Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі загальноосвітньої школи №2 І-ІІІ ступенів та будівлі майстерні за адресою: вул. Корольова, 10 в м. Авдіївка Донецької області (коригування)
Очікувана вартість
58 033 812,00 UAH
UA-2018-05-08-000326-a f5ea5be0373544bd91d88c2e9b391b9e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Ігнатов

+380671258785 dkb.p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Ігор Ігнатов
+380671258785
dkb.p@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2018 09:59
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2018 18:00
Початок аукціону: 24 травня 2018 13:02
Очікувана вартість: 58 033 812,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 741 014,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 233000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Строк виконання - 120 календарних днів, Категорія складності/клас наслідку - ІІІ/СС2, Середньомісячна заробітна плата по об"єкту складає 4948,46 грн, що відповідає середньому розряду робіт у будівництві  при виконанні робіт у звичайних умовах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі загальноосвітньої школи №2 І-ІІІ ступенів та будівлі майстерні за адресою: вул. Корольова, 10 в м. Авдіївка Донецької області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 86060, Україна, Донецька область, м. Авдіївка, вул. Корольова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання: 5%
у строк, що складає менш ніж 60 %: 5%
у строк від 60 % до 80 %: 3%
у строк, що складає більше 80 %, включно до 99%: 1%
у строк, що дорівнює 100%: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2018 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ" 57 881 766,00
UAH з ПДВ
57 881 766,00
UAH з ПДВ
1.0105263158 57 278 830.94 Документи
ТОВ "ОКВИН-5" 58 000 000,00
UAH з ПДВ
58 000 000,00
UAH з ПДВ
1 58 000 000 Документи

Публічні документи

07 червня 2018 16:56
Довідки.pdf
21 травня 2018 11:18
11. Ліцензії.pdf.pdf
21 травня 2018 11:18
10. Довідка банку.pdf.pdf
21 травня 2018 11:18
9. Баланс.pdf.pdf
21 травня 2018 11:18
5. Субпідрядники.pdf.pdf
21 травня 2018 11:18
4. Графік.pdf.pdf
21 травня 2018 11:18
3. Зведена довідка.pdf.pdf
21 травня 2018 11:18
2. Досвід.pdf.pdf
21 травня 2018 11:18
1. Заява-пропозиція.pdf

Публічні документи

23 травня 2018 16:04
11.Ліцензія.pdf
23 травня 2018 16:04
10.Довідка банку.pdf
23 травня 2018 16:04
9.Баланс.pdf
23 травня 2018 16:04
8. Установчі документи.pdf
23 травня 2018 16:04
5.Субпідрядники.PDF
23 травня 2018 16:04
3.Зведена довідка.PDF
23 травня 2018 16:04
2.Досвід.pdf
23 травня 2018 16:04
1.Заява-пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ"

ТОВ "ОКВИН-5"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ"
#20003226
Переможець 57 881 766,00
UAH з ПДВ
06 червня 2018 15:50

Документи

06 червня 2018 15:50
Електронний підпис
06 червня 2018 15:49
Scan 49 р1.pdf
05 червня 2018 16:04
Електронний підпис
05 червня 2018 16:03
Повідомлення49-318 с.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2018 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ"
#20003226
57 881 766,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 червня 2018 15:50
Електронний підпис
06 червня 2018 15:49
Scan 49 р1.pdf
05 червня 2018 16:04
Електронний підпис
05 червня 2018 16:03
Повідомлення49-318 с.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2022 13:37
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2019 02:06
ду4 від 11.10.2019 дог 81кб від 19.06.2018.PDF зміни до договору
13 жовтня 2019 02:02
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2019 14:51
ду3 від 09.07.19 дог 81кб від 19.06.2018.PDF зміни до договору
09 липня 2019 12:08
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2019 23:39
ду 2 від 04.04.2019 дог 81кб від 19.06.2018.PDF зміни до договору
05 квітня 2019 16:06
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 15:57
ду1 від 21.12.2018 дог 81кб від 19.06.2018.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 15:56
Електронний підпис укладений
19 червня 2018 15:54
договір 81кб від 19.06.2018.pdf укладений
19 червня 2018 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 81кб
Договір:
Номер додаткової угоди: ду1 від 21.12.2018 дог 81кб від 19.06.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення договірної ціни сталося за рахунок оптимізації вартості матеріально-технічних ресурсів та зміни проектних рішень у розділі опоряджувальних робіт.
Номер договору про закупівлю: 81кб
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 від 04.04.2019 до договору № 81 кб 19.06.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація у відповіідності до положень ст. 3 та ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі". Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 81кб
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 від 09.07.2019 до договору № 81 кб від 19.06.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація у відповідності до положень ст. 3 та ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 81кб
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 10 519 730,43
UAH (в тому числі ПДВ 1 753 288,40 UAH)