Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070701 Кольчино - Пузняківці км 0+000 - км 23+100 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»(Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repairs of the local highway О 0700701 Kolchino - Puznyakivtsi km 0 + 000- km 23+100 Transcarpathian region. Adjustment. GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works". DK 021: 2015 - 45230000-8- Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork
Current average repairs of the local highway О 0700701 Kolchino - Puznyakivtsi km 0 + 000- km 23+100 Transcarpathian region. Adjustment. GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works". DK 021: 2015 - 45230000-8- Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork
Очікувана вартість
89 709 058,00 UAH
UA-2020-05-26-002123-c ● 7f9ebebb7a0d4dac9209585ebb5e036d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43427067 |
Місцезнаходження: | 88008, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Артюшенко Сергій +380504997994 DPSMAD@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The State Company "Local highways service in Transcarpathian region’s" |
National ID: | 43427067 |
Contact point: |
Kovsh Norbert +380504997994 DPSMAD@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 травня 2020 19:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 09 липня 2020 14:49 |
Очікувана вартість: | 89 709 058,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 897 090,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2691200 UAH |
Publication date: | 26 травня 2020 19:52 |
Enquiries until: | 16 червня 2020 11:00 |
Complaints submission until: | до 22 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 червня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 89 709 058 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 897 091 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070701 Кольчино - Пузняківці км 0+000 - км 23+100 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current average repairs of the local highway О 0700701 Kolchino - Puznyakivtsi km 0 + 000- km 23+100 Transcarpathian region. Adjustment. GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works"
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10-ти банківських днів на підставі підписаних представниками Замовника і Виконавця акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3 | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2020 19:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2020 19:49 |
ТД О 070701.docx | |
26 травня 2020 19:49 |
Оголошення О 070701.docx | |
26 травня 2020 19:49 |
Оголошення англ. мов О 070701.doc | |
26 травня 2020 19:49 |
Додаток 10 проєкт договору.docx |
26 травня 2020 19:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 травня 2020 19:49 |
ТД О 070701.docx
|
|||
26 травня 2020 19:49 |
Оголошення О 070701.docx
|
|||
26 травня 2020 19:49 |
Оголошення англ. мов О 070701.doc
|
|||
26 травня 2020 19:49 |
Додаток 10 проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-26-002123-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ, Код ЄДРПОУ:38800331
Дата подання: 10 липня 2020 15:34
ВИМОГА про усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГО ЛТД»
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРБУДІНЖИНІРІНГ», як учасник процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070701 Кольчино - Пузняківці км 0+000 - км 23+100 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»(Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» - Ідентифікатор закупівлі у системі PROZORRO: UA-2020-05-26-002123-c,
ВИМАГАЄ від Замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ", усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі», які були допущені при здійсненні вказаної процедури закупівлі.
Так, відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється, зокрема, за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6)запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
09.07.2020 р. за результатами аукціону переможцем відкритих торгів було визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" із найнижчою ціновою пропозицією 60 000 000,00 грн. Початкова вартість пропозиції учасника на момент аукціону становила 75`355`608.00 грн. Оголошена вартість закупівлі становить 89 709 058,00 грн., тобто вартість тендерної пропозиції учасника менше на 29 709 058,00 грн. (33,1 %).
Для виконання повного обсягу робіт, передбачених закупівлею із оголошеною сумою 89 709 058,00 грн. потреба в основних матеріалах складає:
- Асфальтобетонні суміші – 19 503,1 т.
- Щебінь - 7 087, 1 м3
- Бутовий камінь – 28,28 м3
- Щебенево-піщана суміш укріплена цементом – 1746,5 м3
За мінімальними регіональними цінами (Західний регіон) вартість цих матеріалів становить 53 455 000,00 грн., без вартості доставки цих матеріалів до місця виконання робіт.
Експлуатація будівельних машин і механізмів (за цінами Мінрегіонбуду станом 29.05.2020 р.) складає 7 254 500,00 грн.
У разі використання орендованої техніки за 16 договорами оренди, що подані переможцем у документах пропозиції, вартість її експлуатації суттєво підвищується.
Нормативна трудомісткість виконання повного обсягу робіт згідно технічного завдання становить 49 702 люд./год. при середньомісячній заробітній платі на одного робітника в режимі повної зайнятості 9 954,78 грн. (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,83 люд./год. та розряді робіт 3,8). Таким чином заробітна плата робітників будівельників становить 2 135 922,00 грн.
Тільки по зазначених статтях прямих витрат сума складає 62 845 422,00 грн., без урахування таких статей витрат: інші матеріали для виконання робіт за локальними кошторисами, загальновиробничі витрати, витрати на перевезення матеріалів, витрати на перевезення робітників до місця виконання робіт, прибуток, адміністративні витрати, ризики, витрати на покриття інфляції.
Виходячи з вищенаведеного, можна стверджувати, що за заявлені 60 000 000,00 грн.(з ПДВ) виконання повного обсягу робіт по закупівлі не вбачається можливим.
Також після детального вивчення документів переможця виявлено наступне:
- На виконання вимог тендерної документації ТОВ «Мего ЛТД» у довідці про наявність АБЗ надає інформацію про заплановані обсяги випуску асфальтобетону, проте зазначає не в повному обсязі, а саме: не зазначає обсяг випуску сумішей по маркам і типам на весь період виконання робіт, а лише вказує загальний обсяг випуску сумішей в місяць, що суперечить вимогам тендерної документації (Додатку 4 Таблиця 2 Тендерної документації (у разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці №2 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або щебенево-мастичних асфальтобетонних сумішей (далі - ЩМАС)) необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку надання послуг(виконання робіт)за предметом закупівлі.).
- термін дії атестату виробництва АБЗ, орендованого ТОВ «МЕГО ЛТД» закінчується 19 липня 2020 року і учасник не надає жодного письмового підтвердження щодо отримання нового атестату виробництва. Таким чином, на момент укладення Договору атестат виробництва втратить чинність.
Після детального розгляду документів цінової пропозиції зазначеного учасника було виявлено, що ТОВ «МЕГО ЛТД» під час подання пропозиції присвоїв документу «Цінова пропозиція», статус «конфіденційна інформація» в порушення вимог частини 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
А тому пропозиція учасника ТОВ «МЕГО ЛТД» має бути відхилена Замовником на підставі частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Крім того, вважаємо за необхідне звернути увагу замовника на наступне: під час розкриття цінових пропозицій учасників було виявлено, що учасник ТОВ «МЕГО ЛТД» та учасник ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД» подали свої початкові пропозиції на однакову суму 75`355`608,00 грн., що свідчить про змову учасників і те, що їхні дії, направлені на спотворення результатів тендеру, що порушує вимоги статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та протирічить таким принципам публічних закупівель як добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вірогідність співпадіння розрахунків цінових пропозицій двох різних учасників по одному тендеру на оголошену суму 89 709 058,00 грн. за математичними розрахунками складає 0,00000001 %, що підтверджує наявність змови двох учасників закупівлі оголошеного тендеру. Тендерні пропозиції учасників ТОВ «МЕГО ЛТД» та ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД» , подані для участі в закупівлі, мають ознаки подібності в ціні. Такі «співпадіння» є ознакою того, що учасники при підготовці документів поданих ними тендерних пропозицій, узгоджували свої дії. Проведення тендеру передбачає здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця. Змагальність учасників процедур закупівель ґрунтується на тому, що кожен з них не маючи впевненості щодо змісту та ціни пропозицій інших учасників, пропонує кращі умови за найнижчими цінами. У випадку, коли учасники тендеру домовляються між собою щодо умов своїх пропозицій, усувається конкуренція між ними. Крім того, зниження ціни учасника переможця на 33,1 % від очікуваної суми закупівлі є підтвердженням його демпінгових дій та підтвердженням того, що він є технічним учасником у даній закупівлі.
У розумінні Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 року N 2210-III узгодженими діями є укладення суб'єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об'єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб'єктів господарювання. Антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції, зокрема, антиконкурентними узгодженими діями визнаються узгоджені дії, які стосуються спотворення результатів торгів, тендерів (змова на тендері).
Не враховуючи усі наявні порушення, допущені учасником ТОВ «МЕГО ЛТД» при підготовці та поданні тендерної пропозиції, тендерний комітет через 45 хвилин після закінчення аукціону визначив його переможцем, що свідчить про наявну змову членів тендерного комітету та учасника-переможця відкритих торгів ТОВ «МЕГО ЛТД».
Виходячи з викладеного, ВИМАГАЄМО скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» та перейти до оцінки пропозицій наступних_учасників.
Залишаємо за собою право звернення до Органу оскарження та інших компетентних органів за захистом власних інтересів.
Додатки:
1. Скріншот переліку документів учасника-переможця з конфіденційним документом.
2. Скріншот з аукціону з початковими цінами учасників
3. Лист-розяснення Мінекономрозвитку щодо конфіденційної інформації.
Директор
ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРІНГ» П. П. Присяжнюк
Розгорнути
Згорнути
ВИМАГАЄ від Замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ", усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі», які були допущені при здійсненні вказаної процедури закупівлі.
Так, відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється, зокрема, за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6)запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
09.07.2020 р. за результатами аукціону переможцем відкритих торгів було визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" із найнижчою ціновою пропозицією 60 000 000,00 грн. Початкова вартість пропозиції учасника на момент аукціону становила 75`355`608.00 грн. Оголошена вартість закупівлі становить 89 709 058,00 грн., тобто вартість тендерної пропозиції учасника менше на 29 709 058,00 грн. (33,1 %).
Для виконання повного обсягу робіт, передбачених закупівлею із оголошеною сумою 89 709 058,00 грн. потреба в основних матеріалах складає:
- Асфальтобетонні суміші – 19 503,1 т.
- Щебінь - 7 087, 1 м3
- Бутовий камінь – 28,28 м3
- Щебенево-піщана суміш укріплена цементом – 1746,5 м3
За мінімальними регіональними цінами (Західний регіон) вартість цих матеріалів становить 53 455 000,00 грн., без вартості доставки цих матеріалів до місця виконання робіт.
Експлуатація будівельних машин і механізмів (за цінами Мінрегіонбуду станом 29.05.2020 р.) складає 7 254 500,00 грн.
У разі використання орендованої техніки за 16 договорами оренди, що подані переможцем у документах пропозиції, вартість її експлуатації суттєво підвищується.
Нормативна трудомісткість виконання повного обсягу робіт згідно технічного завдання становить 49 702 люд./год. при середньомісячній заробітній платі на одного робітника в режимі повної зайнятості 9 954,78 грн. (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,83 люд./год. та розряді робіт 3,8). Таким чином заробітна плата робітників будівельників становить 2 135 922,00 грн.
Тільки по зазначених статтях прямих витрат сума складає 62 845 422,00 грн., без урахування таких статей витрат: інші матеріали для виконання робіт за локальними кошторисами, загальновиробничі витрати, витрати на перевезення матеріалів, витрати на перевезення робітників до місця виконання робіт, прибуток, адміністративні витрати, ризики, витрати на покриття інфляції.
Виходячи з вищенаведеного, можна стверджувати, що за заявлені 60 000 000,00 грн.(з ПДВ) виконання повного обсягу робіт по закупівлі не вбачається можливим.
Також після детального вивчення документів переможця виявлено наступне:
- На виконання вимог тендерної документації ТОВ «Мего ЛТД» у довідці про наявність АБЗ надає інформацію про заплановані обсяги випуску асфальтобетону, проте зазначає не в повному обсязі, а саме: не зазначає обсяг випуску сумішей по маркам і типам на весь період виконання робіт, а лише вказує загальний обсяг випуску сумішей в місяць, що суперечить вимогам тендерної документації (Додатку 4 Таблиця 2 Тендерної документації (у разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці №2 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або щебенево-мастичних асфальтобетонних сумішей (далі - ЩМАС)) необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку надання послуг(виконання робіт)за предметом закупівлі.).
- термін дії атестату виробництва АБЗ, орендованого ТОВ «МЕГО ЛТД» закінчується 19 липня 2020 року і учасник не надає жодного письмового підтвердження щодо отримання нового атестату виробництва. Таким чином, на момент укладення Договору атестат виробництва втратить чинність.
Після детального розгляду документів цінової пропозиції зазначеного учасника було виявлено, що ТОВ «МЕГО ЛТД» під час подання пропозиції присвоїв документу «Цінова пропозиція», статус «конфіденційна інформація» в порушення вимог частини 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
А тому пропозиція учасника ТОВ «МЕГО ЛТД» має бути відхилена Замовником на підставі частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Крім того, вважаємо за необхідне звернути увагу замовника на наступне: під час розкриття цінових пропозицій учасників було виявлено, що учасник ТОВ «МЕГО ЛТД» та учасник ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД» подали свої початкові пропозиції на однакову суму 75`355`608,00 грн., що свідчить про змову учасників і те, що їхні дії, направлені на спотворення результатів тендеру, що порушує вимоги статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та протирічить таким принципам публічних закупівель як добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вірогідність співпадіння розрахунків цінових пропозицій двох різних учасників по одному тендеру на оголошену суму 89 709 058,00 грн. за математичними розрахунками складає 0,00000001 %, що підтверджує наявність змови двох учасників закупівлі оголошеного тендеру. Тендерні пропозиції учасників ТОВ «МЕГО ЛТД» та ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД» , подані для участі в закупівлі, мають ознаки подібності в ціні. Такі «співпадіння» є ознакою того, що учасники при підготовці документів поданих ними тендерних пропозицій, узгоджували свої дії. Проведення тендеру передбачає здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця. Змагальність учасників процедур закупівель ґрунтується на тому, що кожен з них не маючи впевненості щодо змісту та ціни пропозицій інших учасників, пропонує кращі умови за найнижчими цінами. У випадку, коли учасники тендеру домовляються між собою щодо умов своїх пропозицій, усувається конкуренція між ними. Крім того, зниження ціни учасника переможця на 33,1 % від очікуваної суми закупівлі є підтвердженням його демпінгових дій та підтвердженням того, що він є технічним учасником у даній закупівлі.
У розумінні Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 року N 2210-III узгодженими діями є укладення суб'єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об'єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб'єктів господарювання. Антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції, зокрема, антиконкурентними узгодженими діями визнаються узгоджені дії, які стосуються спотворення результатів торгів, тендерів (змова на тендері).
Не враховуючи усі наявні порушення, допущені учасником ТОВ «МЕГО ЛТД» при підготовці та поданні тендерної пропозиції, тендерний комітет через 45 хвилин після закінчення аукціону визначив його переможцем, що свідчить про наявну змову членів тендерного комітету та учасника-переможця відкритих торгів ТОВ «МЕГО ЛТД».
Виходячи з викладеного, ВИМАГАЄМО скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» та перейти до оцінки пропозицій наступних_учасників.
Залишаємо за собою право звернення до Органу оскарження та інших компетентних органів за захистом власних інтересів.
Додатки:
1. Скріншот переліку документів учасника-переможця з конфіденційним документом.
2. Скріншот з аукціону з початковими цінами учасників
3. Лист-розяснення Мінекономрозвитку щодо конфіденційної інформації.
Директор
ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРІНГ» П. П. Присяжнюк
Скасована
Дата: 10 липня 2020 15:47
Причина: не довантажились додатки до вимоги
Номер вимоги: UA-2020-05-26-002123-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ, Код ЄДРПОУ:38800331
Дата подання: 10 липня 2020 15:52
ВИМОГА про усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГО ЛТД»
ВИМОГА
про усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГО ЛТД»
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРБУДІНЖИНІРІНГ», як учасник процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070701 Кольчино - Пузняківці км 0+000 - км 23+100 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»(Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» - Ідентифікатор закупівлі у системі PROZORRO: UA-2020-05-26-002123-c,
ВИМАГАЄ від Замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ", усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі», які були допущені при здійсненні вказаної процедури закупівлі.
Так, відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється, зокрема, за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6)запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
09.07.2020 р. за результатами аукціону переможцем відкритих торгів було визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" із найнижчою ціновою пропозицією 60 000 000,00 грн. Початкова вартість пропозиції учасника на момент аукціону становила 75`355`608.00 грн. Оголошена вартість закупівлі становить 89 709 058,00 грн., тобто вартість тендерної пропозиції учасника менше на 29 709 058,00 грн. (33,1 %).
Для виконання повного обсягу робіт, передбачених закупівлею із оголошеною сумою 89 709 058,00 грн. потреба в основних матеріалах складає:
- Асфальтобетонні суміші – 19 503,1 т.
- Щебінь - 7 087, 1 м3
- Бутовий камінь – 28,28 м3
- Щебенево-піщана суміш укріплена цементом – 1746,5 м3
За мінімальними регіональними цінами (Західний регіон) вартість цих матеріалів становить 53 455 000,00 грн., без вартості доставки цих матеріалів до місця виконання робіт.
Експлуатація будівельних машин і механізмів (за цінами Мінрегіонбуду станом 29.05.2020 р.) складає 7 254 500,00 грн.
У разі використання орендованої техніки за 16 договорами оренди, що подані переможцем у документах пропозиції, вартість її експлуатації суттєво підвищується.
Нормативна трудомісткість виконання повного обсягу робіт згідно технічного завдання становить 49 702 люд./год. при середньомісячній заробітній платі на одного робітника в режимі повної зайнятості 9 954,78 грн. (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,83 люд./год. та розряді робіт 3,8). Таким чином заробітна плата робітників будівельників становить 2 135 922,00 грн.
Тільки по зазначених статтях прямих витрат сума складає 62 845 422,00 грн., без урахування таких статей витрат: інші матеріали для виконання робіт за локальними кошторисами, загальновиробничі витрати, витрати на перевезення матеріалів, витрати на перевезення робітників до місця виконання робіт, прибуток, адміністративні витрати, ризики, витрати на покриття інфляції.
Виходячи з вищенаведеного, можна стверджувати, що за заявлені 60 000 000,00 грн.(з ПДВ) виконання повного обсягу робіт по закупівлі не вбачається можливим.
Також після детального вивчення документів переможця виявлено наступне:
- На виконання вимог тендерної документації ТОВ «Мего ЛТД» у довідці про наявність АБЗ надає інформацію про заплановані обсяги випуску асфальтобетону, проте зазначає не в повному обсязі, а саме: не зазначає обсяг випуску сумішей по маркам і типам на весь період виконання робіт, а лише вказує загальний обсяг випуску сумішей в місяць, що суперечить вимогам тендерної документації (Додатку 4 Таблиця 2 Тендерної документації (у разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці №2 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або щебенево-мастичних асфальтобетонних сумішей (далі - ЩМАС)) необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку надання послуг(виконання робіт)за предметом закупівлі.).
- термін дії атестату виробництва АБЗ, орендованого ТОВ «МЕГО ЛТД» закінчується 19 липня 2020 року і учасник не надає жодного письмового підтвердження щодо отримання нового атестату виробництва. Таким чином, на момент укладення Договору атестат виробництва втратить чинність.
Після детального розгляду документів цінової пропозиції зазначеного учасника було виявлено, що ТОВ «МЕГО ЛТД» під час подання пропозиції присвоїв документу «Цінова пропозиція», статус «конфіденційна інформація» в порушення вимог частини 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
А тому пропозиція учасника ТОВ «МЕГО ЛТД» має бути відхилена Замовником на підставі частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Крім того, вважаємо за необхідне звернути увагу замовника на наступне: під час розкриття цінових пропозицій учасників було виявлено, що учасник ТОВ «МЕГО ЛТД» та учасник ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД» подали свої початкові пропозиції на однакову суму 75`355`608,00 грн., що свідчить про змову учасників і те, що їхні дії, направлені на спотворення результатів тендеру, що порушує вимоги статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та протирічить таким принципам публічних закупівель як добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вірогідність співпадіння розрахунків цінових пропозицій двох різних учасників по одному тендеру на оголошену суму 89 709 058,00 грн. за математичними розрахунками складає 0,00000001 %, що підтверджує наявність змови двох учасників закупівлі оголошеного тендеру. Тендерні пропозиції учасників ТОВ «МЕГО ЛТД» та ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД» , подані для участі в закупівлі, мають ознаки подібності в ціні. Такі «співпадіння» є ознакою того, що учасники при підготовці документів поданих ними тендерних пропозицій, узгоджували свої дії. Проведення тендеру передбачає здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця. Змагальність учасників процедур закупівель ґрунтується на тому, що кожен з них не маючи впевненості щодо змісту та ціни пропозицій інших учасників, пропонує кращі умови за найнижчими цінами. У випадку, коли учасники тендеру домовляються між собою щодо умов своїх пропозицій, усувається конкуренція між ними. Крім того, зниження ціни учасника переможця на 33,1 % від очікуваної суми закупівлі є підтвердженням його демпінгових дій та підтвердженням того, що він є технічним учасником у даній закупівлі.
У розумінні Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 року N 2210-III узгодженими діями є укладення суб'єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об'єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб'єктів господарювання. Антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції, зокрема, антиконкурентними узгодженими діями визнаються узгоджені дії, які стосуються спотворення результатів торгів, тендерів (змова на тендері).
Не враховуючи усі наявні порушення, допущені учасником ТОВ «МЕГО ЛТД» при підготовці та поданні тендерної пропозиції, тендерний комітет через 45 хвилин після закінчення аукціону визначив його переможцем, що свідчить про наявну змову членів тендерного комітету та учасника-переможця відкритих торгів ТОВ «МЕГО ЛТД».
Виходячи з викладеного, ВИМАГАЄМО скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» та перейти до оцінки пропозицій наступних_учасників.
Залишаємо за собою право звернення до Органу оскарження та інших компетентних органів за захистом власних інтересів.
Додатки:
1. Скріншот переліку документів учасника-переможця з конфіденційним документом.
2. Скріншот з аукціону з початковими цінами учасників
3. Лист-розяснення Мінекономрозвитку щодо конфіденційної інформації.
Директор
ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРІНГ» П. П. Присяжнюк
Розгорнути
Згорнути
про усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГО ЛТД»
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРБУДІНЖИНІРІНГ», як учасник процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070701 Кольчино - Пузняківці км 0+000 - км 23+100 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»(Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» - Ідентифікатор закупівлі у системі PROZORRO: UA-2020-05-26-002123-c,
ВИМАГАЄ від Замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ", усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі», які були допущені при здійсненні вказаної процедури закупівлі.
Так, відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється, зокрема, за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6)запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
09.07.2020 р. за результатами аукціону переможцем відкритих торгів було визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" із найнижчою ціновою пропозицією 60 000 000,00 грн. Початкова вартість пропозиції учасника на момент аукціону становила 75`355`608.00 грн. Оголошена вартість закупівлі становить 89 709 058,00 грн., тобто вартість тендерної пропозиції учасника менше на 29 709 058,00 грн. (33,1 %).
Для виконання повного обсягу робіт, передбачених закупівлею із оголошеною сумою 89 709 058,00 грн. потреба в основних матеріалах складає:
- Асфальтобетонні суміші – 19 503,1 т.
- Щебінь - 7 087, 1 м3
- Бутовий камінь – 28,28 м3
- Щебенево-піщана суміш укріплена цементом – 1746,5 м3
За мінімальними регіональними цінами (Західний регіон) вартість цих матеріалів становить 53 455 000,00 грн., без вартості доставки цих матеріалів до місця виконання робіт.
Експлуатація будівельних машин і механізмів (за цінами Мінрегіонбуду станом 29.05.2020 р.) складає 7 254 500,00 грн.
У разі використання орендованої техніки за 16 договорами оренди, що подані переможцем у документах пропозиції, вартість її експлуатації суттєво підвищується.
Нормативна трудомісткість виконання повного обсягу робіт згідно технічного завдання становить 49 702 люд./год. при середньомісячній заробітній платі на одного робітника в режимі повної зайнятості 9 954,78 грн. (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,83 люд./год. та розряді робіт 3,8). Таким чином заробітна плата робітників будівельників становить 2 135 922,00 грн.
Тільки по зазначених статтях прямих витрат сума складає 62 845 422,00 грн., без урахування таких статей витрат: інші матеріали для виконання робіт за локальними кошторисами, загальновиробничі витрати, витрати на перевезення матеріалів, витрати на перевезення робітників до місця виконання робіт, прибуток, адміністративні витрати, ризики, витрати на покриття інфляції.
Виходячи з вищенаведеного, можна стверджувати, що за заявлені 60 000 000,00 грн.(з ПДВ) виконання повного обсягу робіт по закупівлі не вбачається можливим.
Також після детального вивчення документів переможця виявлено наступне:
- На виконання вимог тендерної документації ТОВ «Мего ЛТД» у довідці про наявність АБЗ надає інформацію про заплановані обсяги випуску асфальтобетону, проте зазначає не в повному обсязі, а саме: не зазначає обсяг випуску сумішей по маркам і типам на весь період виконання робіт, а лише вказує загальний обсяг випуску сумішей в місяць, що суперечить вимогам тендерної документації (Додатку 4 Таблиця 2 Тендерної документації (у разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці №2 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або щебенево-мастичних асфальтобетонних сумішей (далі - ЩМАС)) необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку надання послуг(виконання робіт)за предметом закупівлі.).
- термін дії атестату виробництва АБЗ, орендованого ТОВ «МЕГО ЛТД» закінчується 19 липня 2020 року і учасник не надає жодного письмового підтвердження щодо отримання нового атестату виробництва. Таким чином, на момент укладення Договору атестат виробництва втратить чинність.
Після детального розгляду документів цінової пропозиції зазначеного учасника було виявлено, що ТОВ «МЕГО ЛТД» під час подання пропозиції присвоїв документу «Цінова пропозиція», статус «конфіденційна інформація» в порушення вимог частини 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
А тому пропозиція учасника ТОВ «МЕГО ЛТД» має бути відхилена Замовником на підставі частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Крім того, вважаємо за необхідне звернути увагу замовника на наступне: під час розкриття цінових пропозицій учасників було виявлено, що учасник ТОВ «МЕГО ЛТД» та учасник ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД» подали свої початкові пропозиції на однакову суму 75`355`608,00 грн., що свідчить про змову учасників і те, що їхні дії, направлені на спотворення результатів тендеру, що порушує вимоги статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та протирічить таким принципам публічних закупівель як добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вірогідність співпадіння розрахунків цінових пропозицій двох різних учасників по одному тендеру на оголошену суму 89 709 058,00 грн. за математичними розрахунками складає 0,00000001 %, що підтверджує наявність змови двох учасників закупівлі оголошеного тендеру. Тендерні пропозиції учасників ТОВ «МЕГО ЛТД» та ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД» , подані для участі в закупівлі, мають ознаки подібності в ціні. Такі «співпадіння» є ознакою того, що учасники при підготовці документів поданих ними тендерних пропозицій, узгоджували свої дії. Проведення тендеру передбачає здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця. Змагальність учасників процедур закупівель ґрунтується на тому, що кожен з них не маючи впевненості щодо змісту та ціни пропозицій інших учасників, пропонує кращі умови за найнижчими цінами. У випадку, коли учасники тендеру домовляються між собою щодо умов своїх пропозицій, усувається конкуренція між ними. Крім того, зниження ціни учасника переможця на 33,1 % від очікуваної суми закупівлі є підтвердженням його демпінгових дій та підтвердженням того, що він є технічним учасником у даній закупівлі.
У розумінні Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 року N 2210-III узгодженими діями є укладення суб'єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об'єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб'єктів господарювання. Антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції, зокрема, антиконкурентними узгодженими діями визнаються узгоджені дії, які стосуються спотворення результатів торгів, тендерів (змова на тендері).
Не враховуючи усі наявні порушення, допущені учасником ТОВ «МЕГО ЛТД» при підготовці та поданні тендерної пропозиції, тендерний комітет через 45 хвилин після закінчення аукціону визначив його переможцем, що свідчить про наявну змову членів тендерного комітету та учасника-переможця відкритих торгів ТОВ «МЕГО ЛТД».
Виходячи з викладеного, ВИМАГАЄМО скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» та перейти до оцінки пропозицій наступних_учасників.
Залишаємо за собою право звернення до Органу оскарження та інших компетентних органів за захистом власних інтересів.
Додатки:
1. Скріншот переліку документів учасника-переможця з конфіденційним документом.
2. Скріншот з аукціону з початковими цінами учасників
3. Лист-розяснення Мінекономрозвитку щодо конфіденційної інформації.
Директор
ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРІНГ» П. П. Присяжнюк
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2020 17:00
Відповідь у вкладенні
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 03 липня 2020
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43427067 |
Місцезнаходження: | 88008, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Агрошляхбуд-М" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2020 19:28
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2020 19:29
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2020 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" |
75 355 608,00
UAH з ПДВ
|
60 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ |
73 561 427,12
UAH з ПДВ
|
71 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД" |
75 355 608,00
UAH з ПДВ
|
71 760 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
85 000 000,00
UAH з ПДВ
|
85 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" #34455332 |
Переможець |
60 000 000,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2020 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 18:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 18:11
|
Доп_2_87 (1).PDF | зміни до договору |
02 квітня 2021 18:11
|
ЗВІТ_ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ № 87 МЕГО (1).docx | зміни до договору |
02 квітня 2021 18:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2020 13:01
|
Доп_1_87 (1).pdf | зміни до договору |
04 серпня 2020 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2020 17:01
|
Дог_87.pdf | укладений |
23 липня 2020 17:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Поліпшення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |