Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Павлюк Лілія 380989695078 pavliuk_l@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 12:27 |
Очікувана вартість: | 1 393 045,97 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати виконаних робіт протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 12:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 12:13 |
ТД поточний ремонт люків.doc | |
26 лютого 2021 12:12 |
проект договору (додаток 10).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-27-000003 ● 24cf87d4d98a445aa1eda7f8cba9e1b5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2021 09:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
26.07.2021 № 473
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 22.07.2021 № 003100-18/9259-2021.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.07.2021 № 473
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2021-02-26-002112-b 26.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-02 16:06:47
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та штучних споруд (ремонт колодязів та зливоприймачів) в м. Біла Церква та населених пунктах Білоцерківської міської територіальної громади (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-02-26-002112-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-04 17:14:15
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснень що виникли в процесі проведення моніторингу процедури закупівлі: Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та штучних споруд (ремонт колодязів та зливоприймачів) в м. Біла Церква та населених пунктах Білоцерківської міської територіальної громади (код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-26-002112-b) щодо підстав здійснення Департаментом житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості, надаємо наступну інформацію.
Розрахунок вартості послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та штучних споруд (ремонт колодязів та зливоприймачів) в м. Біла Церква та населених пунктах Білоцерківської міської територіальної громади (код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), здійснений відповідно до будівельних норм і правил за допомогою ліцензійного програмного комплексу АВК-5 редакції 3.5.4 (Ліцензія - №01/37228) на підставі технічного завдання (якісні та кількісні характеристики), що розробляється з урахуванням вимог Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства України від 23.09.2003 № 154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» (далі Наказ). Зокрема у відповідності до вимог Наказу було складено дефектний акт обстеження (додається до роз’яснень до запиту), який є технічним завданням до тендерної документації.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі здійснено на підставі дефектного акту обстеження, який складають інженери-спеціалісти профільного відділу ДЖКГ БМР. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено відповідно до будівельних норм і правил, розраховано за допомогою ліцензійного програмного комплексу АВК-5 редакції 3.5.4 (Ліцензія - №01/37228) спеціалістами планово-економічного відділу ДЖКГ БМР. А саме, на підставі технічного завдання підготовленого на основі дефектного акту обстеження, спеціалістами планово-економічного відділу ДЖКГ БМР розраховано локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, у якому і визначено очікувану вартість закупівлі (локальний кошторис на будівельні роботи « 2-1-1 на надання послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та штучних споруд (ремонт колодязів та зливоприймачів) додається до роз’яснень до запиту).
Щодо розміщення в мережі інтернет на власному сайті чи сайті головного розпорядника коштів повідомляємо про те, що у Департамента житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради відсутня така можливість у зв’язку із відсутністю власного веб-сайту. В свою чергу у зв’язку із рекомендаційним характером положень постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р., стосовно забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті, на веб-сайті Білоцерківської міської ради лише розробляється такий функціонал.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На зобов’язання про усунення порушень, виявлених в результаті проведеного моніторингу UA-M-2021-07-27-000003 відкритих торгів щодо закупівлі послуг: Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та штучних споруд (ремонт колодязів та зливоприймачів) в м. Біла Церква та населених пунктах Білоцерківської міської територіальної громади (код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), індетифікатор закупівлі UA-2021-02-26-002112-b повідомляємо, що з метою недопущення у майбутньому порушень норм пункту 3 розділу II. Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за №500/34783 (далі – Порядок №708) в частині визначення предмета закупівлі та пункту 6 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» керівництвом Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради, уповноваженою особою, спільно із профільними управліннями та відділами ДЖКГ БМР, які займаються розробкою технічних завдань для проведення закупівель, було детально проаналізовано результати висновку Держаудитслужби, та взято до відома на майбутнє внести корективи у підхід до формування технічних завдань та відповідності, повноти відображення вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема в частині зазначення місця надання послуг, на проведення закупівель товарів, робіт та послуг, які унеможливлять допущення порушень Порядку №708 та вимог частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо за вказаний недолік, виявлений в процесі моніторингу, і зобов’язуємося на майбутнє не допускати подібного в роботі уповноважених осіб та управлінь і відділів ДЖКГ БМР.
2021-08-13 15:34:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Линник Олександр Олександрович |
1 285 705,51
UAH з ПДВ
|
1 285 705,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Махлай Олександр Олександрович |
1 363 045,97
UAH з ПДВ
|
1 363 045,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Линник Олександр Олександрович #3597308110 |
Переможець |
1 285 705,51
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 10:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 14:18
|
229-1.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 08:17
|
229.pdf | укладений |
02 квітня 2021 08:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 229/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |