скасувавши пункт 1 мотивувальної частини протоколу розгляду тендерної пропозиції від 20.03.2019 № 12/03, з урахуванням чого викласти протокол розгляду тендерної пропозиції у новій редакції.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-02-07-001420-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:38520593
Дата подання: 25 березня 2019 15:05
Неправомірна дискваліфікація
Ознайомившись з Протоколом розгляду тендерних пропозицій №14/03 від 25.03.2019р., вважаємо його таким, що суперечить законодавству України та порушує принципи публічних закупівель визначені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
згідно п. 1.1 додатку 2 до тендерної документації вимагалося надання: «Інформаційна довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору» - Замовником не зазначено що є саме аналогічним договором, тобто вже при вивченні пропозицій учасників варто оцінювати, які документи були надані учасником у якості аналогічних договорів, а потім вже співставляти з вимогами замовника.
Порівнюючи проект договору та технічні вимоги Замовника з аналогічним договором ТОВ «БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» отримуємо, що специфікації обох договорів мають аналогічний предмет закупівлі: відеокамери, відеомонітори, джерело безперебійного живлення, шафа монтажна, мережевий сервіс, а також до договорів включені монтаж та пусконалагоджувальні роботи; тобто договір наданий ТОВ «БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» є аналогічним. З урахуванням зазначеного учасник повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації.
Рішення про відхилення тендерних пропозицій може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Тому, якщо необхідність відповідності учасника певним вимогам видається замовнику принциповою, то ці вимоги необхідно заздалегідь продумати і передбачити в умовах тендерної документації, не допускаючи при цьому дискримінації і незаконних умов. Замовник не має права відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру.
Приймаючи до уваги наше право як учасника процесу торгів на контроль всієї тендерної процедури, користуючись принципами системи ПРОЗОРРО та згідно п.4 ст.28 розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» має докази дискримінації нас як учасника процедури закупівлі, так як проаналізувало завершену процедурі закупівлі № UA-2019-01-24-000004-b, у якій Замовник КП ""Міськавтопарк" Дніпропетровської міської ради" у п.1 додатку 3 тендерної документації чітко визначив поняття аналогічного договору для учасників торгів: «1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором розуміється договір, предметом якого є постачання смартфонів», згідно п.1.5 проекту договору: «Предметом поставки є ДК 021:2015: 32250000-0 – Мобільні телефони». За рішення тендерного комітету КП ""Міськавтопарк" ДМР переможцем процедури закупівлі обрано КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ, який надав довідку «Аналогічні договори (4)» з зазначенням 8 (вісім) договорів, у жодному з яких не виявлено товару закупівлі – мобільний телефон, та у жодному з договорів код класифікатора не співпадає по номеру.
Вимагаємо скасувати рішення щодо дискваліфікації ТОВ «БРАМА – ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ», враховуючи зауваження стосовно неправомірності відхилення нашої цінової пропозиції та докази щодо дискримінації нас як учасника процедури закупівлі. У разі не вирішення даної вимоги - рішення будуть оскаржені у Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

25 березня 2019 09:09
Протокол 14-03.JPG

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2019 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лемешко Олександр Георгійович 205 100,00
UAH з ПДВ
202 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ 209 088,00
UAH з ПДВ
205 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАМА-IНЖЕНЕРНI СИСТЕМИ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 253 800,00
UAH з ПДВ
253 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКТОС УКРАЇНА" 260 000,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2019 09:13
Електронний підпис
22 лютого 2019 14:14
Електронний підпис
22 лютого 2019 12:12
Тендерна пропозиція.pdf
22 лютого 2019 12:12
Проект договору.pdf
22 лютого 2019 12:12
Лист стаття 17.pdf
22 лютого 2019 12:12
Лист дилер.pdf
22 лютого 2019 12:12
Лист відгук.pdf
22 лютого 2019 12:12
Копія паспорту.pdf
22 лютого 2019 12:12
Ідентифікаційний код.pdf
22 лютого 2019 12:12
Згода на обробку даних.pdf
22 лютого 2019 12:12
Довідка ліцензія.pdf
22 лютого 2019 12:12
Довідка досвід.pdf
22 лютого 2019 12:12
Витяг.pdf
22 лютого 2019 12:12
Аналогічний договір.pdf
22 лютого 2019 12:12
Hik-dvr-monitor-27-2018-to-26-2019.PDF

Публічні документи

04 березня 2019 15:59
Електронний підпис
04 березня 2019 15:58
Уставные ФОП Цыбуля.pdf
04 березня 2019 15:58
паспорт.pdf
04 березня 2019 15:58
паспорт цвет копии.pdf
04 березня 2019 15:58
лист_розяс лицензия.pdf
04 березня 2019 15:58
Лист про забезпечення.pdf
04 березня 2019 15:58
лист гарантия санкції.pdf
04 березня 2019 15:58
Калькуляція.pdf
04 березня 2019 15:58
захист довкілля.pdf
04 березня 2019 15:58
Договір ТЮЗ.pdf
04 березня 2019 15:58
довідка_інформаційна.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 11:25
Електронний підпис
01 березня 2019 11:23
Ліцензія та дозвіл.pdf
01 березня 2019 11:23
Статут 1.pdf
01 березня 2019 11:23
тендерна пропозиція.pdf
01 березня 2019 11:23
ст.17.pdf
01 березня 2019 11:23
Витяг.pdf
01 березня 2019 11:23
Статут 2.pdf
01 березня 2019 11:23
ПДВ.pdf

Публічні документи

22 лютого 2019 12:35
Електронний підпис
22 лютого 2019 11:08
Статут.PDF
22 лютого 2019 11:08
Пропозиція і довідки.pdf
22 лютого 2019 11:08
Правовстановлюючі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лемешко Олександр Георгійович

ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "БРАМА-IНЖЕНЕРНI СИСТЕМИ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "АКТОС УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лемешко Олександр Георгійович
#2257403916
Відхилено 202 500,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 14:56
ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3379206135
Відхилено 205 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2019 15:06
ТОВ "АКТОС УКРАЇНА"
#41771154
Очікує рішення 260 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2019 18:06
ТОВ "БРАМА-IНЖЕНЕРНI СИСТЕМИ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#38520593
Відхилено 253 800,00
UAH з ПДВ
20 березня 2019 18:06

Документи

11 березня 2019 14:56
Електронний підпис
11 березня 2019 14:54
Протокол 01-03 .JPG
06 березня 2019 15:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 березня 2019 15:06
Електронний підпис
13 березня 2019 15:05
Протокол 08-03.JPG
11 березня 2019 14:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2019 18:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2019 18:06
Електронний підпис
20 березня 2019 18:04
Протокол № 12-03.JPG
13 березня 2019 15:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 квітня 2019 15:26
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби
Документи:
08 квітня 2019 15:26
Електронний підпис
08 квітня 2019 15:24
4.png
08 квітня 2019 15:24
4-2.png