Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт берегоукріплення р. Прут в селах Мамаївці-Лужани Кіцманського району Чернівецької області
Очікувана вартість
16 134 667,00 UAH
UA-2018-09-04-001215-b 58a91b0e98ce4b69ab0f4cdb47cf04f0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геніч Мальвіна Мар'янівна

380372247374 dpbuvr@dpbuvr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Басейнове управління водних ресурсів річок Прут та Сірет
Код ЄДРПОУ: 34519322
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Героїв Майдану, 194-Б
Контактна особа: Геніч Мальвіна Мар'янівна
380372247374
dpbuvr@dpbuvr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2018 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2018 15:50
Очікувана вартість: 16 134 667,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 673,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяги робіт відповідно до технінчого завдання
Під місцем виконання робіт слід розуміти адресу зазначену замовником у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт берегоукріплення р. Прут в селах Мамаївці-Лужани Кіцманського району Чернівецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Героїв Майдану,194-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Якість: 10%
Техніка повинна відповідати ресурсній відомості, що визначена у кошторисі, вік основних механізмів не повинен перевищувати 5 років.: 10%
Техніка повинна відповідати ресурсній відомості, що визначена у кошторисі, вік основних механізмів перевищує 5 років.: 0%
Якість: 10%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, що вдвічі перевищує очікувану вартість закупівлі.: 10%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, що перевищує очікувану вартість але не перевищує вдвічі більшу очікувану вартість.: 5%
Учасникам, які не нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, що вдвічі перевищує очікувану вартість закупівлі.: 0%
Якість: 10%
Найвищу кількість балів отримають учасники, які нададуть документальне підтвердження кваліфікації та працевлаштування за основним місцем праці головного інженера, виконроба, інженера з техніки безпеки, кошторисника.: 10%
Балів не отримають учасники, які не нададуть документальне підтвердження кваліфікації та працевлаштування за основним місцем праці головного інженера, виконроба, інженера з техніки безпеки, кошторисника.: 0%
27 вересня 2018 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2018 16:37
Рішення про внесення змін мамаївці 27.09.docx
27 вересня 2018 16:36
Проект договору 27.09.doc
27 вересня 2018 16:36
ТД мамаївці 27.09.docx
19 вересня 2018 16:06
Рішення про внесення змін мамаївці 19.09.docx
04 вересня 2018 16:21
Технічне завдання Мамаївці.rtf
27 вересня 2018 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2018 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2018 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2018 16:37
Рішення про внесення змін мамаївці 27.09.docx
27 вересня 2018 16:36
Проект договору 27.09.doc
04 вересня 2018 16:21
Проект договору.doc
27 вересня 2018 16:36
ТД мамаївці 27.09.docx
19 вересня 2018 16:05
ТД мамаївці 19.09.docx
04 вересня 2018 16:21
ТД.docx
19 вересня 2018 16:06
Рішення про внесення змін мамаївці 19.09.docx
04 вересня 2018 16:21
Технічне завдання Мамаївці.rtf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-28-000006 ● 81343df45ad74db48679a6c3575406e2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2018 15:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ

28.12.2018 Львів № 301


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатків 1-3, що додаються.
2.Відділам та секторам контролю у сфері закупівель у областях забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатках 1-3 до цього наказу.
3.Відповідальність за своєчасність та якість проведення моніторингу закупівель покладено на начальників управлінь Західного офісу Держаудитслужби.


Начальник Р.КРОЛЯК

Витяг з Додатку 2
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 28.12.2018 № 301
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2018-09-04-001215-b від 04.09.2018 - Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-29 11:18:56

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт берегоукріплення р. Прут в селах Мамаївці-Лужани Кіцманського району Чернівецької області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-09-04-001215-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із питань.
На яких підставах TOB ДOP-БУД ІНBECT CB визнано переможцем торгів зважаючи, що у складі його тендерної пропозиції відсутні:
а) свідоцтва на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання замовлення, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази (п.1 ч.1 додатку 1 тендерної документації);
б) документи про освіту та/або підвищення кваліфікації інженера з проектно-кошторисної документації та майстра будівельних та монтажних робіт, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (п.2 ч.1 додатку 1 тендерної документації);
в) документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю та/або частково та/або фотокопії об’єктів, на підтвердження виконання аналогічного договору, вартість якого повинна становити не менше вартості пропозиції учасника щодо даної закупівлі (п.3 ч.1 додатку 1 тендерної документації);
г) копії чинних дозволів на виконання робіт та/або експлуатацію механізмів, що становлять підвищену небезпеку або лист-пояснення в довільній формі відповідно до п.6.3 розділу 3 тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2018 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ 15 968 299,20
UAH з ПДВ
13 200 000,00
UAH з ПДВ
1.0714285714 12 320 000 Документи
ТОВ "Техно-Буд Сервіс" 15 163 062,91
UAH з ПДВ
15 082 285,71
UAH з ПДВ
1.1428571429 13 197 000 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖГЕОБУД" 16 105 000,00
UAH з ПДВ
16 105 000,00
UAH з ПДВ
1 16 105 000 Документи
ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76 16 134 667,00
UAH з ПДВ
16 134 667,00
UAH з ПДВ
1 16 134 667 Документи

Публічні документи

19 жовтня 2018 12:16
Довідки
17 жовтня 2018 16:36
Документи переможець
05 жовтня 2018 15:21
ІД.rar
05 жовтня 2018 15:21
ТЧ.rar
05 жовтня 2018 15:21
КК.rar
05 жовтня 2018 15:21
ВПВ17.rar
05 жовтня 2018 15:21
Проект договору.rar
05 жовтня 2018 15:21
Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

05 жовтня 2018 14:38
Електронний підпис
05 жовтня 2018 14:34
FW_ Гарантия 80 тыс. грн..zip
05 жовтня 2018 14:34
ІД 27. Баланс на 31.12.2017р..pdf
04 жовтня 2018 17:33
FW_ Гарантия 80 тыс. грн..zip
04 жовтня 2018 17:33
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
27 вересня 2018 19:55
ФР 2. Звіт ФінРез за 2017р..pdf
27 вересня 2018 19:55
ФР 1. Баланс на 31.12.2017р..pdf
27 вересня 2018 12:09
Електронний підпис
27 вересня 2018 11:50
FW_ гарантия.zip
27 вересня 2018 11:15
ІД 7. Ліцензія 2017року.pdf
27 вересня 2018 11:15
ІД 6. СТАТУТ 2018 року.pdf
27 вересня 2018 11:15
ІД 2. Свiдоцтво_ПДВ.pdf
27 вересня 2018 10:45
КК 55. 1 ДФ за 2-йкв.2018р..pdf
27 вересня 2018 09:37
ПД 1.Проект договору.pdf
27 вересня 2018 09:37
ТЧ 13. Технічне завдання.pdf
27 вересня 2018 09:37
ТЧ 1. Договірна ціна.pdf
27 вересня 2018 09:37
ЦП 1. Цінова пропозиція.pdf
27 вересня 2018 09:37
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
19 вересня 2018 20:52
ПД 1.Проект договору.pdf
19 вересня 2018 20:51
ТЧ 13. Технічне завдання.pdf
19 вересня 2018 20:51
ТЧ 1. Договірна ціна.pdf
19 вересня 2018 20:51
ЦП 1. Цінова пропозиція.pdf
19 вересня 2018 20:51
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2018 09:18
Електронний підпис
17 вересня 2018 17:03
Електронний підпис
17 вересня 2018 16:43
Статистика.pdf
17 вересня 2018 16:43
Витяг єдиний податок.pdf
17 вересня 2018 16:43
Фахівці.pdf
17 вересня 2018 16:43
Обладнання.pdf
17 вересня 2018 16:43
Інформація_досвід робіт.pdf
17 вересня 2018 16:43
Інформація_обладнання.pdf
17 вересня 2018 16:43
Виписка.pdf
17 вересня 2018 16:43
Досвід робіт_договори.pdf
17 вересня 2018 16:43
Інформація_фахівці.pdf
17 вересня 2018 16:43
Наказ на директора.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2018 16:15
Гарантія банківська.zip
05 жовтня 2018 16:15
Проект договору.pdf
05 жовтня 2018 16:15
ВПВ17.pdf
05 жовтня 2018 16:15
Технічна Частина.pdf
05 жовтня 2018 16:15
Цінова пропозиція.pdf
05 жовтня 2018 16:15
Реєстр пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ

ТОВ "Техно-Буд Сервіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖГЕОБУД"

ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ
#39794680
Переможець 13 200 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2018 11:01

Документи

17 жовтня 2018 10:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2018 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ
#39794680
13 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2018 10:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 15:52
ДУ-2-Б Мамаївці-Лужани.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 15:40
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:43
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:42
дод. угода№9 до договору 13-Б.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:41
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 11:14
додаткова угода №8.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 11:12
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 12:28
додаткова угода №7.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 12:25
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 11:10
угода 6 .PDF зміни до договору
20 грудня 2019 10:58
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 10:01
ДОД Угода №5 МАМАЇВЦІ.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 09:58
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 10:09
№4 від 22.11.19.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 10:04
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 12:55
додаткова угода3.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 12:54
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2018 11:54
додаткова угода мамаївці-лужани.PDF зміни до договору
14 листопада 2018 11:51
план графік Мамаївці-Лужани.PDF зміни до договору
14 листопада 2018 11:51
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2018 19:03
план-графік (1).PDF зміни до договору
07 листопада 2018 19:03
додаткова угода.PDF зміни до договору
07 листопада 2018 19:03
Електронний підпис укладений
01 листопада 2018 15:54
договір 1.pdf укладений
01 листопада 2018 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти викладення в новій редакції фінансування на 2018 рік.
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти викладення фінансування у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості предмета закупівлі, слід розуміти викладення зміни банківських реквізитів Сторін, пов'язану із впровадженням міжнародного номера банківського рахунку IBAN. Продовження строку дії договору у зв'язку з виникненням об'єктивних обставин,що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені договором.
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості предмета закупівлі, слід розуміти доповнення реквізитами розділу 14 Договору "Юридичні адреси Сторін"
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 ч.4ст.36Закону України "Про публічні закупівлі та" та пунктом 11.1 частиною 2 розділу 11 Договору Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару-камінь бутовий,ящики габіонні,не більше ніж на 10 відсотків у зв'язку із коливанням ціни такого товару на ринку,та без збільшення загальної вартості Договору .
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості закупівлі слід розуміти на підставі «Плану виконання заходів по напрямках та об'єктах, що фінансуються з державного бюджету по КПКВК 2707070 «Захист від шкідливої дії вод сільських населених пунктів та сільськогосподарських, угідь в тому числі в басейні р. Тиса у Закарпатській області» на 2020 рік по БУВР Пруту та Сірету», також враховуючи зміну банківських реквізитів Сторін, пов'язану зі зміною коду програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету для Державного агентства водних ресурсів України з 2407000 на 2707000 (відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про державний бюджет України на 2020 рік» від 03.07.2020 №751-IX) Замовник: Басейнове управління водних ресурсів річок Прут та Сірет 58000, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Героїв Майдану, 194 Б p/pUA 748201720343181007100009078 в ДКСУ м.Київ код ЄДРПОУ 34519322 МФО 820172 1ПН 345193224128 E-mail : dpbuvr@dpbuvrgrnail.com Начальник А.В. КАВУЛЯ
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти надання авансу для Підрядника в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1 Пункт 3.2. Розділу 3 Договору No13-Б від «01» листопада 2018 року викласти в новій редакції: «3.2. Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2018 рік становить - 707 983,50 гри (сімсот сім тисяч дев'ятсот вісімдесят три гривні 50 коп), в тому числі ПДВ 20% - 117 997,25 грн. (сто сімнадцять тисяч дев'ятсот дев’яносто сім гривень 25 коп). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2018 рік без ПДВ 20% - 589 986,25 грн. (п’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят шість гривень 25 коп). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2019 рік становить - 4 900 000,00 грн. (чотири мільйони дев’ятсот тисяч гривень 00 коп), в тому числі ПДВ 20% - 816 666,67 грн. (вісімсот шістнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2019 рік без ПДВ 20% - 4 083 333,33 грн. (чотири мільйони вісімдесят три тисячі триста тридцять три гривні 33 коп.). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2020 рік становить - 7 334 301,15 грн (сім мільйонів триста тридцять чотири тисячі триста одна гривня 15 коп), в тому числі ПДВ 20% - 1 222 383,53 грн. (один мільйон двісті двадцять дві тисячі триста вісімдесят три гривні 53 коп). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2020 рік без ПДВ 20% - 6 111 917,63 грн. (шість мільйонів сто одинадцять тисяч гривень дев'ятсот сімнадцять гривень 63 коп. ). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2021 рік становить - 257 715, 35 грн. (двісті п’ятдесят сім тисяч сімсот п'ятнадцять гривень 35 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 42 952,56 грн. (сорок дві тисячі дев’ятсот п'ятдесят дві гривні 56 коп). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2021 рік без ПДВ 20% - 214 762,79 грн. (двісті чотирнадцять тисяч сімсот шістдесят дві гривні 79 коп. ). Загальна сума коштів з державного бюджету України в межах бюджетного фінансування - 13 200 000,0 грн. (тринадцять мільйонів двісті тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 2 200 000,00грн. (два мільйони двісті тисяч гривень 00 копійок). Коригування договірної ціни відбувається лише у випадках, передбачених законодавством, що регулює сферу державних закупівель, Постанови КМУ від 01.08.2005р. No668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України від 05 липня 2013 року No 293, чинним законодавством України та цим Договором. 2. Цей договір діє до 31 грудня 2021 року, а в частині розрахунків до повного його виконання».
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 10-2-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML