Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Флокулянт
Flocculant
Flocculant
Очікувана вартість
1 305 375,00 UAH
UA-2021-02-26-004210-a ● 984463b54be44cd5b774ff3f216d2459
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, Вараш, Територія Рівненської АЕС |
Контактна особа: |
Шершень Юлія 380363664873 SHEYN@RNPP.ATOM.GOV.UA |
Додаткові контактні особи: |
Воробей Яна 0363664872 VorYI@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom" |
National ID: | 05425046 |
Contact point: |
Shershen' Yuliya Mykolayivna 380363664873 SHEYN@RNPP.ATOM.GOV.UA |
Additional contacts: |
Vorobei Yana 0363664872 VorYI@rnpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 12:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2021 16:00 |
Очікувана вартість: | 1 305 375,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 526,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Publication date: | 26 лютого 2021 12:17 |
Enquiries until: | 22 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 квітня 2021 16:00 |
Information
Estimated total value: | 1 305 375 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 6 527 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція
Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Вид тендерного забезпесення: електронна гарантія. Умови надання тендерного забезпечення: згідно пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Language (languages) which should be used in tender offers – all documents prepared by the Resident Participants of Ukraine must be presented in the Ukrainian language. In this case, the documents required by the tender documentation namely: the design, technical documentation, as well as documents confirming the participant's compliance with the qualification criteria, which are set out in the original in Russian, do not require translation into Ukrainian. The Tender offers submitted by the Non-resident Participants of Ukraine may be presented in foreign language but must have a certified translation into Ukrainian or Russian. In case of discrepancies with the text of the original, preference is given to the Ukrainian or Russian text. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Type of tender guarantee: Electronic guarantee. All conditions of the Electronic guarantee - according to paragraph 2 Chapter III of tender documentation.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 т.
Флокулянт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 24958200-6 — Флокулянти
Flocculant
CPV: 24958200-6
Період постачання:
по 10 травня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | 1) Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. 1) Payment for the delivered quality products is made by the Customer provided registration of the tax invoice by the Supplier in the URTI (unified register of tax invoices) by transferring funds to the Supplier's current account within 45 calendar days from the date of provision of label for suitable products in accordance with SOU NAEK 038:2017 «Management of goods purchases. Arrangement of receipt inspection of the products dedicated for NPP». The beginning of the payment period starts on the day following the day of label provision for suitable products. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 12:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 12:14 |
Додаток 2.doc | |
26 лютого 2021 12:14 |
6709-20-ВТ_ТД_Т_ЄП.doc | |
26 лютого 2021 12:14 |
Додаток 5.doc | |
26 лютого 2021 12:14 |
Додаток 3.doc | |
26 лютого 2021 12:14 |
Додаток 3.1 до договору.pdf | |
26 лютого 2021 12:14 |
Додаток 1.docx | |
26 лютого 2021 12:14 |
Додаток 2.1 до ТД.pdf | |
26 лютого 2021 12:14 |
Додаток 4.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-26-004210-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОХІМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:31812911
Дата подання: 07 березня 2021 12:39
Зміна умов
Доброго дня,
Надсилаю лист щодо зміни умов тендерної документації.
З повагою,
Максим Занін
ЕНЕРГОХІМСЕРВІС
вул. Покровська, 1-Ч
м. Ірпінь Київська обл., 08200 Україна
тел.+380 44 364 13 09
факс +380 44 364 13 08
моб.тел. +380 50 330 41 13
www.exs.com.ua
Надсилаю лист щодо зміни умов тендерної документації.
З повагою,
Максим Занін
ЕНЕРГОХІМСЕРВІС
вул. Покровська, 1-Ч
м. Ірпінь Київська обл., 08200 Україна
тел.+380 44 364 13 09
факс +380 44 364 13 08
моб.тел. +380 50 330 41 13
www.exs.com.ua
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 березня 2021 15:49
Доброго дня, шановний потенційний учаснику у відповідь на Вашу Вимогу повідомляємо наступне.
Щодо виконання зобов’язань за раніше укладеними договорами повідомляємо наступне. Система Прозорро, на якій відбувається здійснення даної закупівлі, передбачає можливість звернення до замовника закупівлі з вимогою або запитанням. Проте, такі вимоги та запитання повинні стосуватись самої закупівлі, як у матеріальній так і процесуальній правовій площині. Дане твердження, зокрема, обґрунтовується приписами абзацу 1 частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вказує, що: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Дані можливості передбачені системою Прозорро з метою вирішення будь яких можливих непорозумінь, суперечностей, неточностей медіаційними шляхами щодо конкретної процедури закупівлі.
ВП РАЕС є добросовісним замовником, який здійснює свою діяльність виключно у правовому полі законодавства України.
З тексту Вашого звернення випливає наступне:
- неможливо ідентифікувати, а отже проаналізувати, з яких саме правовідносин виникли Ваші твердження і чи відповідають вони дійсності..
У випадку наявності правових підстав для такий тверджень, Ви можете звернутись до нас шляхами, які передбачені законодавством та правилами ділової етики. Гарантуємо, що Ваші вимоги будуть належно розглянуті.
Щодо внесення змін до тендерної документації в частині проведення оплати за поставлену продукцію, доводимо до Вашого відома, що стаття 10 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачає можливості Замовнику внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів після оприлюднення такого оголошення. Окрім того, відповідно до абзацу 2 пункту 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 «Про порядок розміщення інформації про публічні закупівлі» у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Таким чином, виходячи із вищезазначеного, у випадку навіть якщо Замовник внесе зміни щодо порядку оплати в тендерну документацію, автентичною тобто правильною буде вважатись умова оплати, яка внесена в електронні поля при оприлюднені оголошення про проведення відкритих торгів.
Щодо виконання зобов’язань за раніше укладеними договорами повідомляємо наступне. Система Прозорро, на якій відбувається здійснення даної закупівлі, передбачає можливість звернення до замовника закупівлі з вимогою або запитанням. Проте, такі вимоги та запитання повинні стосуватись самої закупівлі, як у матеріальній так і процесуальній правовій площині. Дане твердження, зокрема, обґрунтовується приписами абзацу 1 частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вказує, що: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Дані можливості передбачені системою Прозорро з метою вирішення будь яких можливих непорозумінь, суперечностей, неточностей медіаційними шляхами щодо конкретної процедури закупівлі.
ВП РАЕС є добросовісним замовником, який здійснює свою діяльність виключно у правовому полі законодавства України.
З тексту Вашого звернення випливає наступне:
- неможливо ідентифікувати, а отже проаналізувати, з яких саме правовідносин виникли Ваші твердження і чи відповідають вони дійсності..
У випадку наявності правових підстав для такий тверджень, Ви можете звернутись до нас шляхами, які передбачені законодавством та правилами ділової етики. Гарантуємо, що Ваші вимоги будуть належно розглянуті.
Щодо внесення змін до тендерної документації в частині проведення оплати за поставлену продукцію, доводимо до Вашого відома, що стаття 10 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачає можливості Замовнику внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів після оприлюднення такого оголошення. Окрім того, відповідно до абзацу 2 пункту 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 «Про порядок розміщення інформації про публічні закупівлі» у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Таким чином, виходячи із вищезазначеного, у випадку навіть якщо Замовник внесе зміни щодо порядку оплати в тендерну документацію, автентичною тобто правильною буде вважатись умова оплати, яка внесена в електронні поля при оприлюднені оголошення про проведення відкритих торгів.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, Вараш, Територія Рівненської АЕС |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Техенергохім" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2021 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Техенергохім" |
1 248 000,00
UAH
|
1 248 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій