Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків – база відпочинку "Чорноморка" на ділянці км 22+400 - км 23+700, Миколаївська область
Continuous middle repair of the automobile road of the state-owned corridor T-15-07 Mykolaiv - Parutine - Ochakiv - base for the "Chornomorka" service at km 22 + 400 - km 23 + 700, Mykolaiv region
Continuous middle repair of the automobile road of the state-owned corridor T-15-07 Mykolaiv - Parutine - Ochakiv - base for the "Chornomorka" service at km 22 + 400 - km 23 + 700, Mykolaiv region
Очікувана вартість
20 445 257,00 UAH
UA-2021-01-16-000906-b ● 23addfeb62f24dee8fe8765db63c413e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Горбатюк Ігор Анатолійович 380512564113 GORBATUKI13@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Mykolaiv Oblast |
National ID: | 25878206 |
Contact point: |
Horbatiuk Ihor 380512564113 GORBATUKI13@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 січня 2021 18:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2021 11:59 |
Очікувана вартість: | 20 445 257,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 102 226,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 613357.71 UAH |
Publication date: | 16 січня 2021 18:38 |
Enquiries until: | 16 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 лютого 2021 14:00 |
Information
Estimated total value: | 20 445 257 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 102 226 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначені тендерною документацією
Consider securing the tender proposals for the value of the tender documents
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків – база відпочинку "Чорноморка" на ділянці км 22+400 - км 23+700, Миколаївська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Continuous middle repair of the automobile road of the state-owned corridor T-15-07 Mykolaiv - Parutine - Ochakiv - base for the "Chornomorka" service at km 22 + 400 - km 23 + 700, Mykolaiv region
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 30 липня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Відповідно до умов проекту договору | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Відповідно до умов проекту договору | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2021 16:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2021 15:59 |
Перелік змін 17.02.2021.doc | |
17 лютого 2021 15:59 |
Знак ремонтується.jpg | |
17 лютого 2021 15:59 |
ТД ПСР ПСР Т-15-07 км 22+400 - 23+700 нова редакція 17 02 21.doc | |
17 лютого 2021 15:59 |
Проект Договору ПСР Т-15-07 км 22+400 - 23+700 нова редакція 17 02 21.doc |
17 лютого 2021 16:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 лютого 2021 15:59 |
Перелік змін 17.02.2021.doc
|
||||||
17 лютого 2021 15:59 |
Знак ремонтується.jpg
|
||||||
17 лютого 2021 15:59 |
ТД ПСР ПСР Т-15-07 км 22+400 - 23+700 нова редакція 17 02 21.doc
|
||||||
17 лютого 2021 15:59 |
Проект Договору ПСР Т-15-07 км 22+400 - 23+700 нова редакція 17 02 21.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Працівники та машини механізми
Дата подання: 29 січня 2021 17:43
Дата відповіді: 03 лютого 2021 11:22
Наше підприємство планує прийняти участь у процедурі закупівлі робіт, проте під час підготовки виникли питання, згідно тендерної документації «в учасника обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі працівники у кількості, не менше ніж зазначено в таблиці:, а саме Машиніст/водій/оператор дорожньо-транспортних машин і механізмів у кількості 15 осіб
Проте існують підприємства, які надають послуги машин та механізмів зі своїми машиністами/водіями/операторами дорожньо-транспортних машин і механізмів, в такому випадку кількість робітників дублюється.
Чи маємо ми можливість зменшити кількість найманих працівників, а саме машиністів/водіїв/операторів дорожньо-транспортних машин і механізмів в зв’язку з отриманням послуг, згідно договору про надання послуг машинами та механізмами?
Також при оформленні договору про надання послуг машинами та механізмами відсутні такі документи, як вказано в тендерній документації, а саме: «документи, які підтверджують факт отримання учасником транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (акт (и) приймання передачі або інший (і) документ (и), у разі, коли вимогами законодавства України, та/або умовами вищезазначених договорів передбачено їх складання» Чи достатньо буде надати Уповноваженій особі лист - роз’яснення щодо даної ситуації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваше запитання та повідомляє наступне.
Пунктом 2 додатку №1 до тендерної документації визначено перелік посад працівників та кількість працівників, які мають бути обов’язково наявні в учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію. Зазначена умова є однаковою для всіх учасників, без виключення та без урахування способів залучення машин, механізмів та обладнання.
Також звертаємо увагу, що учасник має підтвердити відповідно до умов тендерної документації відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», тобто зазначений кваліфікаційний критерій передбачає, що в учасника мають бути наявні на дату подання тендерної пропозиції обладнання, матеріально-технічна база. Договори надання послуг технікою, описані у вашому запиті, хоча і передбачені законодавством, але ж не підтверджують саме наявність техніки у Вас, як у учасника закупівлі. Одночасно, тендерною документацією передбачено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В такому випадку, учасник має надати лист-пояснення щодо неподання таких документів з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Слід зазначити, що учасник самостійно приймає рішення про надання тих чи інших інформацій та/або документів в складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник перевіряє надані документи на відповідність умовам тендерної документації при розгляді тендерних пропозицій
Пунктом 2 додатку №1 до тендерної документації визначено перелік посад працівників та кількість працівників, які мають бути обов’язково наявні в учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію. Зазначена умова є однаковою для всіх учасників, без виключення та без урахування способів залучення машин, механізмів та обладнання.
Також звертаємо увагу, що учасник має підтвердити відповідно до умов тендерної документації відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», тобто зазначений кваліфікаційний критерій передбачає, що в учасника мають бути наявні на дату подання тендерної пропозиції обладнання, матеріально-технічна база. Договори надання послуг технікою, описані у вашому запиті, хоча і передбачені законодавством, але ж не підтверджують саме наявність техніки у Вас, як у учасника закупівлі. Одночасно, тендерною документацією передбачено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В такому випадку, учасник має надати лист-пояснення щодо неподання таких документів з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Слід зазначити, що учасник самостійно приймає рішення про надання тих чи інших інформацій та/або документів в складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник перевіряє надані документи на відповідність умовам тендерної документації при розгляді тендерних пропозицій
Кваліфікаційні вимоги щодо працівників
Дата подання: 01 лютого 2021 17:19
Дата відповіді: 03 лютого 2021 11:42
Доброго дня! При вивчені тендерної документації у нас як підприємства, яке планує взяти участь у процедурі закуплі виникли деякі непорозуміння. В наведеній Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі в колонці 7 «Штатний/ цивільно-правова угода» потрібно вказати на якій підставі працюють працівники.
При цьому в тендерній пропозиції вказано, що «на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, які зазначені учасником в Довідці, необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі», але нічого не вказано, які документи потрібно надавати на працівників, які прийняті за цивільно-правовими угодами.
Просимо Вас, як Уповноважену особу, прояснити дану ситуацію та надати відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваш запит і інформує, що в тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни, а саме, виключено з колонки 7 Довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі словосполучення «цивільно-правова угода»
Проект договору
Дата подання: 02 лютого 2021 11:08
Дата відповіді: 03 лютого 2021 11:46
Доброго дня! В тендерній документації- п.3.4 розділу VI вимагається надання учасником в своїй тендерній пропозиції проекту договору, викладений у Додатку 5. В даному проекті договору відсутній п. 13.9 статті 13, але в п.15.6 проекту договору є посилання на п.13.9- щодо фінансування проведення експертизи недоліків. Хоча самі ці умови прописані в п.13.8. Просимо прояснити дане питання та надати відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваш запит і інформує, що в тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни
Досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Дата подання: 03 лютого 2021 09:34
Дата відповіді: 05 лютого 2021 14:19
Доброго дня! Наше підприємство має намір прийняти участь у даній закупівлі так, як маємо значний досвід виконання робіт з поточного середнього ремонту на дорогах загального користування державного значення. Однак однією з вимог тендерної документації є п.3 додатку 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів та відповідно, обсягів робіт: влаштування нижнього шару основи
дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером в обсязі 975 м2. Дана вимога тендерної документації обмежує конкуренція, тим самим порушуючи норми Закону України «Про Публічні Закупівлі». Оскільки, відповідно до ГБН Г.1-218-182:2011 РЕМОНТ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ. ВИДИ РЕМОНТІВ ТА ПЕРЕЛІК РОБІТ «поточний середній ремонт, це є відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог», а також зважаючи на п. 6.3.1-6.3.6 даних норм, якими регламентується перелік та види робіт поточного середнього ремонту, такий вид робіт, як влаштування нижнього шару основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером взагалі відсутній. Зважаючи на викладе, роботи з улаштування нижнього шару основи є роботами з нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту та не можуть являтись одним з основних критеріїв для підтвердження виконання аналогічного договору при поточному середньому ремонті. Зважаючи на значний досвід та низку реалізованих проектів з поточного середнього ремонту нами виконувались роботи з улаштування вирівнювальних шарів основи автогрейдером із щебенево-піщаної суміші, роботи, які за технологією та складом робіт аналогічні влаштуванню нижнього шару основи, але вимоги тендерної документації обмежують наші можливості.
Для створення конкурентного середовища тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації , а саме в п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», в частині внесення змін в види робіт так як, влаштування нижнього шару основи не є основними роботами згідно додатку 3 до тендерної документації, а також не являються роботами поточного середнього ремонту, а отже обмежує коло Учасників даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваш запит і інформує, що в тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни
підтвердження досвіду виконання аналогічного договору,
Дата подання: 03 лютого 2021 17:06
Дата відповіді: 04 лютого 2021 14:34
Тендерною документацією встановлено підтвердження досвіду виконання аналогічного договору,
але при цьому Замовник зазначає, що обсяг виконаних аналогічних послуг повинен складати:
1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою при глибині фрезерування 5 см у кількості 9300м;2 Влаштування вирівнюючого шару із щільної асфальтобетонної суміш у кількості 2500т ; Влаштування верхнього шару покриття у кількості 10300 м2; 4 Влаштування нижнього шару основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером 975 м2.
Встановлюючи такий кваліфікаційний критерій Замовник штучно звужує коло учасників та
обмежує конкуренцію. Тобто учасник, який виконав менший обсяг робіт не може прийняти участь
у торгах. Але, кількість наданих послуг жодним чином не впливає на їх якість.
Відповідно до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна
конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість
та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно ст. 5 Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити
вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Встановлення у документації наведених вище вимог, порушують вимоги п.п.4 ч. 1 ст. 5, ч.4 ст.5 та
ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Виходячи з вищевикладеного, пропонуємо усунути наведені порушення шляхом внесення змін до
Документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваш запит та повідомляє наступне.
Відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед іншого наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
При цьому замовник самостійно визначає та зазначає у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимога тендерної документації щодо визначення відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» шляхом підтвердження виконання певних видів робіт та в визначених обсягах, є повністю обгрунтованою, так як саме в такі обсяги необхідні для надання послуг за предметом закупівлі.
Крім того, виходячи з поняття дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Одночасно слід зазначити, що ані Законом, ані будь яким підзаконним актом в сфері публічних закупівель не розтлумачено поняття «дискримінація».
Відповідно норм частини 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують можливості якого-небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого-небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників.
Вимога тендерної документації щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку Замовника.
Враховуючи викладене, замовник не вважає за необхідне вносити зміни в тендерну документацію
Відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед іншого наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
При цьому замовник самостійно визначає та зазначає у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимога тендерної документації щодо визначення відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» шляхом підтвердження виконання певних видів робіт та в визначених обсягах, є повністю обгрунтованою, так як саме в такі обсяги необхідні для надання послуг за предметом закупівлі.
Крім того, виходячи з поняття дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Одночасно слід зазначити, що ані Законом, ані будь яким підзаконним актом в сфері публічних закупівель не розтлумачено поняття «дискримінація».
Відповідно норм частини 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують можливості якого-небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого-небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників.
Вимога тендерної документації щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку Замовника.
Враховуючи викладене, замовник не вважає за необхідне вносити зміни в тендерну документацію
Відсутність змін у ТД згідно вимогам
Дата подання: 05 лютого 2021 11:21
Дата відповіді: 10 лютого 2021 09:35
Шановний Замовнику! 01-02-21, 10:26:54 вами була розглянута вимога і надана відповідь 01-02-21, 15:49:28, про те, що Вами будуть внесені зміни до тендерної документації, відповідно до ст..10 Закону. Зміни мають бути внесені протягом трьох робочих днів. На сьогоднішній день зміни не внесені. Коли будуть внесені зміни ??????
Відповідь: Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваш запит та повідомляє наступне.
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовником своєчасно надано відповідь на вашу вимогу.
Відповідно ч.1 ст.10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, серед іншого, зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Замовником своєчасно оприлюднено відповідь на вашу вимогу.
Звертаємо увагу, що Законом не передбачено внесення змін в тендерну документацію протягом трьох робочих днів з дня відповіді на запит або вимогу учасника, ваше твердження є хибним.
Одночасно інформуємо, що зміни в тендерну документацію будуть внесені протягом одного дня з дня прийняття рішення Замовником про їх внесення, відповідно ст.10 Закону.
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовником своєчасно надано відповідь на вашу вимогу.
Відповідно ч.1 ст.10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, серед іншого, зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Замовником своєчасно оприлюднено відповідь на вашу вимогу.
Звертаємо увагу, що Законом не передбачено внесення змін в тендерну документацію протягом трьох робочих днів з дня відповіді на запит або вимогу учасника, ваше твердження є хибним.
Одночасно інформуємо, що зміни в тендерну документацію будуть внесені протягом одного дня з дня прийняття рішення Замовником про їх внесення, відповідно ст.10 Закону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-16-000906-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50, Код ЄДРПОУ:05408668
Дата подання: 27 січня 2021 10:21
Вимога
Добрий день! Відповідно до п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку 1 до тендерної документації Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів та відповідно, обсягів робіт: Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою при глибині фрезерування 5 см.
Ми, як Учасник маємо намір прийняти участь у даній закупівлі, однак маємо підтверджений досвід аналогічного виконання такого виду робіт, як фрезерування асфальтобетонного покриття глибиною більше 5 та менше 5 см. При цьому на технологію виконання робіт це ніяким чином не впливає.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про Публічні Закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до статті 5 вищенаведеного Закону:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З метою недопущення порушення норм Закону України «Про Публічні Закупівлі», вимагаємо внести зміни до тендерної документації, оскільки дана вимога є такою що обмежує коло Учасників і може містити прояв дискримінації.
Розгорнути
Згорнути
Ми, як Учасник маємо намір прийняти участь у даній закупівлі, однак маємо підтверджений досвід аналогічного виконання такого виду робіт, як фрезерування асфальтобетонного покриття глибиною більше 5 та менше 5 см. При цьому на технологію виконання робіт це ніяким чином не впливає.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про Публічні Закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до статті 5 вищенаведеного Закону:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З метою недопущення порушення норм Закону України «Про Публічні Закупівлі», вимагаємо внести зміни до тендерної документації, оскільки дана вимога є такою що обмежує коло Учасників і може містити прояв дискримінації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 лютого 2021 09:55
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Вашу вимогу і інформує, що в тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2021-01-16-000906-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ ", Код ЄДРПОУ:40023552
Дата подання: 01 лютого 2021 10:26
вимога
Шановний Замовник.
Під час вивчення тендерної документації, виявлено вимогу, яка обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації – штучного звуження кола учасників, а саме: у п.3 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що аналогічними вважаються договори з надання послуг (виконання робіт) з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних та/або національних, та /або регіональних, та/або територіальних І,ІІ чи ІІІ категорії) .
З аналізу норм ЗУ «Про автомобільні дороги» встановлено, що класифікація доріг встановлюється виключно з метою закріплення органів управління та джерела фінансування на експлуатацію та утримання доріг. Класифікація ремонтів та перелік ремонтно-будівельних робіт для доріг загального користування надані у галузевих будівельних нормах ГБН Г.1-218-182:2011 Організаційно-методичні, економічні і технічні нормативи « Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» та ДБН В.2.3.-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво». Норми ДБН В.2.3.-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» використовуються для всіх видів доріг як державного так і місцевого значення. Технологія влаштування шарів дорожнього одягу доріг загального користування державного та місцевого значення не відрізняється та виконується виключно за вищевказаними ДБН В.2.3.-4:2015.
Отже, надання послуг (виконання робіт) з поточного ремонту на автомобільних дорогах загального користування як державного так і місцевого значення передбачає виконання аналогічних видів робіт, аналогічними будівельними машинами та механізмами, та за единими правилами визначення вартості таких робіт.
Таким чинном, у будівельних нормах та нормативних документах встановлюються вимоги та/або надаються рекомендації щодо технологій виконання конкретних видів дорожніх робіт, але при цьому жоден документ не регламентує особливості технологій з урахуванням виду автомобільної дороги.
З аналізу Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1572 від 17.08.2020р., які можно використовувати під час закупівлі поточного ремонту доріг, встановлено, що « при закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг регіональних чи територіальних автомобільних доріг І,ІІ чи ІІІ категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.»
Слід відзначити, що закупівля поточного середнього ремонту проводиться по територіальній автомобільній дорозі « Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків - база відпочинку «Чорноморка» на ділянці км 22+400-км 23+700,Миколаївська область», тобто в якості аналогічного договору можно надати договір(ра) з надання послуг (виконання робіт) з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних та/або національних, та /або регіональних, та/або територіальних І,ІІ чи ІІІ категорії) або місцевого значення I, II чи III категорії.
Враховуючи вищевикладене, дискримінаційна вимога не має законодавчого та технічного підгрунтя та спрямована на обмеження конкуренції та дискримінацію учасників, тому з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації шляхом розширення поняття аналогічного договору - аналогічними договорами слід розуміти договір (договори) з надання послуг (виконання робіт) з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних та/або національних, та /або регіональних, та/або територіальних І,ІІ чи ІІІ категорії) та місцевого значення I, II чи III категорії.
Розгорнути
Згорнути
Під час вивчення тендерної документації, виявлено вимогу, яка обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації – штучного звуження кола учасників, а саме: у п.3 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що аналогічними вважаються договори з надання послуг (виконання робіт) з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних та/або національних, та /або регіональних, та/або територіальних І,ІІ чи ІІІ категорії) .
З аналізу норм ЗУ «Про автомобільні дороги» встановлено, що класифікація доріг встановлюється виключно з метою закріплення органів управління та джерела фінансування на експлуатацію та утримання доріг. Класифікація ремонтів та перелік ремонтно-будівельних робіт для доріг загального користування надані у галузевих будівельних нормах ГБН Г.1-218-182:2011 Організаційно-методичні, економічні і технічні нормативи « Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» та ДБН В.2.3.-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво». Норми ДБН В.2.3.-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» використовуються для всіх видів доріг як державного так і місцевого значення. Технологія влаштування шарів дорожнього одягу доріг загального користування державного та місцевого значення не відрізняється та виконується виключно за вищевказаними ДБН В.2.3.-4:2015.
Отже, надання послуг (виконання робіт) з поточного ремонту на автомобільних дорогах загального користування як державного так і місцевого значення передбачає виконання аналогічних видів робіт, аналогічними будівельними машинами та механізмами, та за единими правилами визначення вартості таких робіт.
Таким чинном, у будівельних нормах та нормативних документах встановлюються вимоги та/або надаються рекомендації щодо технологій виконання конкретних видів дорожніх робіт, але при цьому жоден документ не регламентує особливості технологій з урахуванням виду автомобільної дороги.
З аналізу Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1572 від 17.08.2020р., які можно використовувати під час закупівлі поточного ремонту доріг, встановлено, що « при закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг регіональних чи територіальних автомобільних доріг І,ІІ чи ІІІ категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.»
Слід відзначити, що закупівля поточного середнього ремонту проводиться по територіальній автомобільній дорозі « Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків - база відпочинку «Чорноморка» на ділянці км 22+400-км 23+700,Миколаївська область», тобто в якості аналогічного договору можно надати договір(ра) з надання послуг (виконання робіт) з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних та/або національних, та /або регіональних, та/або територіальних І,ІІ чи ІІІ категорії) або місцевого значення I, II чи III категорії.
Враховуючи вищевикладене, дискримінаційна вимога не має законодавчого та технічного підгрунтя та спрямована на обмеження конкуренції та дискримінацію учасників, тому з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації шляхом розширення поняття аналогічного договору - аналогічними договорами слід розуміти договір (договори) з надання послуг (виконання робіт) з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних та/або національних, та /або регіональних, та/або територіальних І,ІІ чи ІІІ категорії) та місцевого значення I, II чи III категорії.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 лютого 2021 15:49
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Вашу вимогу і інформує, що в тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2021-01-16-000906-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР", Код ЄДРПОУ:34168990
Дата подання: 04 лютого 2021 17:00
Дискримінаційні критерії ТД
Шановний Замовнику! Згідно п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 до Тендерної документації Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів та відповідно, обсягів робіт: 1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою при глибині фрезерування 5 см – 9300 м2; 2. Влаштування вирівнюючого шару із щільної асфальтобетонної суміш – 2500 т; 3.. Влаштування верхнього шару покриття 10300 м2; 4. Влаштування нижнього шару основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером 975 м2. Слід зазначити, що вище зазначені кількісні вимоги чітко обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки дискримінує учасників, які можуть підтвердити обсяги робіт з різних аналогічних договорів. (на думку замовника Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір (договори) з надання послуг (виконання робіт) з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних та/або національних, та/або регіональних, та/або територіальних І, ІІ чи ІІІ категорії), який є виконаним протягом останніх 5 (п’яти) років ) ,Але: наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1572 від 17.08.2020р., які можно використовувати під час закупівлі поточного ремонту доріг, встановлено, що « при закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг регіональних чи територіальних автомобільних доріг І,ІІ чи ІІІ категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.»
Таким чином ми як потенційні учасники маємо можливість документально підтвердити досвід виконання аналогічних договорів враховуючи вище зазначений наказ, а саме досвід виконання аналогічних договорів з «поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі»
Вищезазначене не обмежують можливість Замовнику переконатись у наявності функціональної спроможності учасника виконати договір за результатами процедури закупівлі. Згідно ст. 22 ч. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Замовника врахувати вище викладене внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) шляхом розширення поняття аналогічного договору.
Розгорнути
Згорнути
Таким чином ми як потенційні учасники маємо можливість документально підтвердити досвід виконання аналогічних договорів враховуючи вище зазначений наказ, а саме досвід виконання аналогічних договорів з «поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі»
Вищезазначене не обмежують можливість Замовнику переконатись у наявності функціональної спроможності учасника виконати договір за результатами процедури закупівлі. Згідно ст. 22 ч. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Замовника врахувати вище викладене внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) шляхом розширення поняття аналогічного договору.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 лютого 2021 14:29
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Вашу вимогу і інформує, що в тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-16-000906-b.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50, Код ЄДРПОУ:05408668
Дата подання: 30 березня 2021 16:18
Дата подання: 30 березня 2021 16:18
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 квітня 2021 13:01
рішення від 01.04.2021№6657+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2021 13:01
інформація про резолютивну частину рішення від 12.04.2021 №7617.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2021 17:12
рішення від 12.04.2021№7617.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2021 17:00
Номер скарги: UA-2021-01-16-000906-b.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: КОНСОРЦІУМ "ДОРЛІДЕР", Код ЄДРПОУ:43978883
Дата подання: 31 березня 2021 20:16
Дата подання: 31 березня 2021 20:16
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 квітня 2021 11:35
рішення від 02.04.2021№6746+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2021 11:35
Інформація про перенесення розгляду скарги від 13.04.2021№5984.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2021 19:13
інформація про резолютивну частину рішення від 20.04.2021 №8487.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2021 15:15
рішення від 20.04.2021№8487.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2021 17:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8487-р/пк-пз від 20.04.2021 і скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції консорціуму "ДОРЛІДЕР" (старе найменування – консорціум «ЗА МАЙБУТНЄ) за процедурою закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків – база відпочинку "Чорноморка" на ділянці км 22+400 - км 23+700, Миколаївська область (UA-2021-01-16-000906-b)
Дата виконання рішення замовником: 26 квітня 2021 16:53
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-02-15-000004 • ccb3478620194566acfe96f46835867d
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-02-15
•
15:10
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Так, 16 січня 2021 року уповноваженою особою Служби автомобільних доріг у Миколаївській області Горбатюком Ігорем Анатолійовичем оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків – база відпочинку "Чорноморка" на ділянці км 22+400 - км 23+700, Миколаївська область, 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»)- далі «Закупівля», ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-16-000906-b. Очікувана вартість Закупівлі становить 20 445 257,00 грн. з ПДВ.
Згідно оприлюдненої Замовником інформації річного плану закупівель: plan/UA-P-2021-01-16-005015-a процедура закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків – база відпочинку "Чорноморка" на ділянці км 22+400 - км 23+700, Миколаївська визначено як «Відкриті тори з публікацією англійською мовою».
Згідно абз.2 ч.1 п.1 ст. 10 Закону оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.
Частиною 3 ст. 10 Закону визначено, що оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5 150 тисячам євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
Офіційний курс евро станом на 16.01.2021 р. становив 34,0121 грн. Отже, вартість Закупівлі в валютному еквіваленті дорівнює 601 117.161евро.
Таким чином, в порушення вимог п.3 ст.10 Закону Замовником додатково не оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів англійською мовою.
Згідно ч.1 п. 2 ст. 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Враховуючи вищевикладене, є підстави вважати, що посадовими (службовими) особами Служби автомобільних доріг у Миколаївській області порушено законодавство України у сфері публічних закупівель, а саме неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог Закону, що як наслідок тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
ПРОШУ:
1. Призначити та провести перевірку закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків – база відпочинку "Чорноморка" на ділянці км 22+400 - км 23+700, Миколаївська область, 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», UA-2021-01-16-000906-b згідно Постанови КМУ № 631 від 1 серпня 2013 (зі змінами).
2. Перевірити дії посадових (службових) осіб Служби автомобільних доріг у Миколаївській області з приводу вищезазначеної закупівлі на законність та відповідність вимогам законодавства про закупівлі.
3. Зобов’язати замовника, Службу автомобільних доріг у Миколаївській області, відмінити закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків – база відпочинку "Чорноморка" на ділянці км 22+400 - км 23+700, Миколаївська область, 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»), UA-2021-01-16-000906-b, на підставі ч.1 п. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Відповідно до законодавства вжити відповідних заходів в разі, якщо замовник не усуне порушення.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 квітня 2021
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2021 18:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2021 19:17
|
КОНСОРЦІУМ "ЗА МАЙБУТНЄ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2021 18:01
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2021 17:59
|
КОНСОРЦІУМ "ЗА МАЙБУТНЄ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2021 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
19 400 000,00
UAH з ПДВ
|
17 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
17 787 373,00
UAH з ПДВ
|
17 787 373,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
17 780 000,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 13:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 15:03
|
ДУ 6 22.12.2022 дог.26-Б.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2021 13:23
|
ДУ 1 до договору 26-Б від 28.05.2021 (1).pdf | зміни до договору |
31 травня 2021 13:23
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2021 13:12
|
Договір 26-Б від 28.05.2021.pdf | укладений |
31 травня 2021 13:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 21.2 Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин пункт 21.1 Договору в наступній редакції:«21.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2022 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання». |
Номер договору про закупівлю: | 26-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин (відсутність фінансування Замовника) пункт 21.1 Договору викласти в наступній редакції:«21.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2023 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання» |
Номер договору про закупівлю: | 26-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |