«Реконструкція будівлі Житомирського обласного онкологічного диспансеру за адресою: вул.Фещенка-Чопівського, 24/4 в м.Житомирі з прибудовою» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
71 500 000,00 UAH
UA-2018-11-28-003170-c cca5c1798634425c9d7dc6b8445a7785
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження замовника: 10014, Україна, Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа замовника: Зубченко Оксана Володимирівна
+380412474388
odaguba@meta.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2018 21:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2018 21:15
Початок аукціону: 14 грудня 2018 11:39
Очікувана вартість: 71 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 358 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
«Реконструкція будівлі Житомирського обласного онкологічного диспансеру за адресою: вул.Фещенка-Чопівського, 24/4 в м.Житомирі з прибудовою» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Фещенка Чопівського,24/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
умови оплати: 30%
можливість виконання власними силами 50% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 30%
можливість виконання власними силами 25% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 20%
можливість виконання власними силами 10% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 10%
відсутня можливість виконання власними силами певного обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 0%

Тендерна документація

29 листопада 2018 10:42
Електронний цифровий підпис
28 листопада 2018 21:11
Техзавдання(ОНКО).doc
28 листопада 2018 21:11
ТД онко приміщення.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-09-000013 ● 9cf66106ad944bcb828c5c088cc10ede
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-09 15:01:36
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.07.2019
№ 38

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.07.2019 № 38.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2018-11-28-003170-c від 28.11.2018 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-11 17:33:11

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету ««Реконструкція будівлі Житомирського обласного онкологічного диспансеру за адресою: вул. Фещенка-Чопівського, 24/4 в м. Житомирі з прибудовою» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-28-003170-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Так, відповідно частини 4 статті 11 Закону № 922 зокрема визначено, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Поряд з тим, аналізом встановлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) від 17.12.2018 року № 470, відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «КОМПАНІЯ РОС», яку за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922 (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації) внаслідок не дотримання вказаним учасником вимог Додатку № 1 тендерної документації, а саме: вказаним учасником протягом 1-го робочого дня з дня проведення аукціону, тобто на наступний робочий день, не завантажено в електронну систему закупівель тендерну пропозицію тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Cтаттею 21 Закону № 922 встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону № 922 встановлено, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, завантажені документи, після закінчення строку подання тендерних пропозицій не є частиною самої тендерної пропозиції.
Разом з тим, виходячи з вимог частини 3 статті 17 Закону № 922, учасник який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, повинен у строк що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати замовнику документи, які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону № 922, відповідно до вимог цього Закону та тендерної документації.
При цьому, Законом № 922 після закінчення строку подання тендерних пропозицій не передбачено надання учасниками та/або переможцем будь-яких інших документів, окрім тих, що визначені статтею 17 цього Закону.
В той же час, статтею 30 Закону № 922 встановлено виключний перелік підстав відхилення замовником тендерної пропозиції:
- якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
- якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
- переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
При цьому, виходячи зі змісту статті 3 Закону № 922, закупівлі мають здійснюватися замовниками, зокрема за принципами: максимальна економія та ефективність, а також об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція, приведена у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, яка завантажується після аукціону не є складовою самої тендерної пропозиції, а також не є документом, що підтверджує відсутність підстав передбачених ст. 17 Закону № 922.
Таким чином, відсутність вищевказаного документу та/або його не відповідність не може стати підставою відхилення тендерної пропозиції.
Слід відмітити, що рішенні що в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.11.2017 № 8192-р/пк-ск, також зазначено, що не завантаження остаточної цінової пропозиції після проведення аукціону та/або її не відповідність не може стати підставою відхилення тендерної пропозиції.
Отже, поясніть, чому Замовником відхилено тендерну пропозицію ПП «КОМПАНІЯ РОС» внаслідок невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, за не завантаження документу, який фактично не є складовою самої тендерної пропозиції, а також не є документом, що підтверджують відсутність підстав передбачених ст. 17 Закону № 922.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-16 15:28:30

Надання пояснень

На запит Державної аудиторської служби України Управління Північного Офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.07.2019 року Департамент регіонального розвитку Житомирської облдержадміністрації надає наступні пояснення.
Відповідно до додатку 1 тендерної документації цінову пропозицію, в складі визначеному в п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону (у разі зміни ціни), учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає чи завантажує в Систему протягом 1 (ого) робочого дня з дня проведення Аукціону, тобто на наступний робочий день. А у випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції цінову тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник пропозиція якого є наступною, надає чи завантажує в Систему протягом 1 (ого) робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника, тобто на наступний робочий день.
Учасником ПП «КОМПАНІЯ РОС» не дотримано цієї умови тендерної документації.
Відповідно до п.1.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», цей стандарт установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.
Відповідно до п.1.2 вищезазначеного стандарту він носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Цей стандарт містить вимоги, які відповідають чинному законодавству.
Учасником при розрахунку своєї цінової пропозиції повинні бути дотримані вимоги вищезазначеного стандарту. З урахуванням того, що після проведення аукціону відбувається пониження ціни пропозицій, учасником можуть бути застосовані коефіцієнти та показники, не передбачені стандартом, які безпосередньо можуть бути застосовані при розрахунку цінової пропозиції учасника.
З огляду на вищевикладене, вважаємо надання кошторисної частини після пониження суттєвою вимогою при розгляді тендерних пропозицій.
Тому пропозицію Учасника відхилено не через ненадання документів після аукціону, а в зв'язку з тим, що дана тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу два частини вісім статті 7ˉ¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) департамент регіонального розвитку Житомирської ОДА (далі – Департамент) надає аргументовані заперечення до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (далі – Держаудитслужба) від 26.07.2019 року. Пунктом 6.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, визначено, що при складані ціни тендерної пропозиції учасником, розмір прибутку, приймається з урахуванням усереднених показників наведених у Додатку Е, в залежності від класу наслідків (відповідальності). Згідно висновку Держаудитслужби, для визначення прибутку у складі ціни тендерної пропозиції з дотриманням вимог пункту 6.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, тендерна документація повинна містити інформацію про клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва, який є предметом закупівель. Однак, ні ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 ні Закон № 922 не містять норми, які передбачають, що клас наслідків має бути зазначений в тендерній документації. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону № 922, на який посилається Держаудитслужба, як на порушення зі сторони Замовника, Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Отже, дана норма не вимагає обов'язково передбачати клас наслідків об'єкта будівництва. Відповідно до 6.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, визначено, що при складані ціни тендерної пропозиції учасником, розмір прибутку, приймається з урахуванням усереднених показників наведених у Додатку Е, в залежності від класу наслідків (відповідальності). Отже, при складанні ціни тендерної пропозиції будь-який учасник мав можливість дізнатись клас наслідків у замовника, оскільки враховувати клас наслідків при складані ціни тендерної пропозиції є обов'язком учасника, а не замовника вказувати його в тендерній документації. Щодо вимог статті 17 Закону № 922 Статтею 17 Закону № 922 встановлено перелік підстав, за наявності яких замовник може або зобов’язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі. Частиною другою статті 22 Закону № 922 передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Таким чином, тендерна документація може містити вимогу про надання учасниками виключно у довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пункті 10 частини першої статті 17 Закону. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. В тендерній документації по даному предмету закупівлі від учасників вимагалась надання інформації про відсутність підстав, визначених у пункті 10 частини першої 17 Закону № 922 в довільній формі, крім того від переможців документальне підтвердження відсутності вищевказаних підстав не вимагалось відповідно до частини третьої статті 17 Закону № 922, тому зміст тендерної документації відповідає ст. 17 та ст.22 Закону № 922. Крім того, відповідно до вимог частини третьої ст.22 Закону № 922 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до додатку 1 тендерної документації цінову пропозицію, в складі визначеному в п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону (у разі зміни ціни), учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає чи завантажує в Систему протягом 1 (ого) робочого дня з дня проведення Аукціону, тобто на наступний робочий день. А у випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції цінову тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник пропозиція якого є наступною, надає чи завантажує в Систему протягом 1 (ого) робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника, тобто на наступний робочий день. Учасником ПП «КОМПАНІЯ РОС» не дотримано цієї умови тендерної документації. Відповідно до п.1.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», цей стандарт установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. Відповідно до п.1.2 вищезазначеного стандарту він носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Цей стандарт містить вимоги, які відповідають чинному законодавству. Учасником при розрахунку своєї цінової пропозиції повинні бути дотримані вимоги вищезазначеного стандарту. З урахуванням того, що після проведення аукціону відбувається пониження ціни пропозицій, учасником можуть бути застосовані норми, не передбачені стандартом, які безпосередньо можуть бути застосовані при розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника. З огляду на вищевикладене, вважаємо надання кошторисної частини після пониження суттєвою вимогою при розгляді тендерних пропозицій. Тому пропозицію Учасника відхилено не через ненадання документів після аукціону, а в зв'язку з тим, що дана тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Пояснення з цього питання були надані Держаудитслужбі 16.07.2019 року. Але вони Держаудитслужбою не опрацьовані та до уваги не прийняті. Обґрунтовано заперечуємо також неправомірність визначення переможцем даної закупівлі ТОВ «УЮТ СТРОЙ». Держаудитслужбою у висновку зазначено як порушення відсутність в складі тендерної пропозиції переможця, крім договору оренди, який наданий в зв’язку з використанням орендованої техніки, акту приймання-передачі даної орендованої техніки. Відповідно до Форми 1 Додатку 6 тендерної документації учасники разом із відомостями про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт при використанні орендованої техніки повинні надати копії договорів оренди з додатками із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму (або для підтвердження вартості маш-год крім договору надати акти наданих послуг із зазначенням вартості маш-год. орендованої техніки). Учасником переможцем надано договори оренди техніки в яких вказано вартість машино-годин кожного орендованого механізму, тому додаткових якихось документів подавати учаснику не потрібно. Надання актів приймання-передачі орендованої техніки тендерною документацією не вимагалось. Тому вважати недотримання умов форми 1 додатку 6 тендерної документації переможцем закупівлі є хибним. З огляду на вищевикладене, порушення законодавства в сфері публічних закупівель з боку замовника відсутні.

2019-08-02 15:38:58

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 10 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, 39932654, Україна, м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Реконструкція будівлі Житомирського обласного онкологічного диспансеру за адресою: вул.Фещенка-Чопівського, 24/4 в м.Житомирі з прибудовою» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція), 71500000UAH, 45454000-4, ДК021, 1, од
  3. Інформація про оприлюднення: cca5c1798634425c9d7dc6b8445a7785, 2018-11-28
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 09 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника ПП «Компанія Рос», тендерна пропозиція переможця ТОВ «Уют Строй», повідомлення про намір укласти договір та договір про закупівлю від 28.12.2018 № 107 та пояснення Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі-Замовник) від 16.07.2019 року. За результатами аналізу тендерної документації Замовника встановлено, що відповідно до пункту 6 розділу III тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання розрахунку розміру прибутку відповідно до настанови ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. Разом з тим, пунктом 6.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, зокрема визначено, що при складанні ціни тендерної пропозиції учасником, розмір прибутку, приймається виходячи від класу наслідків (відповідальності). Таким чином, для визначення прибутку у складі ціни тендерної пропозиції з дотриманням вимог пункту 6.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, тендерна документація повинна містити інформацію про клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва, який є предметом закупівель. Однак, тендерна документація Замовника не містить інформації щодо класу наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва, який є предметом закупівель, що не відповідає нормам пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922). Також, аналізом встановлено, що в порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922, Замовником в підпунктах 1 та 7 пункту 1 Додатку № 3 тендерної документації встановлено умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників документального підтвердження відповідності тендерних пропозиції учасників вимогам, які визначені пунктами 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону № 922. Відповідно до частини 4 статті 11 Закону № 922 зокрема визначено, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. Поряд з тим, аналізом встановлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 17.12.2018 року № 470, відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Компанія Рос», яку за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації) внаслідок не дотримання вказаним учасником вимог Додатку № 1 тендерної документації, а саме: вказаним учасником протягом 1-го робочого дня з дня проведення аукціону, тобто на наступний робочий день, не завантажено в електронну систему закупівель тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Слід відмітити, пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам тендерної документації. Поряд з тим, статтею 21 Закону № 922 встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону № 922 встановлено, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, завантажені документи після закінчення строку подання тендерних пропозицій не є частиною самої тендерної пропозиції. Разом з тим, виходячи з вимог частини 3 статті 17 Закону № 922, учасник який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, повинен у строк що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати замовнику документи, які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону № 922, відповідно до вимог цього Закону та тендерної документації. При цьому, Законом № 922 після закінчення строку подання тендерних пропозицій не передбачено надання учасниками та/або переможцем будь-яких інших документів, окрім тих, що визначені статтею 17 цього Закону. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція, приведена у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, яка завантажується після аукціону не є складовою самої тендерної пропозиції, а також не є документом, що підтверджує відсутність підстав передбачених статті 17 Закону № 922, а відтак відсутність вищевказаного документу та/або його не відповідність не може стати підставою відхилення тендерної пропозиції. Слід зазначити, що відповідно до частини 4 статті 28 Закону № 922, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. При цьому у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Таким чином, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерної пропозиції ПП «Компанія Рос» встановлено, що Замовник в порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 відхилив тендерну пропозицію вказаного учасника та відповідно розглянув наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною ТОВ «Уют Строй». Крім того, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Уют Строй» встановлено, що тендерна пропозиція вказаного переможця не відповідала умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. Так, відповідно до пункту 5 розділу III та форми № 1 Додатку № 6 тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання довідки за формою № 1 Додатку № 6 тендерної документації, про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт, з наданням копій договорів оренди (при використанні орендованої техніки) з додатками із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму або наданням копій договорів оренди з актами наданих послуг із зазначенням вартості маш-год. орендованої техніки. Разом з тим, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «Уют Строй» надано довідку з відомостями про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання договору про закупівлю від 13.12.2018 року № 331/21, пункти 3-14 якої, зокрема містять інформацію про наявність орендованих машин та механізмів, які орендовані у ТОВ «Спецтрасбуд - 7». Поряд з тим, у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано копію договору оренди від 05.11.2018 року, який укладено з ТОВ «Спецтрасбуд - 7» з переліком техніки зазначеної у довідці, при цьому, пунктом 3.1 вказаного договору визначено, що передача спецтехніки в орендне користування орендаря здійснюється за Актом прийомки – передачі, який відповідно до пункту 3.3 вказаного договору з боку орендодавця підписується членами екіпажу, якими здійснюється доставка техніки. Проте, аналізом встановлено, що вищевказаний Акт прийомки – передачі техніки відсутній у складі тендерної пропозиції переможця торгів, що не підтверджує факт передачі вищевказаної техніки від орендодавця учаснику та відповідно не підтверджує наявність вказаної техніки в учасника, чим не дотримано вимоги 5 розділу III та форми № 1 Додатку № 6 тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. Таким чином, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Компанія Рос», а також на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 не відхилив і визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «Уют Строй» і уклав з ним договір про закупівлю від 28.12.2018 № 107. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 та 7 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися., 26 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17 пунктам 2 та 3 частини 2 статті 22 Закону № 922, а також не враховує вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2018 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП "КОМПАНІЯ РОС" 70 280 941,00
UAH з ПДВ
69 541 428,57
UAH з ПДВ
1.4285714286 48 679 000 Документи
ТОВ "УЮТ СТРОЙ" 71 061 751,20
UAH з ПДВ
69 556 600,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 48 689 620 Документи

Публічні документи

13 грудня 2018 15:02
sign.p7s
13 грудня 2018 15:01
Проект договору.pdf
13 грудня 2018 15:01
Про податки.pdf
13 грудня 2018 15:01
Про гарантійний строк.pdf
13 грудня 2018 15:01
Лист погодження.pdf
13 грудня 2018 15:01
Кошторис.rar
13 грудня 2018 15:01
Копія Статуту.pdf
13 грудня 2018 15:01
Ст 17.pdf
13 грудня 2018 15:01
Пропозиція.pdf

Публічні документи

13 грудня 2018 20:43
sign.p7s
13 грудня 2018 20:42
303_ДЦ_ДЦ.pdf
13 грудня 2018 20:32
sign.p7s
13 грудня 2018 20:31
303_ДЦ_ИЭСНД ч.14.pdf
13 грудня 2018 20:31
303_ДЦ_ИЭСНД ч.13.pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД. ч. 12.pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД. ч.11.pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД ч.10.pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД ч.9 (стр.326).pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД ч. 9.pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД ч. 8.pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД ч. 7.pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД. ч.6.pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД ч. 5.pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД. ч.4.pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД. ч.3.pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД ч.2.pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД ч.1.pdf
13 грудня 2018 19:57
РЗПК.pdf
13 грудня 2018 19:57
ОПР_АР_Таб.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ТЗ_10.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_Т11.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_Т2.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ОПРЛС_2-1-8 - 7-1-4 ч.2.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ОПРЛС_2-1-8 - 7-1-4 ч.1.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ОПРЛС 2-1-7.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ОПРЛС 2-1-6.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ОПРЛС 2-1-5.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ОПРЛС 2-1-4.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ОПРЛС 2-1-3.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ОПРЛС 2-1-2.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ОПРЛС 2-1-1.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС2_2-1-13.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_6-3-1 - 7–1-1-4.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_6-2-1.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_3-1-2.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_3-1-1.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_2-1-14.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_2-1-12.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_2-1-11.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_2-1-10.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_2-1-9.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_2-1-6, 2-1-7 ч.2.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_2-1-6,2-1-7 ч.1.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ЛС1_2-1-2 ч.3.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ЛС1_2-1-2 ч.2.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ЛС1_2-1-2 ч.1.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ЛС1_2-1-1 ч3.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ЛС1_2-1-1 ч2.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ЛС1_2-1-1 ч.1.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ИВРЛС_7-1-1 - 7-1-4.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ИВРЛС_6-1-1 - 6-3-1.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ИВРЛС_3-1-2.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ИВРЛС_2-1-9 - 3-1-1.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ИВРЛС_2-1-7, 2-1-8.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ИВРЛС_2-1-5, 2-1-6pdf.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ЗКР.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ДЦ.pdf
13 грудня 2018 18:51
Додаток 2 (графік) .pdf
13 грудня 2018 18:51
303.imd

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КОМПАНІЯ РОС"
#36104970
Відхилено 69 541 428,57
UAH з ПДВ
17 грудня 2018 18:51
ТОВ "УЮТ СТРОЙ"
#38191007
Переможець 69 556 600,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2018 20:52

Документи

17 грудня 2018 20:52
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2018 20:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УЮТ СТРОЙ"
#38191007
69 556 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2018 20:52
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 грудня 2018 14:29
Договір підряду укладений
28 грудня 2018 13:34

Актуальні тендери

До пошуку