Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з проведенням заходів енергозбереження і енергоефективності будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 42 за адресою: м. Миколаїв, вул. Електронна, 73
Очікувана вартість
30 548 719,40 UAH
UA-2018-12-12-000223-b 471e3370e6bc4ae989ce7345dc2aabc3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білоусова Оксана Олександрівна

+380512370129 rc.if11042017@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент енергетики,енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41210490
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв вул.Адміральська,20
Контактна особа: Білоусова Оксана Олександрівна
+380512370129
rc.if11042017@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2018 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2018 16:00
Початок аукціону: 28 грудня 2018 14:36
Очікувана вартість: 30 548 719,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 305 487,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 152743.6 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт з проведенням заходів енергозбереження і енергоефективності будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 42 за адресою: м. Миколаїв, вул. Електронна, 73
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54031, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Електронна, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2018 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2018 11:01
Додаток 6_ПД.doc
12 грудня 2018 11:01
Додаток 5_техічне завдання.rar
12 грудня 2018 11:01
Додаток 4_інформація про субпідрядника.doc
12 грудня 2018 11:01
Додаток 3_АД.doc
12 грудня 2018 11:01
Додаток 2_Працівники.doc
12 грудня 2018 11:01
Додаток 1_Обладнання.doc
12 грудня 2018 11:01
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зауваження до ТД
Дата подання: 17 грудня 2018 08:52
Дата відповіді: 17 грудня 2018 11:49
1. В додатку 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід В підтвердження наявності в учасника працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає скан-копії наказів про призначення та скан-копій заповненої частини трудових книжок працівників або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників в учасника, на кожну особу зазначену в Довідці. Враховуючи, те що багато працівників працюють понад п’ять років і накази з приймання їх на роботу з 1967 по 2013 роки передані до міського архіву, в зв’язку з чим просимо Вас, якщо це можливо надати у складі пропозиції лише скан-копії першої і останньої заповненої сторінки трудової книжки із записом відомостей про роботу 2. В Додатку 3 «Довідка про виконання аналогічного договору» Зазначено, що для документального підтвердження надається: - Скановані форми №КБ-3, №КБ-2в до аналогічного договору, що свідчать про виконання зазначеного в довідці договору; - Сканований відгуку від контрагенту, що вказаний у довідці. Відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити контрагента (повне найменування, адреса, прізвище, ім’я, по-батькові директора та номер телефону), інформацію про якість та підтвердження повного виконання договору на дату надання відгуку (відгук повинен бути датований не раніше ніж 01.05.2018 року). - Враховуючи, те що нами були укладені договори на значні суми до яких велика кількість актів виконаних робіт, можливо лі надати лише останній Акт приймання виконаних робіт (ф.КБ-2в) з довідкою форми «КБ-3, де зазначено вартість виконаних робіт: с початку будівництва по звітний місяць включно; з початку року по звітний місяць включно та у тому числі за звітний місяць. Крім цього, відгук від контрагенту також буде підтвердженням повного виконання договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: №1
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до абзацу першого пункту 3.5 Тендерної документації замовника кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону:
На виконання статті 16 Закону Учасники повинні документально підтвердити відповідність слідуючим кваліфікаційним критеріям:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Інформація надається учасниками згідно форм встановлених у додатках №№ 1, 2, 3 цієї документації.
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації замовника встановлено подання довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі згідно встановленої форми, разом з тим:
Звертаємо увагу учасників торгів! До довідки включаються усі працівники, що будуть задіяні при виконанні робіт за предметом закупівлі.
В підтвердження наявності в учасника працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає скан-копії наказів про призначення та скан-копій заповненої частини трудових книжок працівників або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників в учасника, на кожну особу зазначену в Довідці.

№ 2
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до абзацу першого пункту 3.5 Тендерної документації замовника кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону:
На виконання статті 16 Закону Учасники повинні документально підтвердити відповідність слідуючим кваліфікаційним критеріям:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Інформація надається учасниками згідно форм встановлених у додатках №№ 1, 2, 3 цієї документації.
Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації замовника встановлено замовника встановлено подання довідки про виконання аналогічного договору згідно встановленої форми, разом з тим:

Необхідно вказати види робіт, що здійснювалися.

Для документального підтвердження надається:

1) Сканований договір, який був зазначений у довідці (з усіма додатками, передбаченими договором);
2) Скановані форми №КБ-3, №КБ-2в до аналогічного договору, що свідчать про виконання зазначеного в довідці договору;
3) Сканований відгуку від контрагенту, що вказаний у довідці. Відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити контрагента (повне найменування, адреса, прізвище, ім’я, по-батькові директора та номер телефону), інформацію про якість та підтвердження повного виконання договору на дату надання відгуку.

Враховуючи вищевикладене учасник у складі пропозиції повинен подати копії всіх вищезазначених, витребуваних документів без винятку.
У разі не подання учасником у складі пропозиції запитуваних документів, пропозиція учасника буде відхилена рішенням тендерного комітетом на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2018 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГОЛДЕН-БУД" 29 021 283,43
UAH з ПДВ
29 021 283,43
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ ФАСАД-ЦЕНТР 30 396 000,00
UAH з ПДВ
29 021 283,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД" 29 919 137,22
UAH з ПДВ
29 919 137,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2019 16:31
Електронний підпис
24 січня 2019 15:46
Документи по ст.17
22 грудня 2018 17:08
Електронний підпис
22 грудня 2018 17:03
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

27 грудня 2018 11:32
Електронний підпис
27 грудня 2018 11:28
13.Гарантійний термін.pdf
27 грудня 2018 11:28
12.Захист довкілля.pdf
27 грудня 2018 11:28
10.2. Проект договору.pdf
27 грудня 2018 11:28
9.3.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
27 грудня 2018 11:28
9.1..Статут.pdf
27 грудня 2018 11:28
6.2. Протокол та Наказ.pdf
27 грудня 2018 11:28
135.imd
27 грудня 2018 11:28
5.3.Об'єктні кошториси.pdf
27 грудня 2018 11:28
3.5.Відгук Крамміськбуд.PDF
27 грудня 2018 11:28
3.1.Аналогічний договір.pdf
27 грудня 2018 11:28
1.6.Тех.папорта МТБ.pdf
27 грудня 2018 11:28
1.3..Договір оренди МТБ.pdf
27 грудня 2018 11:28
1.2..МТБ власність.pdf
27 грудня 2018 11:28
1.1.Наявність МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГОЛДЕН-БУД"

ТОВ ФАСАД-ЦЕНТР

ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГОЛДЕН-БУД"
#40856624
Відхилено 29 021 283,43
UAH з ПДВ
29 грудня 2018 10:22
ТОВ ФАСАД-ЦЕНТР
#41221460
Переможець 29 021 283,43
UAH з ПДВ
23 січня 2019 09:10

Документи

29 грудня 2018 10:22
Електронний підпис
29 грудня 2018 10:18
Протокол рішення

Документи

23 січня 2019 09:10
Електронний підпис
23 січня 2019 09:09
Протокол рішення
03 січня 2019 10:37
Протокол рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2019 09:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФАСАД-ЦЕНТР
#41221460
29 021 283,43
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2019 09:10
Електронний підпис
23 січня 2019 09:09
Протокол рішення
03 січня 2019 10:37
Протокол рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 11:14
додаткова угода 3.pdf укладений
22 червня 2020 11:09
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 14:05
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 14:04
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 15:33
Доп угода 1.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 15:31
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 14:04
Електронний підпис укладений
05 лютого 2019 11:05
Договір укладений
05 лютого 2019 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням лімітних призначень на 294 852.00 грн. - сума лімітних призначень на 2019 рік складає 4 582 391.96 грн., в тому числі ПДВ 763 731.99 грн. при цьому загальна сума по Договору 1 від 04.02.2019 залишається незмінною
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми лімітних призначень на 2019 рік та внесення змін до п. 3.6. Договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2019 — 20 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 817 124,76
UAH (в тому числі ПДВ 469 520,79 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати Договір