Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщень та відеоспостереження)
Очікувана вартість
333 300,00 UAH
UA-2020-07-13-006719-c ● 246777d39efe4306a6b35ba5b71ed2c8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 02146937 |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 96а |
Контактна особа: |
Олена Білюк +380680449796 yonosvita-kp@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2020 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2020 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2020 13:36 |
Очікувана вартість: | 333 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 666,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Місцезнаходження замовника: Україна, Хмельницька область, місто Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 96 а Категорія замовника: орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони приміщень та відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, ДНЗ № 3, вул. Нагірна,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з охорони приміщень та відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, ДНЗ № 12, вул. Князя Володимира, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з охорони приміщень та відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, ДНЗ № 17 вул. Довга, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з охорони приміщень та відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, ДНЗ № 22 вул. Молодіжна, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з охорони приміщень та відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, ДНЗ № 23, вул. Тімірязєва, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з охорони приміщень та відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, ПНВО вул. Довга, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2020 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2020 16:24 |
Додаток 5.docx | |
13 липня 2020 16:24 |
ДОДАТОК 4.docx | |
13 липня 2020 16:24 |
Додаток 3 проєкт договору.docx | |
13 липня 2020 16:24 |
Додаток 2.docx | |
13 липня 2020 16:24 |
Додаток 1.docx | |
13 липня 2020 16:24 |
тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ліцензійний договір
Дата подання: 14 липня 2020 18:01
Дата відповіді: 17 липня 2020 13:44
Шановний Замовнику, в тендерній документації Вами зазначено, що учасник повинен надати в складі пропозиції: "Завірені учасником копії документів (ліцензійний договір), що підтверджують його право на використання патенту на корисну модель № 118627, що зареєстровано в Державному реєстрі патентів України на корисну модель від 10.08.2017р., (Заява про готовність надання будь-якій особі дозволу на використання корисної моделі за патентом №118627, опубліковано в офіційному бюлетені «Промислова власність» №20. Відповідні відомості внесено до Державного реєстру патентів України на корисні моделі) (або еквівалент)". Повідомляємо, що корисна модель № 118627 є ніщо інше, як певне з’єднання відеореєстраторів і датчиків, яке застосовується охоронними фірмами без жодних застережень, а також може бути в переліку технічної тендерної документації без жодних домовленостей. Проте, Вами було зазначено, що учасником може бути надано еквівалент. Відповідно, чи може бути учасником надано гарантійний лист про встановлення системи, що за своєю суттю не відтворює Охоронну систему Аресконт, так як для встановлення еквівалентних систем не потрібен ліцензійний договір?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до листа МЕРТУ N 3304-06_1900-06 від 17.01.2018, вимоги у тендерній документації встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням статті 5 Закону та з дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. У більшості, рішення АМКУ (наприклад, №9941-р/пк-пз від 26.09.2018) ґрунтуються на тому, чи довів та документально підтвердив замовник необхідність встановлення такої вимоги, чи ні. В разі, якщо замовник доводить і підтверджує встановлення таких вимог, АМКУ визнає їх законними і відхиляє скаргу.
Дані послуги планується закупити для 6 закладів освіти міста для забезпечення належних умов перебування дітей у закладах та збереження комунального майна. Дані послуги мають надзвичайно важливе соціальне значення, тому Замовником на підтвердження надійності, відповідальності та виконання покладених на нього функцій в частині організації ефективного освітнього процесу, встановлено певні критерії, які б могли забезпечити закупівлю якісних, законних та професійних послуг. Як бюджетна установа, управління освіти, зацікавлене в закупівлі товарів, робіт та послуг, що не порушують Закони України «Про авторське право та суміжні права» та «Про охорону прав на винаходи і корисні моделі», що зараз є частими предметами судових позовів. З метою попередження негативних наслідків від закупівлі послуг по охороні майна із безкоштовним наданням, встановленням та обслуговуванням обладнання, що забезпечуватиме відеоспостереження, Замовник встановив обґрунтовану вимогу стосовно встановлення саме запатентованих систем обладнання для відеоспостереження. Оскільки, недобросовісні учасники можуть здійснити ряд маніпуляцій по відтворенню запатентованих систем спостереження, не маючи на те відповідного дозволу від власника патенту.
Згідно ч.5.6. п.5 Додатку 1 тендерної документації Учасник має надати «Завірені учасником копії документів (ліцензійний договір), що підтверджують його право на використання патенту на корисну модель № 118627, що зареєстровано в Державному реєстрі патентів України на корисну модель від 10.08.2017р., (Заява про готовність надання будь-якій особі дозволу на використання корисної моделі за патентом №118627, опубліковано в офіційному бюлетені «Промислова власність» №20. Відповідні відомості внесено до Державного реєстру патентів України на корисні моделі) (або еквівалент)».
Слід також зазначити, що згідно з Відомостями з Державного реєстру патентів України на корисні моделі в Україні зареєстровано велика кількість патентів на охоронні системи відеоспостереження.
Враховуючи вищевикладене, надання лише гарантійного листа про встановлення охоронної системи без підтвердження правового її використання не буде вважатися відповідністю умовам тендерної документації.
Відповідно до листа МЕРТУ N 3304-06_1900-06 від 17.01.2018, вимоги у тендерній документації встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням статті 5 Закону та з дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. У більшості, рішення АМКУ (наприклад, №9941-р/пк-пз від 26.09.2018) ґрунтуються на тому, чи довів та документально підтвердив замовник необхідність встановлення такої вимоги, чи ні. В разі, якщо замовник доводить і підтверджує встановлення таких вимог, АМКУ визнає їх законними і відхиляє скаргу.
Дані послуги планується закупити для 6 закладів освіти міста для забезпечення належних умов перебування дітей у закладах та збереження комунального майна. Дані послуги мають надзвичайно важливе соціальне значення, тому Замовником на підтвердження надійності, відповідальності та виконання покладених на нього функцій в частині організації ефективного освітнього процесу, встановлено певні критерії, які б могли забезпечити закупівлю якісних, законних та професійних послуг. Як бюджетна установа, управління освіти, зацікавлене в закупівлі товарів, робіт та послуг, що не порушують Закони України «Про авторське право та суміжні права» та «Про охорону прав на винаходи і корисні моделі», що зараз є частими предметами судових позовів. З метою попередження негативних наслідків від закупівлі послуг по охороні майна із безкоштовним наданням, встановленням та обслуговуванням обладнання, що забезпечуватиме відеоспостереження, Замовник встановив обґрунтовану вимогу стосовно встановлення саме запатентованих систем обладнання для відеоспостереження. Оскільки, недобросовісні учасники можуть здійснити ряд маніпуляцій по відтворенню запатентованих систем спостереження, не маючи на те відповідного дозволу від власника патенту.
Згідно ч.5.6. п.5 Додатку 1 тендерної документації Учасник має надати «Завірені учасником копії документів (ліцензійний договір), що підтверджують його право на використання патенту на корисну модель № 118627, що зареєстровано в Державному реєстрі патентів України на корисну модель від 10.08.2017р., (Заява про готовність надання будь-якій особі дозволу на використання корисної моделі за патентом №118627, опубліковано в офіційному бюлетені «Промислова власність» №20. Відповідні відомості внесено до Державного реєстру патентів України на корисні моделі) (або еквівалент)».
Слід також зазначити, що згідно з Відомостями з Державного реєстру патентів України на корисні моделі в Україні зареєстровано велика кількість патентів на охоронні системи відеоспостереження.
Враховуючи вищевикладене, надання лише гарантійного листа про встановлення охоронної системи без підтвердження правового її використання не буде вважатися відповідністю умовам тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-13-006719-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 14 липня 2020 17:19
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику, в тендерній документації зазначено, що під аналогічним договором слід розуміти надання послуг по охороні майна із безкоштовним наданням, встановленням та обслуговуванням обладнання, що необхідне для надання необхідних послух відповідно до технічних вимог. Виникає питання чому учасником не може бути надано три окремих аналогічних договори на предмет охорони майна технічними засобами охорони, встановлення обладнання та обслуговування обладнання? В данному випадку це буде свідчити про наявність в учасника досвіду надання аналогічних послуг, причому усього спектру послуг, що необхідні Замовнику та відповідно допоможе у виборі найбільш найдійного кандидата. Натомість, встановивши дану вимогу, Ви необґрунтовано ускладнюєте процес здійснення закупівлі, так як учасники можуть мати досвід надання усіх необхідних Вам послуг, проте якщо в предметі аналогічного договору не буде вказано "надання послуг по охороні майна із безкоштовним наданням, встановленням та обслуговуванням обладнання", це стане причиною дискваліфікації учасника. Дана вимога порушує основні принципи здійснення закупівель, звужує коло учасників та, на нашу думку, спрямована лише на визначення "потрібного" переможця. Відповідно до ч.4 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 19.04.2020. Як бачимо, Вами вже обиралось ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРЕСКОНТ-ІНВЕСТ", як мінімум двічі, в якості переможця і у цього учасника як раз і буде 2 аналогічних договори за визначеним Вами предметом. Привіт принцип добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості, об’єктивного та неупередженого визначення переможця. На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО виключити дане визначення предмету аналогічного договору або ж вимагати надання 3 аналогічних договорів за трьома різними предметами. У разі неусунення дискримінаційної вимоги, ми будемо вимушені звертатись до вищестоячих або контролюючих органів з метою перевірки даної закупівлі на предмет змови з учасником.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2020 14:09
Наказ Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 №704 втратив чинність.
У зазначених у вимозі ГСТУ не встановлено зобов’язання отримання виробниками сертифікатів ISO, дана сертифікація є добровільною. Технічні характеристики обладнання в Додатку 4 до Тендерної документації зазначені з врахуванням діючого Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, який також не містить ніяких вимого стосовно сертифікатів ISO. Відповідно, встановлення такої вимоги може бути розцінено, як дискримінаційна вимога потенційними учасниками та контролюючими органами. Підозрілим є і те, що потенційним учасником було запропоновано внести вимогу по сертифікатам лише по інтерактивній LCD тачпанелям. Дана вимога носить провокаційний характер, та містить ознаки обмеження доступу до участі у торгах інших потенційних учасників. Тому, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель відхилити вимогу,як недійсну.
У зазначених у вимозі ГСТУ не встановлено зобов’язання отримання виробниками сертифікатів ISO, дана сертифікація є добровільною. Технічні характеристики обладнання в Додатку 4 до Тендерної документації зазначені з врахуванням діючого Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, який також не містить ніяких вимого стосовно сертифікатів ISO. Відповідно, встановлення такої вимоги може бути розцінено, як дискримінаційна вимога потенційними учасниками та контролюючими органами. Підозрілим є і те, що потенційним учасником було запропоновано внести вимогу по сертифікатам лише по інтерактивній LCD тачпанелям. Дана вимога носить провокаційний характер, та містить ознаки обмеження доступу до участі у торгах інших потенційних учасників. Тому, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель відхилити вимогу,як недійсну.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2020 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" |
326 700,00
UAH з ПДВ
|
286 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-ПЛЮС" |
332 100,00
UAH з ПДВ
|
287 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" #41517345 |
Переможець |
286 200,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 13:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2021 10:04
|
ДУ №3 від 20.01.2021 до Д № 297 від 12.08.2020.pdf | зміни до договору |
20 січня 2021 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:03
|
ДУ №2 від 29.12.2020 до Д №297 від 12.08.2020.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2020 09:14
|
ДУ №1 від 17.09.2020 до договору №297 від 12.08.2020.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2020 09:14
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2020 09:40
|
Договір № 297 від 12.08.2020.pdf | укладений |
12 серпня 2020 09:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони дійшли згоди внести зміну до пункту 12. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН |
Номер договору про закупівлю: | 297 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 9.1 Розділу 9 Термін дії договору та вирішення спору викласти у новій редакції: «Договір набуває чинності з моменту укладення і діє по 28.01.2021 року або до повного виконання сторонами договірних зобов'язань». |
Номер договору про закупівлю: | 297 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1. Розділу 2 «Сума договору та порядок здійснення оплати» доповнити підпунктом 2.1.2. такого змісту: «Сума кошторисних призначень на 2021 рік становить - 55 523. 72 грн. (п'ятдесят п'ять тисяч п'ятсот двадцять три гривні 72 коп.) без ПДВ.» У зв’язку із зміною банківських реквізитів «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до Розділу 12. Юридичні адреси, реквізити та підписи сторін та викласти реквізити «Замовника» у наступній редакції: « Управління освіти і науки Кам’янецьПодільської міської ради Адреса: 32300. м. Кам’янець-Подільський, вул.Північна, 96а. Р/р: UA358201720344240027000029078 UA448201720344210015000029078 ДКСУ м. Київ МФО 820172 Ід. № 03146937 » |
Номер договору про закупівлю: | 297 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |