Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Поточний ремонт тротуару по бул. Краматорському від вул. Паркової до вул. Н. Курченко (парна сторона) м. Краматорськ, Донецької області
Очікувана вартість
1 653 300,00 UAH
UA-2021-03-04-006847-c ● 54ab50b0ae75421484b3c09252e1711a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ комунального господарства Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40477481 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. МАШИНОБУДІВНИКІВ, будинок 23 |
Контактна особа: |
Станіслав Данилюк +380626421932 vkg@krm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2021 14:46 |
Очікувана вартість: | 1 653 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
ГБН Г.1-218-182:2011.
Згідно рішення Краматорської міської ради від 27.01.2021 № 4/VIII-129 відділ комунального господарства Краматорської міської ради з 01.02.2021 року знаходиться в стані припинення в результаті реорганізації шляхом злиття до Управління житлово-комунального господарства Краматорської міської ради, яке визначено правонаступниками усіх прав та обов’язків відділу.
Розгорнути
Згорнути
Згідно рішення Краматорської міської ради від 27.01.2021 № 4/VIII-129 відділ комунального господарства Краматорської міської ради з 01.02.2021 року знаходиться в стані припинення в результаті реорганізації шляхом злиття до Управління житлово-комунального господарства Краматорської міської ради, яке визначено правонаступниками усіх прав та обов’язків відділу.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1727 метр квадратний
Поточний ремонт тротуару по бул. Краматорському від вул. Паркової до вул. Н. Курченко (парна сторона) м. Краматорськ, Донецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, тротуар по бул. Краматорському
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт у розмірі до 30 відсотків від вартості робіт, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. Підрядник зобов’язується використати і звітувати (с додаванням усіх необхідних документів) за отриманні кошти строком не більше 30 календарних днів. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Оплата виконаних робіт може проводитись поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснення їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в та КБ-3. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2021 10:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2021 10:19 |
ТД поточний ремонт_2021_17.03_Тротуар_Краматорський.docx | |
17 березня 2021 10:19 |
Зміни до Тендерної документації_17.03.2021.docx |
17 березня 2021 10:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
17 березня 2021 10:19 |
ТД поточний ремонт_2021_17.03_Тротуар_Краматорський.docx
|
|||||||||
17 березня 2021 10:19 |
Зміни до Тендерної документації_17.03.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-04-006847-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СТРОЙТЕХМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:41423105
Дата подання: 31 березня 2021 13:25
Оскарження дискваліфікації
Оскарження дискваліфікації
Згідно протоколу №20 від 30 березня 2021 пропозиція ТОВ « Стройтехмонтаж», яка за результатами аукціону була визначена системою, як найбільш економічно вигідна, була дискваліфікована. Причина дискваліфікації- електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» не може вважатися КЕП. У своєму рішенні Замовник спирається на лист-пояснення від Колегії АМКУ, які в свою чергу спираються на лист №1/06-3-1587 від 16.02.2021 від Міністерства цифрової трансформації України, згідно якого удосконалений електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» не може вважатися КЕП.
ТОВ « Стройтехмонтаж» не може погодитися з рішенням Замовника з наступних причин:
По-перше: відповідно до Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту, щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі по тексту — Постанова) Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри крім:
використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом;
застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів);
використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем;
вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом;
Таким чином, Державні замовники починаючи з 7 листопада 2020 року повинні використовувати КЕП виключно з вбудованим апаратно-програмним засобом, що забезпечує захист даних, а постачальники не зобов’язані використовувати КЕП з вбудованим апаратно-програмним засобом, що забезпечує захист даних. Тобто суб’єкти господарювання можуть використовувати КЕП на звичайних флеш-накопичувачах. Бізнес зобов’язаний буде використовувати КЕП з вбудованим апаратно-програмним засобом, що забезпечує захист даних (токен) тільки з 1 січня 2022 року.
По-друге: відповідно до вимог тендерної документації Замовника стор.4-5: «Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)». Жодних вимог, щодо іншої інформації, яка повинна відображатися під час перевірки тендерна документація Замовника не містить.
У підсумку, електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» :
- під час перевірки відображає прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)»,
- базується на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 постанови №193 від 03.03.2020 р.,
- ТОВ « Стройтехмонтаж» є представником бізнесу, а не Держави, а відповідно має право до 1 січня 2022 року використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки там де вимагається використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток,
тобто електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» повністю відповідає вимогам ТД.
Зважаючи на вищевикладене, ТОВ « Стройтехмонтаж» звертається до Замовника з вимогою переглянути рішення щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ « Стройтехмонтаж» .
Розгорнути
Згорнути
Згідно протоколу №20 від 30 березня 2021 пропозиція ТОВ « Стройтехмонтаж», яка за результатами аукціону була визначена системою, як найбільш економічно вигідна, була дискваліфікована. Причина дискваліфікації- електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» не може вважатися КЕП. У своєму рішенні Замовник спирається на лист-пояснення від Колегії АМКУ, які в свою чергу спираються на лист №1/06-3-1587 від 16.02.2021 від Міністерства цифрової трансформації України, згідно якого удосконалений електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» не може вважатися КЕП.
ТОВ « Стройтехмонтаж» не може погодитися з рішенням Замовника з наступних причин:
По-перше: відповідно до Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту, щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі по тексту — Постанова) Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри крім:
використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом;
застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів);
використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем;
вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом;
Таким чином, Державні замовники починаючи з 7 листопада 2020 року повинні використовувати КЕП виключно з вбудованим апаратно-програмним засобом, що забезпечує захист даних, а постачальники не зобов’язані використовувати КЕП з вбудованим апаратно-програмним засобом, що забезпечує захист даних. Тобто суб’єкти господарювання можуть використовувати КЕП на звичайних флеш-накопичувачах. Бізнес зобов’язаний буде використовувати КЕП з вбудованим апаратно-програмним засобом, що забезпечує захист даних (токен) тільки з 1 січня 2022 року.
По-друге: відповідно до вимог тендерної документації Замовника стор.4-5: «Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)». Жодних вимог, щодо іншої інформації, яка повинна відображатися під час перевірки тендерна документація Замовника не містить.
У підсумку, електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» :
- під час перевірки відображає прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)»,
- базується на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 постанови №193 від 03.03.2020 р.,
- ТОВ « Стройтехмонтаж» є представником бізнесу, а не Держави, а відповідно має право до 1 січня 2022 року використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки там де вимагається використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток,
тобто електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» повністю відповідає вимогам ТД.
Зважаючи на вищевикладене, ТОВ « Стройтехмонтаж» звертається до Замовника з вимогою переглянути рішення щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ « Стройтехмонтаж» .
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 березня 2021 13:53
Протокол №20 від 30.03.2021 року ніякого відношення до даної закупівлі немає. Звертайтесь до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2021-03-04-006847-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СТРОЙТЕХМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:41423105
Дата подання: 31 березня 2021 14:20
Оскарження дисквалификації
Оскарження дискваліфікації
Згідно протоколу №18 від 30 березня 2021 пропозиція ТОВ « Стройтехмонтаж», яка за результатами аукціону була визначена системою, як найбільш економічно вигідна, була дискваліфікована. Причина дискваліфікації- електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» не може вважатися КЕП. У своєму рішенні Замовник спирається на лист-пояснення від Колегії АМКУ, які в свою чергу спираються на лист №1/06-3-1587 від 16.02.2021 від Міністерства цифрової трансформації України, згідно якого удосконалений електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» не може вважатися КЕП.
ТОВ « Стройтехмонтаж» не може погодитися з рішенням Замовника з наступних причин:
По-перше: відповідно до Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту, щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі по тексту — Постанова) Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри крім:
використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом;
застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів);
використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем;
вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом;
Таким чином, Державні замовники починаючи з 7 листопада 2020 року повинні використовувати КЕП виключно з вбудованим апаратно-програмним засобом, що забезпечує захист даних, а постачальники не зобов’язані використовувати КЕП з вбудованим апаратно-програмним засобом, що забезпечує захист даних. Тобто суб’єкти господарювання можуть використовувати КЕП на звичайних флеш-накопичувачах. Бізнес зобов’язаний буде використовувати КЕП з вбудованим апаратно-програмним засобом, що забезпечує захист даних (токен) тільки з 1 січня 2022 року.
По-друге: відповідно до вимог тендерної документації Замовника стор.4-5: «Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)». Жодних вимог, щодо іншої інформації, яка повинна відображатися під час перевірки тендерна документація Замовника не містить.
У підсумку, електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» :
- під час перевірки відображає прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)»,
- базується на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 постанови №193 від 03.03.2020 р.,
- ТОВ « Стройтехмонтаж» є представником бізнесу, а не Держави, а відповідно має право до 1 січня 2022 року використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки там де вимагається використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток,
тобто електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» повністю відповідає вимогам ТД.
Зважаючи на вищевикладене, ТОВ « Стройтехмонтаж» звертається до Замовника з вимогою переглянути рішення щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ « Стройтехмонтаж» .
Розгорнути
Згорнути
Згідно протоколу №18 від 30 березня 2021 пропозиція ТОВ « Стройтехмонтаж», яка за результатами аукціону була визначена системою, як найбільш економічно вигідна, була дискваліфікована. Причина дискваліфікації- електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» не може вважатися КЕП. У своєму рішенні Замовник спирається на лист-пояснення від Колегії АМКУ, які в свою чергу спираються на лист №1/06-3-1587 від 16.02.2021 від Міністерства цифрової трансформації України, згідно якого удосконалений електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» не може вважатися КЕП.
ТОВ « Стройтехмонтаж» не може погодитися з рішенням Замовника з наступних причин:
По-перше: відповідно до Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту, щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі по тексту — Постанова) Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри крім:
використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом;
застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів);
використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем;
вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом;
Таким чином, Державні замовники починаючи з 7 листопада 2020 року повинні використовувати КЕП виключно з вбудованим апаратно-програмним засобом, що забезпечує захист даних, а постачальники не зобов’язані використовувати КЕП з вбудованим апаратно-програмним засобом, що забезпечує захист даних. Тобто суб’єкти господарювання можуть використовувати КЕП на звичайних флеш-накопичувачах. Бізнес зобов’язаний буде використовувати КЕП з вбудованим апаратно-програмним засобом, що забезпечує захист даних (токен) тільки з 1 січня 2022 року.
По-друге: відповідно до вимог тендерної документації Замовника стор.4-5: «Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)». Жодних вимог, щодо іншої інформації, яка повинна відображатися під час перевірки тендерна документація Замовника не містить.
У підсумку, електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» :
- під час перевірки відображає прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)»,
- базується на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 постанови №193 від 03.03.2020 р.,
- ТОВ « Стройтехмонтаж» є представником бізнесу, а не Держави, а відповідно має право до 1 січня 2022 року використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки там де вимагається використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток,
тобто електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» повністю відповідає вимогам ТД.
Зважаючи на вищевикладене, ТОВ « Стройтехмонтаж» звертається до Замовника з вимогою переглянути рішення щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ « Стройтехмонтаж» .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2021 14:38
Звертайтесь до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-04-006847-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БК ДОР-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40955004
Дата подання: 20 квітня 2021 17:05
Дата подання: 20 квітня 2021 17:05
Скарга на рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Учасника ТОВ "БК Дор-сервіс"
СКАРГА
На рішення замовника щодо відхилення пропозиції учасника
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-04-006847-c. ТОВ "Будівельна компанія Дор-Сервіс»" виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (надалі – ТД) подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізних доріг, вирівнювання поверхонь. Поточний ремонт тротуару по бул. Краматорському від вул. Паркової до вул. Н. Курченко (парна сторона) м. Краматорська Донецької області, що зазначено у оголошенні та ТД.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 9 учасників:
1. ТОВ «СТРОЙТЕХМОНТАЖ»
2. ТОВ "СТРОИТЕЛЬНАЯ КОМПАНИЯ МАСШТАБ"
3. ТОВ "ФОП «КАРАНДА ОЛЕКСАНДРА АНДРІЇВНА"
4. ТОВ «БК ДОР-СЕРВІС»
5. ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ПРОГРЕС ЛТД"
6. ТОВ «ОБЛДОРРЕМБУД»
7. ТОВ «ПЕРША СПЕЦІАЛІЗОВАНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ»
8 ТОВ «ДАНКО»
9. ТОВ "БУДРЕСУРС"
Після відхилення учасників: ТОВ «СТРОЙТЕХМОНТАЖ», ТОВ "СТРОИТЕЛЬНАЯ КОМПАНИЯ МАСШТАБ" та ФОП «КАРАНДА ОЛЕКСАНДРА АНДРІЇВНА», ціна учасника ТОВ «БК ДОР-СЕРВІС» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Після розгляду нашої пропозиції Замовником було висунуто вимогу про усунення невідповідностей:
Час публікації: 2021-04-09 14:15:22;
Ідентифікатор: 1b9cb2744bba49b8b889bd55c9ceaf3b
Кінцевий строк для усунення: 2021-04-10 14:15:00
В цій вимозі Замовником опубліковані наступні вимоги: «У складі Вашої тендерної пропозиції в розрахунку кошторисної документації надано перелік робіт виконуваних на котках дорожніх та робіт виконуваних асфальтоукладачем. Також у Довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази є інформація про наявність власних Котков BOMAG BW (2 шт) , Асфальтоукладача Bomag BF300C, навантажувача та фрези. Але для виконання всіх ціх робіт Вами в Довідці про наявність працівників вказано лише тільки двох механізаторів. Тобто у Учасника немає працівників відповідної кваліфікації (а саме машиніста котка та машиніста асфальтоукладача.) і він - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Для усунення виявлених невідповідностей вам необхідно надати виправлену Довідку про наявність працівників. Для підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме водіїв, до довідки необхідно додати наступні копії документів, завірені належним чином: копії трудових книжок (достатньо першої та останньої сторінок) та/або угоди цивільно-правового характеру.»
ТОВ «БК Дор-Сервіс» в строк, що не перевищує 24 години з моменту висунення вимоги Замовником, усунув невідповідності статті 16 Закону України «Про публічні Закупівлі».
Однак, після цього Замовник прийняв рішення дискваліфікувати нашу пропозицію, з наступних причин (протокол №40 засідання тендерного комітету від 15.04.2021 р. додаємо). Цитуємо:
«…. Під час розгляду пропозиції ТОВ «БК Дор-Сервіс» було виявлено наступне:
1) Тендерною документацією необхідно надати копії дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Учасником надано сканований оригінал (стор.78 «кваліфікаційні критерії»).
2) Для документального підтвердження орендованого парку машин та механізмів, або при наданні послуг техніки Учасник повинен надати копії договору(ів) оренди/надання послуг техніки (з усіма додатками за наявності) та листів від Орендаря/Надавача послуг з підтвердженням дії договору на період можливого виконання ремонту. Однак Учасником наданий сканований оригінал договору.
Голова тендерного комітету Сердюк Я.В. повідомив, що враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «БК Дор-Сервіс» повинна бути відхилена за таких підстав:
Доповідач повідомив, що згідно ч.1 ст.31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
Учасник процедури закупівлі :
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявності підстави встановленій частиною першою статті 17 цього Закону;
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до Учасника відповідно до законодавства;»
ТОВ «БК Дор-Сервіс» хоче зазначити наступне:
1) з приводу дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
В інструкції з підготовки тендерної пропозиції (п.1) вказана наступна інформація:
«Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями).»
Нами надана копія договору поставки асфальтобетонних сумішей та оригінал з мокрою печаткою дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, який виданий іншими підприємствами/ установами/ організаціями, а саме ДЕПАРТАМЕНТОМ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (файл «кваліфікаційні критерії.pdf» стор. 78).
2) З приводу наданого нами оригіналу договору оренди на техніку.
Нами наданий тільки оригінал договору оренди №2021/1-2 від 02.01.2021 р. з ФОП Каплун К.С., тому що кожна сторінка оригіналу цього договору скріплена підписами кожною зі сторін договору та мокрою печаткою ТОВ «БК Дор-Сервіс» (файл «кваліфікаційні критерії.pdf» стор. 36-41). Крім того, хочемо зазначити, що договір на орендовану техніку відноситься до кваліфікаційних критеріїв статті 16 Закону Украйни «Про публічні закупівлі». Якщо в Замовника виникли якісь сумніви, щодо правомочності чи відповідності цього договору вимогам Закупівлі, то він повинен був вказати цю інформацію в вимозі про усунення невідповідностей та вимагати усунення цієї невідповідності, шляхом завантаження завіреної копії цього договору. Але цього зроблено не було, тому Ми вважаємо, що Замовника задовольнили всі інші кваліфікаційні документи, які належать до статті 16 Закону України «Про публічні Закупівлі» в складі нашої пропозиції, окрім тих, що вказані ним у Вимозі про усунення невідповідностей (Ідентифікатор вимоги про невідповідність:
1b9cb2744bba49b8b889bd55c9ceaf3b).
Окрім того, просимо звернути увагу на те, що переможцем Закупівлі, якого визнали після нашої дискваліфікації, теж був наданий ОРИГІНАЛ дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, а також ними надані ОРИГІНАЛИ технічних паспортів на власну техніку, хоча в тендерній закупівлі вказане наступне:
«1. Для документального підтвердження наявності власного обладнання та техніки Учасник повинен надати копії технічних паспортів або договорів, накладних на їх придбання.»
(Додаток 2 «ПЕРЕЛІК* ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ», п.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (стор.18 Тендерної документації Замовника)).
Але це не стало причиною для дискваліфікації цього Учасника. Ми вважаємо, що в діях Замовника вбачається упереджене ставлення до пропозиції нашого підприємства, що не відповідає нормам закону «Про публічні Закупівлі», а саме Принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (р.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Керуючись всим вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Виходячи з вищенаведеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ОБЛДОРРЕМБУД»
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «БК Дор- Сервіс»»
3. Зобов’язати Замовника під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Додатки:
1) Скарга (в форматі docx)
2) Копія вимоги про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції (в форматі docx);
3) Протокол №40 від 15.04.2021 р. про відхилення ТОВ «БК Дор-Сервіс» - «Протокол №40_2021_Квітень_ Розгляд_Дор_Сервіс_відх.pdf»;
4) Документ «усунення невідповідностей.rar» ст. 16 Закону, який був завантажений Учасником в систему електронних закупівель ProZorro, у строк що не перевищує 24 години з моменту подання Замовником вимоги про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції.
5) файл «Кваліфікаційні критерії.pdf»
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2021 11:33
рішення від 22.04.2021 № 8727 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2021 11:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.05.2021 № 9844.pdf
Дата публікації: 06 травня 2021 15:29
рішення від 05.05.2021 № 9844.pdf
Дата публікації: 11 травня 2021 17:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом Управління житлово-комунального господарства Краматорської міської ради прийняте рішення щодо скасування рішень тендерного комітету Відділу комунального господарства Краматорської міської ради №40 від 15.04.2021 та №43 від 19.04.2021 р.
Дата виконання рішення замовником: 31 травня 2021 16:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2021 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙТЕХМОНТАЖ" |
1 419 912,47
UAH з ПДВ
|
1 248 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Строительная Компания Масштаб" |
1 562 203,20
UAH з ПДВ
|
1 249 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КАРАНДА ОЛЕКСАНДРА АНДРІЇВНА" |
1 537 297,00
UAH з ПДВ
|
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОР-СЕРВІС" |
1 453 021,28
UAH з ПДВ
|
1 314 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ПРОГРЕС ЛТД" |
1 531 283,32
UAH з ПДВ
|
1 339 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з додатковою відповідальністю "Облдоррембуд" |
1 545 360,00
UAH з ПДВ
|
1 378 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПЕРША СПЕЦІАЛІЗОВАНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ |
1 562 757,60
UAH з ПДВ
|
1 379 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Данко |
1 560 000,00
UAH з ПДВ
|
1 409 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДРЕСУРС" |
1 653 000,00
UAH з ПДВ
|
1 653 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙТЕХМОНТАЖ" #41423105 |
Рішення скасоване |
1 248 500,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2021 16:08
|
|
ТОВ "Строительная Компания Масштаб" #37862486 |
Рішення скасоване |
1 249 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2021 16:08
|
|
ФОП "КАРАНДА ОЛЕКСАНДРА АНДРІЇВНА" #3426107648 |
Рішення скасоване |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2021 16:08
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОР-СЕРВІС" #40955004 |
Рішення скасоване |
1 314 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2021 16:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2021 14:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ПРОГРЕС ЛТД" #33644464 |
Рішення скасоване |
1 339 900,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2021 16:08
|
|
Товариство з додатковою відповідальністю "Облдоррембуд" #05505963 |
Рішення скасоване |
1 378 900,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2021 16:08
|
|
ТОВ "СТРОЙТЕХМОНТАЖ" #41423105 |
Відхилено |
1 248 500,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2021 16:56
|
|
ТОВ "Строительная Компания Масштаб" #37862486 |
Відхилено |
1 249 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2021 16:58
|
|
ФОП "КАРАНДА ОЛЕКСАНДРА АНДРІЇВНА" #3426107648 |
Відхилено |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2021 17:00
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОР-СЕРВІС" #40955004 |
Відхилено |
1 314 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2021 17:08
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ПРОГРЕС ЛТД" #33644464 |
Відхилено |
1 339 900,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2021 17:12
|
|
Товариство з додатковою відповідальністю "Облдоррембуд" #05505963 |
Переможець |
1 378 900,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2021 17:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2021 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2021 09:56
|
Додаткова угода №2 від 30.07.2021 до договору 5.12-21.pdf | зміни до договору |
30 липня 2021 09:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2021 13:30
|
Додаткова угода 1 до договору №5-12-21 від 25.06.2021.pdf | зміни до договору |
25 червня 2021 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2021 12:44
|
Договір № 5-12-21 від 25.06.2021.pdf | укладений |
25 червня 2021 12:05
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
06 серпня 2021 09:52
|
917 737,67 UAH | UA038201720344250010000127896 УЖКГ КМР |
UA633204780000026005924875738 ТДВ"Облдоррембуд" Краматор.ПС ДРБВП |
Оплачений |
13 серпня 2021 09:52
|
461 162,33 UAH | UA038201720344250010000127896 УЖКГ КМР |
UA633204780000026005924875738 ТДВ"Облдоррембуд" Краматор.ПС ДРБВП |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виключення пунктів 5.1, 5.2, 5.3, 5.4 щодо попередньої оплати |
Номер договору про закупівлю: | 5/12-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п. 2.1. договору, щодо продовження строку дії. |
Номер договору про закупівлю: | 5/12-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |