Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування та виведення сигналу на пульт цілодобового спостереження системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей
Очікувана вартість
2 125 000,00 UAH
UA-2021-02-26-001913-b ● 9645fd6227524c1d8468455339a077a6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Дроздова Ольга Юріївна dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 11:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 14:58 |
Очікувана вартість: | 2 125 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 штуки
Послуги з технічного обслуговування та виведення сигналу на пульт цілодобового спостереження системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02105, Україна, м. Київ, м. Київ, заклади освіти Дніпровського району м. Києва (згідно дислокації закладів освіти, зазначених у додатку №3 Договору)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 11:58 |
ТД послуги з технічного обслуговування та виведення сигналу на пульт цілодобового спостереження системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-26-001913-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕКСПЕРТ112", Код ЄДРПОУ:42944209
Дата подання: 01 березня 2021 12:28
Щодо надання документального підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з сертифікатом, дійним на весь період надання послуг.
Шановний Замовнику! Ваша тендерна документація містить дискримінаційну вимогу щодо строку дії сертифікату лабораторії. Ми маємо лабораторію та ДІЮЧИЙ сертифікат на неї, але на строк менший , ніж вимагається в тд. В будь–якому разі, дію сертифікату буде подовжено, ближче до дати закінчення строку його дії. Ми не зобов’язані достроково його подовжувати.
Приберіть дискримінаційну вимогу , в іншому випадку ми змушені будемо звертатися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Приберіть дискримінаційну вимогу , в іншому випадку ми змушені будемо звертатися до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 15:15
Шановний Учаснику! Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України.
Виходячи з вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У свою чергу, відповідно до частини другої статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Дані аргументи додатково підтверджуються листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06.
На виконання зазначених вище вимог тендерним комітетом було забезпечено підготовку тендерної документації, яка містить усі необхідні та законодавчо врегульовані положення, які убезпечать від ситуацій щодо будь-яких збоїв у наданні послуг у порядку та у строки зазначені в тендерній документації.
Також, звертаємо увагу на те, що тендерною документацією передбачена умова, вказана в Додатку 1 тендерної документації, а саме: «Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ та письмове пояснення». Тобто, учасник повинен мати відповідний документ, який встановлено вимогою документації та надати його в складі своєї пропозиції з відповідним поясненням Замовнику та наданням гарантії щодо заміни або продовження його дії і т.д.
Виходячи з вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У свою чергу, відповідно до частини другої статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Дані аргументи додатково підтверджуються листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06.
На виконання зазначених вище вимог тендерним комітетом було забезпечено підготовку тендерної документації, яка містить усі необхідні та законодавчо врегульовані положення, які убезпечать від ситуацій щодо будь-яких збоїв у наданні послуг у порядку та у строки зазначені в тендерній документації.
Також, звертаємо увагу на те, що тендерною документацією передбачена умова, вказана в Додатку 1 тендерної документації, а саме: «Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ та письмове пояснення». Тобто, учасник повинен мати відповідний документ, який встановлено вимогою документації та надати його в складі своєї пропозиції з відповідним поясненням Замовнику та наданням гарантії щодо заміни або продовження його дії і т.д.
Номер вимоги: UA-2021-02-26-001913-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФО ЕЙБЛ", Код ЄДРПОУ:38921018
Дата подання: 01 березня 2021 12:34
Щодо надання документального підтвердження наявності власного автотранспорту в кількості не менше 2-х одиниць, а саме копії технічних паспортів автомобілів для забезпечення можливості надання якісних послуг.
Шановний Замовнику!
Чому Учасники, які мають транспорт за договором оренди на Вашу думку, не мають права взяти участь у Вашій закупівлі?
Ви завідомо обмежуєте кількість потенційних Учасників процедури закупівлі, чим позбавляє нас права участі у відповідній закупівлі.
Внесіть зміни до ТД.
Чому Учасники, які мають транспорт за договором оренди на Вашу думку, не мають права взяти участь у Вашій закупівлі?
Ви завідомо обмежуєте кількість потенційних Учасників процедури закупівлі, чим позбавляє нас права участі у відповідній закупівлі.
Внесіть зміни до ТД.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 15:21
Шановний Учаснику! Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України.
Виходячи з вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У свою чергу, відповідно до частини другої статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Дані аргументи додатково підтверджуються листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06.
На виконання зазначених вище вимог тендерним комітетом було забезпечено підготовку тендерної документації, яка містить усі необхідні та законодавчо врегульовані положення, які убезпечать від ситуацій щодо будь-яких збоїв у наданні послуг у порядку та у строки зазначені в тендерній документації.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що встановлення вимоги щодо надання інформації про наявність транспортних засобів не менше 2-х власних автомобілів передусім зумовлена тим, що згідно з Технічним завданням передбачено надання послуг у 85-ти об'єктах за різними адресами. Наголошуємо, що Технічним завданням передбачено проведення планових регламентних робіт (щомісяця). Також, Технічним завданням передбачено: Несправності, які впливають на їх працездатність, повинні усуватися негайно, інші несправності усуваються у передбачені регламентом терміни. Також, Технічним завданням передбачена умова: «За необхідністю, в цілодобовому режимі - виклик мобільних груп у місті Києві». Окрім того, звертаємо Вашу увагу на те, що Технічним завданням передбачено вимоги до учасників, а саме Виконавець при наданні послуг по технічному обслуговуванню пристроїв автоматичної пожежної сигналізації використовує свої матеріали, вузли, складові частини, радіоелектронні компоненти та технічні засоби.
Обґрунтування необхідності встановлення вимоги до учасників щодо підтвердження наявності транспортних засобів у кількості не менше 2-х одиниць (власних):
По-перше, відповідно до Дислокації, де будуть надаватися послуги з технічного обслуговування автоматичної пожежної сигналізації – передбачається надання повного комплексу послуг з технічного обслуговування пожежної сигналізації відповідно до норм та стандартів ДБН В.2.5-56:2014 та ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009, що є достатньо великою кількістю та об’ємом, який потрібно надавати щомісяця.
По-друге, відповідно до вимоги Технічного завдання, усі пристрої автоматичної пожежної сигналізації мають бути справними і утримуватися у постійній готовності до виконання роботи. Несправності, які впливають на їх працездатність, повинні усуватися негайно, інші несправності усуваються у передбачені регламентом терміни. Таким чином, технічним завданням передбачено надання послуг з технічного обслуговування не лише періодичного (регламентного, щомісяця), а й постійного нагляду та негайного реагування на будь-які несправності які впливають на працездатність пожежної системи в цілому.
Беручи до уваги зазначене вище, вважаємо зауваження викладені у вимозі необґрунтованими, а умови тендерної документації такими, що у повній мірі відповідають нормам чинного законодавства, а також такими, що не містять жодних дискримінаційних вимог.
Виходячи з вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У свою чергу, відповідно до частини другої статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Дані аргументи додатково підтверджуються листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06.
На виконання зазначених вище вимог тендерним комітетом було забезпечено підготовку тендерної документації, яка містить усі необхідні та законодавчо врегульовані положення, які убезпечать від ситуацій щодо будь-яких збоїв у наданні послуг у порядку та у строки зазначені в тендерній документації.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що встановлення вимоги щодо надання інформації про наявність транспортних засобів не менше 2-х власних автомобілів передусім зумовлена тим, що згідно з Технічним завданням передбачено надання послуг у 85-ти об'єктах за різними адресами. Наголошуємо, що Технічним завданням передбачено проведення планових регламентних робіт (щомісяця). Також, Технічним завданням передбачено: Несправності, які впливають на їх працездатність, повинні усуватися негайно, інші несправності усуваються у передбачені регламентом терміни. Також, Технічним завданням передбачена умова: «За необхідністю, в цілодобовому режимі - виклик мобільних груп у місті Києві». Окрім того, звертаємо Вашу увагу на те, що Технічним завданням передбачено вимоги до учасників, а саме Виконавець при наданні послуг по технічному обслуговуванню пристроїв автоматичної пожежної сигналізації використовує свої матеріали, вузли, складові частини, радіоелектронні компоненти та технічні засоби.
Обґрунтування необхідності встановлення вимоги до учасників щодо підтвердження наявності транспортних засобів у кількості не менше 2-х одиниць (власних):
По-перше, відповідно до Дислокації, де будуть надаватися послуги з технічного обслуговування автоматичної пожежної сигналізації – передбачається надання повного комплексу послуг з технічного обслуговування пожежної сигналізації відповідно до норм та стандартів ДБН В.2.5-56:2014 та ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009, що є достатньо великою кількістю та об’ємом, який потрібно надавати щомісяця.
По-друге, відповідно до вимоги Технічного завдання, усі пристрої автоматичної пожежної сигналізації мають бути справними і утримуватися у постійній готовності до виконання роботи. Несправності, які впливають на їх працездатність, повинні усуватися негайно, інші несправності усуваються у передбачені регламентом терміни. Таким чином, технічним завданням передбачено надання послуг з технічного обслуговування не лише періодичного (регламентного, щомісяця), а й постійного нагляду та негайного реагування на будь-які несправності які впливають на працездатність пожежної системи в цілому.
Беручи до уваги зазначене вище, вважаємо зауваження викладені у вимозі необґрунтованими, а умови тендерної документації такими, що у повній мірі відповідають нормам чинного законодавства, а також такими, що не містять жодних дискримінаційних вимог.
Номер вимоги: UA-2021-02-26-001913-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФО ЕЙБЛ", Код ЄДРПОУ:38921018
Дата подання: 01 березня 2021 12:35
Вимога щодо надання довідки у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до надання послуг з обслуговування пожежної сигналізації, які є предметом закупівлі, із зазначенням переліку працівників у кількості не менше 5-ти електромонтерів ОПС та 2-х налагоджувальників КВП та автоматики, які будуть здійснювати надання послуг
Шановний Замовнику!
Чому саме така кількість електромонтерів та налагоджувальників потрібна для виконання умов закупівлі.
Така умова є дискримінаційною , ми маємо меншу кількість працівників, яких достатньо для виконання робіт, передбачених умовами технічного завдання.
Відповідно до пункту 15 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», зазначено: "Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
• електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
• налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Таким чином, законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є незрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу.
Просимо внести зміни до тендерної документації, та привести вимогу у відповідність до Постанови №852.
Розгорнути
Згорнути
Чому саме така кількість електромонтерів та налагоджувальників потрібна для виконання умов закупівлі.
Така умова є дискримінаційною , ми маємо меншу кількість працівників, яких достатньо для виконання робіт, передбачених умовами технічного завдання.
Відповідно до пункту 15 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», зазначено: "Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
• електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
• налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Таким чином, законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є незрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу.
Просимо внести зміни до тендерної документації, та привести вимогу у відповідність до Постанови №852.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 15:32
Шановний Учаснику! Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення встановлено лише МІНІМАЛЬНУ кількість працівників, які повинен мати суб’єкт господарювання для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Наявність у штаті Учасника не менше 5 електромонтерів та не менше 2 налагоджувальників ґрунтується на великому об’ємі послуг, які потрібно надавати щомісячно та у встановлені регламентом строки. Виконати даний об'єм послуг у визначені регламентами обслуговування строками двома працівниками є неможливим. Також, хочемо зазначити, що постанова Кабінету Міністрів №852 від 23 листопада 2016 р. "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" містить лише мінімальні кадрові вимоги та вимоги працевлаштування для суб’єктів господарювання, що здійснюють протипожежну діяльність. Здійснення протипожежної діяльності та надання зазначених послуг здійснюється не лише на основі Постанови КМУ №852 від 23 листопада 2016 р, а й на низці інших нормативно-правових актів різних сфер, які регулюють господарську діяльність, в тому числі з охорони праці, трудового законодавства і т.д.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що встановлення вимоги щодо надання інформації про наявність такої кількості працівників передусім зумовлена тим, що згідно з Технічним завданням передбачено надання послуг у 85-ти об’єктах за різними адресами. Наголошуємо, що Технічним завданням передбачено проведення планових регламентних робіт (щомісяця). Також, Технічним завданням передбачено: Несправності, які впливають на їх працездатність, повинні усуватися негайно, інші несправності усуваються у передбачені регламентом терміни.
Якщо учасник має досвід надання відповідних послуг, він має розуміння, що Замовником вказана мінімальна кількість кваліфікованих працівників для своєчасного та головне якісного надання послуг з обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єктах Замовника. Несвоєчасне та, головне, неякісне надання послуг в рамках цієї закупівлі неприпустимо.
Також, хочемо звернути увагу на те, що аналогічна підстава вже оскаржувалась в Антимонопольному комітеті Україні та Колегією АМКУ було прийнято рішення відповідно до якого дана вимога до учасників щодо підтвердження наявності працівників у кількості не менше 5-ти електромонтерів ОПС та не менше 2-х налагоджувальників КВП не визнана дискримінаційною (Рішення Колегії АМКУ №14776-р/пк-пз від 31.07.2020 року, процедура закупівлі UA-2020-07-01-007899-a ).
Беручи до уваги зазначене вище, вважаємо зауваження викладені у вимозі необґрунтованими, а умови тендерної документації такими, що у повній мірі відповідають нормам чинного законодавства, а також такими, що не містять жодних дискримінаційних вимог.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що встановлення вимоги щодо надання інформації про наявність такої кількості працівників передусім зумовлена тим, що згідно з Технічним завданням передбачено надання послуг у 85-ти об’єктах за різними адресами. Наголошуємо, що Технічним завданням передбачено проведення планових регламентних робіт (щомісяця). Також, Технічним завданням передбачено: Несправності, які впливають на їх працездатність, повинні усуватися негайно, інші несправності усуваються у передбачені регламентом терміни.
Якщо учасник має досвід надання відповідних послуг, він має розуміння, що Замовником вказана мінімальна кількість кваліфікованих працівників для своєчасного та головне якісного надання послуг з обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єктах Замовника. Несвоєчасне та, головне, неякісне надання послуг в рамках цієї закупівлі неприпустимо.
Також, хочемо звернути увагу на те, що аналогічна підстава вже оскаржувалась в Антимонопольному комітеті Україні та Колегією АМКУ було прийнято рішення відповідно до якого дана вимога до учасників щодо підтвердження наявності працівників у кількості не менше 5-ти електромонтерів ОПС та не менше 2-х налагоджувальників КВП не визнана дискримінаційною (Рішення Колегії АМКУ №14776-р/пк-пз від 31.07.2020 року, процедура закупівлі UA-2020-07-01-007899-a ).
Беручи до уваги зазначене вище, вважаємо зауваження викладені у вимозі необґрунтованими, а умови тендерної документації такими, що у повній мірі відповідають нормам чинного законодавства, а також такими, що не містять жодних дискримінаційних вимог.
Номер вимоги: UA-2021-02-26-001913-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФО ЕЙБЛ", Код ЄДРПОУ:38921018
Дата подання: 01 березня 2021 12:37
Вимога щодо огляду об’єктів Учасником перед подачею пропозиції (в період уточнень) є обов’язковий, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на планах оглянутих Учасником приміщень, які надаються в складі пропозиції. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються.
Шановний Замовнику! Ознайомтесь з практикою АМКУ щодо цієї вимоги. Існує безліч рішень щодо того, що вимога про проведення огляду саме в період уточнення є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Просимо внести зміни до тендерної документації, в іншому випадку, ми звернемося до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 15:38
Шановний Учаснику! Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України.
Відповідно до ч. 1 статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Встановлення часових рамок щодо проведення попереднього ознайомлення учасниками, а саме в період уточнень, зумовлено можливістю, встановленою нормою ЗУ «Про публічні закупівлі», адже саме в період уточнень учасники можуть звертатися до Замовників для отримання та уточнення інформації, об’ємів, обсягів і тд.
Окрім того, хочемо звернути Вашу увагу на те, що встановлена вимога щодо ознайомлення з об’ємами робіт та об’єктами в період уточнення жодним чином не позбавляє учасників можливості взяти участь у даній процедурі закупівель.
Вимога щодо ознайомлення встановлена так, щоб мінімізувати затрати часу учасників та забезпечити рівні умови для виконання даної вимоги всіма учасниками, а саме ознайомлення з об’ємами надання послуг потрібно виконати шляхом ознайомлення з планами приміщень, які містяться в технічних паспортах кожного закладу. З технічними паспортами можливо ознайомитись у Замовника. Тобто, учасникам не потрібно відвідувати кожен заклад освіти окремо.
Тому, твердження щодо неможливості виконання даної вимоги учасниками та неможливості участі в даній процедурі закупівлі є необґрунтованим. Наголошуємо ще раз, що для всіх учасників встановлено рівні умови для виконання даної вимоги, тобто ознайомлення з об’єктом, за однією адресою, що мінімізує затрати часу та є реальним для виконання. Окрім того, процедура закупівлі була оголошена 26.02.2021 року о 11:51 годині, період уточнень закінчується 04.03.2021 року о 23:59 годині, тобто учасники мають достатньо часу для того (у розпорядженні учасників 4 повних робочих дні), щоб знайти можливість і час звернутися до уповноваженої особи Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації та провести ознайомлення з об’єктом та об’ємами робіт.
Ознайомившись з даною вимогою, Замовник не знайшов обґрунтування неможливості виконання такої вимоги документації, так як у вимозі учасника не містить пояснення та зазначення реальних причин чи підстав, що перешкоджає учаснику здійснити такий огляд в період уточнень.
Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до ч. 1 статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Встановлення часових рамок щодо проведення попереднього ознайомлення учасниками, а саме в період уточнень, зумовлено можливістю, встановленою нормою ЗУ «Про публічні закупівлі», адже саме в період уточнень учасники можуть звертатися до Замовників для отримання та уточнення інформації, об’ємів, обсягів і тд.
Окрім того, хочемо звернути Вашу увагу на те, що встановлена вимога щодо ознайомлення з об’ємами робіт та об’єктами в період уточнення жодним чином не позбавляє учасників можливості взяти участь у даній процедурі закупівель.
Вимога щодо ознайомлення встановлена так, щоб мінімізувати затрати часу учасників та забезпечити рівні умови для виконання даної вимоги всіма учасниками, а саме ознайомлення з об’ємами надання послуг потрібно виконати шляхом ознайомлення з планами приміщень, які містяться в технічних паспортах кожного закладу. З технічними паспортами можливо ознайомитись у Замовника. Тобто, учасникам не потрібно відвідувати кожен заклад освіти окремо.
Тому, твердження щодо неможливості виконання даної вимоги учасниками та неможливості участі в даній процедурі закупівлі є необґрунтованим. Наголошуємо ще раз, що для всіх учасників встановлено рівні умови для виконання даної вимоги, тобто ознайомлення з об’єктом, за однією адресою, що мінімізує затрати часу та є реальним для виконання. Окрім того, процедура закупівлі була оголошена 26.02.2021 року о 11:51 годині, період уточнень закінчується 04.03.2021 року о 23:59 годині, тобто учасники мають достатньо часу для того (у розпорядженні учасників 4 повних робочих дні), щоб знайти можливість і час звернутися до уповноваженої особи Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації та провести ознайомлення з об’єктом та об’ємами робіт.
Ознайомившись з даною вимогою, Замовник не знайшов обґрунтування неможливості виконання такої вимоги документації, так як у вимозі учасника не містить пояснення та зазначення реальних причин чи підстав, що перешкоджає учаснику здійснити такий огляд в період уточнень.
Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Номер вимоги: UA-2021-02-26-001913-b.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФО ЕЙБЛ", Код ЄДРПОУ:38921018
Дата подання: 01 березня 2021 12:38
Вимога щодо надання довідки в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору* на послуги з обслуговування та спостереження за системою пожежної за бюджетні кошти із зазначенням контрагента, з яким було укладено договір, його місцезнаходження, відповідальної особи за надання послуг з боку контрагента, контактний телефон, предмету договору.
Шановний Замовнику!
Чому абсолютно аналогічний договір з комерційною структурою буде підставою для відхилення ? Чому ви обмежуєте коло Учасників, вимагаючи надання аналогічного договору з бюджетним Замовником.
В АМКУ є подібні рішення, в яких Колегія визнає дискримінаційною вимогу щодо виключно «бюджетних договорів».
Внесіть зміни до тд , в іншому випадку ми змушені будемо звертатися до АМКУ за захистом своїх прав.
Розгорнути
Згорнути
Чому абсолютно аналогічний договір з комерційною структурою буде підставою для відхилення ? Чому ви обмежуєте коло Учасників, вимагаючи надання аналогічного договору з бюджетним Замовником.
В АМКУ є подібні рішення, в яких Колегія визнає дискримінаційною вимогу щодо виключно «бюджетних договорів».
Внесіть зміни до тд , в іншому випадку ми змушені будемо звертатися до АМКУ за захистом своїх прав.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 15:45
Шановний Учаснику! Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України.
Виходячи з вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У свою чергу, відповідно до частини другої статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Дані аргументи додатково підтверджуються листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06.
На виконання зазначених вище вимог тендерним комітетом було забезпечено підготовку тендерної документації, яка містить усі необхідні та законодавчо врегульовані положення, які убезпечать від ситуацій щодо будь-яких збоїв у наданні послуг у порядку та у строки зазначені в тендерній документації.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що встановлення вимоги до учасників щодо підтвердження наявності аналогічного досвіду містить достатню альтернативу у наданні відповідних документів учасниками, а саме: не містить часового проміжку (договір в будь-який період), кількість договорів (вимагається надання лише одного аналогічного договору). Окрім того, зазначено, що учасники можуть надати договір, який вже виконано, або який ще виконується. Жодних обмежень стосовно надання аналогічних договорів не міститься (ні за кодом ДК, ні щодо певного строку дії договору). Також, хочемо звернути Вашу увагу на те, що відповідно до даної процедури закупівлі послуги будуть надаватися у 85-ти закладах освіти, де перебувають діти. Тому, нам як Замовнику, необхідно мати впевненість в надійному контрагенті, який буде надавати послуги якісно, на високому професійному рівні.
Беручи до уваги зазначене вище, вважаємо зауваження викладені у вимозі необґрунтованими, а умови тендерної документації такими, що у повній мірі відповідають нормам чинного законодавства, а також такими, що не містять жодних дискримінаційних вимог.
Виходячи з вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У свою чергу, відповідно до частини другої статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Дані аргументи додатково підтверджуються листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06.
На виконання зазначених вище вимог тендерним комітетом було забезпечено підготовку тендерної документації, яка містить усі необхідні та законодавчо врегульовані положення, які убезпечать від ситуацій щодо будь-яких збоїв у наданні послуг у порядку та у строки зазначені в тендерній документації.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що встановлення вимоги до учасників щодо підтвердження наявності аналогічного досвіду містить достатню альтернативу у наданні відповідних документів учасниками, а саме: не містить часового проміжку (договір в будь-який період), кількість договорів (вимагається надання лише одного аналогічного договору). Окрім того, зазначено, що учасники можуть надати договір, який вже виконано, або який ще виконується. Жодних обмежень стосовно надання аналогічних договорів не міститься (ні за кодом ДК, ні щодо певного строку дії договору). Також, хочемо звернути Вашу увагу на те, що відповідно до даної процедури закупівлі послуги будуть надаватися у 85-ти закладах освіти, де перебувають діти. Тому, нам як Замовнику, необхідно мати впевненість в надійному контрагенті, який буде надавати послуги якісно, на високому професійному рівні.
Беручи до уваги зазначене вище, вважаємо зауваження викладені у вимозі необґрунтованими, а умови тендерної документації такими, що у повній мірі відповідають нормам чинного законодавства, а також такими, що не містять жодних дискримінаційних вимог.
Номер вимоги: UA-2021-02-26-001913-b.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕКСПЕРТ112", Код ЄДРПОУ:42944209
Дата подання: 01 березня 2021 12:40
У складі тендерної пропозиції Учасник надає копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг, на все обладнання, що вказане в довідці.
Шановний Замовнику! Приведіть норми тендерної документації у відповідність до Закону Про публічні закупівлі та до суті предмету закупівлі.
З огляду на вимогу, ми повинні надавати протоколу про виміри опору ізоляції на все обладнання з довідки? На комп’ютерну техніку теж, яка буде вказана в довідці та інше обладнання, якщо воно не електроінструмент?
Розгорнути
Згорнути
З огляду на вимогу, ми повинні надавати протоколу про виміри опору ізоляції на все обладнання з довідки? На комп’ютерну техніку теж, яка буде вказана в довідці та інше обладнання, якщо воно не електроінструмент?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 15:50
Шановний Учаснику! Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Тендерна документація та вимоги, які в ній містяться повністю відповідають нормам Закону Про публічні закупівлі та до суті предмету закупівлі. На Вашу вимогу повідомляємо наступне: в Тендерній документації міститься вимога «У складі тендерної пропозиції Учасник надає копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг, на все обладнання, що вказане в довідці», що говорить про те, що учасники повинні надати протокол про вимір опору ізоляції на весь електроінструмент, що буде використовуватися при наданні послуг та який вказаний в довідці. Окрім електроінструменту, в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна міститися інформація про наявність й іншого обладнання та інструментів, але протокол про вимір опору ізоляції потрібно надати на всі електроінструменти, без виключення, яке вказане в довідці. При цьому матеріально-технічна база повинна відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
2 119 968,00
UAH з ПДВ
|
2 119 968,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРАЖ - СИСТЕМА БЕЗПЕКИ" |
2 125 000,00
UAH з ПДВ
|
2 125 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" #43193268 |
Переможець |
2 119 968,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 13:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2023 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2022 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2022 13:10
|
Дод. угода №2 до Дог.№ 69.pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 13:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 14:18
|
ДУ № 2 до Договору № 69.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2021 14:20
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 69.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 12:25
|
Договір № 69 (послуги з технічного обслуговування та виведення сигналу на пульт цілодобового спостереження системи АПС, систем оповіщення та управління евакуацією людей).pdf | укладений |
01 квітня 2021 12:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Некоректно зазначена інформація в Специфікації договору, а саме, не визначена вартість послуг, яка підлягає до оплати за один місяць |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |