Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПрАТ "Укргідроенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 20588716 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300 |
Контактна особа: |
– Єременко Анжеліка Юріївна – провідний економіст відділу реалізації контрактів по проекту за кошти ЄБРР, ЄІБ та власні кошти, тел. (04596) 58-392, е-mail: a.yeremenko@uhe.gov.ua (надання роз’яснень учасникам на запитання, що стосуються технічного завдання). – Цимбал Юрій В'чеславович – заступник директора департаменту організації закупівель, тел.: +38 04596 58-639; e-mail: y.tsymbal@uhe.gov.ua (надання роз’яснень учасникам процедури закупівлі, що стосуються підготовки пропозицій). 0459658620, +380459658357, +380459658471, +380459658511 tenderist140303@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2021 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2021 15:05 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2021 15:05 |
Очікувана вартість: | 55 602 122,78 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 556 021,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 278000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт проїжджої частини мостового переходу на відм. + 99,100 м для філії "Дністровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 про кінцевий результат робіт (згідно з додатками до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), за умови реєстрації Підрядником податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2021 13:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2021 13:36 |
Зміни до тендерної документації 2.pdf | |
12 лютого 2021 13:24 |
Додаток №6 зі змінами .pdf | |
12 лютого 2021 13:21 |
Тендерна документація зі змінами 2.doc | |
20 січня 2021 15:27 |
Зміни до тендерної документації.pdf | |
13 січня 2021 16:16 |
Додаток №1.doc | |
13 січня 2021 16:16 |
Додаток №2.doc | |
13 січня 2021 16:16 |
Додаток №3.doc | |
13 січня 2021 16:16 |
Додаток №4.doc | |
13 січня 2021 16:16 |
Додаток №5.doc |
12 лютого 2021 13:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 лютого 2021 13:36 |
Зміни до тендерної документації 2.pdf
|
||||||
12 лютого 2021 13:24 |
Додаток №6 зі змінами .pdf
|
||||||
12 лютого 2021 13:21 |
Тендерна документація зі змінами 2.doc
|
||||||
20 січня 2021 15:27 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
||||||
13 січня 2021 16:16 |
Додаток №1.doc
|
||||||
13 січня 2021 16:16 |
Додаток №2.doc
|
||||||
13 січня 2021 16:16 |
Додаток №3.doc
|
||||||
13 січня 2021 16:16 |
Додаток №4.doc
|
||||||
13 січня 2021 16:16 |
Додаток №5.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Тендерною документацією передбачено надання Переможцем ліцензії на господарську діяльність, що дозволяє виконувати роботи, відображені у технічному завданні.
Надана ліцензія обов’язково має включати такі види робіт:
1.09.00. Будівництво гідротехнічних робіт та комплексів;
3.03.00. Мостів і мостових переходів:
3.03.02. Мостових переходів, шляхопроводів, естакад, віадуків, переходів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-08-000072 ● 190738db1f6f4da7828947d1e22f77e3
- Статус: вирішено ● Дата: 11 лютого 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2021 11:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2021 № 97
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-01-13-001314-c 13.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-13 18:11:55
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі капітального ремонту проїжджої частини мостового переходу на відм. + 99,100 м для філії «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-13-001314-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-16 14:46:55
Пояснення (інформація та документи) на запит ДАСУ згідно моніторингу № UA-M-2021-04-08-000072
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проекту «Капітальний ремонт проїжджої частини мостового переходу на відм. +99.100. Підходи до мостового переходу.(Коригування)» № 1446-26-00-Т19, виконаного ПрАТ «УКРГІДРОПРОЕКТ» в рамках проекту «ГЕС УКРГІДРОЕНЕРГО. Реконструкція. ІІ черга. Коригування», що відображено в Технічному завданні – Додаток № 6 тендерної документації із детальним описом виконання робіт, включаючи креслення із схематичним зображенням частин мостового переходу.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався на підставі проекту «ГЕС Укргідроенерго. Реконструкція. ІІ черга. Коригування.» розробленого ПрАТ «УКРГІДРОПРОЕКТ», який пройшов експертизу ДП «Укрдержекспертиза» експертний звіт №00-2232-13/ПБ та затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.12.2016р. №996-р.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі локальних кошторисів №2-1-1, №2-1-2, №2-1-3 з урахуванням статей витрат зведеного кошторисного розрахунку, а саме: витрат на відрядження працівників на будову, коштів на покриття адміністративних витрат, кошторисного прибутку, коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами та податку на додану вартість.
Розрахунок очікуваної вартості виконувався з урахуванням затвердженого розміру рівня кошторисної заробітної плати, який враховується при визначені вартості будівництва по філії «Дністровська ГЕС».
Відповідно до п. 4/1 Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 (зі змінами від 16.12.2020), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, розміщено на веб-сайті ПрАТ «Укргідроенерго» за посиланням https://uhe.gov.ua/sites/default/files/2021-02/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96%20%E2%84%96%20UA-2021-01-13-001314-c.pdf
Документи щодо обґрунтування технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі наведені в додатках до відповіді Замовника від 16.04.2021
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-04-29 16:55:39
Прошу надати пояснення
Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням інформації, викладеної у висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 22.04.2021 року, повідомляємо наступне. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель приватного акціонерного товариства «Укргідроенерго» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 07.12.2020 № 139-20 із змінами від 12.02.2021, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «МЕТРОБУД» (далі – ПАТ «МЕТРОБУД») та консорціуму «НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «УКРГІДРОЕНЕРГОБУД» (далі – консорціум «НВО «УКРГІДРОЕНЕРГОБУД»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 01.03.2021 № 7/822 та від 15.03.2021 № 7/1011, протоколи розгляду тендерної пропозиції від 05.03.2021 та від 26.03.2021, повідомлення про намір укласти договір від 26.03.2020, повідомлення про продовження строку для укладання договору від 14.04.2021 № 7/1459, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 16.04.2021 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що у підпунктом 3.1.1.2 пункту 3.1.1 розділу 3.1 вимоги 3 Додатка № 1 тендерної документації вимагається надання учасниками на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» у складі тендерної пропозиції, зокрема листа-відгуку від Замовника (у разі якщо учасник був генпідрядником) та/або листа(ів)- відгуку(ів) від Замовника та/або генпідрядника (у разі якщо учасник був субпідрядником), підтверджуючих виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого відповідно до вимог пп. 3.1.1.1 цього Додатку та на який є посилання у довідці, складеної відповідно до вимог пп. 3.1. цього Додатку. Учасником консорціум «НВО «УКРГІДРОЕНЕРГОБУД» у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» завантажено довідку від 11.02.2021 № 01-10-02/19, в які зазначено про виконання аналогічних договорів підряду від 12.08.2019 № 539У/2019 та від 19.08.2019 № 557У/2019, та копії цих договорів. Проте, учасником консорціум «НВО «УКРГІДРОЕНЕРГОБУД» у складі своєї тендерної пропозиції не надано листів-відгуків, які підтверджують виконання договорів підряду від 12.08.2019 № 539У/2019 та від 19.08.2019 № 557У/2019, чим не дотримано вимоги підпункту 3.1.1.2 пункту 3.1.1 розділу 3.1 вимоги 3 додатка № 1 тендерної документації. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. При цьому моніторингом встановлено, що Замовник установив учаснику консорціум «НВО «УКРГІДРОЕНЕРГОБУД» вимогу про усунення невідповідностей шляхом завантаження листів-відгуків за договорами від 12.08.2019 № 539У/2019 та від 19.08.2019 № 557У/2019, які на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій були відсутні у складі тендерної пропозиції консорціуму «НВО «УКРГІДРОЕНЕРГОБУД», чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. Отже на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію консорціуму «НВО «УКРГІДРОЕНЕРГОБУД», як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та уклав з ним договір про закупівлю.
ПрАТ «Укргідроенерго» не погоджується зі встановленим порушенням та на виконання ч. 2 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення до висновку.
Відповідно до ч. 16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Як вбачається із зазначеного у Замовника існує 2 умови виявлення невідповідностей, а саме в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, або в інформації та/або документах, подання яких вимагалось тендерною документацією.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Вимогами Тендерної документації вимагалось надання кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури із зазначенням робіт: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків відповідальності СС3 (значні наслідки). Оскільки документацією вимагалось, а учасник не надав, Замовником виявлено невідповідність в документах, подання яких вимагалось тендерною документацією та в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Жодна норма Закону не передбачає, що усунути виявлені порушення можна тільки у вже наданих документах.
Зазначене підтверджується рішеннями Постійно діюча адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» є обов’язковими до виконання Замовниками.
Відтак, рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11064-р/пк-пз від 04.06.2020 (UA-2020-04-24-000812-a ) встановлено таке: «відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій підставою відхилення Пропозиції Скаржника було наступне: "на вимогу п.1.1 розділу 3 тендерної документації не надано документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції". У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. У складі Пропозиції Скаржника, поданої до кінцевого строку подання Пропозицій, відсутній саме розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей. 6 Не розмістивши у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, Замовник порушив вимоги статті 29 Закону.
Аналогічна позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладена і в закупівлях UA-2020-04-30-000829-c , UA-2020-05-28-005958-b.
Крім того, звертаємо увагу, що Договір з переможцем не укладений.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не погоджується із виявленими порушенням.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом ПрАТ "Укргідроенерго" прийнято рішення: 1. Скасувати рішення про намір укласти договір з КОНСОРЦІУМ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «УКРГІДРОЕНЕРГОБУД» на суму 51 238 201,45 грн з ПДВ (п’ятдесят один мільйон двісті тридцять вісім тисяч двісті одна гривня, 45 копійок), що затверджене Протоколом засідання тендерного комітету ПрАТ «Укргідроенерго» від 26.03.2021 № 35-21. 2. Скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.03.2021. 3. Скасувати Повідомлення про намір укласти договір від 26.03.2021 № 7-1222.
2021-05-13 16:29:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.) • усунуто
Скасоване рішення про визнання переможцем торгів учасника консорціум «НВО «УКРГІДРОЕНЕРГОБУД (протокол Замовника від 13.05.2021)
2021-05-19 10:43:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2021 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "МЕТРОБУД" |
48 238 347,40
UAH з ПДВ
|
48 238 347,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "УКРГІДРОЕНЕРГОБУД" |
51 238 201,45
UAH з ПДВ
|
51 238 201,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Мале приватне підприємство "Гермес-С" |
53 950 000,00
UAH з ПДВ
|
53 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "МЕТРОБУД" #32961977 |
Відхилено |
48 238 347,40
UAH з ПДВ
|
05 березня 2021 13:10
|
|
КОНСОРЦІУМ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "УКРГІДРОЕНЕРГОБУД" #33834660 |
Очікує рішення |
51 238 201,45
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 16:20
|
|
КОНСОРЦІУМ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "УКРГІДРОЕНЕРГОБУД" #33834660 |
Рішення скасоване |
51 238 201,45
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 16:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 березня 2021 11:37
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 13 травня 2021 16:39 |
Кінець періоду оскарження: | 24 травня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 24 травня 2021 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Підстава: тендер відмінений згідно п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Опис порушень, які неможливо усунути: У висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-13-001314-c Державна аудиторська служба України зазначила, що за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що у підпунктом 3.1.1.2 пункту 3.1.1 розділу 3.1 вимоги 3 Додатка № 1 тендерної документації вимагається надання учасниками на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» у складі тендерної пропозиції, зокрема листа-відгуку від Замовника (у разі якщо учасник був генпідрядником) та/або листа(ів)- відгуку(ів) від Замовника та/або генпідрядника (у разі якщо учасник був субпідрядником), підтверджуючих виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого відповідно до вимог пп. 3.1.1.1 цього Додатку та на який є посилання у довідці, складеної відповідно до вимог пп. 3.1. цього Додатку. Учасником консорціум «НВО «УКРГІДРОЕНЕРГОБУД» у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» завантажено довідку від 11.02.2021 № 01-10-02/19, в які зазначено про виконання аналогічних договорів підряду від 12.08.2019 № 539У/2019 та від 19.08.2019 № 557У/2019, та копії цих договорів. Проте, учасником консорціум «НВО «УКРГІДРОЕНЕРГОБУД» у складі своєї тендерної пропозиції не надано листів-відгуків, які підтверджують виконання договорів підряду від 12.08.2019 № 539У/2019 та від 19.08.2019 № 557У/2019, чим не дотримано вимоги підпункту 3.1.1.2 пункту 3.1.1 розділу 3.1 вимоги 3 додатка № 1 тендерної документації. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. При цьому моніторингом встановлено, що Замовник установив учаснику консорціум «НВО «УКРГІДРОЕНЕРГОБУД» вимогу про усунення невідповідностей шляхом завантаження листів-відгуків за договорами від 12.08.2019 № 539У/2019 та від 19.08.2019 № 557У/2019, які на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій були відсутні у складі тендерної пропозиції консорціуму «НВО «УКРГІДРОЕНЕРГОБУД», чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. Отже на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію консорціуму «НВО «УКРГІДРОЕНЕРГОБУД», як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та уклав з ним договір про закупівлю. 2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції консорціум «НВО «УКРГІДРОЕНЕРГОБУД» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону та зобов’язала Замовника здійснити усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визнання переможцем торгів учасника консорціум «НВО «УКРГІДРОЕНЕРГОБУД». Оскільки підстави для відхилення пропозиції учасника станом на 13.05.2021 у Замовника відсутні, а на думку Державної аудиторської служби України Замовник не міг звертатися до учасника відповідно до вимог ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» виникла необхідність відмінити процедуру закупівлі. |
13 травня 2021 16:39
|
Електронний підпис |
13 травня 2021 16:39
|
Повідомлення про відміну.pdf |