Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво спортивних майданчиків з штучним покриттям на території Рожищенської районної дитячо-юнацької спортивної школи по вул. Гагаріна,40 в м.Рожище Волинської області»
Очікувана вартість
5 433 543,00 UAH
UA-2018-10-08-001788-c a669e16327504cdfaf0f7e0d77620a61
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Лавренчук

+380332729077 gpd7030@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 42304390
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, буд. 9
Контактна особа: Ілона Лавренчук
+380332729077
gpd7030@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2018 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2018 16:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2018 11:20
Очікувана вартість: 5 433 543,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 335,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво спортивних майданчиків з штучним покриттям на території Рожищенської районної дитячо-юнацької спортивної школи по вул. Гагаріна,40 в м.Рожище Волинської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45100, Україна, Волинська область, Рожищенський район, м. Рожище, вул.Гагаріна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2018 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 14:42
ТД нова редакція 19.10.18.doc
19 жовтня 2018 14:42
ПЕРЕЛІК змін.doc
08 жовтня 2018 15:04
Додаток 11. Технічна частина.doc
08 жовтня 2018 15:04
ТД.doc
19 жовтня 2018 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2018 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 14:42
ТД нова редакція 19.10.18.doc
19 жовтня 2018 14:42
ПЕРЕЛІК змін.doc
08 жовтня 2018 15:04
Додаток 11. Технічна частина.doc
08 жовтня 2018 15:04
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо виконання робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 14 жовтня 2018 07:46
Дата відповіді: 19 жовтня 2018 14:52
Просимо роз’яснити, чи передбачено умовами будівництва виконання на об’єкті робіт підвищеної небезпеки? Якщо так, то яких саме?
Відповідь: Виконання робіт підвищеної небезпеки на об’єкті не передбачено.
Щодо документів, які підтверджують повноваження.
Дата подання: 14 жовтня 2018 07:47
Дата відповіді: 19 жовтня 2018 14:53
Пунктами 2 і 3 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації від учасника вимагається подати у складі пропозиції: (1) “Документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу зборів засновників або оригінал/завірена належним чином копія наказу про призначення або довіреність або інший документ)” та (2) ”Документ, що підтверджує правомочність на укладання договору про закупівлю (виписка з протоколу зборів засновників або оригінал/завірена належним чином копія наказу про призначення або довіреність або інший документ)”. У зв'язку з цим просимо роз’яснити наступне питання: Якщо уповноваженою посадовою особою на підписання документів тендерної пропозиції та підписання договору про закупівлю є одна і таж особа – директор підприємства, то у складі тендерної пропозиції необхідно подавати два примірники документів, які підтверджують такі повноваження (копія наказу та протоколу загальних зборів про призначення директора) по кожному із зазначених пунктах, чи достатньо одного примірника зазначених документів? Крім того просимо роз'яснити чи зобов’язаний учасник подавати саме "виписку з протоколу зборів засновників" чи може бути подана завірена копія всього протоколу, у якому відображене рішення про призначення директора.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: (1) Якщо учасник - юридична особа має кількох засновників, то потрібно надати виписку з протоколу зборів засновників або скан з оригіналу або ж завірену копію протоколу зборів засновників, в якому зазначена інформація щодо призначення керівника установи. Якщо ж засновник і підписант одна й та ж особа – достатньо оригінал/завірена належним чином копія наказу про призначення або довіреність. (2) У разі обмеження повноваження керівника установчими документами, в частині підписання Договору на визначену суму, надається відповідне рішення (виписка з протоколу зборів засновників або скан з оригіналу або ж завірена копія протоколу зборів засновників), що дозволяє йому підписувати договір на суму, яка зазначена в тендерній пропозиції.
Щодо копії паспортного документа.
Дата подання: 14 жовтня 2018 07:51
Дата відповіді: 19 жовтня 2018 14:53
Згідно з пунктом 5 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації у складі пропозиції учасника має бути подана, крім іншого, "Копія документа (у кольоровому вигляді сторінок паспорта уповноваженої (уповноважених) особи (осіб)) на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки. Або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 ЗУ «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI (зі змінами) (для учасників – фізичних осіб-підприємців)". Зі змісту даної вимоги вбачається, що вона поширюється лише на учасників, які є фізичними особами – підприємцями. Однак, просимо додатково роз'яснити: Чи поширюється зазначена вище вимога (щодо надання копії паспортного документа) на учасника, який є юридичною особою? Якщо не поширюється, то чи необхідно подавати у складі пропозиції лист-пояснення про причини неподання вказаного документа з обгрунтуванням підстав.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога поширюється на учасників – фізичних осіб-підприємців. Учасниками – юридичними особами подавати лист-пояснення про причини неподання вказаного документа не потрібно.
Щодо досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 14 жовтня 2018 07:53
Дата відповіді: 19 жовтня 2018 14:53
Згідно з пунктами 3, 4 і 5 Розділу ІІ Додатку 2 у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані, крім іншого ¬– Довідка про досвід виконання аналогічного договору, складена на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 5.; – Оригінал або завірена належним чином копія зазначеного у довідці договору (з усіма додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами) та документа, що підтверджує факт його виконання (довідка № КБ-3 остання). – Оригінал позитивного відгуку (на фірмовому бланку замовника, з вихідним номером та датою видачі) до договору, зазначеного у довідці про досвід виконання аналогічного договору. Просимо роз’яснити: чи має право учасник зазначати інформацію про аналогічний договір, який наразі виконується / перебуває на завершальному етапі / роботи за яким зупинені згідно з календарним графіком (планом фінансування) через повне освоєння коштів у поточному бюджетному році ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так має. Відповідна інформація зазначається у колонці 7 форми згідно Додатку 5. Довідка КБ-3 остання та позитивний відгук буде підтвердженням того на скільки та як виконані зобов’язання учасника за даним договором.
Щодо антикорупційної програми
Дата подання: 14 жовтня 2018 07:53
Дата відповіді: 19 жовтня 2018 14:55
Просимо роз’яснити чи має право учасник не надавати копії Антикорупційної програми юридичної особи* та наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи* (п. 5 розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації) зважаючи на те, що вартість закупівлі робіт є меншою ніж 20 млн. грн.
Відповідь: Оригінал або завірена належним чином копія Антикорупційної програми юридичної особи та наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи надається переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо вартість закупівлі робіт дорівнює чи перевищує 20 млн.гривень.
Щодо заповнення пункту 3 Довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (згідно з Додатком 7) учасником юридичною особою.
Дата подання: 14 жовтня 2018 07:55
Дата відповіді: 19 жовтня 2018 14:55
Додаток 7 до тендерної документації містить форму Довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, яка є обов’язкова для кожного учасника і від якої учасник не має права відступати. Разом з тим пунктом 3 означеної довідки передбачено внесення інформації про учасника – фізичну особу (“3. ___________________________________ було/не було засуджено за злочин, вчинений з (найменування учасника-фізичної особи) корисливих мотивів, судимість з якої (-го) не знято або не погашено у встановленому Законом порядку.”) Просимо роз’яснити, яким чином зазначений пункт необхідно заповнювати учаснику, який є юридичною особою? Чи може учасник фізична особа залишити зазначений пункт довідки незаповненим або проставити у відповідній графі прочерк (–)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник - юридична особа може залишити зазначений пункт довідки незаповненим або проставити у відповідній графі прочерк (–)?
Щодо істотних умов договору
Дата подання: 14 жовтня 2018 07:59
Дата відповіді: 19 жовтня 2018 14:56
Пунктом 4 розділу “Результати торгів та укладання договору про закупівлю” тендерної документації, крім іншого, передбачено, що “ Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: … 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі" Зважаючи на те, що предметом закупівлі є роботи (а не товар), но включення у тендерну документацію зазначеного положення (щодо зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків) не відповідає ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі” і є неправомірним. У зв'язку з цим просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства у цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проектом договору про закупівлю (див. Додаток 10 тендерної документації) даний пункт не передбачений.
Щодо зазначення ціни у проекті договору
Дата подання: 14 жовтня 2018 08:26
Дата відповіді: 19 жовтня 2018 14:56
Згідно з п. 1 розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з - проектом договору на виконання робіт (Додаток 10). Таким чином, заповнений та підписаний учасником проект договору, який подається у складі тендерної пропозиції, становить її невід’ємну частину і охоплюється поняттям "зміст тендерної пропозиції" Разом з тим, пункт 4.1 Проекту договору, який міститься у Додатку 10 до тендерної документації, передбачено необхідність внесення інформації про вартість робіт за договором, яка повинна відповідати ціні тендерної пропозиції. У той же час ціна тендерної пропозиції, яка зазначається учасником під час її подання через електронну систему закупівель, є початковою і може змінюватися в бік зменшення у ході аукціону. Виходячи з викладеного, у раз зазначення у проекті договору (п. 4.1) початкової ціни тендерної пропозиції, яка в подальшому буде змінена в ході аукціону, під час укладення договору можуть виникнути суперечності: адже у проекті договору, який міститься у тендерній пропозиції, вартість робіт не буде відповідати ціні пропозиції переможця закупівлі. Водночас, згідно з ч. 4 ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі” умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від ЗМІСТУ тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Тому Договір про закупівлю, укладений на ціну тендерної пропозиції за результатами аукціону відрізнятиметься від змісту тендерної пропозиції (в частині ціни, яка зазначена в проекті договору), що формально суперечитиме вказаним вище вимогам ч. 4 ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі” Для уникнення подібної ситуації та формальних порушень законодавства просимо уточнити вимоги тендерної документації, вказавши, що проект договору продається у складі тендерної пропозиції учасника без зазначення ціни у пункті 4.1.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація містить вимоги щодо підтвердження з ознайомленням зазначених умов і погодженням на їх внесення до договору про закупівлю у разі, якщо учасника буде визначено переможцем процедури закупівлі. Вся необхідна інформація, в тому числі і ціна договору (за результатими проведеного аукціону) буде внесена на стадії укладання договору з переможцем торгів.
Щодо виду договірної ціни
Дата подання: 14 жовтня 2018 09:35
Дата відповіді: 19 жовтня 2018 14:56
Згідно з пунктом 4.1 Проекту договору, який наведено у Додатку 10 до тендерної документації , зазначено наступне "Договірна ціна на виконання підрядних робіт на об’єкті становить __________ (______________________ грн. ___ коп.) гривень з/без ПДВ, Є ДИНАМІЧНОЮ/ТВЕРДОЮ і визначається на основі проектно-кошторисної документації та тендерної пропозиції." Разом з тим, іншими умовами тендерної документації не визначено, який вид договірної ціни (тверда чи динамітна) підлягає застосуванню у договорі підряду. Дана ситуація веде до виникнення невиправданих дискреційні повноваження замовника, що є вагомим корупціогенним фактором під час укладення договору про закупівлю. У зв’язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації в частині чітко визначення у проекті договору про закупівлю виду договірної ціни (тверда або динамічна), яка підлягає застосуванню у договорі підряду, враховуючи тривність будівництва та інші обставини, які можуть вплинути на вартість будівельних робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вид договірної ціни буде визначений на основі тендерної пропозиції за результатами проведених торгів..
Щодо неправомірності вимог про нотаріальне засвідчення перекладу документів
Дата подання: 14 жовтня 2018 09:53
Дата відповіді: 19 жовтня 2018 14:57
У Додатку 11 до тендерної документації містяться про нотаріальне засвідчення перекладу документів (п. 5 і п. 8 розділу “ Технічні вимоги до поліуретанового покриття”) Дана вимога тендерної документації суперечить статті 58-1 Господарського кодексу України (у редакції Закону України 23.03.2017 № N 1982-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями), відповідно до якої орган державної влади або орган місцевого самоврядування не вправі вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом. У той же час, відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. При цьому органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Водночас чинне законодавство України не містить вимог щодо обов’язкового нотаріального засвідчення вірності перекладу та/або копій документів, що подаються учасниками процедури закупівлі. У зв’язку з цим вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині приведення її у відповідність до чинного законодавства та виключення незаконних вимог. При цьому необхідно враховувати, що вимога про нотаріальне засвідчення документа, якщо, якщо обов'язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена ЗАКОНОМ, може становити склад адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 166-24 Кодексу України про адміністративні правопорушення, і тягнути за собою накладення штрафу від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію внесено зміни щодо даного питання.
Щодо визначення порядку зміни істотних умов договору на підставі пункту 7 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”
Дата подання: 14 жовтня 2018 10:01
Дата відповіді: 19 жовтня 2018 14:57
Згідно з підпунктом 6 пункту 13.5 Проекту договору, який міститься додатку 10 до тендерної документації Істотні умови цього договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу інфляції, зміни курсу іноземної валюти залежно від зміни такого курсу, зміни біржових котирувань, регульованих цін (тарифів) і нормативів, пропорційно до тих, які застосовуються в договорі. Разом з тим, згідно з пунктом 7 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, У РАЗІ ВСТАНОВЛЕННЯ В ДОГОВОРІ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОРЯДКУ ЗМІНИ ЦІНИ. Водночас у проекту договору не встановлено порядку зміни ціни на вказаних вище підставах. За таких обставин, умови підпункту 6 пункту 13.5 Проекту договору не можуть бути застосовані, оскільки договором не порядок зміни ціни. У зв’язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації в частині визначення у проекті договору порядку зміни ціни згідно з підпунктом 6 пункту 13.5 договору (зокрема у разі зміни курсу іноземної валюти) або зазначити, що такий порядок визначатиметься сторонами під час укладення договору про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект договору підряду є складовою тендерної документації на закупівлю даних робіт. Останній поданий для ознайомлення та погодження з його істотними умовами. Інші умови договору можуть уточнюватись під час його укладання. Відповідно до п.13.2 проекту договору «Питання не врегулювані даним договором вирішуються за національними стандартами України з ціноутворення у будівництві (ДСТУ) та чинним законодавством України».
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СПОРТЕЛІТБУД" 5 088 000,00
UAH з ПДВ
5 088 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРДЖІ МЕНЕДЖМЕНТ ПРОДЖЕКТС ЮКРЕЙН" 5 433 500,00
UAH з ПДВ
5 433 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2018 10:23
Довідка про несудимість.pdf
02 листопада 2018 10:23
Довідка 2.pdf
02 листопада 2018 10:22
Довідка 1.pdf
27 жовтня 2018 11:42
Електронний підпис
27 жовтня 2018 11:41
Звіт дослідження ПАВ.pdf
27 жовтня 2018 11:41
Тендерна пропозиція.pdf
27 жовтня 2018 11:41
Референс-лист.pdf
27 жовтня 2018 11:41
Лист-пояснення.pdf
27 жовтня 2018 11:41
Статут.pdf
27 жовтня 2018 11:41
Висновки ДСЕЕ.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2018 19:37
статут5.pdf
27 жовтня 2018 19:37
статут4.pdf
27 жовтня 2018 19:37
статут3.pdf
27 жовтня 2018 19:37
статут2.pdf
27 жовтня 2018 19:37
статут1.pdf
27 жовтня 2018 19:37
протокол дир.pdf
27 жовтня 2018 19:37
наказ директор.pdf
27 жовтня 2018 19:37
СЧЁТ ПРИВАТ ЕМР .pdf
27 жовтня 2018 19:37
РЕКВIЗИТИ ЕМП.docx
27 жовтня 2018 19:37
РЕКВIЗИТИ для бланка.docx
27 жовтня 2018 19:37
ВЫПИСКА2.pdf
27 жовтня 2018 19:37
ВЫПИСКА 1.pdf
27 жовтня 2018 19:37
ВИТЯГ НДС ЕМП ЮКРЕЙН.pdf
27 жовтня 2018 19:37
Кошторис.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СПОРТЕЛІТБУД"

ТОВ "ЕНЕРДЖІ МЕНЕДЖМЕНТ ПРОДЖЕКТС ЮКРЕЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СПОРТЕЛІТБУД"
#36834201
Переможець 5 088 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2018 15:25

Документи

01 листопада 2018 15:25
Електронний підпис
01 листопада 2018 15:24
Протокол № 30.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2018 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СПОРТЕЛІТБУД"
#36834201
5 088 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2018 15:25
Електронний підпис
01 листопада 2018 15:24
Протокол № 30.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 12:11
дод угода №12 від 28.12.23 Рожище.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 12:08
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 10:46
Дод.угода №11 від 27.12.2022.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 10:23
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2022 13:31
ДУ №10 від 27.04.2022.pdf зміни до договору
27 квітня 2022 13:28
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2021 12:57
Дод.угода №9 від 29.07.2021.pdf зміни до договору
29 липня 2021 12:56
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2021 08:43
Дод.угода №8 від 26.07.2021.pdf зміни до договору
26 липня 2021 08:42
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2021 14:14
Дод.угода № 7 від 14.05.2021.pdf зміни до договору
14 травня 2021 14:12
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:48
ДУ №6 від 30.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:46
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 17:18
ДУ №5 від 28.12.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:17
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 12:52
Дод.угода № 4 від 24.11.2020.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 12:50
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 09:30
Дод.угода № 3 від 27.12.19.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 09:30
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 08:44
Дод.угода № 2 від 08.11.19.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 08:43
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2019 12:04
ДУ_№1_02_08_2019_.pdf зміни до договору
02 серпня 2019 12:01
Електронний підпис укладений
15 листопада 2018 11:34
Договір № 372-р-8 від 14.11.18.pdf укладений
15 листопада 2018 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2019 році, без зміни суми договору.
Номер договору про закупівлю: 372-р/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 372-р/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2019 році. Узгодження зобов'язань щодо використання одержаних авансових платежів. Сума договору після внесення змін - 5088000,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 372-р/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, яке не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Коригування календарного графіка виконання робіт. Ціна договору після внесення змін - 5088000,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 372-р/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна місцезнаходження та банківських реквізитів Сторін, найменування Замовника, узгодження прав та обов'язків сторін, зобов'язань щодо використання авансових платежів. Погодження орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2020 році, коригування календарного графіка виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 372-р/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору до 31.12.2021. Коригування календарного графіка виконання робіт по об'єкту (Додаток № 2 до Договору). Ціна договору після внесення змін - 5088000,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 372-р/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2020 році. Ціна договору після внесення змін - 5088000,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 372-р/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування календарного графіка виконання робіт по об'єкту (Додаток № 2 до договору). Ціна договору після внесення змін - 5088000,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 372-р/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, яке не призвело до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Коригування календарного графіка виконання робіт та орієнтовного плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 372-р/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення реквізитів Замовника у розділі 16. "Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін" Договору.
Номер договору про закупівлю: 372-р/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування календарного графіка виконання робіт по об'єкту (Додаток № 2 до договору). Завершення виконання робіт до 31.12.2022р. Ціна договору після внесення змін - 5088000,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 372-р/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.12.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 372-р/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 372-р/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML