Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Набори для проведення процедур гемодіалізу, витратні матеріали для гемоперфузії «код ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» (НК 024:2019 Код 58093 - Набір для проведення гемодіалізу)
Kits for hemodialysis procedures, consumables for hemoperfusion «code ДК 021:2015: 33180000-5 — Kits for hemodialysis procedures, consumables for hemoperfusion» (NК 024:2019 code 58093 - Haemodialysis treatment kit)
Очікувана вартість
60 050 000,00 UAH
UA-2021-02-26-009165-a 03e0dde88544400f869a70913faf42c1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Матьовка

+380504328109 xela74@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01992156
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., м. Ужгород, вул. Капушанська, 22
Контактна особа: Олександр Матьовка
+380504328109
xela74@ukr.net
Додаткові контактні особи: Рутковський Сергій Васильович
+380506408860
zakupkivera@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Zakarpattia Oblast Clinical Hospital named after Andrii Novak
National ID: 01992156
Contact point: Оlexander Matyovka
+380504328109
xela74@ukr.net
Additional contacts: Рутковський Сергій Васильович
+380506408860
zakupkivera@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2021 18:00
Очікувана вартість: 60 050 000,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Publication date: 26 лютого 2021 17:05
Enquiries until: 19 березня 2021 00:00
Complaints submission until: до 25 березня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 березня 2021 18:00

Information

Estimated total value: 60 050 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Scope of the procurement

Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

26 лютого 2021 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 17:05
2.4._Додаток_3_-_Цiнова_пропозицiя.docx
26 лютого 2021 17:05
2.3._Додаток_2_-_Проект_договору.doc
26 лютого 2021 17:05
2.2._Додаток_1_-_Технiчне_завдання_(1).doc
26 лютого 2021 17:05
2.1._ТД_гемодiалiз.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-26-009165-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 26 лютого 2021 23:48
Contract Se. 5.1
Dear Buyers,

Our Associated factories are able to deliver such goods. Your Contract draft is okay except:

Sec. 5.1. It is tailored exclusively for resident vendors. To deliver goods to Uzhgorod within 10 days from your order date is absolutely necessary to have goods just ready and standing-by either in Ukraine, or maybe in Hungary or Slovak warehouse. Delivery in such short time by sea is absolutely impossible if product shall be manufactured overseas. It would be possible to deliver by air within 20 days or earlier. But the problem is that you order 140 tons of liquids. It is 7 containers. So, overseas suppliers are excluded by this term unless they are changed.

So, based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX “ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT”.

For that I see two possible solutions:
1. If you imperatively want to preserve liquids in your order:
a) to replace term of 10 days to reasonable 90 days (45 days for manufacturing+45 days for shipping) or
b) to split tender into 2 lots, and separate 140 tons of liquids into Lot 2.

2. As a doctor (especially of this profession) I may say, that the easiest solution is to replace liquid perfusion materials with dry. In this case it would be possible to deliver within 20 days. It is technically absolutely no problem to add sterile distillated water.

That will avoid discrimination of non-resident participants by Section 5.1 of your Contract.

Frankly, as you need delivery till the end of the year, an emergency of 10 days does not seem reasonable. Somebody wrote this term without deeply thinking (softly saying). This term is copied from one contract to another and we have to dispute on it practically with each customer. 70-80% are accepting our arguments. The rest are stuck on their terms, which are impossible. So, we simply do not take part in such tenders.

I would highly appreciate yours soonest confirmation. We just preparing similar orders for other Ukraine customers and may include yours.

P.S. Reference to Platt's and ARGUS are applicable for commodity exchange and energy trade, but absolutely inadequate in contract for procurement of hemodialysis kits. You may leave those terms, but it does not look professional.

Respectfully,

----------------------------------------------
Шановні покупці,

Наші асоційовані заводи можуть доставляти такі товари. Проект Вашого контракту в порядку, за винятком:

Розділ 5.1. Він призначений виключно для резидентів-продавців. Для доставки товару в Ужгород протягом 10 днів з дати замовлення є абсолютно необхідним наявність готового товару в режимі очікування або в Україні, або, можливо, на Угорщині або словацькому складі. Доставка за такий короткий термін морем абсолютно неможлива, якщо продукція повинна виготовлятися за кордоном. Можна було б доставити повітряним транспортом протягом 20 днів або раніше. Але проблема в тому, що ви замовляєте 140 тонн рідини. Це 7 контейнерів. Отже, зарубіжні постачальники цим терміном виключаються, якщо вони не змінені.

Отже, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX «ПРО ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ »І ДЕЯКІ ІНШІ ЮРИДИЧНІ АКТИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ”.

Для цього я бачу два можливі рішення:
1. Якщо ви вкрай бажаєте зберегти рідини у своєму замовленні:
а) замінити термін від 10 днів до розумних 90 днів (45 днів для виготовлення + 45 днів для доставки) або
б) розділити тендер на 2 лоти та розділити 140 тонн рідини на Лот 2.

2. Як лікар (особливо цієї професії) можу сказати, що найпростішим рішенням є заміна рідких перфузійних матеріалів сухими. У цьому випадку можна буде доставити протягом 20 днів. Додати стерильну дистильовану воду технічно абсолютно не складно.

Це дозволить уникнути дискримінації учасників-нерезидентів згідно з Розділом 5.1 Вашого Договору.

Чесно кажучи, оскільки вам потрібна доставка до кінця року, надзвичайна ситуація на 10 днів не здається обґрунтованою. Хтось написав цей термін, не глибоко замислюючись (тихо кажучи). Цей термін копіюється з одного договору на інший, і ми маємо сперечатися щодо нього практично з кожним замовником. 70-80% приймають наші аргументи. Решта застрягли на своїх умовах, що неможливо. Отже, ми просто не беремо участі в таких тендерах.

Я був би дуже вдячний Вам за найшвидше підтвердження. Ми просто готуємо подібні замовлення для інших клієнтів в Україні і можемо включати і ваше.

P.S. Посилання на Platt's та ARGUS застосовуються для товарної біржі та торгівлі енергією, але абсолютно невідповідні контракту на закупівлю комплектів для гемодіалізу. Ви можете залишити ці умови, але це не виглядає професійно.

З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2021 10:31
Шановний учаснику, наша лікарня проводить тендер на річну потребу витратних матеріалів для гемодіалізу. Як зазначено в п. 5.1. Договору, постачання матеріалів відбувається партіями відповідно до заявок лікарні. Одна партія товарів приблизно дорівнює місячній потребі лікарні і сателітних діалізних центрів. Ви неправильно зрозуміли, що поставка повинна бути здійснена до кінця 2021 року в повному обсязі. Поставки повинні початися одразу після підписання контракту і здійснюватися щомісячно партіями приблизно по 3 тисячі комплектів. Наші діалізні центри не мають складських приміщень, щоб зберігати одночасно всю кількість, зазначену в контракті. Крім того, поставки повинні відбуватися відповідно до можливостей лікарні сплатити за товари. Оплата за витратні матеріали для гемодіалізу здійснюється державними коштами, які надходять щомісячно з Національної служби здоров’я України. Такий принцип фінансування визначено державою на законодавчому рівні. Оскільки фінансування надходить щомісячно, ми теж замовляємо товари партіями відповідно до місячної потреби. Кожна поставка повинна здійснюватись протягом 10 днів з моменту заявки. Ми не можемо задовільнити вашу вимогу збільшити термін поставки до 90 днів, так як лікарня не має запасів витратних матеріалів на 90 днів. Також ми не можемо відокремити розчини для гемодіалізу в окремий лот, бо проведення сеансу гемодіалізу можливе тільки при наявності всіх складових комплекту для діалізу: діалізатору, комплекту магістралей, фістульних голок, сухого порошку соди в картриджах і рідкого розчину кислотного компоненту. Нестача хоча б одного компоненту такого комплекту повністю унеможливлює лікування та ставить під загрозу життя пацієнтів. Закупівля всього компонентів в одного постачальника є гарантією забезпечення безперебійного лікувального процесу. Ваша пропозиція закуповувати сухий порошок кислотного компоненту і змішувати його з водою на місці є недоречною, бо лікарня не має відповідного обладнання для приготування такого розчину та контролю його сольового складу. Таким чином, ми не можемо задовільнити жодну із ваших вимог.

Dear participant, our hospital is holding a tender for the annual need for hemodialysis consumables. As stated in paragraph 5.1. Contract, the supply of materials is in batches in accordance with the requests of the hospital. One batch of goods is approximately equal to the monthly needs of hospitals and satellite dialysis centers. You have misunderstood that the delivery must be completed by the end of 2021 in full. Deliveries should begin immediately after signing the contract and be made in batches of approximately 3,000 sets per month. Our dialysis centers do not have storage facilities to store all the quantities specified in the contract at the same time. In addition, supplies must be made in accordance with the hospital's ability to pay for the goods. Payment for hemodialysis supplies is made from the state, which comes monthly from the National Health Service of Ukraine. This principle of financing is defined by the state at the legislative level. As funding comes monthly, we also order goods in batches according to the monthly requirement. Each delivery must be made within 10 days of ordering. We cannot satisfy your request to increase the delivery time to 90 days, as the hospital does not have stock of consumables for 90 days. Also, we cannot separate hemodialysis solutions into a separate lot, because a hemodialysis session is possible only with all the components of the dialysis kit: dialyzer, a set of lines, fistula needles, dry soda powder in cartridges and a liquid solution of the acid component. The lack of at least one component of such a kit makes treatment completely impossible and endangers the lives of patients. Purchasing all components from one supplier is a guarantee of a smooth and safe treatment process. Your offer to buy a dry powder of the acid component and mix it with water on the spot is inappropriate, because the hospital does not have the appropriate equipment to prepare such a solution and control its salt composition. Therefore, we cannot satisfy any of your requirements.
Номер вимоги: UA-2021-02-26-009165-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 04 березня 2021 17:03
Your situation
Dear Buyer,

We understand your situation. In general, to schedule monthly deliveries by one container per month is not a problem. Only for first delivery is needed a bit more time. To plan less than 30 days for sea shipping is adventurism. Then must be calculated few days for land transportation to and from sea ports. So, for first delivery, to be on safe side, is necessary y to have at least 60 days. Please be realistic and flexible. Nobody is able to perform your demand as it is unless changed.

Other solution is to split catheters and liquids into two lots.

Other solution: legally, delivery time is bill of lading date. In case of multi-modal shipping (land-sea-land) it is date of multi-modal B/L. Seller gives the goods to shipping company EXW, insuring the goods and finish his obligations. You receive (normally your bank) a package of documents, which is including insurance policy. If L/C is opened, seller gets paid against documents. But goods are sailing. If goods are lost, buyer is getting money back from insurance. In such case 10 days might be acceptable, but better 20 days. Frankly, nobody is standing-by and desperate for your orders. This is regular supply. Production and delivery must be scheduled and made without emergency.

Best regards,
-------------------------
Шановний покупце,

Ми розуміємо вашу ситуацію. Загалом, запланувати щомісячні поставки одним контейнером на місяць не проблема. Тільки для першої доставки потрібно трохи більше часу. Планувати менше 30 днів морського судноплавства - це авантюризм. Потім потрібно розрахувати кілька днів для наземного транспорту до і з морських портів. Отже, для першої доставки, щоб бути у безпеці, необхідно мати принаймні 60 днів. Будьте реалістичні та гнучкі. Ніхто не може виконати ваш запит таким, яким він є, якщо його не змінити.

Інше рішення - розділити катетери та рідини на два лоти.

Інше рішення: юридично терміном доставки є дата коносамента. У випадку мультимодального судноплавства (суша-море-земля) це дата мультимодального B / L. Продавець передає товар транспортній компанії EXW, страхуючи товар і закінчуючи свої зобов'язання. Ви отримуєте (як правило, ваш банк) пакет документів, який включає страховий поліс. Якщо акредитив відкрито, продавець отримує гроші за документи. Але товари пливуть. Якщо товари втрачені, покупець повертає гроші зі страховки. У такому випадку може бути прийнятним 10 днів, але краще 20 днів. Чесно кажучи, ніхто не готовий і не зневірився у ваших замовленнях. Це регулярне постачання. Виробництво та доставка повинні бути заплановані та здійснені без надзвичайних ситуацій.

З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2021 14:44
Шановний учаснику, як ми вже зазначали, наша лікарня не має достатню кількість матеріалів, щоб очікувати на першу партію товарів мінімум 60 днів після укладання угоди. Поставка витратних матеріалів має відбутися протягом 10 днів з моменту першої заявки, яка буде надана переможцю в день укладання договору із ним. Як ми вже також зазначали, розділити товари на лоти і відокремити розчини від інших матеріалів неможливо, бо проведення сеансу гемодіалізу можливе тільки при наявності всіх складових комплекту для діалізу: діалізатору, комплекту магістралей, фістульних голок, сухого порошку соди в катриджах і рідкого розчину кислотного компоненту. Нестача хоча б одного компоненту такого комплекту повністю унеможливлює лікування та ставить під загрозу життя пацієнтів. Закупівля всього компонентів в одного постачальника є гарантією забезпечення безперебійного лікувального процесу. Ви пропонуєте працювати напряму із продавцем, який має товари за межами України, та купувати товари на умовах EXW. Така схема потребує проведення митного оформлення силами покупця. Наша лікарня не має акредитації на митниці, не має фахівців для проведення митного оформлення. Всі товари, які ми закуповуємо, повинні бути розмитнені і доставлені на адресу лікарні. Ціна на товари повинна бути сформована за такі умови, всі витрати несе на собі постачальник. Отже, ваші пропозиції не можуть бути задоволені нами.

Dear participant, as we have already mentioned, our hospital does not have enough materials to wait for the first batch of goods at least 60 days after the signing of the agreement. Delivery of consumables must take place within 10 days from the date of the first application, which will be submitted to the winner on the day of the contract’s signature with him. As we have already mentioned, it is impossible to divide the goods into lots and separate the solutions from other materials, because a hemodialysis session is possible only with all the components of the dialysis kit: dialyzer, a set of lines, fistula needles, dry soda powder in cartridges and liquid acid solution. The lack of at least one component of such a kit makes treatment completely impossible and endangers the lives of patients. Purchasing all components from one supplier is a guarantee of a smooth treatment process. You offer to work directly with a seller who has goods outside Ukraine, and buy goods on EXW terms. This scheme requires customs clearance by the buyer. Our hospital is not accredited by customs, does not have specialists for customs clearance. All goods we purchase must be cleared through customs and delivered to the hospital. The price of goods must be formed on these conditions, all costs are hold by the supplier. Therefore, your suggestions cannot be satisfied by us.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-05-000031 ● fb5ac26ce0984227b91658cf561f3b8e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2021 08:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

05.08.2021 №490

Тернопіль


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА


Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 05.08.2021 № 490
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

3. UA-2021-02-26-009165-a від 26.02.2021 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-16 13:37:41

Запит про надання пояснення

В межах проведення моніторингу закупівлі «Набори для проведення процедур гемодіалізу, витратні матеріали для гемоперфузії, код ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (НК 024:2019 Код 58093 - Набір для проведення гемодіалізу)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-26-009165-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-18 09:40:50

Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради здійснює закупівлю витратних матеріалів для гемодіалізу відповідно до вимог чинного законодавства України. Інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-26-009165-a

При підготовці технічного завдання з закупівлі витратних матеріалів для гемодіалізу з метою удосконалення системи контролю за цільовим використанням матеріальних цінностей, отриманих централізовано за кошти державного бюджету, порядку проведення централізованих державних закупівель робочою групою нашої лікарні, у склад якої увійшли : Гранчак М.П. - завідуючий відділенням нефрології та ПГД, Котик В.В.- лікар-нефролог діалізного залу м. Ужгород, Глагола М.О. - лікар-нефролог діалізного залу м. Мукачево, Білак О.В.- лікар-нефролог діалізного залу м. Виноградів, лікар-нефролог діалізного залу м. Іршава, Пилип Е.М.- лікар-нефролог діалізного залу м. Хуст, Урбан І.І. - лікар-нефролог діалізного залу м. Рахів, Тараканова Н.В.- лікар-нефролог діалізного залу м. Міжгір’я, Колочавин В.Г. - лікар-нефролог діалізного залу м. Тячів, Куруц І.І. - лікар-нефролог діалізного залу м. Свалява та Тороні В.В.- ст. медична сестра діалізного залу м. Ужгород , були використані рекомендації Міністерства охорони здоров’я України та Протоколи лікування: 1) Уніфікований клінічний протокол вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги «лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок v стадії: Проведення інтермітуючого гемодіалізу», 2) Уніфікований клінічний протокол вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок v стадії: «Діагностика стану та корекція порушень фосфорно-кальцієвого обміну», 3) Уніфікований клінічний протокол вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок v стадії: «Лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок v стадії з анемією», затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я України 11 лютого 2016 року № 89. Базуючись на цих документах та опираючись на багатий досвід профільних фахівців нашої лікарні були сформовані медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, які були оприлюднені в системі публічних закупівель Prozorro. При формуванні технічного завдання було проведено порівняльний аналіз характеристик складових предмету закупівлі відповідно до наявних на ринку України витратних матеріалів різних виробників: Allmed Medical GmbH, Німеччина, Fresenius Medical Care AG & Co, Німеччина, Weihai Weigao Blood Purification Products Co., LTD Китай, BIOTEQUE CORPORATION, Тайвань, Baxter Healthcare Corporation, США, Nipro Corporation, Японія, B.Braun Avitum AG (Німеччина), MTN Neubrandenburg GmbH, Німеччина, Medites Pharma, spol.s r.o., Чеська Республіка та інші. Медико-технічні вимоги до кожної складової предмету закупівлі складені таким чином, що кожній вимозі відповідають вироби щонайменше двох виробників, як рекомендовано Антимонопольним Комітетом України при розгляді справ у сфері порушень антимонопольного законодавства.
Очікувану вартість предмету закупівлі пораховано на основі тендерів на подібні матеріали наприкінці 2020 - початку 2021 року. Зокрема, тендери, проведені КНП "Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І.Пирогова Вінницької обласної Ради" (UA-2020-11-17-002591-a), КП "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради (UA-2020-12-23-012290-c), КНП "Центральна районна лікарня Калуської міської та районної рад Івано-Франківської області" (UA-2020-12-30-002313-b), КНП "Тернопільська університетська лікарня" Тернопільської обласної ради (UA-2020-12-30-003712-a), КНП "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" (UA-2020-11-27-002052-a) дали можливість визначити середню вартість на комплект для проведення гемодіалізу в межах 1400-1600 грн в залежності від розміру діалізатора та типу лікувальної процедури (гемодіаліз або гемодіафільтрація), виду діалізаторів, кількості розчину на одну процедуру тощо. Фахівцями нашої лікарні було зазначено, що потреби пацієнтів Закарпатської області вимагають закупівлю діалізаторів великого розміру (1,6-2,2 м кв.) частка високопоточних діалізаторів значна (37% від загальної кількості), отже, компоненти комплектів більш дорого вартісні. Таким чином, нами було встановлено середню вартість комплекту у 1600 грн з ПДВ з метою залучення більшої кількості учасників. По результатах аукціону середня вартість комплекту становила 1533,60 грн.
Постановою Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 р. № 710 встановлено, що Головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом, середньострокових зобов'язань у сфері охорони здоров'я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Оскільки комунальне підприємство не є бюджетною установою, то кошти з бюджету воно отримує лише як одержувач бюджетних коштів у мережі головного розпорядника у рамках виконання відповідної програми, затвердженої відповідною місцевою радою. Таким чином, Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради не є розпорядником бюджетних коштів, отже, не відноситься до установ, які зобов’язані оприлюднювати інформацію на власному веб-сайті відповідно до Постановою Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 р. № 710.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 серпня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Набори для проведення процедур гемодіалізу
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 59 200 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 296 000,00 UAH з ПДВ


Title: Kits for hemodialysis procedures
Current status: Complete
Estimated total value: 59 200 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 296 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 07 квітня 2021 15:47
Auction planned date: 07 квітня 2021 15:47
Закінчення: 07 квітня 2021 16:08
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2900 комп
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з середньопоточним діалізатором 1,3-1,4 м2 (синтетична мембрана)
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Капушанська, 22
Дата доставки: 31 грудня 2021

Set of consumables for 1 procedure of bicarbonate hemodialysis with medium flow dialyzer 1.3-1.4 m2 (synthetic membrane)
CPV: 33181520-3
7600 комп
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з середньопоточним діалізатором 1,5-1,6 м2 (синтетична мембрана)
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Капушанська, 22
Дата доставки: 31 грудня 2021


Set of consumables for 1 procedure of bicarbonate hemodialysis with medium flow dialyzer 1.5-1.6 m2 (synthetic membrane)
CPV: 33181520-3
9000 комп
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з середньопоточним діалізатором 1,7-1,8 м2 (синтетична мембрана)
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Капушанська, 22
Дата доставки: 31 грудня 2021


Set of consumables for 1 procedure of bicarbonate hemodialysis with a medium flow dialyzer 1.7-1.8 m2 (synthetic membrane)
CPV: 33181520-3
3500 комп
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з середньопоточним діалізатором 1,9-2,1 м2 (синтетична мембрана)
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Капушанська, 22
Дата доставки: 31 грудня 2021

Set of consumables for 1 bicarbonate hemodialysis procedure with medium flow dialyzer 1.9-2.1 m2 (synthetic membrane)
CPV: 33181520-3
500 комп
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури гемодіафільтрації з високопоточним діалізатором 1,3-1,4 м2 (синтетична мембрана)
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Капушанська, 22
Дата доставки: 31 грудня 2021


Set of consumables for 1 hemodiafiltration procedure with high-flow dialyzer 1.3-1.4 m2 (synthetic membrane)
CPV: 33181520-3
2000 комп
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури гемодіафільтрації з високопоточним діалізатором 1,5-1,6 м2 (синтетична мембрана)
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Капушанська, 22
Дата доставки: 31 грудня 2021

Set of consumables for 1 hemodiafiltration procedure with high-flow dialyzer 1.5-1.6 m2 (synthetic membrane)
CPV: 33181520-3
200 комп
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури одноголкового гемодіалізу з високопоточним діалізатором 1,5-1,6 м2 (синтетична мембрана)
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Капушанська, 22
Дата доставки: 31 грудня 2021

Set of consumables for 1 procedure of single-needle hemodialysis with high-flow dialyzer 1.5-1.6 m2 (synthetic membrane)
CPV: 33181520-3
8000 комп
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури гемодіафільтрації з високопоточним діалізатором 1,7-1,8 м2 (синтетична мембрана)
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Капушанська, 22
Дата доставки: 31 грудня 2021

Set of consumables for 1 hemodiafiltration procedure with high-flow dialyzer 1.7-1.8 m2 (synthetic membrane)
CPV: 33181520-3
3000 комп
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури гемодіафільтрації з високопоточним діалізатором 1,9-2,1 м2 (синтетична мембрана)
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Капушанська, 22
Дата доставки: 31 грудня 2021


Set of consumables for 1 hemodiafiltration procedure with high-flow dialyzer 1.9-2.1 m2 (synthetic membrane)
CPV: 33181520-3
140000 л
Рідкий концентрат кислотного компоненту
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Капушанська, 22
Дата доставки: 31 грудня 2021

Liquid concentrate of the acid component
CPV: 33181520-3
24000 шт
Порошковий картридж основного компоненту NiproCart або аналог
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Капушанська, 22
Дата доставки: 31 грудня 2021

Powder cartridge of the main component NiproCart or analog
CPV: 33181520-3
300 шт
Ультрафільтр для надтонкої очистки води для приготування діалізного розчину на апаратах Nipro Surdial X (CF 609 N або еквівалент)
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Капушанська, 22
Дата доставки: 31 грудня 2021

Ultrafine ultrafilter for dialysis solution on Nipro Surdial X (CF 609 N or equivalent)
CPV: 33181520-3

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться на підставі рахунку та/або видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника упродовж 10 робочих днів з моменту поставки товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 березня 2021
UA-2021-02-26-009165-a03e0dde88544400f869a70913faf42c1
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01992156
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., м. Ужгород, вул. Капушанська, 22
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ДІАЛСЕРВІС Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

29 березня 2021 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 квітня 2021 12:55
Електронний підпис
12 квітня 2021 12:55
Електронний підпис
12 квітня 2021 12:53
MVS Baranovskiy_12.04.2021.zip
25 березня 2021 14:55
Електронний підпис
25 березня 2021 14:54
Електронний підпис
25 березня 2021 14:43
ПРОПОЗИЦІЯ_ЛОТ_1.pdf
25 березня 2021 14:43
Технічні специфікації_2_.pdf
25 березня 2021 14:43
МТВ_ЛОТ_1.pdf
25 березня 2021 14:43
Технічні специфікації_1_.pdf

Документи

29 березня 2021 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ ДІАЛСЕРВІС

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2021 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» 59 101 236,00
UAH з ПДВ
56 283 177,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ДІАЛСЕРВІС 59 135 048,00
UAH з ПДВ
56 409 865,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 квітня 2021 12:55
Електронний підпис
12 квітня 2021 12:55
Електронний підпис
12 квітня 2021 12:53
MVS Baranovskiy_12.04.2021.zip
25 березня 2021 14:55
Електронний підпис
25 березня 2021 14:54
Електронний підпис
25 березня 2021 14:43
ПРОПОЗИЦІЯ_ЛОТ_1.pdf
25 березня 2021 14:43
Технічні специфікації_2_.pdf
25 березня 2021 14:43
МТВ_ЛОТ_1.pdf
25 березня 2021 14:43
Технічні специфікації_1_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ ДІАЛСЕРВІС

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»
#40340772
Переможець 56 283 177,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2021 14:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2021 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»
#40340772
56 283 177,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2022 13:20
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 10:22
Додаткова угода№5 до Договору №81 Діалайф гемодіаліз1057.pdf зміни до договору
27 січня 2022 10:07
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:08
Додаткова угода№4 до договору№81 лот №1 гемодіаліз Діалайф1006.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:07
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 12:55
Додаткова угода№3 до договору№81 лот №1 гемодіаліз Діалайф.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:15
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 11:19
Додаткова угода №2 Діалайф Гемодіаліз 934.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 10:58
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2021 10:44
Додаткова Угода №1 до договору №81 гемодіаліз Діалайф 923.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 10:43
Електронний підпис укладений
22 квітня 2021 16:19
Електронний підпис укладений
22 квітня 2021 16:19
Договір №81 Діалайф лот№1.pdf укладений
22 квітня 2021 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через значну зміну курсу гривні до євро із 32.898 грн. на момент проведення електронного аукціону, до 30. 679 грн. на момент продажу товару, ціну знижено згідно п.п.7 п.3.4. Договору та п.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни згідно із законодавством у звязку із зміною курсу іноземної валюти.
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зміна курсу іноземної валюти: перерахунок ціни в бік зменшення щодо курсу іноземної валюти; 2. Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 44 494 422,04
UAH (в тому числі ПДВ 2 910 850,04 UAH)