Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне марки АМ (13-25), АС (6-13)
Очікувана вартість
517 800,00 UAH
UA-2018-11-15-003673-a d9539a708b8c4c24a0ad882318238c25
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Валентинівна Шевцова

+380977816015 osvita.sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КРАСНОСІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40212110
Місцезнаходження: 67560, Україна , Одеська обл., с. Красносілка, вул. Шкільна, 1В
Контактна особа: Марина Валентинівна Шевцова
+380977816015
osvita.sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2018 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2018 19:00
Початок аукціону: 03 грудня 2018 13:06
Очікувана вартість: 517 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 589,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Більш детально зазначено у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація) – додаток № 4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74 тони
вугілля кам’яне марки АМ (13-25), АС (6-13)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Кубанка, с. Переможне, с. Іванове, за місцезнаходженням навчальних закладів (1 дошкільний навчальний заклад, 3 загальноосвітні школи)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2018 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 17:38
додаток 1 форма пропозиції.doc
15 листопада 2018 17:38
додаток 2 ст. 16 кваліфікація.doc
15 листопада 2018 17:38
додаток 3 ст. 17.doc
15 листопада 2018 17:38
додаток 4 специфікація.doc
15 листопада 2018 17:38
додаток 5 проект договору.doc
15 листопада 2018 17:38
ТД вугілля освіта 2018.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-18-000008 ● 3283e56f80304344a87bd66721723491
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2018 15:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.12.2018 Одеса № 351
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.


Підстава: службові записки начальника відділу контролю у сфері закупівель
Васильєва О.А. від 18.12.2018.


Начальник О. МУРАТОВ

Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 18.12.2018 № 351

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-11-15-001078-c 15.11.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Лузан Е.В.
2 UA-2018-11-15-003673-a 15.11.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Гаврилюк А.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-19 14:40:36

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного марки АМ (13-25), АС (6-13) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:
UA-2018-11-15-003673-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» вимогам п. 3 р. V ТД, тоді як вартість пропозиції, зазначена учасником у тендерній пропозиції від 06.12.2018 № 06-12/01-18, оформленій згідно з додатком 1 до ТД, не приведено у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, а саме: відповідно до тендерної пропозиції від 06.12.2018 № 06-12/01-18 вартість пропозиції становить 396 462,76 грн без ПДВ, а відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу остаточна пропозиція учасника за результатами аукціону становить 396 463,00 грн з ПДВ?

2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення учасника, який був визначений переможцем торгів (відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 05.12.2018 № б/н та повідомлення про намір укласти договір від 05.12.2018, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу), через ненадання документів для підтвердження відсутності підстави, зазначеної у ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: довідки (оригіналу або нотаріально завіреної копії), виданої уповноваженим органом про відсутність/наявність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджету, дійсну станом на дату подання документа (відповідно до п. 11 додатка 3 до ТД)?

3. Яким чином Замовник може обґрунтувати невідповідність ціни за одиницю закуповуваних товарів, відповідно до специфікації до укладеного договору поставки з ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» від 18.12.2018 № 171 (ціна за одиницю вугілля кам’яного марки АМ (13-25) – 5 409,20 грн без ПДВ, вугілля кам’яного марки АС (6-13) – 5 308,73 грн без ПДВ) та ціни за одиницю закуповуваних товарів, наведеної у тендерній пропозиції від 06.12.2018 № 06-12/01-18, яка була надана ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» за результатами проведеного аукціону (ціна за одиницю вугілля кам’яного марки АМ (13-25) – 5 563,00 грн без ПДВ, вугілля кам’яного марки АС (6-13) – 5 163,02 грн без ПДВ)?

4. Яким чином Замовник може обґрунтувати невірність розрахунку вартості 38 тонн вугілля кам’яного марки АС (6-13), зазначеної у
п. 2 специфікації до договору поставки з ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» від 18.12.2018 № 171, а саме
201 731, 80 грн без ПДВ, тоді як зазначена вартість повинна становити 201 731,74 грн без ПДВ?

5. Яким чином Замовник може обґрунтувати невірність розрахунку загальної вартості договору поставки з ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» від 18.12.2018 № 171, а саме: відповідно до специфікації до вказаного договору загальна вартість закуповуваних товарів становить 396 463,00 грн без ПДВ, тоді як повинна становити 396 462,94 грн без ПДВ?

З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про дотримання учасником
ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» вимог ТД, Закону України «Про публічні закупівлі та визнання його переможцем, а також укладання договору за результатами проведення вказаної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-12-22 15:50:24

відповідь на запит від 19.12.2018

Управління освіти виконавчого органу Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області розглянуло запит Південного офісу Держаудитслужби про надання пояснень від 19.12.2018 у межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне марки АМ (13-25), АС (6-13), ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-15-003673-a та відповідно до частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступні пояснення.

1. Щодо першого питання:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
У свою чергу, статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, завантаження учасниками необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Отже, вся інформація учасника, подана в електронному вигляді через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання, зазначеного в тендерній документації, є тендерною пропозицією відповідного учасника.
Тобто саме її перевіряє замовник щодо відповідності вимогам тендерної документації. Будь-яка інша інформація, подана учасником після кінцевого строку її подання, у розумінні закону не є складовою тендерної пропозиції учасника.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів стосовно цієї закупівлі кінцевим строком подання тендерних пропозицій було визначено 30.11.2018 до 19:00. При цьому лист ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" від 06.12.2018 № 06-12/01-18 «Тендерна пропозиція» завантажено 06.12.2018 о 10:21.
Отже, лист ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" від 06.12.2018 № 06-12/01-18 «Тендерна пропозиція» не враховується у тендерній пропозиції зазначеного учасника.
Відповідні роз’яснення з цього питання містяться у листі Мінекономрозвитку України від 27.10.2016 N 3302-06/34323-06.

2. Щодо другого питання:
Виключний перелік обставин, за яких замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, а також тендерну пропозицію учасника, якого замовник визнав переможцем, наведено у ст. 30 Закону.
Зокрема, відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця в разі, якщо останній відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Згідно з абз. другим частини третьої статті 17 Закону переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
У своєму роз’яснення (лист від 24.04.2017 N 3304-06/13652-06) Мінекономрозвитку України зазначає, що перебіг строку для подання наступним переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, розпочинається після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
При цьому для переможця процедури закупівлі замовником визначається та указується у тендерній документації спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених відповідними пунктами частини першої та другої статті 17 Закону (крім документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах) за визначеною законодавством формою документів, які містять відповідну інформацію, передбачену статтею 17 Закону, видані уповноваженими на це органами.
Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації, електронну систему закупівель або надавати замовнику зазначені документи в іншій спосіб (закон не встановлює обов’язку для переможця надавати документи виключно через електронну систему закупівель).
Так, 10.12.2018 відповідно до вимог Закону та тендерної документації листом від 10.12.2018 № 10-12/001-18 ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" надало всі необхідні документи та, зокрема, довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 07.12.2018 № 218887 (зазначена довідка видана у електронному вигляді, переглянути (перевірити) довідку у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit), зацікавлений орган/суб’єкт може шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів довідки (дати і номеру).
З огляду на зазначене правові підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця (ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД") відсутні.

3. Щодо третього питання:
Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
При цьому виходячи зі змісту пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону.
Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити; детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
При цьому Закон не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно з ч. 1 ст. 29 Закону електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу.
Отже, остаточною сумою пропозиції є пропозиція учасника за результатами електронного аукціону.
Остаточною пропозицією ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» за результатами електронного аукціону є 396 463,00 грн.
При цьому свою пропозицію ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» подавало «без ПДВ». Про це повідомлено у листі товариства від 20.11.2018 № 20-08/28-18 (наявний у складі пропозиції), в якому зазначено про звільнення ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» від сплати ПДВ шляхом застосування податкової пільги. При цьому жоден з учасників закупівлі не мав технічної можливості під час подання первинної електронної пропозиції та остаточної електронної пропозиції за результатами аукціону зазначати вартість «без ПДВ» з огляду на те, що в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено очікувану вартість з показником ПДВ. Про наявність зазначеної проблеми, зокрема, йдеться у листі ДП «ПРОЗОРРО» Державній казначейській службі України від 08.11.2016 № 206/880/10 та в численних консультаціях Мінекономрозвитку України.
У свою чергу, частиною шостою статті 28 Закону встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом, Відповідно до частини другої статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника- переможця.
З огляду на зазначене, умови укладеного з ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» договору не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону.

4. Щодо четвертого питання:
Виявлена технічна помилка буде усунута найближчим часом.

5. Щодо п’ятого питання:
Загальною сумою (ціною) договору поставки № 171 про закупівлю товару за бюджетні кошти від 18.12.2018 є 396 463,00 грн. без ПДВ. Про це зазначено в п. 3.1. договору та специфікації (додаток 1 до договору). Зазначена сума договору не відрізняється від суми пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» за результатами електронного аукціону.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2018-12-22 15:37:29

пояснення на запит від 19.12.2018

Управління освіти виконавчого органу Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області розглянуло запит Південного офісу Держаудитслужби про надання пояснень від 19.12.2018 у межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне марки АМ (13-25), АС (6-13), ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-15-003673-a та відповідно до частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступні пояснення.

1. Щодо першого питання:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
У свою чергу, статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, завантаження учасниками необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Отже, вся інформація учасника, подана в електронному вигляді через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання, зазначеного в тендерній документації, є тендерною пропозицією відповідного учасника.
Тобто саме її перевіряє замовник щодо відповідності вимогам тендерної документації. Будь-яка інша інформація, подана учасником після кінцевого строку її подання, у розумінні закону не є складовою тендерної пропозиції учасника.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів стосовно цієї закупівлі кінцевим строком подання тендерних пропозицій було визначено 30.11.2018 до 19:00. При цьому лист ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" від 06.12.2018 № 06-12/01-18 «Тендерна пропозиція» завантажено 06.12.2018 о 10:21.
Отже, лист ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" від 06.12.2018 № 06-12/01-18 «Тендерна пропозиція» не враховується у тендерній пропозиції зазначеного учасника.
Відповідні роз’яснення з цього питання містяться у листі Мінекономрозвитку України від 27.10.2016 N 3302-06/34323-06.

2. Щодо другого питання:
Виключний перелік обставин, за яких замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, а також тендерну пропозицію учасника, якого замовник визнав переможцем, наведено у ст. 30 Закону.
Зокрема, відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця в разі, якщо останній відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Згідно з абз. другим частини третьої статті 17 Закону переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
У своєму роз’яснення (лист від 24.04.2017 N 3304-06/13652-06) Мінекономрозвитку України зазначає, що перебіг строку для подання наступним переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, розпочинається після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
При цьому для переможця процедури закупівлі замовником визначається та указується у тендерній документації спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених відповідними пунктами частини першої та другої статті 17 Закону (крім документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах) за визначеною законодавством формою документів, які містять відповідну інформацію, передбачену статтею 17 Закону, видані уповноваженими на це органами.
Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації, електронну систему закупівель або надавати замовнику зазначені документи в іншій спосіб (закон не встановлює обов’язку для переможця надавати документи виключно через електронну систему закупівель).
Так, 10.12.2018 відповідно до вимог Закону та тендерної документації листом від 10.12.2018 № 10-12/001-18 ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" надало всі необхідні документи та, зокрема, довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 07.12.2018 № 218887 (зазначена довідка видана у електронному вигляді, переглянути (перевірити) довідку у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit), зацікавлений орган/суб’єкт може шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів довідки (дати і номеру).
З огляду на зазначене правові підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця (ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД") відсутні.

3. Щодо третього питання:
Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
При цьому виходячи зі змісту пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону.
Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити; детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
При цьому Закон не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно з ч. 1 ст. 29 Закону електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу.
Отже, остаточною сумою пропозиції є пропозиція учасника за результатами електронного аукціону.
Остаточною пропозицією ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» за результатами електронного аукціону є 396 463,00 грн.
При цьому свою пропозицію ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» подавало «без ПДВ». Про це повідомлено у листі товариства від 20.11.2018 № 20-08/28-18 (наявний у складі пропозиції), в якому зазначено про звільнення ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» від сплати ПДВ шляхом застосування податкової пільги. При цьому жоден з учасників закупівлі не мав технічної можливості під час подання первинної електронної пропозиції та остаточної електронної пропозиції за результатами аукціону зазначати вартість «без ПДВ» з огляду на те, що в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено очікувану вартість з показником ПДВ. Про наявність зазначеної проблеми, зокрема, йдеться у листі ДП «ПРОЗОРРО» Державній казначейській службі України від 08.11.2016 № 206/880/10 та в численних консультаціях Мінекономрозвитку України.
У свою чергу, частиною шостою статті 28 Закону встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом, Відповідно до частини другої статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника- переможця.
З огляду на зазначене, умови укладеного з ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» договору не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону.

4. Щодо четвертого питання:
Виявлена технічна помилка буде усунута найближчим часом.

5. Щодо п’ятого питання:
Загальною сумою (ціною) договору поставки № 171 про закупівлю товару за бюджетні кошти від 18.12.2018 є 396 463,00 грн. без ПДВ. Про це зазначено в п. 3.1. договору та специфікації (додаток 1 до договору). Зазначена сума договору не відрізняється від суми пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» за результатами електронного аукціону.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-01-17 17:11:50

заперечення до висновку

Південним офісом Держаудитслужби оприлюднений висновок про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне марки АМ (13-25), АС (6-13), ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-15-003673-a, в якому зазначено про начебто виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та зобов'язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень.
Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Враховуючи зазначене повідомляємо про незгоду з висновком про результати моніторингу закупівлі та надаємо наступні заперечення.

Виключний перелік обставин, за яких замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, а також тендерну пропозицію учасника, якого замовник визнав переможцем, наведено у ст. 30 Закону.
Зокрема, відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця в разі, якщо останній відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Згідно з абз. другим частини третьої статті 17 Закону переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
У своєму роз’яснення (лист від 24.04.2017 N 3304-06/13652-06) Мінекономрозвитку України зазначає, що перебіг строку для подання наступним переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, розпочинається після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
При цьому для переможця процедури закупівлі замовником визначається та указується у тендерній документації спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених відповідними пунктами частини першої та другої статті 17 Закону (крім документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах) за визначеною законодавством формою документів, які містять відповідну інформацію, передбачену статтею 17 Закону, видані уповноваженими на це органами.
Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації, електронну систему закупівель або надавати замовнику зазначені документи в іншій спосіб (закон не встановлює обов’язку для переможця надавати документи виключно через електронну систему закупівель).
Так, 10.12.2018 відповідно до вимог Закону та тендерної документації листом від 10.12.2018 № 10-12/001-18 ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" надало всі необхідні документи та, зокрема, довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 07.12.2018 № 218887 (зазначена довідка видана у електронному вигляді, переглянути (перевірити) довідку у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit), зацікавлений орган/суб’єкт може шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів довідки (дати і номеру).
З огляду на зазначене правові підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця (ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД") відсутні.
Отже, висновок про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне марки АМ (13-25), АС (6-13), ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-15-003673-a, у частині виявлених порушень не відповідає дійсності, а зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель не підлягає задоволенню.

Також слід зауважити, що укладений за результатами закупівлі договір виконаний у повному обсязі, про що свідчить оприлюднений у системі публічних закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку Південним офісом Держаудитслужби оприлюднений висновок про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне марки АМ (13-25), АС (6-13), ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-15-003673-a, в якому зазначено про начебто виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень. Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи зазначене повідомляємо про незгоду з висновком про результати моніторингу закупівлі та надаємо наступні заперечення. Виключний перелік обставин, за яких замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, а також тендерну пропозицію учасника, якого замовник визнав переможцем, наведено у ст. 30 Закону. Зокрема, відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця в разі, якщо останній відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Згідно з абз. другим частини третьої статті 17 Закону переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. У своєму роз’яснення (лист від 24.04.2017 N 3304-06/13652-06) Мінекономрозвитку України зазначає, що перебіг строку для подання наступним переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, розпочинається після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. При цьому для переможця процедури закупівлі замовником визначається та указується у тендерній документації спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених відповідними пунктами частини першої та другої статті 17 Закону (крім документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах) за визначеною законодавством формою документів, які містять відповідну інформацію, передбачену статтею 17 Закону, видані уповноваженими на це органами. Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації, електронну систему закупівель або надавати замовнику зазначені документи в іншій спосіб (закон не встановлює обов’язку для переможця надавати документи виключно через електронну систему закупівель). Так, 10.12.2018 відповідно до вимог Закону та тендерної документації листом від 10.12.2018 № 10-12/001-18 ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" надало всі необхідні документи та, зокрема, довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 07.12.2018 № 218887 (зазначена довідка видана у електронному вигляді, переглянути (перевірити) довідку у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit), зацікавлений орган/суб’єкт може шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів довідки (дати і номеру). З огляду на зазначене правові підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця (ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД") відсутні. Отже, висновок про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне марки АМ (13-25), АС (6-13), ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-15-003673-a, у частині виявлених порушень не відповідає дійсності, а зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель не підлягає задоволенню. Також слід зауважити, що укладений за результатами закупівлі договір виконаний у повному обсязі, про що свідчить оприлюднений у системі публічних закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.

2019-01-17 17:19:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі не спростовують викладеного факту порушення у висновку про результати моніторингу.

2019-01-24 17:06:56

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 517 800,00
UAH з ПДВ
358 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" 399 052,00
UAH з ПДВ
396 463,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" 512 360,00
UAH з ПДВ
512 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2018 18:34
Електронний підпис
21 листопада 2018 18:30
Копія договору_Вуглепостач.PDF
21 листопада 2018 18:30
Технічна специфікація.PDF
21 листопада 2018 18:30
Копія Витягу_ПДВ.PDF
21 листопада 2018 18:30
Копія сертифікату_АС 6-13.PDF
21 листопада 2018 18:30
Копія сертифікату_ АМ 13-25.PDF
21 листопада 2018 18:30
Копії наказ._директор.PDF
21 листопада 2018 18:30
Довідка_умови договору.PDF
21 листопада 2018 18:30
Довідка_МТБ_власність.PDF
21 листопада 2018 18:30
Довідка_ліцензія.PDF
21 листопада 2018 18:30
Довідка_довкілля.PDF
21 листопада 2018 18:30
Гарантійний лист_ст.17.PDF
21 листопада 2018 18:30
Гарантійний лист_ст.17.PDF
21 листопада 2018 18:30
Гарантійний лист_довкілля.PDF
21 листопада 2018 18:30
Довідка_довкілля.PDF
21 листопада 2018 18:30
Відомості про учасника_.PDF
21 листопада 2018 18:30
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
21 листопада 2018 18:30
Відгук_Б.-Д. КЕЧ.PDF
21 листопада 2018 18:30
Витяг_ЄДРЮОФОП.PDF
21 листопада 2018 18:30
Виписка_ТОП.PDF

Публічні документи

10 грудня 2018 18:03
ст17
10 грудня 2018 17:59
Справка МВС
29 листопада 2018 19:34
Електронний підпис
29 листопада 2018 19:32
23. Договір САММЕР ФОРЕСТ.pdf
29 листопада 2018 19:32
22.1 Аттестат 2Н710 от 05.08.16.pdf
29 листопада 2018 19:32
22. Аттестат 2Н710 от 29.07.18.pdf
29 листопада 2018 19:32
21. Довідка про відборі проб.pdf
29 листопада 2018 19:32
20. Сертифікат і протокол АМ.pdf
29 листопада 2018 19:32
16. Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2018 19:32
15.1. Технічна специфікація.pdf
29 листопада 2018 19:32
14.2 Договір ГПХ-01-11.pdf
29 листопада 2018 19:32
14.1 Договір ГПХ-01-10.pdf
29 листопада 2018 19:32
14. Довідка про працівників.pdf
29 листопада 2018 19:32
35. Довідка ст.17.pdf
29 листопада 2018 19:32
13.1. Ваги платформні.pdf
29 листопада 2018 19:31
10. Наказ про заміну печаті.pdf
29 листопада 2018 19:31
27. Проект договору.pdf
29 листопада 2018 19:31
8. Паспорт Осипович П.Г.pdf
29 листопада 2018 19:31
7. Загальні відомості.pdf
29 листопада 2018 19:31
2.1. Модельний статут.pdf
29 листопада 2018 19:31
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 12:40
Електронний підпис
30 листопада 2018 12:38
40. довідка по п.5 ч.1 ст.17.pdf
30 листопада 2018 12:38
39. довідка п.5 ч.1 ст.17.pdf
30 листопада 2018 12:38
38. відсутність підстав ст.17.pdf
30 листопада 2018 12:38
37. відгук зоопарк.pdf
30 листопада 2018 12:38
33. копія повірка.pdf
30 листопада 2018 12:38
32.2. копія транспорт.pdf
30 листопада 2018 12:37
32.1. копія транспорт.pdf
30 листопада 2018 12:37
31. копія навантажувач.pdf
30 листопада 2018 12:37
30. довідка матбаза.pdf
30 листопада 2018 12:37
29. довідка санкції.pdf
30 листопада 2018 12:37
28. довідка захист довкілля.pdf
30 листопада 2018 12:37
25. лист від постачальника.pdf
30 листопада 2018 12:37
17. відсутніст підстав ст.17.pdf
30 листопада 2018 12:37
16. довідка по п.5 ч.1 ст.17.pdf
30 листопада 2018 12:37
15. копія Статуту(cжатий).pdf
30 листопада 2018 12:37
14. довідка ліцензія.pdf
30 листопада 2018 12:37
12. проект договору.pdf
30 листопада 2018 12:37
10. опис предмета закупівлі.pdf
30 листопада 2018 12:37
7. довідка ПДВ.pdf
30 листопада 2018 12:37
6. відомості про учасника.pdf
30 листопада 2018 12:36
2. копія протоколу 11.pdf
30 листопада 2018 12:36
1. тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"

ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
Відхилено 358 900,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 16:58
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"
#41280662
Переможець 396 463,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 19:07

Документи

04 грудня 2018 16:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2018 19:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"
#41280662
396 463,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 10:52
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 23:55
додаткова угода 1.PDF зміни до договору
21 грудня 2018 23:51
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 11:36
SCAN0000.PDF укладений
18 грудня 2018 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони узгодили зміну ціни договору поставки № 171 про закупівлю товару за бюджетні кошти від 18.12.2018 в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару)
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 390 925,26
UAH з ПДВ