Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція каналізаційної насосної станції та напірного колектору дитячого садка «Теремок» та загальноосвітньої школи №1, смт. Казанка (Код ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
7 131 000,00 UAH
UA-2018-09-21-000170-b d2526edc69e24ddda709ccce1e6f8a66
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мокрицький Петро Іванович

+380512379436 ukbtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Мокрицький Петро Іванович
+380512379436
ukbtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2018 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2018 17:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2018 11:48
Очікувана вартість: 7 131 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 655,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція каналізаційної насосної станції та напірного колектору дитячого садка «Теремок» та загальноосвітньої школи №1, смт. Казанка (Код ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, смт. Казанка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2018 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2018 10:51
ТД КНС ТЕРЕМОК.doc
21 вересня 2018 10:51
Додаток 4 до ТД.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2018 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю" Новіком Інновейшен" 7 130 448,86
UAH з ПДВ
7 130 448,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕФЕКТ ТЕХНОЛОГІЙ" 7 130 854,48
UAH з ПДВ
7 130 854,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2018 18:14
Електронний підпис
16 жовтня 2018 18:11
довидка.pdf
16 жовтня 2018 18:07
довидка.pdf
05 жовтня 2018 14:32
Електронний підпис
05 жовтня 2018 14:28
Тендерна пропозиція.pdf
05 жовтня 2018 14:26
Л_ценз_я.zip
05 жовтня 2018 14:26
Довереност__Рыжий.zip
05 жовтня 2018 14:26
Гарантия_6339.zip
05 жовтня 2018 14:26
Лист відгук.pdf
05 жовтня 2018 14:26
Гарантю лист довкілля.pdf
05 жовтня 2018 14:26
Довідка ПДВ.pdf
05 жовтня 2018 14:26
Тендерна пропозиція.pdf
05 жовтня 2018 14:26
260.imd
05 жовтня 2018 14:26
ДЦ ч1.pdf
05 жовтня 2018 14:26
ДЦ ч3.pdf
05 жовтня 2018 14:26
ДЦ ч 2.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2018 09:55
Електронний підпис
05 жовтня 2018 09:53
Теремок.imd
05 жовтня 2018 09:29
Пояснювальна записка.pdf
05 жовтня 2018 09:29
Договірна ціна .pdf
05 жовтня 2018 09:29
Дог Сіті7.jpeg
05 жовтня 2018 09:29
Дог Сіті6.jpeg
05 жовтня 2018 09:29
Дог Сіті5.jpeg
05 жовтня 2018 09:29
Дог Сіті4.jpeg
05 жовтня 2018 09:29
Дог Сіті3.jpeg
05 жовтня 2018 09:29
Дог Сіті2.jpeg
05 жовтня 2018 09:29
Дог Сіті1.jpeg
04 жовтня 2018 17:18
Додаток до лицезії.jpg
04 жовтня 2018 17:18
Ліцензія СІТІ.jpg
04 жовтня 2018 17:18
Дозвіл СІТІ2.jpg
04 жовтня 2018 17:18
Дозвіл СІТІ1.jpg
04 жовтня 2018 17:18
Паспорт2 Яцкевича.jpeg
04 жовтня 2018 17:18
Паспорт1 Яцкевича.jpeg
04 жовтня 2018 17:18
ІПН директора.jpeg
04 жовтня 2018 17:18
Протокол- Рішення2.jpeg
04 жовтня 2018 17:18
Протокол- Рішення1.jpeg
04 жовтня 2018 17:18
Витяг з ЄДР стор.5.pdf
04 жовтня 2018 17:18
Витяг з ЄДР стор.4.pdf
04 жовтня 2018 17:18
Витяг з ЄДР стор.3.pdf
04 жовтня 2018 17:18
Витяг з ЄДР стор.2.pdf
04 жовтня 2018 17:18
Витяг з ЄДР стор.1.pdf
04 жовтня 2018 17:18
Витяг ПДВ.pdf
04 жовтня 2018 17:18
Статут стор.10_1.pdf
04 жовтня 2018 17:18
Статут стор.10.pdf
04 жовтня 2018 17:18
Статут стор.9.pdf
04 жовтня 2018 17:18
Статут стор.8.pdf
04 жовтня 2018 17:18
Статут стор.7.pdf
04 жовтня 2018 17:18
Статут стор.6.pdf
04 жовтня 2018 17:18
Статут стор.5.pdf
04 жовтня 2018 17:18
Статут стор.4.pdf
04 жовтня 2018 17:18
Статут стор.3.pdf
04 жовтня 2018 17:18
Статут стор.2.pdf
04 жовтня 2018 17:18
Статут стор.1.pdf
04 жовтня 2018 17:18
Відгук Джастіс.pdf
04 жовтня 2018 17:18
Дог Прогрес5.jpeg
04 жовтня 2018 17:18
Дог Прогрес4.jpeg
04 жовтня 2018 17:18
Дог Прогрес3.jpeg
04 жовтня 2018 17:18
Дог Прогрес2.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Прогрес1.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Лакталіс6.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Лакталіс5.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Лакталіс4.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Лакталіс3.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Лакталіс2.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Лакталіс1.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Джастін9.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Джастін8.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Джастін7.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Лакталіс6.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Лакталіс5.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Лакталіс4.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Лакталіс3.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Лакталіс2.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Лакталіс1.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Джастін9.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Джастін8.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Джастін7.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Джастін6.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Джастін5.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Джастін4.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Джастін3.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Джастін2.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Джастін1.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Агрофірма4.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Агрофірма3.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Агрофірма2.jpeg
04 жовтня 2018 17:17
Дог Агрофірма1.jpeg
04 жовтня 2018 16:29
Дог Субаренди ТЗ2_1.jpg
04 жовтня 2018 16:29
Дог Субаренди ТЗ1.jpeg
04 жовтня 2018 16:29
Дог аренди офісу4.jpeg
04 жовтня 2018 16:29
Дог аренди офісу3.jpeg
04 жовтня 2018 16:29
Дог аренди офісу2.jpeg
04 жовтня 2018 16:29
Дог аренди офісу1.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю" Новіком Інновейшен"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕФЕКТ ТЕХНОЛОГІЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю" Новіком Інновейшен"
#40864510
Переможець 7 130 448,86
UAH з ПДВ
12 жовтня 2018 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2018 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю" Новіком Інновейшен"
#40864510
7 130 448,86
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:15
Д.у. № 5 Д.№ 10 Теремок.FR12.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:15
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 12:33
Д.у. №4 Д № 10 Теремок буд 24.12.2019 .FR12.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 12:33
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2019 11:34
Теремок д.у. № 3 -19.FR12.pdf зміни до договору
29 травня 2019 11:27
Д.у №2 Теремок Новиком.FR12.pdf зміни до договору
01 лютого 2019 13:43
Д. у. 1 від 28.11.2018 Теремок.pdf зміни до договору
28 листопада 2018 11:12
Договір 10 від 24.10.2018 Теремок.pdf укладений
24 жовтня 2018 13:50
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2018 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 7130448,86грн. (сім мільйонів сто тридцять тисяч чотириста сорок вісім гривень 86 копійки) в тому числі ПДВ – 1188408,15 грн., обладнання – 596375,32 грн. (п’ятсот дев’яносто шість тисяч триста сімдесят п’ять гривень 32 копійки) з ПДВ, на поточний 2018 рік – 2695037,80 грн. (два мільйона шістсот дев’яносто п’ять тисяч тридцять сім гривень 80 копійок) в тому числі ПДВ – 449172,97грн., обладнання – 45154,68 грн. (сорок п’ять тисяч сто п’ятдесят чотири гривні 68 копійок) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: кошти обласного цільового фонду охорони навколишнього природного середовища обласного бюджету, 2695037,80 грн. (два мільйона шістсот дев’яносто п’ять тисяч тридцять сім гривень 80 копійок) в тому числі ПДВ – 449172,97грн., обладнання – 45154,68 грн. (сорок п’ять тисяч сто п’ятдесят чотири гривні 68 копійок) з ПДВ. 3. Інші умови договору підряду № 10 від 24.10.2018 залишити без змін. 4. Додаткова угода № 1 від 28.11.2018 до договору підряду № 10 від 24.10.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 7130448,86грн. (сім мільйонів сто тридцять тисяч чотириста сорок вісім гривень 86 копійок) в тому числі ПДВ – 1188408,15 грн., обладнання – 596375,32 грн. (п’ятсот дев’яносто шість тисяч триста сімдесят п’ять гривень 32 копійки) з ПДВ, на 2018 рік – 2695037,80 грн. (два мільйона шістсот дев’яносто п’ять тисяч тридцять сім гривень 80 копійок) в тому числі ПДВ – 449172,96грн., обладнання – 45154,68 грн. (сорок п’ять тисяч сто п’ятдесят чотири гривні 68 копійок) з ПДВ. на поточний 2019 рік – 4435411,06 грн. (чотири мільйона чотириста тридцять п’ять тисяч чотириста одинадцять гривень 06 копійок) в тому числі ПДВ – 739235,19 грн., обладнання – 551220,64 грн. (п’ятсот п’ятдесят одна тисяча двісті двадцять гривень 64 копійки) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: кошти обласного цільового фонду охорони навколишнього природного середовища обласного бюджету, 4435411,06 грн. (чотири мільйона чотириста тридцять п’ять тисяч чотириста одинадцять гривень 06 копійок) в тому числі ПДВ – 739235,19 грн., обладнання – 551220,64 грн. (п’ятсот п’ятдесят одна тисяча двісті двадцять гривень 64 копійки) з ПДВ. 3. Інші умови договору підряду № 10 від 24.10.2018 залишити без змін. 4. Додаткова угода № 2 від 30.01.2019 до договору підряду № 10 від 24.10.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 7130448,86грн. (сім мільйонів сто тридцять тисяч чотириста сорок вісім гривень 86 копійок) в тому числі ПДВ – 1188408,15 грн., обладнання – 596375,32 грн. (п’ятсот дев’яносто шість тисяч триста сімдесят п’ять гривень 32 копійки) з ПДВ, на 2018 рік – 2695037,80 грн. (два мільйона шістсот дев’яносто п’ять тисяч тридцять сім гривень 80 копійок) в тому числі ПДВ – 449172,96грн., обладнання – 45154,68 грн. (сорок п’ять тисяч сто п’ятдесят чотири гривні 68 копійок) з ПДВ. на поточний 2019 рік – 4435411,06 грн. (чотири мільйона чотириста тридцять п’ять тисяч чотириста одинадцять гривень 06 копійок) в тому числі ПДВ – 739235,19 грн., обладнання – 551220,64 грн. (п’ятсот п’ятдесят одна тисяча двісті двадцять гривень 64 копійки) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: кошти обласного цільового фонду охорони навколишнього природного середовища обласного бюджету - 4435411,06 грн. (чотири мільйона чотириста тридцять п’ять тисяч чотириста одинадцять гривень 06 копійок) в тому числі ПДВ – 739235,19 грн., обладнання – 551220,64 грн. (п’ятсот п’ятдесят одна тисяча двісті двадцять гривень 64 копійки) з ПДВ. 3. На підставі листа товариства з обмеженою відповідальністю «Новіком Інновейшен» від 23.05.2019 № 23/05/1, та листа від 23.05.2019 №23/05 внести зміни в пункт 20 юридичну адресу та реквізити Підрядника викласти в наступній редакції: Товариство з обмеженою відповідальністю «Новіком Інновейшен», 65123, Одеська обл., м. Одеса, вул. Академіка Сахарова, 30, офіс 5,р/р 26001283818001, в ПАТ КБ«ПРИВАТБАНК», МФО 328704 код 40864510, р/р 26003054353689, тел./факс: +380954244007, р/р 37123040864510, банк: Державна казначейська служба України, м. Київ в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Одеській області, МФО 820172, код ЄДРПОУ 37567646 , директор Киш Василь Васильович. 4. Інші умови договору підряду № 10 від 24.10.2018 залишити без змін. 5. Дана додаткова угода до договору підряду № 10 від 24.10.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 7130448,86грн. (сім мільйонів сто тридцять тисяч чотириста сорок вісім гривень 86 копійок) в тому числі ПДВ – 1188408,15 грн., обладнання – 596375,32 грн. (п’ятсот дев’яносто шість тисяч триста сімдесят п’ять гривень 32 копійки) з ПДВ, на 2018 рік – 2695037,80 грн. (два мільйона шістсот дев’яносто п’ять тисяч тридцять сім гривень 80 копійок) в тому числі ПДВ – 449172,96грн., обладнання – 45154,68 грн. (сорок п’ять тисяч сто п’ятдесят чотири гривні 68 копійок) з ПДВ. на поточний 2019 рік – 1330623,00 грн. (один мільйон триста тридцять тисяч шістсот двадцять три гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ – 221770,50 грн., 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: кошти обласного цільового фонду охорони навколишнього природного середовища обласного бюджету - 1330623,00 грн. (один мільйон триста тридцять тисяч шістсот двадцять три гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ – 221770,50 грн. 4. Інші умови договору підряду № 10 від 24.10.2018 залишити без змін. 5. Дана додаткова угода до договору підряду № 10 від 24.10.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2. Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 7130448,86грн. (сім мільйонів сто тридцять тисяч чотириста сорок вісім гривень 86 копійок) в тому числі ПДВ – 1188408,15 грн., обладнання – 596375,32 грн. (п’ятсот дев’яносто шість тисяч триста сімдесят п’ять гривень 32 копійки) з ПДВ, на 2018 рік – 2695037,80 грн. (два мільйона шістсот дев’яносто п’ять тисяч тридцять сім гривень 80 копійок) в тому числі ПДВ – 449172,96грн., обладнання – 45154,68 грн. (сорок п’ять тисяч сто п’ятдесят чотири гривні 68 копійок) з ПДВ. на поточний 2019 рік – 1330623,00 грн. (один мільйон триста тридцять тисяч шістсот двадцять три гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ – 221770,50 грн., на 2020 рік – 3104788,06 грн. (три мільйони сто чотири тисячі сімсот вісімдесят вісім гривень 06 копійок) в тому числі ПДВ – 517464,69 грн., 2. Відповідно до п 4.4 статті 36 Закону «Про публічні закупівлі»пункт 19.2 викласти в наступній редакції: 19.2 Строк дії договору – з моменту укладення та до 31.12.2020, або до повного виконання обов’язків сторін по договору. 3. Інші умови договору підряду № 10 від 24.12.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до договору підряду № 10 від 24.12.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML