Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4
Очікувана вартість
127 500,00 UAH
UA-2021-03-02-010576-b 7e3e42d60c8a4281aa7f365560f2d529
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коротич Микола Миколайович

+380612390613 zor@zor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізька обласна рада
Код ЄДРПОУ: 20507422
Вебсайт: http://www.zor.gov.ua
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, пр. Соборний, 164, м. Запоріжжя
Контактна особа: Коротич Микола Миколайович
+380612390613
zor@zor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2021 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2021 16:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2021 16:29
Початок аукціону: 17 березня 2021 15:29
Очікувана вартість: 127 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір Svetocopy А4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1550 пачка
Папір Svetocopy А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості Товару проводиться Покупцем протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Товару згідно з накладною та рахунку Продавця шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок останнього. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2021 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 16:25
Оголошення (Папір Svetocopy А4 ) березень.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 03 березня 2021 08:32
Дата відповіді: 04 березня 2021 09:21
Чи можна пропонувати аналоги паперу, що має ті самі характеристиками?
Відповідь: Аналоги розглядатись не будуть. Це буде не відповідати Технічним вимогам закупівлі. Замовник має на меті придбати товар зазначений в Технічних вимогах.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-02-010576-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 06 березня 2021 15:05
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2021-03-02-010576-b на закупівлю «Папір А4» де Замовником виступає Запорізька обласна рада. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-03-02-010576-b нами було встановлено, що вимоги до паперу офісного були встановлені для конкретної марки паперу, а саме «Svetocopy». Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати. Просимо Вас доповнити вимоги і викласти їх в наступній редакції: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»»» для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2021 09:16
Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі»,відповідно до п. 3 розпорядженням голови обласної ради від 15.05.2020 № 23-р та Положення про уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедури спрощеної закупівлі затвердженого розпорядженням голови обласної ради від 15.05.2020 № 23-р.
Відповідно до абз. 5 ч. 7 ст. 14 Закону в період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.

ВИРІШИВ:
1. Надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель від 06.03.2021 за предметом закупівлі, папір А 4 (ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) текст роз’яснення: Відповідно до частини 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та /або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.»
2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника, через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 14 Закону.
Номер вимоги: UA-2021-03-02-010576-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ", Код ЄДРПОУ:37167117
Дата подання: 19 березня 2021 19:37
неправомірне обрання переможця
Пропозиція учасника ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", якого наразі обрано переможцем, має невідповідності вимогам Замовника, які чомусь лишилися поза увагою уповноваженої особи. Обґрунтування наведено у доданому файлі
Скасована
Дата: 22 березня 2021 13:29
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2021-03-02-010576-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 22 березня 2021 18:01
оскарження незаконного рішення про дискваліфікацію пропозиції учасника
Детальний опис вимог у вкладеному файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 березня 2021 17:14
Шановний учаснику! На ваше звернення, що надійшло до системи Prozorro від 22.03.2021, щодо прийняття замовником (уповноваженою особою) неправомірного рішення по відношенню до Товариства з обмеженою відповідальністю «Аверс Канцелярія» (далі ТОВ «Аверс Канцелярія») повідомляємо наступне.
Статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено порядок проведення спрощених закупівель. Відповідно до частини 3 статті 14 Закону, визначена інформація, яка має бути обов’язково зазначена замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Нормою цієї частини також зазначено що: «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація».
Частинами 11, 12 ст. 14 Закону замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої статті 14 замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
У частині 8 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» оголошення закупівлі зазначається, перелік документів, які повинен надати Учасник в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї Пропозиції. В пункті 8.2. частині 8 оголошення закупівлі зазначено: «Копію Статуту Учасника в останній (діючій) редакції для (юридичних осіб)».
Учасником ТОВ «Аверс Канцелярія» у складі своєї пропозиції було надано ряд документів:
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
- Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
- Довідку про відкриті рахунки ТОВ «Аверс Канцелярія»;
- Витяг з реєстру податків на додану вартість»
- Довідку про модельний статут;
- Наказ № 1К від 21 березня 2016 року «Про призначення директора»;
- Протокол загальних зборів Учасників ТОВ «Аверс Канцелярія» від 20 березня 2016 року;
- Відомості з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
- тощо, окрім копії статуту.

Відповідно до пункту 4 статті 56 Господарського кодексу України суб'єкт господарювання може створюватися та діяти на підставі модельного статуту, затвердженого Кабінетом Міністрів України, що після його прийняття учасниками стає установчим документом.
Згідно з частинами 1,2 статті 57 Господарського кодексу України, установчими документами суб’єкта господарювання є рішення про його утворення або засновницький договір, а у випадках, передбачених законом, статут (положення) суб’єкта господарювання. В установчих документах повинні бути зазначені найменування суб’єкта господарювання, мета і предмет господарської діяльності, склад і компетенція його органів управління, порядок прийняття ними рішень, порядок формування майна, розподілу прибутків та збитків, умови його реорганізації та ліквідації, якщо інше не передбачено законом.
Відповідно до положень статті 87 Цивільного кодексу України установчим документом товариства є затверджений учасниками статут або засновницький договір між учасниками, якщо інше не встановлено законом.
Слід зазначити, що рішення засновників про створення юридичної особи, яка здійснює діяльність на підставі модельного статуту, не містить у своєму складі всієї зазначеної інформації, а отже таке рішення – не можна вважати установчим документом.
Жодним законодавчим актом не зазначено, що модельний статут не існує у друкованому вигляді і не можливо надати його копію.
Отже, відсутність копії статуту (у випадку ТОВ «Аверс Канцелярія – модельного статуту») у складі пропозиції свідчить про те, що ТОВ «Аверс Канцелярія» не відповідає умовам оголошення про закупівлю. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 – пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
З урахуванням інформації викладеної вище, пропозиція учасника – ТОВ «Аверс Канцелярія» відхилена правомірно.

2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника, через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 14 Закону.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

10 березня 2021 09:16
Протокол

Документи подані скаржником

19 березня 2021 19:37
Вимога Зап. облрада 19.03.pdf

Документи подані скаржником

22 березня 2021 18:01
2857_210322064323_001.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2021 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 111 600,00
UAH з ПДВ
111 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 119 412,00
UAH з ПДВ
118 110,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ" 122 202,00
UAH з ПДВ
119 226,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2021 13:49
Електронний підпис

Публічні документи

12 березня 2021 12:02
Електронний підпис
12 березня 2021 12:01
показники SvetoCopy.pdf
12 березня 2021 12:01
«ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ».pdf
12 березня 2021 12:01
Інформація про Учасника.pdf
12 березня 2021 12:01
Установчі документи.pdf

Публічні документи

11 березня 2021 08:05
Електронний підпис
11 березня 2021 08:05
_Цінова пропозиція.pdf
11 березня 2021 08:05
_Статут.pdf
11 березня 2021 08:05
_Сертифікат якості SvetoCopy.pdf
11 березня 2021 08:05
_Протокол.pdf
11 березня 2021 08:05
_Наказ.pdf
11 березня 2021 08:05
_Довідка про учасника.pdf
11 березня 2021 08:05
_Довідка право підпису.pdf
11 березня 2021 08:05
_Витяг ПДВ.pdf
11 березня 2021 08:05
_Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 111 600,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 14:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Рішення скасоване 118 110,00
UAH з ПДВ
22 березня 2021 13:29
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Відхилено 118 110,00
UAH з ПДВ
22 березня 2021 13:52
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 119 226,00
UAH з ПДВ
25 березня 2021 10:38

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

18 березня 2021 14:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2021 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"
#37167117
119 226,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 18:10
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 14:43
Договір 38.pdf укладений
31 березня 2021 14:36

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
15 квітня 2021 14:13
119 226,00 UAH UA628201720344290004000038029
Запорізька обласна рада
UA043133990000026006060519141
ТОВ "СВIКОМ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 119 226,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 871,00 UAH)