Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектні роботи на стадіях «П» та «Р» по об’єкту: «Будівництво багатофункціонального Палацу спорту для ігрових видів спорту, м. Черкаси мікрорайон "Перемога - 2"»
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2018-04-27-000740-c fe2ad6bf3a6f487db1eeeba59c1bfcb3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіренко Олександр Володимирович

+380472360939 investbyd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Черкасиінвестбуд
Код ЄДРПОУ: 22797909
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Байди Вишневецького, 47
Контактна особа: Сіренко Олександр Володимирович
+380472360939
investbyd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2018 19:07
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2018 18:00
Початок аукціону: 30 травня 2018 13:25
Очікувана вартість: 2 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Спеціальний фонд, із застосуванням електронної системи закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Проектні роботи на стадіях «П» та «Р» по об’єкту: «Будівництво багатофункціонального Палацу спорту для ігрових видів спорту м. Черкаси мікрорайон "Перемога - 2"»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2018 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2018 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2018 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2018 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2018 19:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2018 17:35
Тендерна документація Палац спорту редакція 16.05.18.doc
16 травня 2018 17:35
Перелiк_змiн_16.05.18.docx
14 травня 2018 13:54
Перелік змін 14.05.18.doc
14 травня 2018 13:54
Тендерна документація Палац спорту редакція 14.05.18.doc
08 травня 2018 17:27
Перелік змін.docx
08 травня 2018 17:27
Тендерна документація Палац спорту попередня редакція.docx
08 травня 2018 17:27
Тендерна документація Палац спорту нова редакція.doc
27 квітня 2018 19:14
Тендерна документація Палац спорту.docx
27 квітня 2018 19:08
Тендерна документація Палац спорту.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект договору
Дата подання: 04 травня 2018 17:17
Дата відповіді: 04 травня 2018 20:18
1. У підпункті 4.4. Загальних положень на сторінці 3 Тендерної документації зазначено, що «Строк виконання робіт є орієнтовним, та визначатиметься згідно умов договору, в тому числі календарного графіку виконання робіт, але не пізніше ніж до 01.09.2018 року». Але, з урахуванням непрогнозованості строків проведення тендерних процедур, відсутності вихідних даних, беручи до уваги нормативні строки розробки проектної документації та проходження її експертизи Чи можливо вказаний термін замінити на строк в календарних місяцях з моменту укладання договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні.
Проект договору
Дата подання: 04 травня 2018 17:17
Дата відповіді: 05 травня 2018 14:30
2. У підпункті 3 пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції на сторінках 15-16 Тендерної документації міститься вимога: надати кошториси вартості робіт, якими передбачити почергове виконання робіт за стадіями проектування: - збір вихідних даних; - проектування стадія «Проект»; - проектування стадія «Робоча документація»; - погодження проектних рішень; - проведення експертизи проектно-кошторисної документації на стадії «Проект» (за всіма напрямками); - проведення експертизи проектно-кошторисної документації на стадії «Робоча документація» (за всіма напрямками); Але надати кошторис проведення експертизи (за всіма напрямками) проектно-кошторисної документації до розробки стадії «Проект» не можливо, оскільки вартість експертизи проектної документації визначається виходячи з кошторисної вартості об’єкта будівництва, яка в свою чергу може бути визначена тільки після завершення розробки проектно кошторисної докуметації стадії «Проект». Просимо надати роз’яснення за якою чинною методикою Учасник має розрахувати вартість експертизи проектно кошторисної документації? Щодо проведення експертизи проектно-кошторисної документації на стадії «Робоча документація» (за всіма напрямками) слід зазначити, що чинним законодавством не передбачена необхідність проведення експертизи стадії Р. З огляду на це, просимо надати посилання на чинні нормативно-правові акти України згідно яких проводиться така експертиза, зокрема Учасником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проведення експертизи проектно-кошторисної документації на стадії «Робоча документація» (за всіма напрямками) - вказано помилково.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 04 травня 2018 17:19
Дата відповіді: 07 травня 2018 14:04
3. У підпункті 9 пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції на сторінці 16 Тендерної документації міститься вимога, що усі витрати, пов’язані з проходженням експертиз та погодження проектних рішень, оплачуються безпосередньо Учасником у встановленому порядку. Вважаємо, що на етапі формування тендерної пропозиції, за відсутності вихідних даних, вимагати від учасників сформувати ціну проходження експертизи є неправомірною. З огляду на це, просимо перефразувати дану вимогу наступним чином: «Усі витрати, пов’язані з проходженням експертиз та погодження проектних рішень, здійснюється за рахунок Замовника».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиція не враховується з огляду на наступне:
Учасники не формують ціну проходження експертизи проектної документації. Така ціна визначається експертною організацією та встановлюється договором між замвоником експертизи та її виконавцем.
Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, дозволено виконавцю бути замовником експертизи.
Вартсість проведення експертизи проєктної документації входить у вартість робіт, яка буде сплачена (авансована) виконавцю.
Учасник може розрахувати орієнтовну вартість експертизи відповІдно до Додатку Е до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво".
Умови проекту договору
Дата подання: 04 травня 2018 17:19
Дата відповіді: 07 травня 2018 14:43
4. В складі тендерної документації міститься проект договору (додаток №1 до тендерної документації) (надалі – Договір). 4.1. В абзаці другому п. 2.2 договору зазначено: «На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», вказаний аванс Виконавець зобов’язується використати на виконання робіт (розділу або етапу робіт) протягом одного місяця з моменту отримання вказаного авансу. По закінченню вказаного строку, протягом одного робочого дня, невикористана сума має бути повернута Замовнику». Звертаємо увагу, що фінансування робіт, пов’язаних з новим будівництво конкретизується у підпункті 3 пункту 1 вказаної постанови Кабінету Міністрів України. З огляду на це, пропонуємо редакцію абзацу другого п. 2.2 договору привести у відповідність до умов зазначеного нормативно правового акту і викласти абзац другий п. 2.2 договору в новій редакції: «На виконання підпункту 3 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», вказаний аванс Виконавець зобов’язується використати на виконання робіт (розділу або етапу робіт) протягом трьох місяців з моменту отримання вказаного авансу. По закінченню вказаного строку, протягом одного робочого дня, невикористана сума має бути повернута Замовнику». 4.2. Згідно п. 2.3 Договору «Подальша оплата відповідного розділу, етапу робіт здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Акту здачі-приймання виконаних робіт, пропорційно авансу використаному в звітному місяці. За домовленістю сторін Виконавець має право надавати проміжні Акти здачі-приймання виконаних робіт не в повному об’ємі, але не менш ніж 25% виконання відповідного розділу, етапу робіт». Тобто єдиною підставою для оплати виконаних робіт є Акти здачі-приймання виконаних робіт. Згідно п 2.10. Договору «Оплата робіт до отримання позитивного звіту експертизи проводиться в розмірі, що складає не більше 80% договірної ціни». Водночас, згідно п. 5.1 Договору «При завершенні робіт (етапу робіт) Виконавець передає Замовнику по накладній документацію в 1-ому (одному) примірнику з відміткою «Для ознайомлення». Замовник протягом 5-ти (п’яти) днів з моменту отримання документації, повинен погодити або надати Виконавцю зауваження. В разі не надання зауважень до виданої документації для ознайомлення, протягом вищезазначеного терміну, буде вважатися що зауважень немає. Після отримання зауважень, Сторонами укладається двосторонній акт з переліком зауважень. Виконавець зобов’язаний своїми засобами і за свій рахунок у погоджений Сторонами строк ліквідувати зазначені в актах недоліки, які були допущені з його вини. Після отримання позитивного звіту експертизи документації Виконавець протягом 5-ти (п’яти) днів передає Замовнику оформлену в установленому порядку документацію (розділ документації), у 4-ти (чотирьох) примірниках та в електронному вигляді, по накладній та Акт здачі-приймання виконаних робіт у 2-ох (двох) примірниках». Таким чином, виходячи з редакції п. 5.1 Договору Акт здачі приймання виконаних робіт складається лише після проходження експертизи, що виключає можливість отримання коштів за фактично виконані роботи до проходження експертизи. Окрім того, не зрозуміло яким чином звітувати у відведений в договорі строк за використання авансу, якщо єдиний можливий звітній документ з’явиться лише наприкінці проходження експертизи, нормативні строки проведення якої, навіть без врахування робіт по розробці проектної документації, більші за відведені в договорі строки використання авансу. Більше того, враховуючи відсутність у законодавстві України вимоги щодо проведення експертизи стадії Р, взагалі не зрозуміло, коли і яким чином будуть оплачені роботи з її розробки. Просимо надати роз’яснення. Враховуючи викладене, пропонуємо п. 5.1 договору викласти в наступній редакції: «5.1 При завершенні робіт (етапу робіт) Виконавець передає Замовнику по накладній документацію в 1-ому (одному) примірнику з відміткою «Для ознайомлення». Замовник протягом 5-ти (п’яти) днів з моменту отримання документації, повинен погодити або надати Виконавцю зауваження. В разі не надання зауважень до виданої документації для ознайомлення, протягом вищезазначеного терміну, буде вважатися що зауважень немає, а документація погоджена. Після отримання зауважень, Сторонами укладається двосторонній акт з переліком зауважень. Виконавець зобов’язаний своїми засобами і за свій рахунок у погоджений Сторонами строк ліквідувати зазначені в актах недоліки, які були допущені з його вини. Після отримання погодження документації Виконавець протягом 5-ти (п’яти) днів передає Замовнику оформлену в установленому порядку документацію (розділ документації), у 4-ти (чотирьох) примірниках та в електронному вигляді по накладній та Акт здачі-приймання виконаних робіт у 2-ох (двох) примірниках». 4.3. Враховуючи, що погодження проектної документації у Замовника та експертиза такої документації здійснюється непідконтрольними Виконавцю особами пропонуємо договір доповнити новим п. 3.3 наступного змісту: «3.3 Погодження проектної документації у Замовника та проведення експертизи проектної документації в строк виконання робіт за Договором не входить. Усі витрати, пов’язані з проходженням експертиз та погодження проектних рішень, здійснюється за рахунок Замовника».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По пункту 4.1
Зауваження не приймається, з огляду на наступне:
Підпункт 3 п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», яким передбачено строк використання авансу в три місяці, не розповсюджується на послуги з проектних робіт, а стосується, крім іншого, робіт з будівництва, переоснащення тощо. Тому в даному випадку підлягає застосуванню підпункт 1 п. 1 вказаної постанови КМУ: "інших робіт і послуг, якщо розмір такої оплати не перевищує 30 відсотків їх вартості".
По пункту 4.2
Зауваження не прияйнто, виходячи з наступного:
1) Підписання проміжних актів виконаних робіт спрямоване на те, щоб виконавець мав змогу отримувати, а замовник - сплачувати, кошти за частину виконаних робіт. Така умова не порушує права виконавця
2) Пункт 5.1 проеткту договору у вашій редакції не може бути прийнтяим, оскільки він не містить умов щодо проходження експертизи проектної документації виконацем. Умовами договору передбачено, що саме виконавець проходить та оплачує експертизу, тому наша редакція є правомірною та прийнятною.
Висновок: Таким чином, до проходження експертизи проектної документації виконавець може отримати оплату робіт до 80 % від їх загальної вартості, а вже після підписатння остаточного Акту здачі приймання робіт (після отримання позитивного висновку експертизи) виконавець отримує 100% розрахунок (за виключенням вже оплачених частин (етапів) робіт).
По пункту 4.3
Пропозиція не прймається огляду на наступне:
У підпункті 4.4. Загальних положень на сторінці 3 Тендерної документації зазначено, що «Строк виконання робіт є орієнтовним, та визначатиметься згідно умов договору, в тому числі календарного графіку виконання робіт, але не пізніше ніж до 01.09.2018 року».
Таким чином вказана дата є граничною, а кінцевий строк виконання робіт - фіксованим та не може бути зміщений на більш пізній термін.
Щодо витрат на проходження експертизи відповідь надана в попередніх пунктах.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2018 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" 2 785 143,60
UAH з ПДВ
2 688 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АІММ-ГРУП" 2 799 829,00
UAH з ПДВ
2 689 829,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК ЧЕРКАСИ - ПРОЕКТ" 2 799 500,00
UAH з ПДВ
2 799 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2018 16:04
Договір.pdf
29 травня 2018 15:37
Підписаний_GarLIST 7338.pdf
29 травня 2018 15:37
ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
29 травня 2018 15:37
Kovalenko_1948-K-O.pdf
29 травня 2018 15:37
Ліцензія.PDF.p7s
29 травня 2018 15:28
Документ видалено
29 травня 2018 15:28
Документ видалено
29 травня 2018 15:27
Документ видалено
29 травня 2018 14:42
Документ видалено
29 травня 2018 14:36
Документ видалено
29 травня 2018 11:25
Документ видалено
14 травня 2018 13:08
Документ видалено
14 травня 2018 13:08
Документ видалено
14 травня 2018 13:07
Документ видалено
14 травня 2018 13:07
Документ видалено
14 травня 2018 13:07
Документ видалено
14 травня 2018 11:33
Електронний підпис
14 травня 2018 11:29
Ліцензія.PDF.p7s
14 травня 2018 11:29
Ліцензія.PDF
14 травня 2018 11:29
Договір Банк.PDF
14 травня 2018 11:29
Гарантия 4594.PDF.(2).P7S
14 травня 2018 11:29
Гарантия 4594.PDF.(1).P7S
14 травня 2018 11:29
Гарантия 4594.PDF
14 травня 2018 11:29
Договір.PDF

Публічні документи

29 травня 2018 16:52
дог.pdf
29 травня 2018 16:52
Витяг.pdf
29 травня 2018 16:52
рішення.jpg
29 травня 2018 16:52
приказ.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

ТОВ "АІММ-ГРУП"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК ЧЕРКАСИ - ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"
#37394854
Переможець 2 688 999,00
UAH з ПДВ
05 червня 2018 19:16

Документи

05 червня 2018 19:16
Електронний підпис
05 червня 2018 19:14
Повідомлення
05 червня 2018 19:14
Витяг з протоколу

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2018 19:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"
#37394854
2 688 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2018 19:16
Електронний підпис
05 червня 2018 19:14
Повідомлення
05 червня 2018 19:14
Витяг з протоколу

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 09:38
ДУ 4.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 09:35
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 09:30
Додаткова угода зміни до договору
02 жовтня 2018 15:15
Додаткова угода зміни до договору
02 жовтня 2018 15:15
Додаткова угода зміни до договору
02 жовтня 2018 14:42
Електронний підпис укладений
25 червня 2018 18:25
Електронний підпис укладений
25 червня 2018 13:39
Додаткова угода №1 зміни до договору
25 червня 2018 13:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено розділ "Реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до пункту 1.1
Номер договору про закупівлю: 20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в п. 1.1
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна бюджетного фінансування
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML