Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Павлюк Лілія 380989695078 pavliuk_l@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 12:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 2 678 470,89 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна документація
10 березня 2021 12:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2021 12:03 |
Перелік змін 10.03.2021.doc | |
10 березня 2021 12:03 |
проект договору (додаток 10).docx | |
10 березня 2021 12:02 |
ТД поточний дорожнього полотна 2 ЛОТИ (північна+західна) НОВА РЕДАКЦІЯ 10.03.2021.doc |
10 березня 2021 12:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 березня 2021 12:03 |
Перелік змін 10.03.2021.doc
|
|||
10 березня 2021 12:03 |
проект договору (додаток 10).docx
|
|||
10 березня 2021 12:02 |
ТД поточний дорожнього полотна 2 ЛОТИ (північна+західна) НОВА РЕДАКЦІЯ 10.03.2021.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-11-000052 ● fdcc9477ce074ceb8b69e2668e244aad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 серпня 2021 14:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
10.08.2021 № 416
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 22.07.2021 № 003100-18/9259-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 10.08.2021 № 416
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2021-03-04-003264-a 04.03.2021 Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (ЄДРПОУ 03346696) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
На зобов’язання про усунення порушень, виявлених в результаті проведеного моніторингу UA-M-2021-08-11-000052 відкритих торгів щодо закупівлі послуг: Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та штучних споруд (ремонт дорожнього полотна) в м. Біла Церква та населених пунктах Білоцерківської міської територіальної громади (код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) 2 ЛОТа: ЛОТ 1 – Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та штучних споруд (ремонт дорожнього полотна) в м. Біла Церква та населених пунктах Білоцерківської міської територіальної громади (Західна частина); ЛОТ 2 – Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та штучних споруд (ремонт дорожнього полотна) в м. Біла Церква та населених пунктах Білоцерківської міської територіальної громади (Північна частина), індетифікатор закупівлі UA-2021-03-04-003264-a повідомляємо, що з метою недопущення у майбутньому порушень норм пункту 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 3 розділу I. Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за №500/34783 (далі – Порядок №708), пунктів 12,13,14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок №1082) в частині визначення предмета закупівлі та пунктів 2,6 частини другої статті 22, частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» керівництвом Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради, уповноваженою особою, спільно із профільними управліннями та відділами ДЖКГ БМР, які займаються розробкою технічних завдань для проведення закупівель, було детально проаналізовано результати висновку Держаудитслужби, та взято до відома на майбутнє внести корективи у підхід до формування технічних завдань, зокрема в частині зазначення переліку лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, на яких передбачається надання послуг та відповідності, повноти та правильності відображення вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» на проведення закупівель товарів, робіт та послуг, які унеможливлять допущення порушень пункту 3 розділу I. Порядку №708, пунктів 12,13,14 Порядку №1082, пункту 21 частини першої статті 1, пунктів 2,6 частини другої статті 22, частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того повідомляємо, що з метою недопущення у майбутньому порушень законодавства в частині складання тендерної документації, а саме визначення способу документального підтвердження щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону, керівництвом Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради спільно із тендерним комітетом та уповноваженими особами ДЖКГ БМР, було детально проаналізовано результати висновку Держаудитслужби, положення стандартної тендерної документації та, на майбутнє, прийнято рішення внести корективи до положень пункту 5.5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3 додатку 1 стандартної тендерної документації, якими визначити спосіб документального підтвердження відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника-переможця, передбаченої пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону, шляхом надання учасниками-переможцями довідки про не притягнення їх до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, що видається Департаментом інформатизації МВС у порядку, передбаченому наказом Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року. Дякуємо за вказаний недолік, виявлений в процесі моніторингу, і зобов’язуємося на майбутнє не допускати подібного в роботі уповноважених осіб та управлінь і відділів ДЖКГ БМР.
2021-08-13 16:09:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 – Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та штучних споруд (ремонт дорожнього полотна) в м. Біла Церква та населених пунктах Білоцерківської міської територіальної громади (Західна частина); |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 397 661,20 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Джерело фінансування кошти місцевого бюджету
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати виконаних робіт протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2021 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" |
1 185 394,80
UAH з ПДВ
|
1 185 394,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "АВЕТІСЯН АРТЕМ ЕДІКОВИЧ" |
1 355 142,80
UAH з ПДВ
|
1 355 142,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" #40593676 |
Рішення скасоване |
1 185 394,80
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2021 16:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2021 17:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" #40593676 |
Відхилено |
1 185 394,80
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2021 16:20
|
|
ФОП "АВЕТІСЯН АРТЕМ ЕДІКОВИЧ" #3421915871 |
Переможець |
1 355 142,80
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2021 14:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 квітня 2021 11:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2021 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 11:45
|
381.pdf | укладений |
07 травня 2021 11:44
|