Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 070510, Загаття - Климовиця - Івашковиця км 0+000-7+300, Іршавського району, Закарпатської області
Очікувана вартість
31 900 863,00 UAH
UA-2018-09-17-002092-c 93b68f23090147058e3d0069a95bec4a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Іршавська районна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 04053803
Місцезнаходження замовника: 90100, Україна, Закарпатська обл., місто Іршава, площа Народна, 3
Контактна особа замовника: Золотар Олена Володимирівна
+380314422605
irda@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2018 17:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2018 14:25
Очікувана вартість: 31 900 863,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 159 504,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 159 504,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7300 м
Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 070510, Загаття - Климовиця - Івашковиця км 0+000-7+300, Іршавського району, Закарпатської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90100, Україна, Закарпатська область, місто Іршава, площа Народна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-15-000005 ● e97cf9d4304848c9aad0b6385f5fd7b8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-01-14
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-01-15 10:16:42
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
Ужгород
14.01.2019 №1


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.




В.о.начальника М.ФЕДАК


Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області

від 14.01.2019 № 1
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
1 UA-2019-01-10-000578-a 10.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-01-10-000613-a 10.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2018-09-17-002092-c 17.09.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-21 13:40:51

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 070510, Загаття - Климовиця - Івашковиця км 0+000-7+300, Іршавського району, Закарпатської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-09-17-002092-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, у яких передбачена зазначена закупівля.
2. На яких підставах укладено договір з переможцем ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» при цьому, зазначеним учасником не завантажено в електронну систему закупівель документи переможця щодо відсутності підстав передбачених ст.. 17 Закону України «Про публічні закупівлі та забезпечення виконання умов договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 3 % від вартості договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-23 16:21:44

Пояснення на запит

На запит щодо пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 070510, Загаття-Климовиця-Івашковиця км 0+000-7+300, Іршавського району, Закарпатської області» інформуємо наступне:
1. Електронною системою закупівель в річному плані вищевказаній закупівлі присвоєний ID 5f3c1fa036414da9a574c6f9f5a953e3, ідентифікатор закупівлі: UA-P-2018-04-13-000128-b.
2. Договір з ТОВ «Євробуд-Індустрія» укладено, оскільки відповідні документи переможця торгів було надано в паперовому вигляді.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок про результати моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 30.01.2019 року по закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 070510, Загаття-Климовиця-Івашковиця км 0+000-7+300, Іршавського району, Закарпатської області, з метою усунення виявлених за результатами проведеного моніторингу порушень законодавства, було прийнято рішення тендерного комітету Іршавської районної державної адміністрації (протокол від 05.02.2019 № 7 додається) рекомендувати замовнику розірвати договір № 126 від 29.10.2018 року з ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» року по вищевказаній закупівлі. Також додається лист замовника ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» про розірвання договору.

2019-02-05 17:28:20

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 30 січня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 14 лютого 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Іршавська районна державна адміністрація, 04053803, Україна, місто Іршава, площа Народна, 3
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 070510, Загаття - Климовиця - Івашковиця км 0+000-7+300, Іршавського району, Закарпатської області, 31900863UAH, 45233142-6, ДК021, 7300, м
  3. Інформація про оприлюднення: 93b68f23090147058e3d0069a95bec4a, 2018-09-17
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 15 січня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), внесення змін до неї, розгляд та оцінка тендерних пропозицій ТОВ «Лиможінвест», ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ», своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та додаткова угода. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції ТОВ «Лиможінвест» та ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ», протоколи засідання тендерного комітету № 58 від 09.10.2018 та № 61 від 11.10.2018, повідомлення про намір укласти договір, договір № 126 від 29.10.2018, додаткову угоду до договору № 1 від 16.11.2018, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення Іршавської районної державної адміністрації (далі - Замовник) отримані через електронну систему закупівель 23.01.2019. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Лиможінвест» та ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» та прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі (протоколи № 58 від 09.10.2018 та № 61 від 11.10.2018) установлено наступне. Тендерна пропозиція ТОВ «Лиможінвест» відхилена Замовником, як така що не відповідає умовам тендерної документації та прийнято рішення про визнання переможцем ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ». Управління Західного офісу Держаудислужби в Закарпатській області розглянуло зазначені рішення Замовника, які викладено в протоколах засідання тендерного комітету Замовника, від 09.10.2018 № 58 та № 61 від 11.10.2018 та встановило. Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Лиможінвест», як таку що не відповідає вимогам Замовника, оскільки на аукціон не було подано всіх документів, а саме: технічне завдання; копія договору аналогічних робіт; оригінал відгуку; договір купівлі – продажу асфальтобетонної суміші; тендерна пропозиція; проект договору; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок загально виробничих витрат; договірна ціна; пояснювальна записка; локальний кошторис; підсумкова відомість ресурсів; виписка про державну реєстрацію ТОВ «Лиможінвест»; витяг з реєстру платників податків; договори оренди техніки; копії технічних паспортів на техніку, та відповідно до вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону підлягає відхиленню. Водночас, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області щодо відповідності учасника ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації Замовника, якого визнано переможцем торгів, зазначене рішення, викладено в протоколі засідання тендерного комітету від 11.10.2018 № 61, встановлено наступне. Тендерна пропозиція ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника (додаток № 7 «Інші документи») в частині не подання довідки в довільній формі про придбання асфальтобетону та довідки в довільній формі про наявність власної чи залученої акредитованої лабораторії контролю якості. Таким чином, керуючись вимогами пункту 4 частини першої статті 30 Закону тендерна пропозиція ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» підлягає відхиленню. Однак, Замовник за результатами процедури закупівлі на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону визнав переможцем ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» і уклав з ним договір № 126 від 29.10.2018. За результатами моніторингу закупівлі, з питання надання переможцем ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» підтверджуючих документів щодо відсутності підстав передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі та забезпечення виконання умов договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 3 % від вартості договору та беручи до уваги пояснення Замовника, за відсутності інформації, отриманої у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», яка б підтверджувала зворотне, станом на 30.01.2019 порушень не встановлено, 30.01.2019 За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю на веб – порталі Уповноваженого органу, зокрема оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю встановлено, що протоколом засідання тендерного комітету від 11.10.2018 № 61, Замовником прийнято рішення визнати переможцем аукціону ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (дата і час публікації: 18.10.2018 12:35). Відповідно до абзацу шостого частини першої статті 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, зокрема: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи викладене, в порушення абзацу шостого частини першої статті 10 Закону, Замовником не дотримано строки оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Крім того, Замовником всупереч вимогам абзацу четвертого частини 1 статті 31 Закону не відмінено процедуру закупівлі, а саме: замовник відміняє торги у разі порушення порядку оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом, 30 січня 2019 року., 30 січня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30, абзацу шостого частини першої статті 10 та абзацу четвертого частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідність тендерної документації вимогам Закону, визначення предмету закупівлі, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Лиможінвест» оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерної документації, інформація про відхилення тендерної пропозиції учасника – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • відсутній механізм

Замовником розірвано договір з ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ". Звіт про виконання договору оприлюднено, в якому зазначено, що причина розірвання договору усунення вимог законодавства.

2019-02-11 14:08:32

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2018 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛИМОЖІНВЕСТ" 31 600 000,00
UAH з ПДВ
28 710 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" 31 566 132,00
UAH з ПДВ
28 710 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" 28 710 780,00
UAH з ПДВ
28 710 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2018 18:24
реестр.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2018 18:15
sign.p7s
04 жовтня 2018 18:12
Договір та акт Лавки.pdf
04 жовтня 2018 18:12
Відгук Лавки.PDF
04 жовтня 2018 18:12
Вігук лалово (1).jpg
04 жовтня 2018 18:12
паспорт и код.pdf
04 жовтня 2018 18:12
проект договору.pdf
04 жовтня 2018 18:12
МТБ.PDF
04 жовтня 2018 18:12
ст17.pdf
04 жовтня 2018 18:12
протокол.pdf
04 жовтня 2018 18:12
Лист згода.PDF
04 жовтня 2018 18:12
рішеня.pdf
04 жовтня 2018 18:12
Довідка Статистики.pdf
04 жовтня 2018 18:12
наказ на призначення.pdf
04 жовтня 2018 18:12
ЄДРО Євробуд.pdf
04 жовтня 2018 18:12
Реестр документів.pdf
04 жовтня 2018 18:12
Ліцензія.pdf
04 жовтня 2018 18:12
витяг новий (2).pdf
04 жовтня 2018 18:12
витяг з статуту(1).pdf
04 жовтня 2018 18:12
відомості учасника.pdf
04 жовтня 2018 18:12
довідка аналогічні (3).pdf
04 жовтня 2018 18:12
довідка ст 17.pdf
04 жовтня 2018 18:12
відсутність обмежень.pdf
04 жовтня 2018 18:12
баланс 2017 р..pdf
04 жовтня 2018 18:12
ліцензія2.jpg
04 жовтня 2018 18:12
ліцензія1.jpg
04 жовтня 2018 18:11
д-р оренди тягач 3477.pdf
04 жовтня 2018 18:11
д-р оренди коток 35109.pdf
04 жовтня 2018 18:11
д-р оренди коток 21060.pdf
04 жовтня 2018 18:11
д-о оренди МАЗ 0593.pdf
04 жовтня 2018 18:11
д-р оренти автогрейдер.pdf
04 жовтня 2018 18:11
д-о оренди дорожній 20167.pdf
04 жовтня 2018 18:11
Договір хуст 3.jpg
04 жовтня 2018 18:11
Договір Хуст 2.jpg
04 жовтня 2018 18:11
Договір Хуст 1.jpg
04 жовтня 2018 18:11
Договір Хуст 4.jpg
04 жовтня 2018 18:11
Договір асф3.jpg
04 жовтня 2018 18:11
Договір асф2.jpg
04 жовтня 2018 18:11
Договір асф4.jpg
04 жовтня 2018 18:11
Договір асф5.jpg
04 жовтня 2018 18:11
Договір асф1.jpg
04 жовтня 2018 18:11
Договір асф6.jpg
04 жовтня 2018 18:11
власність івеко.pdf
04 жовтня 2018 18:11
Сертіфікат ISO.pdf
04 жовтня 2018 18:11
виписка нова2.jpg
04 жовтня 2018 18:11
виписка нова 1.jpg
04 жовтня 2018 18:11
витяг ПДВ.pdf
04 жовтня 2018 18:11
тендерна пропозиція.pdf
04 жовтня 2018 18:11
договірна ціна.pdf
04 жовтня 2018 18:11
Календарний графік.pdf
04 жовтня 2018 18:11
згоди власників.pdf
04 жовтня 2018 18:11
відомість обсягів.pdf
04 жовтня 2018 18:11
технічна специфікація.pdf
04 жовтня 2018 18:11
технічні якісн кільк.pdf
04 жовтня 2018 18:11
транспортна схема.pdf
04 жовтня 2018 18:11
Захист довківлля.pdf
04 жовтня 2018 18:11
субпідрядники.pdf
04 жовтня 2018 18:11
гарантійного терміну.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2018 15:46
sign.p7s
05 жовтня 2018 15:46
sign.p7s
05 жовтня 2018 15:43
12.7 Ід. код директора.pdf
05 жовтня 2018 15:43
12.6 Паспорт директора.pdf
05 жовтня 2018 15:43
12.5 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
05 жовтня 2018 15:43
12.3 Статут.pdf
05 жовтня 2018 15:42
10 Ліцензія.pdf
05 жовтня 2018 15:42
06.3 Атестат АБЗ.pdf
05 жовтня 2018 15:42
02 Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛИМОЖІНВЕСТ"
#41536954
Рішення скасоване 28 710 700,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2018 11:09
ТОВ "ЛИМОЖІНВЕСТ"
#41536954
Відхилено 28 710 700,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2018 11:26
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"
#40675093
Переможець 28 710 770,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2018 12:35

Документи

09 жовтня 2018 11:05
sign.p7s
09 жовтня 2018 11:04
протокол

Документи

11 жовтня 2018 11:25
sign.p7s
11 жовтня 2018 11:12
протокол

Документи

18 жовтня 2018 12:35
sign.p7s
18 жовтня 2018 12:33
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2018 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"
#40675093
28 710 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2018 12:35
sign.p7s
18 жовтня 2018 12:33
протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
30 жовтня 2018 15:37
договір укладений
30 жовтня 2018 15:35
sign.p7s зміни до договору
08 лютого 2019 09:54
Лист Підрядчика укладений
08 лютого 2019 09:52
sign.p7s зміни до договору
16 листопада 2018 15:37
Додаткова Угода 1.pdf зміни до договору
16 листопада 2018 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з додатковим фінансуванням з державного бюджету на 2018 рік
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 126
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 000 000,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Усунення порушень вимог законодавства

Актуальні тендери

До пошуку