Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл (одномісний, регульований), Стілець (стаціонарний, регульований) та комплекти сучасних меблів (Стіл для усамітнення з пуфом; Осередок вчителя; Стілець офісний для вчителя; Стінка для документів) для оснащення закладів освіти Управління гуманітарної політики Любешівської селищної ради Стіл (одномісний, регульований), Стілець (стаціонарний, регульований) та комплекти сучасних меблів (Стіл для усамітнення з пуфом; Осередок вчителя; Стілець офісний для вчителя; Стінка для документів) для оснащення закладів освіти Управління гуманітарної політики Любешівської селищної ради
Очікувана вартість
1 494 000,00 UAH
UA-2020-08-04-003016-a 23bc277443734017b03e7d56ba8f8332
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лащ Галина Миколаївна

+380663650432 uprgumpol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42043220
Місцезнаходження: 44200, Україна , Волинська обл., Любешів, вул.Незалежності , 53
Контактна особа: Лащ Галина Миколаївна
+380663650432
uprgumpol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 14:40
Очікувана вартість: 1 494 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


тендерна пропозиція повинна готуватися Українською мовою. Уточнюючий код класифікатора 39160000-1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
307 шт
Стіл (одномісний, регульований)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
307 шт
Стілець (стаціонарний, регульований)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення закладу загальної середньої освіти «Березичівський ліцей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення закладу загальної середньої освіти «Бихівський ліцей»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення закладу загальної середньої освіти «Бірківський ліцей»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення закладу загальної середньої освіти «Великокурінський ліцей»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення закладу загальної середньої освіти «Ветлівський ліцей»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення закладу загальної середньої освіти «Деревківський ліцей»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення закладу загальної середньої освіти «Залаззівський ліцей»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення закладу загальної середньої освіти «Залізницький ліцей ім. І. Пасевича»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення опорного закладу загальної середньої освіти «Любешівський ліцей»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення «Підкормільська гімназія» - філія опорного закладу загальної середньої освіти «Любешівський ліцей» Любешівської селищної ради Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення «Селісоцька початкова школа» - філія опорного закладу загальної середньої освіти «Любешівський ліцей» Любешівської селищної ради Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення закладу загальної середньої освіти «Судченський ліцей»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення закладу загальної середньої освіти «Березновільська гімназія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення закладу загальної середньої освіти «В’язівненська гімназія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення закладу загальної середньої освіти «Лахвичівська гімназія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення закладу загальної середньої освіти «Лобненська гімназія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення закладу загальної середньої освіти «Любешівськоволянська гімназія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення закладу загальної середньої освіти «Угриничівська гімназія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення закладу загальної середньої освіти «Мукошинська гімназія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення закладу загальної середньої освіти «Цирська гімназія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення закладу загальної середньої освіти «Вітульська початкова школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення закладу загальної середньої освіти «Дібровська початкова школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення закладу загальної середньої освіти «Новоберезичівська початкова школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення закладу загальної середньої освіти «Рудківська початкова школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення закладу загальної середньої освіти «Прохідська початкова школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення закладу загальної середньої освіти «Гірківський ліцей ліцей»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект сучасних меблів для оснащення закладу загальної середньої освіти «Седлищенський ліцей»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 12:14
ТД_меблi.doc
04 серпня 2020 12:14
Додаток_3_проект_договору.docx
04 серпня 2020 12:14
Додаток_1_ТП_меблi.docx
04 серпня 2020 12:14
Додаток 2 ТЗ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фоп Чимрук Олег Миколайович 1 267 035,00
UAH з ПДВ
1 267 035,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Котик Олексій Степанович 1 489 200,00
UAH з ПДВ
1 489 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕРЕНТІНО" 1 494 000,00
UAH з ПДВ
1 494 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 16:19
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:18
2. Установчі документи.pdf
20 серпня 2020 16:18
3.1. Договір Любомль.pdf
20 серпня 2020 16:18
8.4. Документи якості.pdf
20 серпня 2020 16:18
3.2. Договір Сокаль.pdf
20 серпня 2020 16:18
4. проект договору.pdf
20 серпня 2020 16:18
3. стаття 16.pdf
20 серпня 2020 16:18
1. пропозиція.pdf
20 серпня 2020 16:18
7. довідки.pdf
20 серпня 2020 16:18
2.1. Витяг з ЭДР.pdf
20 серпня 2020 16:18
6. стаття 17.pdf
20 серпня 2020 16:18
8. Технічна частина.pdf
20 серпня 2020 16:18
5. лист згода.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 16:23
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:21
довідка ст.17-2
09 вересня 2020 16:20
довідка про несудимість
09 вересня 2020 16:15
довідка ст.17
20 серпня 2020 09:17
Електронний підпис
20 серпня 2020 09:16
Висновок СЕС_ДСП_ЛДСП.pdf
18 серпня 2020 20:43
Електронний підпис
18 серпня 2020 20:41
договір угп 11-19.pdf
18 серпня 2020 20:41
договір угп 1-10.pdf
18 серпня 2020 20:05
свідоцтво держ рег.pdf
18 серпня 2020 20:05
персональні дані.pdf
18 серпня 2020 20:05
паспорт.pdf
18 серпня 2020 20:05
опис стінка.pdf
18 серпня 2020 20:05
тсо 2.pdf
18 серпня 2020 20:05
опис парта _ стілець.pdf
18 серпня 2020 20:05
опис осередок вчителя.pdf
18 серпня 2020 20:05
опис ізо.pdf
18 серпня 2020 20:05
тсо 1.pdf
18 серпня 2020 20:05
лісгосп (1-3).pdf
18 серпня 2020 20:05
тз (1-8).pdf
18 серпня 2020 20:05
лист тсо.pdf
18 серпня 2020 20:05
строк дії пропозиції.pdf
18 серпня 2020 20:05
стаття 17.pdf
18 серпня 2020 20:05
сертифікат тсо.pdf
18 серпня 2020 20:05
сертифікат котик (1-2).pdf
18 серпня 2020 20:05
код.pdf
18 серпня 2020 20:05
свідоцтво єд под.pdf
18 серпня 2020 20:05
зразок договору (1-11).pdf
18 серпня 2020 20:05
згода про звернення.pdf
18 серпня 2020 20:05
договір освіта (1-3).pdf
18 серпня 2020 20:05
договір 198 (1-3).pdf
18 серпня 2020 20:05
згода істотні умови.pdf
18 серпня 2020 20:04
договір упг (20-23).pdf
18 серпня 2020 20:04
довідка про порушення.pdf
18 серпня 2020 20:04
довідка довкілля.pdf
18 серпня 2020 20:04
гарантія про поставку.pdf
18 серпня 2020 20:04
гарантія про витрати.pdf
18 серпня 2020 20:04
гарантія поставка.pdf
18 серпня 2020 20:04
гарантія мтб.pdf
18 серпня 2020 20:04
гарантія ліцензія.pdf
18 серпня 2020 20:04
гарантія документи.pdf
18 серпня 2020 20:04
висновок тсо (1-2).pdf
18 серпня 2020 20:04
висновок (1-3).pdf
18 серпня 2020 11:38
Електронний підпис
18 серпня 2020 11:36
код.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фоп Чимрук Олег Миколайович

ФОП Котик Олексій Степанович

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕРЕНТІНО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фоп Чимрук Олег Миколайович
#2687815196
Рішення скасоване 1 267 035,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 14:39
Фоп Чимрук Олег Миколайович
#2687815196
Відхилено 1 267 035,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 14:45
ФОП Котик Олексій Степанович
#2731008510
Переможець 1 489 200,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 14:55

Документи

08 вересня 2020 14:44
Електронний підпис
08 вересня 2020 14:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Котик Олексій Степанович
#2731008510
1 489 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:08
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 15:58
дод угода.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 15:34
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 13:56
підписаний договір укладений
23 вересня 2020 12:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 489 200,00
UAH