Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Boron concentration measuring equipment for the needs of power plant № 2 SS SUNPP
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Скубрій Наталія Вікторівна 206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Т. Котеньова (Економіст ВП «Атомкомплект») +38(044) 201-09-62 t.koteneva@ak.atom.gov.ua І. Герасименко (Інженер УВТК ВП ЮУАЕС) +38(05136) 4-40-72 i_gerasimenko@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Skubrii Nataliia 206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Т. Котеньова (Економіст ВП «Атомкомплект») +38(044) 201-09-62 t.koteneva@ak.atom.gov.ua І. Герасименко (Інженер УВТК ВП ЮУАЕС) +38(05136) 4-40-72 i_gerasimenko@sunpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2021 09:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2021 11:37 |
Очікувана вартість: | 137 727 480,82 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 688 637,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1377274.8 UAH |
Publication date: | 20 січня 2021 09:45 |
Enquiries until: | 12 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 лютого 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 137 727 481 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 688 637 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 90 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 90 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - усі документи, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Надані у складі тендерної пропозиції документи, що підготовлені (розроблені) не учасником, можуть бути викладені як українською, так й іноземною мовами. У разі надання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою (крім російської), учасник надає переклад таких документів українською мовою (крім платіжних документів). Визначальним при цьому є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій- відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації. | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2021 09:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2021 09:42 |
Додаток 4 до ТД - технічна специфікація.pdf | |
20 січня 2021 09:42 |
6675 - procurement notice.docx | |
20 січня 2021 09:42 |
Додаток 7 до ТД - проект договора.pdf | |
20 січня 2021 09:42 |
6675 - ТД.doc | |
20 січня 2021 09:42 |
Додаток 10 до ТД - митні платежі.docx | |
20 січня 2021 09:42 |
Додаток 8 до ТД - досвід виконання.docx | |
20 січня 2021 09:42 |
Додаток 9 до ТД - довідка відсутність підстав ст.17.docx | |
20 січня 2021 09:42 |
Додаток 5 до ТД - порівняльна таблиця.doc | |
20 січня 2021 09:42 |
Додаток 11 до ТД - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc | |
20 січня 2021 09:42 |
Додаток 6 до ТД - лист-згода.docx | |
20 січня 2021 09:42 |
Додаток 3 до ТД - інформація про тех характеристики.docx | |
20 січня 2021 09:42 |
Додаток 2 до ТД - інформація про тех характеристики (форма для учасників).docx | |
20 січня 2021 09:42 |
Додаток 1 до ТД - тендерна пропозиція цінова.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовником при визначенні періоду оплати за поставку продукції протягом 90 робочих днів враховано фінансовий стан Компанії та планову вартість закупівлі. За таких обставин вважаємо, що терміни розрахунків, визначені в тендерній документації, є обґрунтованими.
Учаснику торгів необхідно відобразити відповідність технічних характеристик запропонованого обладнання відповідно до пунктів ТІЛЬКИ таблиці 1 «Технічні характеристики предмета закупівлі» розділу 1 Технічної специфікації до предмету закупівлі ТС.0.0011.1336 (додаток 4 до ТД).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-08-000057 ● c69dc65423b64b36a1a661533f265f69
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2021 12:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2021 № 97
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-01-20-000170-a 20.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-12 23:36:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі обладнання для вимірювання концентрації бору для енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-20-000170-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-15 16:40:30
Пояснення на запит ДАСУ від 12.04.2021 (процедура закупівлі № UA-2021-01-20-000170-a)
Державній аудиторській службі України
Пояснення на запит ДАСУ від 12.04.2021
(процедура закупівлі № UA-2021-01-20-000170-a)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 07.04.2021 № 97 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 38430000-8 Детектори та аналізатори (Обладнання для вимірювання концентрації бору для енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-20-000170-a] через електронну систему закупівель 12.04.2021 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень «…яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Предметом вищезазначеної закупівлі є обладнання для вимірювання концентрації бору для енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС. За інформацією, наданою відповідними технічними службами Замовника, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які визначені у «ТС.0.0011.1336. Технічна специфікація до предмета закупівлі. Обладнання для вимірювання концентрації бору на енергоблоці № 2 ВП ЮУАЕС» (Додаток 4 до тендерної документації), були встановлені відповідно до нормативних і виробничих документів ДП «НАЕК «Енергоатом» згідно з чинними нормами, стандартами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки, які є обов’язковими до виконання ДП НАЕК «Енергоатом» як експлуатуючої організації (перелік нормативних і виробничих документів наведений у таблиці, що міститься у завантаженому файлі "6675 - Пояснення на запит ДАСУ від 12.04.2021.pdf").
Джерелом фінансування ДП «НАЕК «Енергоатом» є власні кошти компанії, які надходять від реалізації виробленої і поставленої електричної енергії державному підприємству «Гарантований покупець» (ГарПок).
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі «ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- проведення аналізу закупівель продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах Компанії;
- направлення запитів комерційної пропозиції можливим виробникам та постачальникам продукції: ПрАТ «СНВО «Імпульс», Nuvia a.s., Корпорація «Укратомприлад»;
- аналізу отриманих відповідей (комерційних пропозицій з цінами та умовами постачання).
Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://cutt.ly/YvaFdgh (www.energoatom.com.ua розділ «Закупівлі» Інформація про оголошені процедури закупівлі Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: Обладнання для вимірювання концентрації бору для енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС, розміщене 20.01.2021).
Також Замовник вважає за необхідне звернути вашу увагу на те, що відповідно до п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Разом з тим визначення ОВЗ, якісних і технічних характеристик предмета закупівлі передують проведенню закупівлі і, відповідно не можуть бути предметом дослідження в рамках моніторингу.
Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі 23.04.2021 в електронній системі закупівель оприлюднено висновок Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 38430000-8 Детектори та аналізатори (Обладнання для вимірювання концентрації бору для енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-20-000170-a], відповідно до якого ДАСУ зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) не погоджується з вищезазначеним висновком ДАСУ з огляду на таке. Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Користуючись наданим Законом правом, Замовник надає аргументовані заперечення до висновку ДАСУ. 1. Щодо накладення удосконаленого електронного підпису та невідхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «НВП «Омега-Київ», ПрАТ «СНВО «Імпульс». Частиною 3 статті 12 Закону регламентовано, що «під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Пунктом 23 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» визначено кваліфікований електронний підпис як удосконалений електронний підпис. Удосконалений електронний підпис, в свою чергу, згідно з пунктом 44 статті 1 зазначеного Закону – електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Тобто, накладаючи чи то удосконалений електронний підпис, чи то кваліфікований електронний підпис, учасник у тому і другому випадку здійснює власну електронну ідентифікацію та дає змогу виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний його електронний підпис (за наявності таких порушень). Разом з тим, варто зазначити, що згідно з абзацом 2 пунктом 1 та абзацом 1 підпункту 1 пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» до 05 березня 2022 року учасники як представники приватного бізнесу можуть використовувати удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Таким чином, удосконалений електронний підпис виконує ту саму функцію, що й кваліфікований електронний підпис, та його накладення на тендерну пропозицію не суперечить вимогам чинного законодавства. Враховуючи вищевикладене, підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «НВП «Омега-Київ» та ПрАТ «СНВО «Імпульс» відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону відсутні. Додатково звертаємо увагу, що під час здійснення моніторингу процедур закупівель № UA-2020-11-06-001035-a та № UA-2020-12-10-001303-c ДАСУ зверталася до Замовника із запитами про надання пояснень (інформації, документів) щодо накладення учасниками удосконалених електронних підписів на тендерні пропозиції. У встановлені Законом строки Замовником були надані відповідні пояснення, які є аналогічними вищевикладеним. За результатами моніторингу вищезазначених процедур закупівель в електронній системі закупівель ДАСУ оприлюднені висновки з інформацією про відсутність порушень. 2. Щодо покладених зобов’язань ДАСУ у частині розірвання договору. Відповідно до пункту 3 констатуючої частини висновку, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939-ХІІ), ДАСУ зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Варто зазначити, що посилання на зазначені норми Закону № 2939-ХІІ не є коректними, оскільки статті 2 та 5 Закону № 2939-ХІІ не наділяють ДАСУ повноваженнями щодо зобов’язання Замовника розірвати договір та жодним чином не регулюють правовідносини, пов’язані з укладанням, виконанням або припиненням договорів. Разом з тим, частиною 1 статті 41 Закону регламентовано, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Згідно з частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України «зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором». За результатами проведення вищезазначеної процедури закупівлі між ДП «НАЕК «Енергоатом» та ПрАТ «СНВО «Імпульс» 19.04.2021 укладено Договір від 19.04.2021 № 53-129-01-21-02256. Відповідно до пункту 6.2.2 даного Договору Покупець має право відмовитись від зобов’язання в повному обсязі за Договором та розірвати його в односторонньому лише у таких випадках: «- невиконання чи неналежного виконання Постачальником своїх зобов’язань; - наявності «Рішення про відхилення постачальника», передбаченого СОУ НАЕК 012:2012, стосовно виробника (Постачальника) Продукції; - припинення строку дії «Рішення про затвердження постачальника», передбаченого СОУ НАЕК 012:2012». Таким чином, правові підстави для розірвання договору відсутні. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що висновок державних аудиторів за результатами проведеного моніторингу є безпідставним і таким, що не відповідає дійсності, а прийняті замовником рішення та вчинені дії під час проведення зазначеної процедури закупівлі не порушують норм Закону та жодним чином не заподіяли шкоди фізичним, юридичним особам, суспільним та державним інтересам, не вплинули на подальший перебіг та результати процедури закупівлі, не були предметом оскарження.
2021-04-28 17:02:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | ДП "НАЕК "Енергоатом" повідомляє, що Окружним адміністративним судом міста Києва прийнято до розгляду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ від 23.04.2021 про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015 38430000-8 Детектори та аналізатори (Обладнання для вимірювання концентрації бору для енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС) та відкрито провадження у справі (ухвала від 17.05.2021 № 640/12541/21). |
Дата публікації: | 19 травня 2021 |
Документи:
19 травня 2021 11:35
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП "ОМЕГА-КИЇВ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПрАТ "СНВО"Імпульс" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2021 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "СНВО"Імпульс" |
137 628 000,00
UAH з ПДВ
|
137 628 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП "ОМЕГА-КИЇВ" |
137 716 800,00
UAH з ПДВ
|
137 716 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "СНВО"Імпульс" #31393258 |
Переможець |
137 628 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2021 22:49
|
Додаткова угода 1 до Договору (1).pdf | зміни до договору |
19 квітня 2021 22:44
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 22:15
|
Договір 53-129-01-21-02256.pdf | укладений |
19 квітня 2021 19:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення п. 4.2 Договору та Специфікації № 1 (додаток № 1 до Договору) у новій редакції. Змінити строк поставки продукції - до 18.10.2021. Сума Договору після внесення змін складає 137 628 000,00 грн. з ПДВ. Кількість товару після внесення змін до Договору – 1 шт. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-21-02256 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |