Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (витратні матеріали для проведення сеансів гемодіалізу) (НК 024:2019 Код 58093 - Набір для проведення гемодіалізу, НК 024:2019: 35849 — Концентрат гемодіалізу, НК 024:2019 Код 47739 - Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу)
Сonsumables for hemodialysis (NK 024: 2019 code 58093 - Set for hemodialysis; NK 024: 2019 code 35849 - Concentrate of acidic liquid for bicarbonate dialysis; NK 024: 2019 code 47739 - Pyrogen dialysate filter for hemodialysis system)
Очікувана вартість
41 300 000,00 UAH
UA-2021-01-19-003947-c b26e3af35a684e7bbf6982c39616dc38
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шендибило Володимир Михайлович

0332-25-10-81 lmkl@lmkl.lutsk.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Луцька міська клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01982985
Місцезнаходження: 43024, Україна , Волинська область обл., ЛУЦЬК, пр-т Відродження, 13
Контактна особа: Шендибило Володимир Михайлович
0332-25-10-81
lmkl@lmkl.lutsk.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Lutsk city clinical hospital
National ID: 01982985
Contact point: Shendubulo Volodumur
0332-25-10-81
lmkl@lmkl.lutsk.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 січня 2021 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2021 19:00
Початок аукціону: 10 березня 2021 12:19
Очікувана вартість: 41 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 206 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Publication date: 19 січня 2021 18:05
Enquiries until: 09 лютого 2021 00:00
Complaints submission until: до 15 лютого 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 лютого 2021 19:00

Information

Estimated total value: 41 300 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 206 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
124110 Одиниця
Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (витратні матеріали для проведення сеансів гемодіалізу) (НК 024:2019 Код 58093 - Набір для проведення гемодіалізу, НК 024:2019: 35849 — Концентрат гемодіалізу, НК 024:2019 Код 47739 - Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (витратні матеріали для проведення сеансів гемодіалізу) (НК 024:2019 Код 58093 - Набір для проведення гемодіалізу, НК 024:2019: 35849 — Концентрат гемодіалізу, НК 024:2019 Код 47739 - Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу)
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

19 січня 2021 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 18:05
тендерна документація діаліз 2021 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-19-003947-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 06 лютого 2021 21:09
Delivery time
Dear Buyers/Colleagues,

Your Contract draft is okay except Sec. 5.1. It is suitable exclusively for resident vendors. To deliver DAP Lutsk within 10 days from your order date is absolutely necessary to have goods just ready and standing-by in Ukraine warehouse. By air it could be possible to deliver only needles, membranes etc. But you including in your order about 80 tons of dry and liquid dialysis solutions. It is four 40-feet containers. Theoretically it is possible to ship all by air, but only in emergency and you will have not enough money to charter An-124 for that. And in this case it has absolutely no reason.
Delivery in such short time by sea is absolutely impossible if product shall be manufactured overseas.
So, based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX “ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT”.
For that please replace term of 10 days to reasonable 90 days (30 days for manufacturing+60 days for shipping). That will avoid discrimination of non-resident participants by Section 5.1 of your Contract. Frankly, as you need delivery till the end of the year, an emergency of 10 days does not seem reasonable. Somebody wrote this term without deeply thinking. This term is “traveling” from one contract to another and we have to dispute on it with each customer. 80% are accepting our arguments.
I would highly appreciate your soonest confirmation. We just preparing similar orders for other Ukraine hospitals and may include yours. It has nothing special in it.

As well because of starting 2-weeks New Year Holidays in China it would be highly appreciated if you extend deadline for presentation of tender documents till March 5. Then you will get material cheaper.

Respectfully,
--------------------------------------------------------
Шановні покупці / колеги!

З вашим проектом контракту все в порядку, крім розділу. 5.1. Він підходить виключно для продавців-резидентів. Для доставки DAP Луцьк протягом 10 днів з дати замовлення є абсолютно необхідним наявність товару, що знаходиться у готовому стані та знаходиться в режимі очікування на складі в Україні. По повітрю можна було доставити лише голки, мембрани і т. Д. Але ви включили у своє замовлення близько 80 тонн сухих і рідких діалізних розчинів. Це чотири 40-футові контейнери. Теоретично можна доставити все повітряним транспортом, але тільки в екстрених випадках, і у вас не буде достатньо грошей, щоб зафрахтувати Ан-124 для цього. І в цьому випадку це абсолютно не має підстав.
Доставка за такий короткий термін морем абсолютно неможлива, якщо продукція повинна виготовлятися за кордоном.
Отже, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX «ПРО ЗМІНИ В ЗАКОН УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ »І ДЕЯКІ ІНШІ ЮРИДИЧНІ АКТИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ”.
Для цього, будь ласка, замініть термін від 10 днів до розумних 90 днів (30 днів для виготовлення + 60 днів для доставки). Це дозволить уникнути дискримінації учасників-нерезидентів згідно з Розділом 5.1 Вашого Договору. Чесно кажучи, оскільки вам потрібна доставка до кінця року, надзвичайна ситуація на 10 днів не здається обґрунтованою. Хтось написав цей термін, не глибоко замислюючись. Цей термін означає "подорож" від одного контракту до іншого, і ми маємо сперечатися щодо нього з кожним замовником. 80% приймають наші аргументи.
Буду вдячний Вам якнайшвидшому підтвердженню. Ми просто готуємо подібні замовлення для інших українських лікарень і можемо включити і ваше. У ньому немає нічого особливого.

Крім того, через початок двотижневих новорічних канікул у Китаї було б вдячно, якщо ви продовжите термін подання тендерної документації до 5 березня. Тоді ви отримаєте матеріал дешевше.

З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 лютого 2021 08:57
Шановний учаснику! Луцька міська клінічна лікарня проводить тендер на витратні матеріали для гемодіалізу на річну потребу таких матеріалів. Постачання матеріалів повинно відбуватися партіями відповідно до заявок замовника. Одна партія товарів кількісно дорівнює місячній потребі лікарні. Постачання товарів партіями обумовлено двома причинами. По-перше, лікування хворих методом гемодіалізу здійснюється державними коштами, які надходять щомісячно з Національної служби здоров’я України. Такий принцип фінансування визначено державою на законодавчому рівні. Оскільки фінансування надходить щомісячно, ми, Замовник, теж замовляємо товари партіями відповідно до місячної потреби. По-друге, лікарня не має таких складських приміщень, щоб зберігати всю кількість товарів, зазначених в тендері. Виходячи із цього, ми вимагаємо від постачальника поставок партіями щомісячно протягом року. Кожне постачання повинно бути здійснено протягом 10 днів з моменту заявки, що повністю відповідає реаліям і багаторічному досвіду роботи. Ми не можемо збільшити термін поставки до 90 днів, так як лікарня не має запасів витратних матеріалів на 90 днів. Постачання товарів повинно початись одразу після закінчення тендеру. Очікування поставки до 90 днів неможливо через загрозу смерті пацієнтів. Таким чином, ми не можемо погодитись із вашою пропозицією щодо збільшення терміну поставки товарів до 90 днів.
Dear participant! Lutsk City Clinical Hospital is holding a tender for consumables for hemodialysis for the annual need for such materials. Materials must be delivered in batches in accordance with the customer's requests. One batch of goods is quantitatively equal to the monthly need of the hospital. The supply of goods in batches is due to two reasons. First, the treatment of patients by hemodialysis is carried out by government funds, which come monthly from the National Health Service of Ukraine. This principle of financing is defined by the state at the legislative level. As the financing comes monthly, we, the Customer, also order goods in batches according to the monthly need. Secondly, the hospital does not have such warehouses to store the entire number of goods specified in the tender. Based on this, we require the supplier to supply in batches on a monthly basis throughout the year. Each delivery must be made within 10 days of the application, which is fully consistent with the realities and many years of experience. We cannot extend the delivery time to 90 days, as the hospital does not have enough supplies for 90 days. Delivery of goods must begin immediately after the end of the tender. Waiting for delivery for up to 90 days is not possible due to the threat of death of patients. Therefore, we cannot agree with your proposal to increase the delivery time to 90 days.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-05-000051 ● 43b78f3cd65b4cc79ec6435ba8965700
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2021 16:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
05.07.2021 № 358

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-01-19-003947-c.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.


В.о.начальника управління Владислав ЩЕРБЕНОК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-05 16:53:08

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Комунальним підприємством «Луцька міська клінічна лікарня» апаратури для підтримування фізіологічних функцій організму очікуваною вартістю 41 300 000,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-01-19-003947-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою КабінетуМіністрівУкраїнивід 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також просимо, надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-08 09:59:59

Пояснення

Наша лікарня здійснює закупівлю витратних матеріалів для гемодіалізу відповідно до вимог чинного законодавства України та у відповідності до підготовленого нашими фахівцями певного напрямку технічного завдання на закупівлю, що формується на основі потреби закладів охорони Волинської області в лікуванні пацієнтів методом гемодіалізу.
Враховуючи рекомендації Міністерства охорони здоров’я України та з метою удосконалення системи контролю за цільовим використанням матеріальних цінностей, отриманих централізовано за кошти державного бюджету, порядку проведення централізованих державних закупівель у лікарні створені робочі групи з питань профільного супроводу державних закупівель.
До складу робочих груп входять представники структурних підрозділів лікарні, які відповідають за лікувальний процес, закупівлі, юридичний супровід. .
Для проведення одного сеансу гемодіалізу пацієнту необхідні діалізатор відповідної площі, з відповідними характеристиками, пара фістульних голок, кровопровідні магістралі, концентрати діалізних розчинів (для проведення бікарбонатного гемодіалізу – порошковий бікарбонатний картридж або рідкий бікарбонатний концентрат та концентрат кислотного компоненту; вказані витратні матеріали повинні бути сумісні між собою та з обладнанням, на якому виконується процедура діалізу). У відповідності до анатомо-фізіологічних характеристик, стану пацієнта, особливостей перебігу захворювання, залишкової функції нирок, при проведенні сеансів гемодіалізу використовують діалізатори з різною площею поверхні. Таким чином робочою групою з підготовки названого тендеру було розроблено технічне завдання у відповідності до потреб пацієнтів, які проходять лікування в діалізних центрах.
За основу було взято рекомендації Міністерства охорони здоров’я України та Протоколи лікування, зокрема, Уніфікований клінічний протокол вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги «лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок v стадії: Проведення інтермітуючого гемодіалізу», Уніфікований клінічний протокол вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок v стадії: «Діагностика стану та корекція порушень фосфорно-кальцієвого обміну», Уніфікований клінічний протокол вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок v стадії: «Лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок v стадії з анемією», затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я України 11 лютого 2016 року № 89.
Багаторічний досвід профільних фахівців лікарні дозволив сформувати медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, в яких враховано рекомендації МОЗ України, матеріали міжнародних симпозіумів та конгресів тощо. Зокрема, проведено ринковий аналіз і враховано характеристики складових предмету закупівлі відповідно до наявних на ринку України витратних матеріалів різних виробників: MTN Neubrandenburg GmbH (Німеччина), Medites Pharma, spol.s r.o. (Чеська Республіка) Allmed Medical GmbH (Німеччина) , Weihai Weigao Blood Purification Products Co., LTD (Китай BIOTEQUE CORPORATION (Тайвань), Nipro Corporation (Японія), Fresenius Medical Care AG & Co (Німеччина), B.Braun Avitum AG (Німеччина), "Baxter Healthcare Corporation" (США) та інші. Кожній вимозі тендерного медико-технічного завдання відповідають щонайменше вироби двох виробників, що створює здорову конкуренцію між виробниками і їхніми представниками в Україні.
Очікувану вартість предмету закупівлі вирахувано на основі тендерів на подібні матеріали наприкінці 2020 - початку 2021 року. Зокрема, тендери, проведені КП "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради (UA-2020-12-23-012290-c), КНП "Центральна районна лікарня Калуської міської та районної рад Івано-Франківської області" (UA-2020-12-30-002313-b), КНП "Тернопільська університетська лікарня" Тернопільської обласної ради (UA-2020-12-30-003712-a), КНП "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" (UA-2020-11-27-002052-a) дали можливість визначити середню вартість на комплект для проведення гемодіалізу в межах 1400-1600 грн в залежності від розміру діалізатора та типу процедури, як то гемодіалізне лікування або гемодіафільтрація. Нами було встановлено середню вартість комплекту у 1570 грн з ПДВ. По результах електронного аукціону, що відбувся 10.03.2021 р, середня вартість комплекту становила 1494,69 грн.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-07-08 10:08:39

Пояснення

Наша лікарня здійснює закупівлю витратних матеріалів для гемодіалізу відповідно до вимог чинного законодавства України та у відповідності до підготовленого нашими фахівцями певного напрямку технічного завдання на закупівлю, що формується на основі потреби закладів охорони Волинської області в лікуванні пацієнтів методом гемодіалізу.
Враховуючи рекомендації Міністерства охорони здоров’я України та з метою удосконалення системи контролю за цільовим використанням матеріальних цінностей, отриманих централізовано за кошти державного бюджету, порядку проведення централізованих державних закупівель у лікарні створені робочі групи з питань профільного супроводу державних закупівель.
До складу робочих груп входять представники структурних підрозділів лікарні, які відповідають за лікувальний процес, закупівлі, юридичний супровід. .
Для проведення одного сеансу гемодіалізу пацієнту необхідні діалізатор відповідної площі, з відповідними характеристиками, пара фістульних голок, кровопровідні магістралі, концентрати діалізних розчинів (для проведення бікарбонатного гемодіалізу – порошковий бікарбонатний картридж або рідкий бікарбонатний концентрат та концентрат кислотного компоненту; вказані витратні матеріали повинні бути сумісні між собою та з обладнанням, на якому виконується процедура діалізу). У відповідності до анатомо-фізіологічних характеристик, стану пацієнта, особливостей перебігу захворювання, залишкової функції нирок, при проведенні сеансів гемодіалізу використовують діалізатори з різною площею поверхні. Таким чином робочою групою з підготовки названого тендеру було розроблено технічне завдання у відповідності до потреб пацієнтів, які проходять лікування в діалізних центрах.
За основу було взято рекомендації Міністерства охорони здоров’я України та Протоколи лікування, зокрема, Уніфікований клінічний протокол вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги «лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок v стадії: Проведення інтермітуючого гемодіалізу», Уніфікований клінічний протокол вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок v стадії: «Діагностика стану та корекція порушень фосфорно-кальцієвого обміну», Уніфікований клінічний протокол вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок v стадії: «Лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок v стадії з анемією», затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я України 11 лютого 2016 року № 89.
Багаторічний досвід профільних фахівців лікарні дозволив сформувати медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, в яких враховано рекомендації МОЗ України, матеріали міжнародних симпозіумів та конгресів тощо. Зокрема, проведено ринковий аналіз і враховано характеристики складових предмету закупівлі відповідно до наявних на ринку України витратних матеріалів різних виробників: MTN Neubrandenburg GmbH (Німеччина), Medites Pharma, spol.s r.o. (Чеська Республіка) Allmed Medical GmbH (Німеччина) , Weihai Weigao Blood Purification Products Co., LTD (Китай BIOTEQUE CORPORATION (Тайвань), Nipro Corporation (Японія), Fresenius Medical Care AG & Co (Німеччина), B.Braun Avitum AG (Німеччина), "Baxter Healthcare Corporation" (США) та інші. Кожній вимозі тендерного медико-технічного завдання відповідають щонайменше вироби двох виробників, що створює здорову конкуренцію між виробниками і їхніми представниками в Україні.
Очікувану вартість предмету закупівлі вирахувано на основі тендерів на подібні матеріали наприкінці 2020 - початку 2021 року. Зокрема, тендери, проведені КП "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради (UA-2020-12-23-012290-c), КНП "Центральна районна лікарня Калуської міської та районної рад Івано-Франківської області" (UA-2020-12-30-002313-b), КНП "Тернопільська університетська лікарня" Тернопільської обласної ради (UA-2020-12-30-003712-a), КНП "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" (UA-2020-11-27-002052-a) дали можливість визначити середню вартість на комплект для проведення гемодіалізу в межах 1400-1600 грн в залежності від розміру діалізатора та типу процедури, як то гемодіалізне лікування або гемодіафільтрація. Нами було встановлено середню вартість комплекту у 1570 грн з ПДВ. По результах електронного аукціону, що відбувся 10.03.2021 р, середня вартість комплекту становила 1494,69 грн.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-13 09:54:51

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Комунальним підприємством «Луцька міська клінічна лікарня» апаратури для підтримування фізіологічних функцій організму очікуваною вартістю 41 300 000,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-01-19-003947-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою КабінетуМіністрівУкраїнивід 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Вдруге просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-15 12:30:43

Відповідь на запит

Комунальне підприємство повідомляє про те, що обов’язок зазначення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі передбачено постановою Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 р. № 710. Варто зазначити, що дана постанова стосується лише до конкретно визначеного кола замовників, однак КП “Луцька міська клінічна лікарня” до нього не входить.
Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-VIII інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Хоча і у підприємтсва відсутній обов’язок щодо розміщення вищевказної інформації на власному веб-сайті, однак така інформація є розміщена окрім системи Prozorro також за адресою - https://www.lmkl.lutsk.ua/%d0%ba%d0%be%d0%b4-%d0%b4%d0%ba-0212015-33180000-5-%d0%b0%d0%bf%d0%b0%d1%80%d0%b0%d1%82%d1%83%d1%80%d0%b0-%d0%b4%d0%bb%d1%8f-%d0%bf%d1%96%d0%b4%d1%82%d1%80%d0%b8%d0%bc%d1%83%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%bd/

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто

2021-07-22 15:38:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 04 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 10 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 лютого 2021
UA-2021-01-19-003947-cb26e3af35a684e7bbf6982c39616dc38
Найменування: Комунальне підприємство "Луцька міська клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01982985
Місцезнаходження: 43024, Україна, Волинська область обл., ЛУЦЬК, пр-т Відродження, 13
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
ТОВ ДІАЛСЕРВІС Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

15 березня 2021 14:46
Електронний підпис
15 березня 2021 14:46
Електронний підпис
15 березня 2021 14:42
Довідка_торгівля людьми.pdf
15 березня 2021 14:42
Baranovskiy_MVS_12032021.zip
19 лютого 2021 16:04
Електронний підпис
19 лютого 2021 16:04
Електронний підпис
18 лютого 2021 10:55
Електронний підпис
18 лютого 2021 10:55
Електронний підпис
18 лютого 2021 09:58
СТ.17.pdf
18 лютого 2021 09:58
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДІАЛСЕРВІС

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Учасник не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

СТ.17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

ТОВ Діалайф протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Про Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

ТОВ Діалайф не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

про банкрутство

ТОВ Діалайф не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

ТОВ Діалайф не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» 41 070 559,00
UAH з ПДВ
39 310 409,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ДІАЛСЕРВІС 41 215 437,00
UAH з ПДВ
39 534 360,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 березня 2021 14:46
Електронний підпис
15 березня 2021 14:46
Електронний підпис
15 березня 2021 14:42
Довідка_торгівля людьми.pdf
15 березня 2021 14:42
Baranovskiy_MVS_12032021.zip
19 лютого 2021 16:04
Електронний підпис
19 лютого 2021 16:04
Електронний підпис
18 лютого 2021 10:55
Електронний підпис
18 лютого 2021 10:55
Електронний підпис
18 лютого 2021 09:58
СТ.17.pdf
18 лютого 2021 09:58
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

СТ.17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

ТОВ Діалайф протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Про Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

ТОВ Діалайф не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

про банкрутство

ТОВ Діалайф не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

ТОВ Діалайф не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ ДІАЛСЕРВІС

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Учасник не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»
#40340772
Переможець 39 310 409,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 10:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2021 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»
#40340772
39 310 409,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2022 11:01
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2022 13:17
дод.угода 6 договір 191 Діалайф.pdf зміни до договору
20 січня 2022 13:16
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 12:56
дод.угода пролонгація д-р 191 Діалайф.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 12:53
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 17:08
дод.угода 4 Діалайф.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 17:08
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 11:45
дод.угода 3 договір 191 Діалайф.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 11:42
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 12:38
дод.угода 2 договір 191 Діалайф.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 12:37
дод.угода 1 договір 191 Діалайф.pdf зміни до договору
23 червня 2021 12:55
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 08:58
договір 191 гемодіаліз Діалайф.pdf укладений
24 березня 2021 08:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна найменування Замовника
Номер договору про закупівлю: 191
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна курсу іноземної валюти
Номер договору про закупівлю: 191
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна курсу іноземної валюти
Номер договору про закупівлю: 191
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів Замовника
Номер договору про закупівлю: 191
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження договору до 20 %
Номер договору про закупівлю: 191
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дод.угода на 20 %
Номер договору про закупівлю: 191
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 33 930 633,04
UAH (в тому числі ПДВ 5 655 105,51 UAH)