Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (санація) будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Уланів, вул. Соборна,12, Хмільницького району, Вінницька область. Коригування
Очікувана вартість
4 773 536,00 UAH
UA-2018-06-08-000118-b c8ca033b14cb40a6a7a7d5e7d011ab5b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіткіна Лариса Іванівна

+380433822006 osvita-hmilnik-rda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Хмільницької райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141495
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., Хмільник, ВІнницька область, м.Хмільник, вулиця Столярчука,17
Контактна особа: Сіткіна Лариса Іванівна
+380433822006
osvita-hmilnik-rda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2018 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2018 09:00
Початок аукціону: 26 червня 2018 13:50
Очікувана вартість: 4 773 536,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 867,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Проведення робіт з утеплення (санації) будівлі ЗШ І-ІІІ ст. с. Уланів, вул. Соборна,12, Хмільницького району Вінницької області.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт (санація) будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Уланів, вул. Соборна,12, Хмільницький район, Вінницька область. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька обл., Хмільник, Столярчука,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2018  —  30 вересня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2018 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2018 13:22
ТД Утеп (зі змінами).doc
08 червня 2018 10:09
Додаток 2 до ТД.rtf
08 червня 2018 10:09
Техніко економічні показники.doc
11 червня 2018 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2018 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2018 13:22
ТД Утеп (зі змінами).doc
08 червня 2018 10:09
ТД Утеп.doc
08 червня 2018 10:09
Додаток 2 до ТД.rtf
08 червня 2018 10:09
Техніко економічні показники.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-08-000118-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БК ПЕГАС», Код ЄДРПОУ:41394855
Дата подання: 04 липня 2018 11:35
Оскарження рішення тендерного комітету щодо визначення переможця
Товариство з обмеженою відповідальністю «БК ПЕГАС» повідомляє, що є учасником закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-08-000118-b).
Рішенням тендерного комітету б/н 02 липня 2018 року переможцем закупівлі, за предметом: «Капітальний ремонт (санація) будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Уланів, вул. Соборна,12, Хмільницький район, Вінницька область. Коригування» вибрано ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ".
Товариство з обмеженою відповідальністю не погоджується з рішенням тендерного комітету та наполягає на відхиленні пропозиції ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" через численні порушення, допущенні при подачі своєї пропозиції, а саме:
- Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації Учасник має надати довідку в довільні формі про те, що товари виробника, які Учасник буде використовувати в роботі, не підлягають під дію Закону України №1644-18 від 14.08.2014 «Про санкції» та Указом Президента України від 17 жовтня 2016 року №467/2016 “Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”. ФОП Шевчук Ю.В. надав гарантійну довідку, яка не відповідає вимозі Замовника.
- Відповідно до пункту 2 Таблиці 2 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає відомості з ЄДРПОУ, дана довідка замовляється в органах статистики, але ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" не надав вищевказаних відомостей.
- Відповідно до пункту 5 Таблиці 2 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає завірену копію паспортних даних, але ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" не завірив належним чином паспортні дані.
- ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" надав роздруківку з безкоштовного запиту, а ще її завірив, але такий документ не є чинним, оскільки офіційним документом такого характеру є Витяг з ЄДР.
- Відповідно до пункту 7 Таблиці 2 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає довідку щодо заходів по захисту навколишнього середовища, але ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" надав лише довідку по якості матеріалів, а не по захисту навколишнього середовища.
- ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" надав кошторисну документацію, де в договірній ціні вказана сума 3975188,84, а тендерна пропозиція складає 3957188,88 грн. Провівши аналіз, то чітко видно, що це не є помилка, а кошторисна документація складена на суму, яка відрізняється від тендерної пропозиції.
Не зважаючи на численні порушення тендерний комітет прийняв рішення щодо визначення переможцем ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" .
Товариство з обмеженою відповідальністю «БК ПЕГАС» вимагає відхилення учасника ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" через численні порушення, які допустив вищевказаний учасник та прийняття пропозиції ТОВ «БК ПЕГАС»,як такої, що відповідає тендерній документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 липня 2018 10:18
Ознайомившись з вимого наданою "БК ПЕГАС" тендерний комітет повідомляє, що ФОП Шевчук Ю.В. надав довідку в складі своєї тендерної пропозиції за номером 15 від 21.06.2018 року у вигляді гарантійного листа, де гарантує враховувати вимоги Закону України №1644-18 від 14.08.2014 р. "Про санкції"та не використовуватиме товар виробника який підлягає під персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) і внесені до списку в додатку до постанови КМУ від 30 грудня 2015 року №1147. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації вказано, що учасник має надати таку довідку в довільні формі, а не за відповідним зразком.
Згідно таблиці 2 пункту 2 вказано"Відомсті з ЄДРПОУ (для юридичних осіб)", а фізичні-особи підприємці не мають статусу юридичних осіб, відповідно Учасник ФОП Шевчук Ю.В. не надав ці відомості, натомість надано ідентифікацій код та довідку замовлену в органах статистики.
Щодо не завірених паспортних даних, то ФОП Шевчук Ю.В. в складі тендерної пропозиції надав сканований оригіна паспорту, також потрібно зазначити, що у Розділі 3 пункт 1 зазначається щодо допущення формальних (несуттєвих) помилок, що пов"язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність підписів керівника на декількох сторінках, печаток на окремих документах.
Потрібно зазначити, що учасником електронних торгів ФОП Шевчук Ю.В, у складі тендерної документації надана довідка за номером 31 від 21.06.2018 року гарантійний лист, щодо якості запропонованих матеріалів, в якій вказано, що він гарантує використання матеріалів та виконання робіт, які будуть відповідати встановленим нормативним актам діючого законодавства та санітарним нормам, які передбачають заходи із захисту навколишнього середовища та навів їх у довільній формі, так як інша форма не передбачалась Замовником.
Відповідно до Розділу 5 пункт 1 єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка приведена у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону та розрахунок ціни відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартрсті будівництва". Ціна ФОП Шевчук Ю.В. за яку він виконає даний вид робіт на кінець аукціону склала 3799000 грн. та надані відповідні документи та розрахунки.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-06-08-000118-b.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БК ПЕГАС», Код ЄДРПОУ:41394855
Дата подання: 04 липня 2018 11:33
Оскарження рішення тендерного комітету щодо визначення переможця
Товариство з обмеженою відповідальністю «БК ПЕГАС» повідомляє, що є учасником закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-08-000118-b). Рішенням тендерного комітету б/н 02 липня 2018 року переможцем закупівлі, за предметом: «Капітальний ремонт (санація) будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Уланів, вул. Соборна,12, Хмільницький район, Вінницька область. Коригування» вибрано ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ". Товариство з обмеженою відповідальністю не погоджується з рішенням тендерного комітету та наполягає на відхиленні пропозиції ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" через численні порушення, допущенні при подачі своєї пропозиції, а саме: - Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації Учасник має надати довідку в довільні формі про те, що товари виробника, які Учасник буде використовувати в роботі, не підлягають під дію Закону України №1644-18 від 14.08.2014 «Про санкції» та Указом Президента України від 17 жовтня 2016 року №467/2016 “Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”. ФОП Шевчук Ю.В. надав гарантійну довідку, яка не відповідає вимозі Замовника. - Відповідно до пункту 2 Таблиці 2 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає відомості з ЄДРПОУ, дана довідка замовляється в органах статистики, але ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" не надав вищевказаних відомостей. - Відповідно до пункту 5 Таблиці 2 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає завірену копію паспортних даних, але ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" не завірив належним чином паспортні дані. - ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" надав роздруківку з безкоштовного запиту, а ще її завірив, але такий документ не є чинним, оскільки офіційним документом такого характеру є Витяг з ЄДР. - Відповідно до пункту 7 Таблиці 2 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає довідку щодо заходів по захисту навколишнього середовища, але ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" надав лише довідку по якості матеріалів, а не по захисту навколишнього середовища. - ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" надав кошторисну документацію, де в договірній ціні вказана сума 3975188,84, а тендерна пропозиція складає 3957188,88 грн. Провівши аналіз, то чітко видно, що це не є помилка, а кошторисна документація складена на суму, яка відрізняється від тендерної пропозиції. Не зважаючи на численні порушення тендерний комітет прийняв рішення щодо визначення переможцем ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" . Товариство з обмеженою відповідальністю «БК ПЕГАС» вимагає відхилення учасника ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" через численні порушення, які допустив вищевказаний учасник та прийняття пропозиції ТОВ «БК ПЕГАС»,як такої, що відповідає тендерній документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилково завантажено
Дата: 04 липня 2018 11:33
Рішення від 06.07.2018 № 6658.pdf
Дата публікації: 06 липня 2018 18:02

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2018 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП РЕМОНТНО-СТРОИТЕЛЬНЫЙ УЧАСТОК 7, ПМП 4 618 435,00
UAH з ПДВ
2 798 000,99
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 3 957 188,88
UAH з ПДВ
3 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БК ПЕГАС» 4 390 000,00
UAH з ПДВ
3 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" 4 600 000,00
UAH з ПДВ
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ консоль агро 4 382 523,25
UAH з ПДВ
4 038 988,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Теплоенергетична компанія" 4 350 260,26
UAH з ПДВ
4 150 750,27
UAH з ПДВ
Документи
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО 4 498 093,12
UAH з ПДВ
4 199 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 4 538 350,25
UAH з ПДВ
4 381 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2018 16:25
docs.pdf

Публічні документи

04 липня 2018 21:18
довідки.pdf
28 червня 2018 15:23
Електронний підпис
28 червня 2018 15:15
оригинали довідок.rar
24 червня 2018 21:46
Електронний підпис
24 червня 2018 19:33
довідки.pdf
23 червня 2018 17:21
Юридичні.pdf
23 червня 2018 16:37
кошторис.pdf
23 червня 2018 16:37
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 червня 2018 17:15
Електронний підпис
22 червня 2018 17:13
Електронний підпис
22 червня 2018 17:09
Витяг з ЄДР.pdf
22 червня 2018 17:03
Витяг з ЄДР.pdf
22 червня 2018 16:59
Реєстр документів.pdf
22 червня 2018 16:59
Тендерна пропозиція.pdf
22 червня 2018 16:59
Розрахунок прибутку.pdf
22 червня 2018 16:59
Протокол новий.pdf
22 червня 2018 16:59
Пояснювальна записка.pdf
22 червня 2018 16:59
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
22 червня 2018 16:59
Лист-згода.pdf
22 червня 2018 16:59
Копія статуту.pdf
22 червня 2018 16:59
Копія ліцензії.pdf
22 червня 2018 16:59
Копії паспорта.pdf
22 червня 2018 16:59
Договірна ціна.pdf
22 червня 2018 16:59
Договір ВМР гаражі.pdf
22 червня 2018 16:59
Договір вишка тура.pdf
22 червня 2018 16:59
Договір Брацлавська.pdf
22 червня 2018 16:59
Договір IP Груп.pdf
22 червня 2018 16:59
Довідка корупція.pdf
22 червня 2018 16:59
Довідка з МВС.pdf
22 червня 2018 16:59
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

23 червня 2018 11:52
Електронний підпис
23 червня 2018 11:49
кошторис.pdf
23 червня 2018 11:49
GW_Poland ses.pdf
23 червня 2018 11:49
certificate_URSA_GW_POLAND_1501165910.pdf
23 червня 2018 11:49
СЭС 2016-2019.pdf
23 червня 2018 11:49
статут засвідчений 2018.pdf
23 червня 2018 11:49
Сетификат 13 марок.pdf
23 червня 2018 11:49
Сертифікат 1.pdf
23 червня 2018 11:49
протокол № 158 з ОП.pdf
23 червня 2018 11:48
ОП Реібй Грецун Чайка.pdf
23 червня 2018 11:48
ОП Кукуруза Кирилюк.pdf
23 червня 2018 11:48
копія витягу ПДВ.pdf
23 червня 2018 11:48
календарний графік.pdf
23 червня 2018 11:48
ЗВВ.pdf
23 червня 2018 11:47
відгук.pdf
23 червня 2018 11:47
Відгук Казка.pdf
23 червня 2018 11:47
витяг з протоколу 51.pdf
23 червня 2018 11:47
Висновок на матеріали.pdf
23 червня 2018 11:47
бикрост_соотв_РБ.pdf
23 червня 2018 11:47
бикрост паспорт.pdf
23 червня 2018 11:47
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 червня 2018 11:31
Електронний підпис
22 червня 2018 07:27
відомість ресурсів.pdf
22 червня 2018 07:27
Гарантійний лист.pdf
22 червня 2018 07:27
довідка ЄДРПОУ.pdf
22 червня 2018 07:27
довідка корупція.pdf
22 червня 2018 07:27
Довідка про санкцій.pdf
22 червня 2018 07:27
договірна ціна.pdf
22 червня 2018 07:27
дозвіл.pdf
22 червня 2018 07:27
календарний графік.pdf
22 червня 2018 07:27
лист згода.pdf
22 червня 2018 07:27
ліцензія.pdf
22 червня 2018 07:27
локальний кошторис.pdf
22 червня 2018 07:27
свідоцтво ПДВ.pdf
22 червня 2018 07:27
статут.pdf
22 червня 2018 07:27
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 червня 2018 15:05
Електронний підпис
22 червня 2018 15:03
Установчий документ.pdf
22 червня 2018 15:03
Сертифікати_фарба.pdf
22 червня 2018 15:03
Сертифікат Відливи.pdf
22 червня 2018 15:03
Протоколи ПКД 2018р_2.pdf
22 червня 2018 15:03
Протоколи ПКД 2018р_1.pdf
22 червня 2018 15:03
Протокол_оригінал.pdf
22 червня 2018 15:03
Витяг завірений.pdf
22 червня 2018 15:03
БучкоВЯ_код_завірений.pdf
22 червня 2018 15:03
r_63_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
22 червня 2018 15:03
r_63_ДЦ_ОПР.pdf
22 червня 2018 15:03
r_63_ДЦ_ЛСССР.pdf
22 червня 2018 15:03
r_63_ДЦ_ИВР.pdf
22 червня 2018 15:03
r_63_ДЦ_ДЦ_П_Адмін.pdf
22 червня 2018 15:03
r_63_ДЦ_ДЦ.pdf
22 червня 2018 15:03
№14_Довідка.pdf
22 червня 2018 15:03
№12_основні ТЕП.pdf
22 червня 2018 15:03
№11_Лист згода.pdf
22 червня 2018 15:03
№10_Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

23 червня 2018 09:16
Електронний підпис
22 червня 2018 16:46
57.Проект Договору.pdf
22 червня 2018 16:46
51.Календарний графік.pdf
22 червня 2018 16:46
50.Копії сертифікатів 2.pdf
22 червня 2018 16:46
46.Прибуток.pdf
22 червня 2018 16:46
44.Відомість ресурсів.pdf
22 червня 2018 16:46
43.Локальний кошторис.pdf
22 червня 2018 16:46
42.Договірна ціна.pdf
22 червня 2018 16:46
40. Ліцензія.pdf
22 червня 2018 16:45
39.Дозвіл 2016 роботи.pdf
22 червня 2018 16:45
36.Захист довкілля.pdf
22 червня 2018 16:45
35.Статут.pdf
22 червня 2018 16:45
34.Копія коду директоа.pdf
22 червня 2018 16:45
31.ЄДРПОУ 2.pdf
22 червня 2018 16:45
30.Копія Рішення.pdf
22 червня 2018 16:45
27.Відгук Пушкіна 11.pdf
22 червня 2018 16:45
26.Відгук ЦРЛ.pdf
22 червня 2018 16:45
24.Відгук Сосонка.pdf
22 червня 2018 16:45
19.Довідка та акт ЦРЛ 2.pdf
22 червня 2018 16:45
18.Довідка та акт ЦРЛ.pdf
22 червня 2018 16:45
11.Договір Пушкіна 11.pdf
22 червня 2018 16:45
10. Копія Договору ЦРЛ.pdf
22 червня 2018 16:45
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

25 червня 2018 08:28
Електронний підпис
25 червня 2018 08:09
пропозиція.pdf
25 червня 2018 08:05
пропозиція.pdf
25 червня 2018 07:08
Тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2018 06:00
Технічна частина.pdf
25 червня 2018 06:00
Тендерна пропозиція.pdf
23 червня 2018 18:19
про рух коштів 2.pdf
23 червня 2018 18:19
фінансовий звіт.pdf
23 червня 2018 18:19
proxy_pdf_inline.pdf
23 червня 2018 18:19
про рух коштів.pdf
23 червня 2018 18:04
про товар.pdf
23 червня 2018 18:00
сертифікація1.pdf
23 червня 2018 18:00
сертифікація 2.pdf
23 червня 2018 17:37
про механізми.pdf
23 червня 2018 17:21
погодження1.pdf
23 червня 2018 16:01
про вартість робіт (3).jpeg
23 червня 2018 16:01
додаткова угода.PDF
23 червня 2018 16:01
договірна ціна 2.PDF
23 червня 2018 16:01
відгук2.pdf
23 червня 2018 16:01
відгук.pdf
23 червня 2018 16:01
аналогічний договір 3.PDF
23 червня 2018 16:01
аналогічний договір 2.pdf
23 червня 2018 16:01
аналогічний договір 1.pdf
23 червня 2018 15:44
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
23 червня 2018 15:44
працівники.pdf
23 червня 2018 15:44
лист згода.pdf
23 червня 2018 15:44
гарантійний лист ст.17.pdf
23 червня 2018 14:53
Document_USR_1003928245 єдр (3) (1).rtf
23 червня 2018 14:53
свідоцтво пдв.pdf
23 червня 2018 14:53
паспорт директора.pdf
23 червня 2018 14:53
оригінал ліцензії.pdf
23 червня 2018 14:53
ліцензія.pdf
23 червня 2018 14:53
лист про санкції.pdf
23 червня 2018 14:52
лист про повноваження.pdf
23 червня 2018 14:52
()()4_~1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП РЕМОНТНО-СТРОИТЕЛЬНЫЙ УЧАСТОК 7, ПМП

ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БК ПЕГАС»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"

ТОВ консоль агро

ТОВ "Теплоенергетична компанія"

ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО

ТОВ "ЖК - Гарант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП РЕМОНТНО-СТРОИТЕЛЬНЫЙ УЧАСТОК 7, ПМП
#13334381
Відхилено 2 798 000,99
UAH з ПДВ
27 червня 2018 12:20
ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
#2289714495
Переможець 3 799 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2018 16:37

Документи

27 червня 2018 12:20
Електронний підпис

Документи

02 липня 2018 16:37
Електронний підпис
02 липня 2018 16:35
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2018 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
#2289714495
3 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2018 16:37
Електронний підпис
02 липня 2018 16:35
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 15:40
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2019 15:38
Дод,угода (1).pdf зміни до договору
30 липня 2019 15:38
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2019 15:32
дод. уг.pdf зміни до договору
30 липня 2019 15:31
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 16:39
Дод.угода.pdf укладений
28 грудня 2018 16:38
Електронний підпис укладений
13 липня 2018 12:58
Договір ВО-18-125.pdf укладений
13 липня 2018 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п 4 ,ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" , п.п4 п.13.2, Договору Сторони прийшли згоди внести зміни до п.12.1 Договору про виконання робіт, а саме - термін дії договору продовжити до 01 05.2019 р.
Номер договору про закупівлю: ВО-18-125
Договір:
Номер додаткової угоди: ВО-18-125
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.2 Додаткової угоди №2 від 28.12.2018 року Договору про виконання капітальних робіт №ВО-18-125 від 13 липня 2018 р., а саме в частині продовження терміну виконання зобов"язань
Номер договору про закупівлю: ВО-18-125
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.3.1., а саме зменшити загальну суму Договору на 123754,83 грн.
Номер договору про закупівлю: ВО-18-125
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2018 — 01 серпня 2019
Сума оплати за договором: 3 675 245,17
UAH (в тому числі ПДВ 612 540,86 UAH)