Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт - влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 248+700 до км 249+200 автомобільної дороги державного значення Н-10 Стрий – Івано-Франківськ- Чернівці – Мамалига (на Кишинів) (45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repairs - installation of elements of the monitoring system on the condition of roads and traffic conditions at km 248 + 700 to km 249 + 200 of the highway of state importance H-10 Stryi - Ivano-Frankivsk-Chernivtsi - Mamaliga (to Chisinau) (45233142-6 Repair of roads )
Current average repairs - installation of elements of the monitoring system on the condition of roads and traffic conditions at km 248 + 700 to km 249 + 200 of the highway of state importance H-10 Stryi - Ivano-Frankivsk-Chernivtsi - Mamaliga (to Chisinau) (45233142-6 Repair of roads )
Очікувана вартість
14 923 334,00 UAH
UA-2020-09-19-000050-b ● 6ec44e4606b5449aa0aea8db9b122ff0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Контактна особа: |
Малетич Дмитро Олегович 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Chernivtsi region |
National ID: | 22843868 |
Contact point: |
Shvets Vyacheslav Pavlovich 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2020 09:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2020 14:59 |
Очікувана вартість: | 14 923 334,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 74 616,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 149233.34 UAH |
Publication date: | 19 вересня 2020 09:38 |
Enquiries until: | 11 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 жовтня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 14 923 334 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 74 617 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт - влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 248+700 до км 249+200 автомобільної дороги державного значення Н-10 Стрий – Івано-Франківськ- Чернівці – Мамалига (на Кишинів) (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repairs - installation of elements of the monitoring system on the condition of roads and traffic conditions at km 248 + 700 to km 249 + 200 of the highway of state importance H-10 Stryi - Ivano-Frankivsk-Chernivtsi - Mamaliga (to Chisinau) (45233142-6 Repair of roads )
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату на строк не більше трьох місяців у межах 30% від річної вартості, встановленої Договором, відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює розрахунки за надані послуги з Підрядником протягом 30 календарних днів після отримання коштів від головного розпорядника коштів по цьому Договору та на підставі підписаних «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2020 13:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2020 13:18 |
ТД Поточний середній ремонт - влаштування елементів системи монітор зі змінами 3.docx | |
13 жовтня 2020 13:18 |
Перелік змін 3.pdf | |
28 вересня 2020 10:26 |
Проект договору Поточний середній ремонт - влаштування елементів системи зі змінами.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо проекту договору
Дата подання: 23 вересня 2020 12:31
Дата відповіді: 28 вересня 2020 07:27
В Додатку № 5 до тендерної документації (проект договору) ззазначено наступне:
11.10. Забезпечення виконання зобов'язань за Договором
11.10.1 Виконання зобов’язань Підрядником за цим Договором забезпечується у вигляді банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у розмірі 1 % відсотка вартості Договору із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) умов Договору, відшкодувати на рахунок Служби автомобільних доріг у Запорізькій області.
Просимо Замовника привести зазначений пункт проекту договору у відповідність в частині найменування Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть вноситись зміни до тендерної документації
щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 25 вересня 2020 10:21
Дата відповіді: 28 вересня 2020 07:27
Доброго дня! Пунктом 2 Розділу 3 тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії, розмір якого складає 1,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме – 223 850,01 грн з ПДВ з повним грошовим покриттям.
З метою надання можливості взяти участь більшої кількості учасників, що збільшить конкуренцію, та проаналізувавши тендерну документацію інших Служб автомобільних доріг в областях, просимо Замовника зменшити розмір тендерного забезпечення до 1 % від очікуваної вартості закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть вноситись зміни до тендерної документації
щодо розрахунку договірної ціни
Дата подання: 25 вересня 2020 10:39
Дата відповіді: 28 вересня 2020 07:28
Доброго дня! Відповідно до п.3 Приміток Додатку № 3 до тендерної документації Учасник має
в складі розрахунків до тендерної пропозиції Підрядника використати підбір складових для приготування щебенево- піщаної суміші С-7 та С-5, посилаючись на лабораторне заключення, поміщене у його тендерній пропозиції. Після акцептування пропозиції Підрядник погоджує дані розрахунки до Договірної ціни із Замовником.
Однак, згідно п.6 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник має надавати на погодження розрахунок договірної ціни зі всіма підтверджуючими розрахунками за статтями витрат протягом 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, тобто у разі перемоги.
Просимо привести п.3 Приміток Додатку № 3 до тендерної документації відповідно до п.6 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть вноситись зміни до тендерної документації
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 жовтня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" |
14 915 000,00
UAH з ПДВ
|
14 840 382,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" |
14 920 000,00
UAH з ПДВ
|
14 845 383,33
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" #38013959 |
Переможець |
14 840 382,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2020 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2020 15:28
|
Договір №45.pdf | укладений |
27 листопада 2020 15:27
|