Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вікна металопластикові з додатковими конструкційними матеріалами та наступним їх демонтажем/монтажем
Очікувана вартість
390 165,00 UAH
UA-2018-06-20-001884-a 0fe16e064f784954b09290dcf0a5dcbf
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микишевська Ольга

+380966969193 OSVITA_SHPOLA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, У СПРАВАХ СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ШПОЛЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02146995
Місцезнаходження: 20603, Україна , Черкаська обл., Шпола, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 18
Контактна особа: Микишевська Ольга
+380966969193
OSVITA_SHPOLA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2018 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2018 00:00
Очікувана вартість: 390 165,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 901,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015, код 44220000-8 – Столярні вироби (Вікна металопластикові з додатковими конструкційними матеріалами та наступним їх демонтажем/монтажем)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 шт
Вікна металопластикові з додатковими конструкційними матеріалами та наступним їх демонтажем/монтажем (Терешківській навчально-виховний комплекс "Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Шполянської районної ради Черкаської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20613, Україна, Черкаська обл., с. Терешки, вул. Покровська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
18 шт
Вікна металопластикові з додатковими конструкційними матеріалами та наступним їх демонтажем/монтажем (Сигнаївський навчально-виховний комплекс "Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Шполянської районної ради Черкаської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20615, Україна, Черкаська обл., Сигнаївка, вул. Незалежності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
6 шт
Вікна металопластикові з додатковими конструкційними матеріалами та наступним їх демонтажем/монтажем (Іскренська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Шполянської районної ради Черкаської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20623, Україна, Черкаська обл., Іскрене, вул. Шкільна, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2018 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2018 15:03
ТД (вікна) 2018.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо тендерної документації
Дата подання: 21 червня 2018 15:48
Дата відповіді: 25 червня 2018 16:55
Шановний Замовнику, прошу Вас надати додаткову інформацію та роз’яснення згідно тендерної документації. 1. Пунктом 1 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної документації), Кваліфікаційний Критерій зазначено: «*Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на постачання, монтаж та демонтаж вікон або інші схожі за своєю суттю конструкційні матеріали; Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори, що укладені із замовниками (контрагентами) за результатами конкурсного відбору або інформація про них знаходиться у публічному доступі. Учасники закупівлі повинні документально підтвердити факт проведення конкурсного відбору, за яким були укладені договори, що пропонуються до вивчення в рамках цієї закупівлі як аналогічні договори або здійснити посилання на публічне розміщення». В зв’язку з чим прошу надати роз’яснення, якого змісту (яка інформація) повинна бути зазначено у «Посиланні на публічне розміщення»; 2. Пунктом 1 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної документації), Кваліфікаційний критерій, передбачено надання аналогічного договору, а далі по тексту заначено, що: «Разом із копіями аналогічних договорів на підтвердження їх повного виконання учасники зобов’язані надати копію накладної на поставку товару (або акту приймання-передачі товару, чи іншого документу, що підтверджує фактичне постачання (повне) товару задоговорами у власність контрагента учасника)». В зв’язку з чим виникає питання треба подати один аналогічний договір разом з накладною або декілька договорів і накладних; 3. Пунктом 1 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної документації) передбачено надання інформації у довільній формі про форму оподаткування Учасника з наданням підтверджуючого документу у вигляді документа виданого уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації. Учасник є платником податку на прибуток загальних умовах та платником податку на додану вартість відповідно до ПК України. Підтвердження його статутусу платника податку на додану вартість зрозумило підтверджується свідоцтовом про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягом із відповідного реєстру виданого органом ДФС, а яким документом треба підтвердити статус платника податку на прибуток згідно тендерної документації, тому що Державного реєстру платників податку на прибуток не існує і відповідно отримати довідку виданого органом ДФС не передбачається за можливе. В зв’язку з чим прошу надати роз’яснення яким документом повинен бути підтверджений статутус платника податок на прибуток Учасника згідно тендерної документації; 4. Відповідно до п. 4 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної документації) строк, протягом якого тедерні пропозиції є дійсними встановлено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше 90 робочих днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Згідно ч. 2 п. 10 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, словосполучення 90 днів передбачає 90 календарних днів. В зв’язку з чим прошу привести тендерну документації відповідно до вимог вказаного Закону, але надати розяснення яку офіційну інформацію треба використовувати під час розрахунку 90 робочих днів (Наприклад: Розпорядження КМ України про перенос робочих днів у 2018 році або інше); 5. Згідно п. 2 (Інша інформація) Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції вказано, що «Тара і упаковка для зберігання та постачання товарів повинна бути від виробника, не пошкоджена, чиста, відповідати діючому екологічному, санітарно-гігієнічному законодавству, містити термін та умови експлуатації товару, інші умови. Відтак, учасники закупівлі повинні письмово підтвердити/гарантувати дотримання вищезазначених вимог», але умовами договору про закупівлю товару за публічні кошти, передбачена поставка, демонтаж і монтаж столярних виробів (вікон). У п. 2.1. вказаного договору вимог щодо тари взагалі не вставновлено та передбачає разом з доставкою одночасний їх монтаж виключає зберігання. Крім цього ДСТУ Б В.2.6-15:2011 Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні. Загальні технічні умови, також не передбачає таких вимог. В зв’язку з чим прошу привести тендерну документації відповідно до вимог чинного законодавства та умов Договору про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо надання відповіді за анонімним запитом.
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».

Щодо Ваших питань повідомляємо:

1. ІІІ. Кваліфікаційний критерій: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
- Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору. *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на постачання, монтаж та демонтаж вікон або інші схожі за своєю суттю конструкційні матеріали; Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори, що укладені із замовниками (контрагентами) за результатами конкурсного відбору або інформація про них знаходиться у публічному доступі.
За змістом Вашого питання повідомляємо:
Учасники закупівлі повинні документально підтвердити факт проведення конкурсного відбору, за яким були укладені договори, що пропонуються до вивчення в рамках цієї закупівлі як аналогічні договори або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори з відкритих ресурсів (веб-сайтів, витягів із періодичних видань, публікацій тощо).
Пд поняттям «конкурсного відбору», як і під поняттям «публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори» не мається на увазі, що це повинні бути договір або договори виключно із бюджетними установами або за наслідками процедур із законів України «Про здійснення державних закупівель» та «Про публічні закупівлі», чи інших нормативно-правових актів. Наголошуємо, що в Україні як і за кордоном, окрім системи електронних публічних закупівель «Prozorro» створена ціла мережа торгових бірж, комерційних майданчиків, публічних аукціонів, конкурсів та інших відборів, що досить ефективно використовується, зокрема, комерційними (приватними) підприємствами для відбору постачальників продукції, саме з метою забезпечення конкурентного середовища та максимальної економії при закупівлях та продажів. В переважній більшості інформація про такі конкурси, як і про правочини, що за результатами яких укладаються, знаходиться у публічному доступі. Тобто, отримання такої інформації або посилання не перешкоджає учасниками закупівлі якісно підготвувати свою тендерну пропозицію та не обмежує участь у закупівлі добросовісних постачальників. Разом з тим, такі вимоги запобігають участі у закупівлях тих суб’єктів господарювання, які є не прозорими в своїй діяльності, та звикли вирішувати питання ведення свої господарської діяльності у непублічний, а отже, прихований спосіб, що в свою чергу, може містити ознаки корупційних дій.

2. ІІІ. Кваліфікаційний критерій: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
- Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору.
Разом із копіями аналогічних договорів на підтвердження їх повного виконання учасники зобов’язані надати копію накладної на поставку товару (або акту приймання-передачі товару, чи іншого документу, що підтверджує фактичне постачання (повне) товару за договорами у власність контрагента учасника).
В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань. При цьому, аналогічні договори повинні містити інформацію про предмет договору, який відповідає по своїй суті предмету закупівлі та істотні умови, що є характерними згідно законодавства для такого роду договорів. Якщо аналогічний договір містить посилання на додатки до договору, такі додатки подаються у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі.
За змістом Вашого питання повідомляємо:
Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір/договори на постачання, монтаж та демонтаж вікон або інші схожі за своєю суттю конструкційні матеріали; Копія аналогічного договору із попередніми Замовниками, що виконаний повністю.
Достатнім для виконання зазначеної вимоги за тендерною документацією буде подання одного аналогічного договору, що виконаний повністю з підтверджуючими це документами.

3. Пунктом 1 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної документації) передбачено надання інформації у довільній формі про форму оподаткування Учасника з наданням підтверджуючого документу у вигляді документа виданого уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації.
За змістом Вашого питання повідомляємо:
Учасники закупівлі повинні надати інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника з наданням підтвердження у вигляді документа виданого відповідним уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації. Якщо згідно чинного законодавства, якийсь із запитуваних документів не передбачений для учасників закупівлі, але вимагається тендерною документацією, в такому випадку, учасник закупілі надає лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав відсутності такого документу в складі тендерної пропозиції.

4. Відповідно до п. 4 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної документації) строк, протягом якого тедерні пропозиції є дійсними встановлено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше 90 робочих днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Згідно ч. 2 п. 10 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, словосполучення 90 днів передбачає 90 календарних днів;
За змістом Вашого питання повідомляємо:
Умовами тендерної документації встановлено вимогу до учасників про необхідність дійсності умов тендерної пропозиції не менше ніж 90 робочих днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Право на збільшення відповідного терміну передбачено частиною 3 статті 22 Закону: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.». Законом не встановлено, щоб цей строк був виклчюно 90 календарних днів, підтвердженням чого слугує словосполучення « не менше» згідно пункту 10 частини 2 статті 22 Закону. Тобто Закон надає можливість Замовнику закупівлі зазначити більший строк дії тендерної пропозиції. При розрахунку 90 робочих днів учасники повинні керуватись вимогами нормативно-правових актів, виданих уповноваженимим органами, що регулюють сферу встановлення норм триавалості робочого дня, тижня, місяця.

5. Згідно п. 2 (Інша інформація) Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції вказано, що «Тара і упаковка для зберігання та постачання товарів повинна бути від виробника, не пошкоджена, чиста, відповідати діючому екологічному, санітарно-гігієнічному законодавству, містити термін та умови експлуатації товару, інші умови. Відтак, учасники закупівлі повинні письмово підтвердити/гарантувати дотримання вищезазначених вимог»;
За змістом Вашого питання повідомляємо:
Під час зберігання в складських приміщеннях учасника закупівлі товарів; їх навантаження та розвантаження; перевезення, монтажу та демонтажу тощо, повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля та дотримуватися вимоги, передбачені Законом України «Про охорону навколишнього середовища» іншими нормативно-правовими актами.
Тара і упаковка для зберігання та постачання товарів повинна бути від виробника, не пошкоджена, чиста, відповідати діючому екологічному, санітарно-гігієнічному законодавству, містити термін та умови експлуатації товару, інші умови. Відтак, учасники закупівлі повинні письмово підтвердити/гарантувати дотримання вищезазначених вимог. Дана обставина надає можливість Замовнику отримати якісні, без дефектів матеріали та продукцію, що закуповуються, та уникнути ризиків створення конфліктних ситуацій при визначенні якості віконних блоків та суміжних конструкцій.
При цьому, інформуємо, що вимоги, які передбачені проектом Договору про закупівлю не є вичерпними та можуть бути скориговані (в т.ч. доповнені) Сторонами під час укладання такого Договору. Зазначена інформація встановлена у примітках до додатку 4 до тендерної документації, а саме: «*Зазначені основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.»

Ваше звернення не містить конкретно сформульованих обставин, що призводять до неможливості прийняти Вам участь у процедурі закупівлі. У зв’язку із цим підстав для внесення змін до тендерної документації не встановлено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2018 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Атлант-Пласт 390 165,00
UAH з ПДВ
390 165,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2018 17:09
Електронний підпис
05 липня 2018 17:07
2. Пропозиція част.2.pdf
05 липня 2018 17:07
12. Договір Оренди.pdf
05 липня 2018 17:07
11. Проект договору.pdf
05 липня 2018 17:07
3. Витяг.pdf
05 липня 2018 17:07
IG-18520-001.pdf.p7s.p7s.p7s
05 липня 2018 17:07
IG-18520-001.pdf
05 липня 2018 17:07
4. Статут.pdf
05 липня 2018 17:06
3.1. Витяг - завірений.pdf
05 липня 2018 17:06
8. Висновки СЕС.pdf
05 липня 2018 17:06
7. Сертифікати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Атлант-Пласт

Інформація про відміну

Дата відміни
06 липня 2018 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій