Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісла офісні
Очікувана вартість
82 500,00 UAH
UA-2018-09-18-001267-c 2a706ca59dd04f16b743e259d1be2195
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Володимир Лахно

+380963344781 lahno@kia.arbitr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 25960043
Вебсайт: http://kia.arbitr.gov.ua
Місцезнаходження: 04116, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Шолуденка, 1, літ. А
Контактна особа: Володимир Лахно
+380963344781
lahno@kia.arbitr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2018 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2018 12:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2018 12:17
Очікувана вартість: 82 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 412,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 штука
Крісла офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, Київ, м. Київ, Шолуденко, б.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2018  —  18 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 19 вересня 2018 08:49
Дата відповіді: 19 вересня 2018 17:29
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Шановний учаснику! У п.6. "Вимоги до товару" оголошення про проведення закупівлі зазначено, що учасник може запропонувати будь-які моделі будь-якої марки. І навіть дві моделі (якщо на складі у учасника немає повної кількості однієї). Ми тільки просимо відповідність товару загальним характеристикам відповідно до додатку 3: металеві хрестовина, підлокітники покриті матеріалом або дерево, колір чорний, спинка висока. А фото представлені тільки у якості прикладу або зразка. Ми не маємо наміру будь-яким чином обмежувати пропозиції учасників. Тобто ми допускаємо на торги аналоги і еквіваленти, якщо вони відповідають основним характеристикам зазначеним у додатку 3. Будемо раді бачити Вас на аукціоні!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2018 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 82 498,68
UAH з ПДВ
82 498,68
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Очікує рішення 82 498,68
UAH з ПДВ
28 вересня 2018 12:21

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 жовтня 2018 11:42
Коментар щодо відміни: Зменшено асигнування видатків на 2018 рік
Документи:
16 жовтня 2018 11:42
Електронний підпис
16 жовтня 2018 11:42
Рішення про скасування закупівлі.pdf