Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивні комплекси для Роменської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 7 Роменської міської ради Сумської області, м. Ромни, вул. Полтавська,32
Очікувана вартість
537 778,00 UAH
UA-2018-11-15-000871-c ac6be98573234726ba71b04a2391b785
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Альона

+380544851229 osvitaromny@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Роменської міської ради в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 02147919
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, вул.Соборна,41 м. Ромни, Сумська область
Контактна особа: Шевченко Альона
+380544851229
osvitaromny@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2018 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2018 17:00
Початок аукціону: 04 грудня 2018 14:59
Очікувана вартість: 537 778,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 377,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Інтерактивні комплекси для Роменської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 7 Роменської міської ради Сумської області, м. Ромни, вул. Полтавська,32
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Інтерактивні комплекси для Роменської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 7 Роменської міської ради Сумської області, м. Ромни, вул. Полтавська,32
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2018  —  20 грудня 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2018 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 15:59
Тендерна документація інтерактивні комплекси 2018.docx
15 листопада 2018 15:59
Додаток 1.doc
15 листопада 2018 15:59
Додаток 2.docx
15 листопада 2018 15:59
Додаток 3.docx
15 листопада 2018 15:59
Додаток 4.docx
15 листопада 2018 15:59
Додаток 5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо подання необхідних документів
Дата подання: 17 листопада 2018 23:06
Дата відповіді: 21 листопада 2018 11:54
Шановний Замовник! Відповідно до норм чинного законодавства, обладнання, що поставляється в навчальні заклади повинно мати документи, які засвідчують якість, безпеку використання та повинно проходити експертизу в наукових установах Міністерства освіти і науки задля виявлення його відповідності безпечності, технічним стандартам та відповідати технічним стандартам та педагогічним вимогам. Шановний Замовник, вірно я розумію, що учасник повинен у складі своєї пропозиції надати документальне підтвердження, що обладнання (предмет закупівлі), яке запропоновано до поставки, безпечне, якісне та має свідоцтво відповідності педагогічним вимогам Міністерства освіти і науки України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Відповідно до III розділу тендерної документації учасник повинен надати документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару відповідно до чинного законодавства (сертифікати відповідності, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, інше). Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, чи вимоги, що призвели б до обмеження конкуренції, про що йдеться в Законі України « Про публічні закупівлі».
Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, бути укомплектованим україномовними інструкціями про використання та зберігання. Ця вимога додержана у Додатку 3 до тендерної документації. Наказом не вимагається в обов’язковому порядку наявність грифу Міністерства освіти або Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на товар.
Крім того учасник має право подати у складі тендерної пропозиції додаткові документи, які, на його думку, підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.
Уточнення
Дата подання: 22 листопада 2018 10:40
Дата відповіді: 26 листопада 2018 11:55
Шановний замовник! Уточніть, будь ласка, чи будете Ви розглядати Мультимедійний короткофокусний проектор з яркістю 3500 (ANSI lm), який буде працювати не гірше від проектора з яркістю 3 600 (ANSI lm)?
Відповідь: Добрий день! Відповідно до тендерної документації, Додатку 3, Учасник може надавати еквіваленти запропонованого товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-15-000871-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ІНСТИТУТ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ, Код ЄДРПОУ:32918811
Дата подання: 17 листопада 2018 23:06
Внесення змін до тендерної документації згідно чинного законодавства
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"
Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2018 12:01
Добрий день! Відповідно до III розділу тендерної документації учасник повинен надати документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару відповідно до чинного законодавства (сертифікати відповідності, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, інше). Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, чи вимоги, що призвели б до обмеження конкуренції, про що йдеться в Законі України « Про публічні закупівлі».
Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, бути укомплектованим україномовними інструкціями про використання та зберігання. Ця вимога додержана у Додатку 3 до тендерної документації. Наказом не вимагається в обов’язковому порядку наявність грифу Міністерства освіти або Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на товар.
Крім того учасник має право подати у складі тендерної пропозиції додаткові документи, які, на його думку, підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.
Тому, тендерним комітетом прийнято рішення не вносити зміни до тендерної документації з даної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-11-15-000871-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 21 листопада 2018 09:34
Уточнення
На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому, замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі.
Відповідно до п.5 типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, визначеного Наказом №704 від 22.06.2016 року із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки№ 1036 від 14.07.2017 «Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів…». 
Отже, умова щодо наявності грифу Міністерства освіти або Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на товар, який є предметом закупівлі, не є обов’язковою. 
При цьому загальний строк отримання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам та грифам МОН становить понад 3 місяці, а термін подання тендерної пропозиції – 15 днів. Враховуючи викладене, встановлення запропонованої Вами вимоги може призвести до виникнення нерівних умов для учасників, а це буде розцінюватись як пряма дискримінаційна умова.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 листопада 2018 12:06
Добрий день. Зміни до тендерної документації не вносились.
Номер вимоги: UA-2018-11-15-000871-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СК ІТ", Код ЄДРПОУ:41510213
Дата подання: 05 грудня 2018 17:01
Вимагаємо дискваліфікувати переможця торгів - ТОВ «Проксіма-сервіс»
Шановний Замовник, керуючись абз. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо дискваліфікувати переможця торгів - ТОВ «Проксіма-сервіс» тендерним вимогам Замовника. Оскільки дослідивши тендерну пропозицію - ТОВ «Проксіма-сервіс» було виявлено, що вона не відповідає тендерним вимогам Замовника з наступних підстав:
Замовником вимагалась Інтерактивна дошка фронтальної проекції з діагоналлю 87» (221 см.) із співвідношенням сторін 16:10

Згідно офіційного сайту : http://inter-systems.com.ua/catalog/1738/18079
Параметри дошки RD91A :
Діагональ дошки: 91 ".
Розмір електронної дошки: 190,5х131,0 см
Розмір робочої області: 182,0х122,5 см
Розмір в коробці: 195х135 см.
Співвідношення сторін: 4: 3.

Діагональ робочої поверхні для дошки RD91A , із розрахунку для цієї дошки буде рівна 219.4см. Що порушує умови тендерної документації.

Далі : Для того щоб вирахувати висоту задіяної області при співвідношенні 16:10 , ширину дошки 182см потрібно поділити на 16 ( із співвідношення сторін ) та помножити на 10 (теж із співвідношення сторін). Формула буде виглядати : 182:16х10=113.75см. Тобто виходячи з цього, із висоти дошки яка складає 122.5см , буде задіяно лише 113.75см по висоті.

Вираховуємо діагональ екрану яка буде задіяна : при висоті 113.75см та ширині 182см . Діагональ буде рівна 214,62см . А це менше ніж вимагалось замовником (Виходячи з вище зазначеного дошка RD91A, не може розглядатися як еквівалент).
Також вимагалось чотири цифрові камери, по одній в кожному кутку дошки, дошка RD91A не має цифрових камер та не є еквівалентом.

Виходячи з вищенаведеного, керуючись вимогами тендерної документації Замовника, керуючись ч. 2 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиціє переможця не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, вимагаємо скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 149 від 5.12.2018 року щодо визначення переможцем - ТОВ «Проксіма-сервіс» повторно проаналізувати відповідність тендерної пропозиція з вищезазначеним обґрунтуванням невідповідності та дискваліфікувати його. В іншому випадку ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України з оскарженням щодо неправомірності визначення переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 грудня 2018 09:58
Тендерним комітетом переглянуто вимогу про усунення порушення від ТОВ «СК ІТ» та встановлено наступне.
У тендерній документації, Додатку 3, інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведений опис інтерактивної дошки фронтальної проекції з діагоналлю близько 87 (221 см.) із співвідношенням сторін 16:10. Наявна технологія розпізнавання торкання Digital Vision Touch (DViT ™), що дозволяє декільком користувачам працювати одночасно на всій поверхні дошки незалежно один від одного (підтримка 10-ти торкань).Чотири цифрові камери, по одній в кожному кутку дошки, відстежують положення пальця або маркера при його переміщенні по інтерактивній поверхні.
Учасником запропоновано інтерактивну дошку фронтальної проекції з діагоналлю 91 (231 см.) із співвідношенням сторін 4:3. Розміри дошки: 190,5 * 131,0 см., отже діагональ становить 231,2 см., що є більшою, ніж та, що представлена в тендерній документації. Дошка підтримує технологію Multitouch при роботі одночасно 5 і більше користувачів - наявні функції Touch-жести: можливість використання простих інтуїтивних жестів для роботи з контентом, переміщення, повертання і зміни об'єктів, використовуючи при цьому жести для навігації і скролінгу сторінок.
Тендерна документація містить положення про можливість подання еквівалентів, а саме: усі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент".
Представлена учасником у тендерній пропозиції інтерактивна дошка має характеристику не гіршу від наведеної в тендерній документації, а навіть кращу.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» - принципи здійснення закупівель, а саме: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, максимальна економія та ефективність, тендерним комітетом прийнято рішення відхилити вимогу про усунення порушення від ТОВ «СК ІТ».
Номер вимоги: UA-2018-11-15-000871-c.c4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СК ІТ", Код ЄДРПОУ:41510213
Дата подання: 09 грудня 2018 15:15
Наполягаємо скасувати рішення щодо акцепту пропозиції учасника – ТОВ «Проксіма-сервіс», як таку що відповідає вимогам тендерної документації замовника, зазначене у Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 149 від 05.12.2018 року. Дискваліфікувати - ТОВ «Проксіма-сервіс» у зв’язку з тим, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Шановний Замовник, для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції було розроблену ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Ви, як Замовник, повинні дотримуватись норм та принципів вищезазначеного Закону та вимог Вашої тендерної документації в рамках проведення процедури - Відкриті торги. Адже ефективне функціонування системи публічних закупівель значною мірою залежить від дотримання їх принципів, оскільки вони втілюють основу, істинне призначення ЗУ «Про публічні закупівлі».

Розділом V Оцінка тендерних пропозицій, частиною 3 Відхилення тендерних пропозицій Тендерної документації Замовника - Відділу освіти виконавчого комітету Роменської міської ради в Сумській області передбачено, що Тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Шановний Замовник, повідомляємо Вам, що тендерна пропозиція ТОВ «Проксіма-сервіс» не відповідає вимогам тенерної документації Замовника з наступних підстав:

1) ТОВ «Проксіма-сервіс» запропонував Інтерактивну дошку INTECH RD91A із співвідношенням сторін 4:3. Тендерною документацією Замовника вимагалось Інтерактивна дошка із співвідношенням сторін 16:10. Отже співвідношення сторін Інтерактивної дошки INTECH RD91A не відповідає технічним вимогам Замовника та не може виступати еквівалентом.

2) ТОВ «Проксіма-сервіс» запропонував Інтерактивну дошку INTECH RD91A із діагоналлю 87. Тендерною документацією Замовника вимагалось Інтерактивна дошка із діагоналлю 91. Отже діагональ Інтерактивної дошки INTECH RD91A не відповідає технічним вимогам Замовника та не може виступати еквівалентом.

3) Тендерною документацією Замовника передбачалась наявність 4 цифрових камер, по одній в кожному кутку Інтерактивної дошки. Запропонована ТОВ «Проксіма-сервіс» Інтерактивна дошка INTECH RD91A – не має в наявності 4 цифрових камер, по одній в кожному кутку. Отже запропонована Інтерактивна дошка INTECH RD91A не відповідає технічним вимогам Замовника.

Умовами Вашої Тендерної документації передбачено допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок, що не призведе до відхилення Замовником пропозиції Учасника. Шановний Замовник, вищезазначені підстав дискваліфікації - ТОВ «Проксіма-сервіс» не можуть виступати формальними помилками згідно умов вашої Тендерної документації.

Виходячи з вищенаведеного, керуючись умовами Тендерної документації замовника, ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо скасувати своє рішення щодо акцепту пропозиції учасника – ТОВ «Проксіма-сервіс», як таку що відповідає вимогам тендерної документації замовника, зазначене у Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 149 від 05.12.2018 року. Дискваліфікувати - ТОВ «Проксіма-сервіс» у зв’язку з тим, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника.

В іншому випадку ми будемо звертатись з Вимогою та обґрунтуванням дискваліфікації до Державної Аудиторської Служби України та Антимонопольного комітету України.

Також, керуючись абз. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати розгорнуте роз’яснення щодо відповідності пропозиції переможця торгів - ТОВ «Проксіма-сервіс» тендерним вимогам Замовника, з огляду на вищезазначені підстави невідповідності.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 09 грудня 2018 16:10
Причина: Відкликано Для Уточнення
Номер вимоги: UA-2018-11-15-000871-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СК ІТ", Код ЄДРПОУ:41510213
Дата подання: 10 грудня 2018 08:46
Керуючись умовами Тендерної документації замовника, ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо скасувати своє рішення щодо акцепту пропозиції учасника – ТОВ «Проксіма-сервіс», як таку що відповідає вимогам тендерної документації замовника, зазначене у Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 149 від 05.12.2018 року. Дискваліфікувати - ТОВ «Проксіма-сервіс» у зв’язку з тим, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Шановний Замовник, для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції було розроблену ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Ви, як Замовник, повинні дотримуватись норм та принципів вищезазначеного Закону та вимог Вашої тендерної документації в рамках проведення процедури - Відкриті торги. Адже ефективне функціонування системи публічних закупівель значною мірою залежить від дотримання їх принципів, оскільки вони втілюють основу, істинне призначення ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розділом V Оцінка тендерних пропозицій, частиною 3 Відхилення тендерних пропозицій Тендерної документації Замовника - Відділу освіти виконавчого комітету Роменської міської ради в Сумській області передбачено, що Тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Шановний Замовник, повідомляємо Вам, що тендерна пропозиція ТОВ «Проксіма-сервіс» не відповідає вимогам тенерної документації Замовника з наступних підстав:
1) ТОВ «Проксіма-сервіс» запропонував Інтерактивну дошку INTECH RD91A із співвідношенням сторін 4:3. Тендерною документацією Замовника вимагалось Інтерактивна дошка із співвідношенням сторін 16:10. Отже співвідношення сторін Інтерактивної дошки INTECH RD91A не відповідає технічним вимогам Замовника та не може виступати еквівалентом. При проектуванні зображення із співвідношенням сторін 16:10, буде задіяна не вся поверхня дошки INTECH RD91A яка має формат 4:3. Для того щоб порахувати висоту задіяної області для зображення при співвідношенні 16:10, нам необхідно ширину активної області яка згідно офіційного сайту складає 182 см. поділити на 16 (із співвідношення сторін) та помножити на 10 (теж із співвідношення сторін). Розрахунок: 182 см. : 16 х 10 = 113,75 см. Тобто при проектуванні зображення із співвідношенням сторін 16:10 на дошку з форматом 4:3, із висоти активної поверхні дошки яка складає 122.5 см., буде задіяно лише 113,75 см. по висоті. Інтерактивна дошка яка вимагались замовником повинна мати наступні параметри: 188 см. - ширина, 117,5 см. – висота. Інтерактивної дошки INTECH RD91A, активна область має розмір: 182 см. - ширина, та 113,75 см. – висота. Співвідношенням сторін 16:10 – це широко формат, а співвідношенням сторін 4:3 – майже квадрат.
2) ТОВ «Проксіма-сервіс» запропонував Інтерактивну дошку INTECH RD91A із діагоналлю 91 (231 см.). Тендерною документацією Замовника вимагалось Інтерактивна дошка із діагоналлю 87 (221 см.) з технологією DVIT. Діагональ Інтерактивної дошки INTECH RD91A є більшою, не відповідає технічним вимогам Замовника та не може виступати еквівалентом. Також повідомляємо, що технологія DVIT, що вимагалась Тендерною документацією Замовника для Комплектів № 1 та № 3 є запатентованою технологією виробника - SMART BOARD. Вона може бути тільки у дошок виробника - SMART BOARD. Інтерактивна дошка INTECH RD91A не має технології DVIT, а отже не відповідає технічним вимогам Замовника та не може розглядатись як еквівалент.
3) Тендерною документацією Замовника передбачалась наявність 4 цифрових камер, по одній в кожному кутку Інтерактивної дошки. Запропонована ТОВ «Проксіма-сервіс» Інтерактивна дошка INTECH RD91A – не має в наявності 4 цифрових камер, по одній в кожному кутку. Отже запропонована Інтерактивна дошка INTECH RD91A не відповідає технічним вимогам Замовника.
4) ТОВ «Проксіма-сервіс» надав Довідку з ДФС без підпису та печатки уповноваженого органу, а отже документ не має юридичної сили. Якщо використання печатки є необов’язковим, то підпис уповноваженої особи ДФС що видав дану Довідку є обов’язковою умовою яка підтверджує чинність та актуальність даного документа.
5) Технічні вимоги Замовника до Комплекту № 2 містило наступну вимогу - відстань від об’єктива проектора до площини проекції не більше 1 (одного) метра. Запропонована Інтерактивна дошка INTECH RD82A та Проектор ViewSonic PS501X не відповідають вищезазначеній вимозі. Ширина активної поверхні Інтерактивної дошки INTECH RD82A складає 170,7 см., коефіцієнт фокусування проектору ViewSonic PS501X згідно офіційного сайту ViewSonic складає « 0.61 ». Розрахуємо відстань від об’єктива проектора до площини проекції. Для цього ширину активної області дошки потрібно помножити на коефіцієнт фокусування проектора: 170,7 см. х 0.61 = 104,12 см. Відстань від об’єктива проектора до площини проекції становить 104,12 см. є більшою ніж вимагалась Замовником, не відповідає технічному завданню та не може виступати еквівалентом.
Умовами Вашої Тендерної документації передбачено допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок, що не призведе до відхилення Замовником пропозиції Учасника. Шановний Замовник, вищезазначені підстав дискваліфікації - ТОВ «Проксіма-сервіс» не можуть виступати формальними помилками згідно умов вашої Тендерної документації, а технічні характеристики Інтерактивної дошки INTECH RD91A, INTECH RD82A та Проектора ViewSonic PS501X не виступають еквівалентом, адже Еквівалент означає «рівнозначний», «рівноцінний», однаковий за величиною.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись умовами Тендерної документації замовника, ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо скасувати своє рішення щодо акцепту пропозиції учасника – ТОВ «Проксіма-сервіс», як таку що відповідає вимогам тендерної документації замовника, зазначене у Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 149 від 05.12.2018 року. Дискваліфікувати - ТОВ «Проксіма-сервіс» у зв’язку з тим, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
В іншому випадку ми будемо звертатись з Вимогою та обґрунтуванням дискваліфікації до Державної Аудиторської Служби України та Антимонопольного комітету України.
Також, керуючись абз. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати розгорнуте роз’яснення щодо відповідності пропозиції переможця торгів - ТОВ «Проксіма-сервіс» тендерним вимогам Замовника, з огляду на вищезазначені підстави невідповідності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2018 16:26
Тендерним комітетом переглянуто вимогу про усунення порушення від ТОВ «СК ІТ» та встановлено наступне.
Відповідно до вимог тендерної документації, Додатку 3, Інтерактивний комплекс № 1 повинен мати такі характеристики: інтерактивна дошка фронтальної проекції з діагоналлю близько 87 (221 см.) із співвідношенням сторін 16:10, для настінного кріплення, повинна мати міцну сталеву підставку активної області. Отже її розміри: 188,0 см висота і 117,0 см ширина. Запропонована інтерактивна дошка Intech RD91A має розміри: 190,5 см. ширини, 131,0 см. висоти та діагональ 91". Тобто дошка, запропонована учасником ТОВ «Проксіма-сервіс» має ширину більшу від тої, що вимагалась, та висоту більшу від тої що вимагалась, і хоча вона має інше співвідношення сторін, але вона не менша за жодним розміром.
В тендерній документації наведена харатеристика дошки, яка підтримує технологію розпізнавання торкання Digital Vision Touch (DViT ™), що дозволяє декільком користувачам працювати одночасно на всій поверхні дошки незалежно один від одного (підтримка 10-ти торкань). Чотири цифрові камери, по одній в кожному кутку дошки, відстежують положення пальця або маркера при його переміщенні по інтерактивній поверхні. Інтерактивна дошка повинна підтримувати жести з кількома дотиками. Використовуючи жести, виконувані двома пальцями, користувач може змінити розмір об'єкта на сторінці, повернути об'єкт, збільшити або зменшити масштаб і багато іншого. Учасником запропонована дошка Intech RD91A, яка підтримує технологію Multitouch при роботі одночасно 5 і більше користувачів - наявні функції Touch-жести: можливість використання простих інтуїтивних жестів для роботи з контентом, переміщення, повертання і зміни об'єктів, використовуючи жести для навігації і скролінгу сторінок. Дошка забезпечує можливість одночасної роботи щонайменше 10 користувачів на всій поверхні дошки без поділу робочої області незалежно один від одного.
Відповідно до тендерної документації, додатку 1, Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику (завантажити до електронної системи) документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої статті 17 і частини другої статті 17 Закону України « Про публічні закупівлі». Довідка про відсутність заборгованості подана у електронній формі, що дозволено вимогами тендерної документації, Додатку 1, Згідно наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» від 3 вересня 2018 р. № 733, платник має право отримати довідку як у паперовій, так і в електронній формі через електронний кабінет. Переглянути видану платником електронну довідку можна у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/...), зацікавлений орган/ суб’єкт може шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів довідки (дати і номеру). Дана довідка відстежується через відкриту систему Електронного кабінету.
Технічні вимоги до інтерактивного комплексу № 2, містили, що відстань від об’єктива проектора до площини проекції не більше 1 (одного) метра; активний розмір екрану, дюйми не менше 80.0., розмір проекційного відображення, дюйми не менше 77.1. Вимагалося, щоб проектор міг спроектувати зображення діагоналлю не менше 77.1, яке матиме розміри: ширину 157 см. та висоту 118 см. Для визначення відстані від проектора до екрана: ширину зображення помножити на коефіцієнт фокусування проектора: 157 см. * 0,61 = 95,77 см., що є менше одного метра, а отже відповідає заданій умові. Інтерактивна дошка Intech RD82A має більшу діагональ 82.0, та робоча область складає 170,7х120,5 см., що є більшою ніж запропонована Замовником у тендерній документації, а отже відповідає вимогам встановленим тендерною докум

Документи

21 листопада 2018 12:01
Протокол 144.pdf

Документи

07 грудня 2018 09:58
Протокол 152.pdf

Документи

12 грудня 2018 16:26
Протокол.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2018 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 472 512,00
UAH з ПДВ
467 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проксіма-сервіс 479 949,00
UAH з ПДВ
472 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СК ІТ" 534 000,00
UAH з ПДВ
534 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2018 16:55
Цінова пропозиція .pdf
03 грудня 2018 16:55
Декларація SVEN.pdf
03 грудня 2018 16:55
Висновок СЕС.pdf
03 грудня 2018 16:55
Vostro 3568_decl.pdf
03 грудня 2018 16:55
Vostro 3568_cert.pdf
03 грудня 2018 16:55
16.Копія статуту.pdf
03 грудня 2018 16:55
13.Копія витягу з ЄДР.pdf
03 грудня 2018 16:55
3.Копія договору 304.pdf
03 грудня 2018 16:55
2.Копія договору 1804-17.pdf

Публічні документи

03 грудня 2018 14:53
Електронний підпис
03 грудня 2018 14:00
Якість_ViewSonic.pdf
03 грудня 2018 14:00
Якість_Sven.pdf
03 грудня 2018 14:00
Якість_Smart.pdf
03 грудня 2018 14:00
Якість_Intech.pdf
03 грудня 2018 14:00
Якість_Infocus.pdf
03 грудня 2018 14:00
Якість_Dell.pdf
03 грудня 2018 14:00
Якість_Acer.pdf
03 грудня 2018 14:00
Статут_(Нова_редакцiя).pdf
03 грудня 2018 14:00
Сертифiкат_(Microsoft).pdf
03 грудня 2018 14:00
Довiдка_(ч.1_та_ч.2_ст.17).pdf
03 грудня 2018 14:00
Довiдка_(лiцензування).pdf
03 грудня 2018 14:00
Витяг_вiдомостi_з_EДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВ Проксіма-сервіс

ТОВ "СК ІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 467 130,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 13:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Проксіма-сервіс
#37524487
Переможець 472 400,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 13:50

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

05 грудня 2018 13:49
Електронний підпис
05 грудня 2018 13:49
Протокол 149.pdf

Документи

05 грудня 2018 13:50
Електронний підпис
05 грудня 2018 13:50
Протокол 149.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2018 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Проксіма-сервіс
#37524487
472 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2018 13:50
Електронний підпис
05 грудня 2018 13:50
Протокол 149.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 13:17
Електронний підпис укладений
19 грудня 2018 10:45
Договір 608ПІ.pdf укладений
19 грудня 2018 10:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 472 400,00
UAH з ПДВ