Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт контейнерного майданчика біля житлового будинку за адресою: Україна, м. Вінниця, просп. Коцюбинського, 11
Очікувана вартість
393 200,00 UAH
UA-2021-02-24-006436-b 7ecfa474a6c24c2cb5ca712beb325e90
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балан Майя

380432595124 YODZG@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34849090
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна, 59, каб.503
Контактна особа: Балан Майя
380432595124
YODZG@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2021 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2021 12:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 13:00
Очікувана вартість: 393 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 932,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Кількісні характеристики на Капітальний ремонт контейнерного майданчика біля житлового будинку за адресою: Україна, м. Вінниця, просп. Коцюбинського, 11 наведені в Дефектному акті.

Матеріали, які використовуються при виконанні робіт повинні відповідати вимогам державних стандартів, що ставлять вимоги до таких видів матеріалів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Капітальний ремонт контейнерного майданчика біля житлового будинку за адресою: Україна, м. Вінниця, просп. Коцюбинського, 11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, просп. Коцюбинського, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2021  —  07 квітня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Бюджетні кошти Вінницької міської територіальної громади та кошти інвестора (на умовах співфінансування). Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" 379 888,00
UAH з ПДВ
379 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2021 13:53
Електронний підпис
09 березня 2021 13:38
пропозиція на закупівлю.pdf
09 березня 2021 13:38
опис до Статуту 2020.pdf
09 березня 2021 13:38
ЛІЦЕНЗІЯ + додатки.pdf
09 березня 2021 13:38
кошторис.pdf
09 березня 2021 13:38
інформаційна довідка.pdf
09 березня 2021 13:38
ЗВВ.pdf
09 березня 2021 13:38
гарантійнийь лист.pdf
09 березня 2021 13:38
Витяг ПДВ.pdf
09 березня 2021 13:38
виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"
#13326341
Переможець 379 888,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 09:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" #13326341

№ рішення у справі

72/75-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

64-р/тк

Дата рішення у справі

27.12.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

11 березня 2021 09:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2021 09:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"
#13326341
379 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2021 09:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2021 09:39
доп.угода_Коцюбинського, 11 контейнер.pdf зміни до договору
06 травня 2021 09:39
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 08:53
договір_Коцюбинського, 11 контейнери.pdf укладений
22 березня 2021 08:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №190
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 224 675,35
UAH (в тому числі ПДВ 37 445,89 UAH)