Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з вивезення твердих та негабаритних відходів
Очікувана вартість
608 066,16 UAH
UA-2021-02-26-002642-a ● abfebeaff1384bc69aa66851284c716a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Національний інститут раку" |
Код ЄДРПОУ: | 02011976 |
Місцезнаходження: | 03022, Україна , м. Київ обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛОМОНОСОВА, будинок 33/43 |
Контактна особа: |
Каліущенко Дмитро Миколайович +380442597057 zakupkipremium1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 10:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2021 13:44 |
Очікувана вартість: | 608 066,16 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 040,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
312 м.куб
вивезення негабаритних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ломоносова, будинок 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
4118.4 м.куб
вивезення твердих відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ломоносова, будинок 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 11:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 10:57 |
Тендерна документація - вивезення сміття.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 04 березня 2021 16:48
Дата відповіді: 09 березня 2021 21:33
Доброго дня! Відповідно до Додаток 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Учасник повинен мати сортувальну станцію та відповідне обладнання для сортування сміття. Надати копії документів на право власності (оренди) станції, копії паспортів на обладнання. Учасник повинен надати можливість огляду станції та обладнання для підтвердження наданої інформації, а отже, просимо вас надати роз'яснення: чи відповідатиме пропозиція учасника процедури закупівлі вимогам замовника та тендерної документації якщо учасником для підтвердження наявності сортувальної станції буде надано договір про надання полслуг з приймання твердих побутових відходів для сортування без надання копії паспортів на обладнання але з наданням можливості огляду місця сортування відходів та обладнання на якому буде відбуватись сортування. Відповідно до вимоги про наявність у власності або у оренді сортувальної станції виключає можливість участі у процедурі закупівлі учасника який здійснює свою діяльність з сортування відходів за договором про надання послуг з сортування з іншим суб'єктом гросподарювання що не суперечить діючому законодавству та не може надати копії паспортів на обладнання так як не є власником або орендарем відповідного обладнання
Просимо надати відповідь або внести зміни до тендерної документації для усунення дискримінаційних вимог
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Тендерний комітет ознайомившись з Вашим питанням, надає Вам наступну відповідь. Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Всі технічні характеристики, які вимагаються тендерною документацією, були розроблені виходячи з завдань та потреб Замовника, з неухильним додержанням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення Замовником у тендерній документації конкретних технічних вимог до предмета закупівлі, є не тільки правом але й обов’язком Замовника як розпорядника бюджетних коштів.
Підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі визначені в статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Питання відповідності тендерних пропозицій, поданих учасниками, буде розглядатись на відповідному засіданні тендерного комітету Замовника.
Тендерний комітет ознайомившись з Вашим питанням, надає Вам наступну відповідь. Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Всі технічні характеристики, які вимагаються тендерною документацією, були розроблені виходячи з завдань та потреб Замовника, з неухильним додержанням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення Замовником у тендерній документації конкретних технічних вимог до предмета закупівлі, є не тільки правом але й обов’язком Замовника як розпорядника бюджетних коштів.
Підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі визначені в статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Питання відповідності тендерних пропозицій, поданих учасниками, буде розглядатись на відповідному засіданні тендерного комітету Замовника.
Щодо наявності автотранспорту
Дата подання: 04 березня 2021 17:12
Дата відповіді: 09 березня 2021 21:02
Доброго дня! Просимо вас роз'яснити вимоги Додатоку 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, а саме: Для своєчасного та безперебійного надання послуг з вивезення сміття Виковнавець повинен мати не менше 5-ти спеціалізованих автомомобілів-сміттєвозів, 1 автомобіля, що обладнано системою «multilift» та 1 автомобіля вантажопідйомністю 1,5 тонни для вивезення рослинних відходів (опале листя, трава, гілля). Надати завірені копіі документів на автотранспорт.
Йдеться про 5 сміттєвозів, 1 автомобіль, що обладнано системою «multilift» та 1 автомобіля вантажопідйомністю 1,5 тонни усього 7 автомобілів
чи 5 сміттєвозів у тому числі 1 автомобіль, що обладнано системою «multilift» та 1 автомобіль вантажопідйомністю 1,5 тонни усього 5 автомобілів та
які саме потрібно надати завірені копіі документів на автотранспорт. Вкажіть перелік
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний участник йдеться саме про 7 автомобілів- 5 сміттєвозів, 1 автомобіль з системою мульті- ліфт та 1 автомобіль вантажопідйомністю 1.5 тонни. Надати завірені копії свідоцтв про реєстрацію ТЗ. Якщо транспорт не є власністю Учасника додатково надати завірені копії договорів оренди.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2021 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київська Муніципальна Служба" |
478 692,86
UAH з ПДВ
|
478 692,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОВТОР-ТРАНС" |
599 782,56
UAH з ПДВ
|
590 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ" |
608 066,16
UAH з ПДВ
|
591 592,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київська Муніципальна Служба" #39233828 |
Відхилено |
478 692,86
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 19:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОВТОР-ТРАНС" #38956700 |
Переможець |
590 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 19:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 09:26
|
TOB _EKOBTOP-TPAHC_ (1).pdf | зміни до договору |
19 січня 2022 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 22:00
|
ековтор 2022.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 21:59
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 20:24
|
ековтор.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 20:23
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2021 19:55
|
ековтор.pdf | зміни до договору |
25 травня 2021 19:54
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 13:00
|
сміття.pdf | укладений |
09 квітня 2021 12:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити обсяги закуп1вл1, у звязку 3 чим п. 2.1. Договору та Специф!ка1.ию до Договору викласти в наступних редакщях. 1. «п. 2.1. Ц1на цього Договору стаиовить 566756 грн. 47 коп (П'ятсот инстдесят ш1сть тисяч с1мсот п'ятдесят ш1сть гривень 47 коп1йок) у.т.ч. ПДВ 20% 94459,41 (Дев'яносто чотири тисяч! чотириста п'ятдесят дев'ять гривень 41 коп1йка),» 2. Зм1нити Додаток№1 до Договору 1 викласти його в нов!й редакцп: |
Номер договору про закупівлю: | 104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 8.3 Договору № 104 від 09.04.2021 р. (надалі-Договір): дія договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку та за взаємною згодою Сторін було прийняте ріщення продовжити строк дії Договору до 28.02.2022 року, та викласти п. 8.1 Договору в наступній редакції: «8.1 Відповідно до п.З ст. 631 Цивільного кодекеу України, Сторонами встановлено. що цей Договір набирає чинності з моменту підписання договору і діє до «28 лютого 2022 року», але до повного виконання сторонами своїх зобов’язань». |
Номер договору про закупівлю: | 104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |