Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць Миргородської міської територіальної громади Полтавської області (ДК 021:2015 код 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Running repairs services of the roadway covering and pavements of the streets in Myrhorod city territorial community, Poltava obl. (CPV code 45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
5 500 000,00 UAH
UA-2021-01-12-001375-a 15f69a38f896485da18f6e8b6c899789
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Богаєнко

+380535552700 vkb_2013@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38468277
Місцезнаходження: 37600, Україна , Полтавська область обл., м. Миргород, вул. Якова Усика, буд. 7
Контактна особа: Максим Богаєнко
+380535552700
vkb_2013@ukr.net
Додаткові контактні особи: Ольга Степура
+380535552700
vkb_2013@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Viddil kapitalnogo budivnitstva Mirgorodskoi miskoi radi
National ID: 38468277
Contact point: Maksim Bohaienko
+380535552700
vkb_2013@ukr.net
Additional contacts: Ольга Степура
+380535552700
vkb_2013@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 січня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2021 10:00
Початок аукціону: 04 березня 2021 13:04
Очікувана вартість: 5 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 12 січня 2021 11:46
Enquiries until: 02 лютого 2021 00:00
Complaints submission until: до 08 лютого 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 лютого 2021 10:00

Information

Estimated total value: 5 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 27 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Номенклатура відповідає коду ДК.
Мова тендерних пропозицій – українська.
The nomenclature corresponds to the CPV code. Language (languages) in which tender proposals should be prepared: ukrainian language.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць Миргородської міської територіальної громади Полтавської області (ДК 021:2015 - 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, Миргород, Миргородська міська територіальна громада
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Running repairs services of the roadway covering and pavements of the streets in Myrhorod city territorial community, Poltava obl. (CPV code 45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється замовником на протязі 30 календарних днів після підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3) і рахунків приймання-передачі наданих послуг, по надходженню фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Форма підтвердження: заява
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Сума існуючої заборгованості
Характер існуючої заборгованості
Причина виникнення існуючої заборгованості
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Форма підтвердження: заява

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків
Дата подання: 13 січня 2021 16:28
Дата відповіді: 13 січня 2021 16:45
поясніть, будь-ласка, який клас наслідків даних видів робіт?
Відповідь: Добрий день!
До послуг з поточного ремонту клас наслідків не застосовується.
Відстань до АБЗ
Дата подання: 14 січня 2021 10:16
Дата відповіді: 16 січня 2021 10:41
Шановний замовнику! Відповідно до наданого технічного завдання, просимо надати пояснення: 1. Що мається на увазі під значенням "ранньо-весняний та осінній періоди при низьких температурах"? 2. На які норми ДБН йде посилання щодо відстані від об'єкту до АБЗ не більше 30км? Наводимо Вам інформацію по вищезазначеним пунктам із ДБН: 1. АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. Проектування Частина II. Будівництво ДБН В.2.3-4:2015, п.20.8.5 "Покриття та основидорожнього одягу з асфальтобетонних сумішей треба виконувати в суху погоду. Укладання холодних та гарячих асфальтобетонних сумішей необхідно проводити весною або влітку за температури повітря не нижче ніж +5*С, восени не нижче ніж +10*С. Як вийняток, роботи із використанням гарячих асфальтобетонних сумішей дозволяється проводити за температур, які нижче нормативних, за дотримання наступних вимог: - товщина шару асфальтобетону повинна бути не менше ніж 8 см; - необхідно використовувати асфальтобетонні суміші на основі бітумів, модифікованих адгезійними добавками; (далі пункти, які не наводимо, щодо прогрівання нижнього шару при укладанні верхнього, які також не визначають відстані до АБЗ) 2. АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво. ДБН В.2.3-4:2015.Зміна № 2 Пункт 20.8.2 викласти у новій редакції: «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від місця їх випуску до місця укладання не повинна перевищувати значень, що вказані у таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин.». 3. АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво. ДБН В.2.3-4:2015.Зміна № 1 Таблиця 20.2а – Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей Умови транспортування по автомобільним дорогам Відстань транспортування, км, не більше: - З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) 150 км - З перехідним типом дорожнього одягу 110 км - В межах населеного пункту 75 км 4. НАСТАНОВА МІНРЕГІОНБУДУ, ЩОДО ВИРОБНИЦТВА ТА ЗАСТОСУВАННЯ АСФАЛЬТОБЕТОННИХ СУМІШЕЙ ЗА ЗНИЖЕНИХ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ТЕМПЕРАТУР ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧИХ ДОБАВОК п.8.4 Для уповільнення зниження температури асфальтобетонних сумішей з енергозберігаючими добавками під час транспортування слід застосовувати великовантажні автомобілі вантажопідйомністю від 25 тонн до 40 тонн з кузовами, що підігріваються газами двигунів, підвісними контейнерами, повітряним або масляним підігрівом кузова, або транспортування суміші в контейнерах з теплоізоляцією, а також обов’язково укривати асфальтобетонні суміші з енергозберігаючими добавками брезентом або теплоізоляційними матеріалами. При цьому необхідно влаштовувати повітряний прошарок між укриттям та поверхнею суміші. Виходячи із нами наведеного, вважаємо що вимога замовника, щодо роботи у "ранньо-весняний та осінній періоди при низьких температурах" і обовязкова відстань до АБЗ у 30 км, не обгрунтована нормативними правилами. Якщо наше підприємство використовує модифікатори бітума при воготовленні асфальтових сумішей, тентовані кузови авто із газовим обігрівом, вантажністю 25 т при транспортуванні, транспортування відбувається по асфальтовим, то відстань до АБЗ у будь який період року (коли проведення робіт дозволено ДБН) можк становити 150 км. Дана вимога є дискримінаційною, і утиснює наші права. Дякую за відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Шановний Учасник, ми дякуємо Вам за запитання та повідомляємо наступне.
Роботи з ремонту та утримання вулиць та доріг здійснюють з дотриманням державних стандартів, норм, правил у сфері безпеки та охорони довкілля і безпеки дорожнього руху (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №54 від 14.02.2012 року із змінами і доповненнями від 19.11.2018 року; ДБН В 2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»; Закон України «Про благоустрій населених пунктів»; Правила благоустрою території міста).

1) Щодо ДБН В.2.3-4:2015 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво.
Норми вказаного стандарту не поширюються на відомчі (технологічні) автомобільні дороги, вулиці і дороги міст та інших населених пунктів. А також застосовуються при будівництві, реконструкції, капітальному ремонті доріг. Оголошена процедура закупівлі стосується надання послуг, а не робіт.
2) Настанова щодо виробництва та застосування асфальтобетонних сумішей за знижених технологічних температур із використанням енергозберігаючих добавок (ДСТУ-Н Б В.2.7-ХХХ:201Х ПРОЕКТ) не є нормативно-правовим актом, стандартом тощо, оскільки є проектом, не має номера, дати (ідентифікатора документа), та відповідно не має юридичної сили, тому посилання на даний документ (а тим більше використання при виконанні поточного ремонту дорожнього покриття) є недоречним та неприпустимим.
3) Якість виконання робіт
Якість виконання робіт/надання послуг у значній мірі залежить від якості дорожньо-будівельних матеріалів. Згідно чинних норм та технічного завдання тендерної документації в якості матеріалу для дорожнього покриття застосовуються гарячі асфальтобетонні суміші. Особливістю застосування сумішей є необхідність укладати і ущільнювати їх при певних температурах, що залежить від типу суміші та марки бітуму. Також певну температуру необхідно витримувати при приготуванні, обробці і транспортуванні асфальтобетонної суміші. При довготривалому перевезенні сумішей асфальтобетонних, під дією власної ваги в асфальтобетонній суміші починається структурні деформації, які заключаються у взаємному перемішуванні зерен, що призводить до появи пружніх деформацій, зближенню часток (злипанню) суміші.
При температурі зовнішнього середовища +10°С асфальтобетонна суміш остигає на 30°С за 1 годину перевезення, що значно знижує якість при укладанні. Час на перевезення гарячого асфальту від місця його виробництва до місця укладання залежить від віддаленості асфальтозмішувальних установок (АБЗ), а в населених пунктах (якщо маршрут доставки проходить через них), крім того, від інтенсивності руху потоків автотранспорту, кількості дорожніх заторів на шляху руху самоскида. Це призводить до охолодження поверхневого шару гарячого асфальту в місцях його контакту з повітрям і кузовом самоскида. При транспортуванні важкі фракції асфальту осідають на дно самоскида. Таким чином, транспортування асфальтобетону від асфальтозмішувальних установок до місця укладання призводить до утворення температурної і фракційної сегрегації (розшарування) гарячої асфальтобетонної суміші. Фракційна сегрегація в ряді випадків може бути визначена візуально – у вигляді смуг різної шорсткості. Надлишки бітуму несуть на колесах рухомого автотранспорту, в результаті замість очікуваного високоякісного покриття утворюється нерівна дорога з низькою міцністю та строком експлуатації. Низька теплопровідність асфальтобетонної суміші призводить до того, що охолоджені до 70 – 80°С шматки кірки, що утворилася при транспортуванні, потрапляючи з кузова самоскида в бункер асфальтоукладача і далі – під його плиту, не нагріваються до температури основної маси асфальту, тобто до 130 – 140°С. Ці порівняно холодні шматки утворюють «холодні плями», які мають температуру на 15 – 30°С меншу, ніж температура основної площі покриття. Ущільнюється таке дорожнє покриття нерівномірно. «Холодні Плями» виявляються не до кінця ущільненими, схильними до підвищеного водонасичення та характеризуються зниженою міцністю та строком експлуатації. При переході температури навколишнього повітря через 0°С такі ділянки руйнуються значно швидше, ніж основна частина покриття, оскільки волога, що знаходиться в шарі асфальту, переходить в твердий стан – лід. Перехід з рідкого стану в твердий супроводжується збільшенням займаного обсягу, і руйнує покриття зсередини. При інтенсивному русі автотранспорту, під впливом навантажень від його коліс, швидше руйнуються саме ці ділянки. Звідси вибоїни і локальні тріщини покриття, істотно знижують його загальну довговічність і проявляються найчастіше через 1 – 2 роки експлуатації. У разі перебоїв з постачанням асфальтобетонної суміші до місця її укладання, які викликані помилками в організації вантажопотоку асфальту або через велику відстань доставки асфальтобетонної суміші, укладчик змушений зупинятися в очікування суміші. 6 – 8 тонн суміші в бункері укладчика зможуть забезпечити лише кілька хвилин роботи навіть при зменшенні швидкості його руху до мінімуму. У місці його зупинки і подальшого початку руху утворюється поперечний валик. Він виникає через перерозподіл сил, що діють на плиту при завантаженні спорожнілого бункера укладальника і через поштовх укладальника самоскидом. Ця ділянка, крім того, є місцем контакту охолодженого за час простою асфальту і свіжо-підвезеного. Ця ділянка з порушеною геометрією набуває, до того ж, і температурну сегрегацію. Лише з дотриманням технологічних процесів можливо забезпечити якісне виконання робіт та тривалий строк експлуатації доріг. Враховуючи вище перелічені фізико-хімічні зміни, що виникають при транспортуванні асфальтобетонних сумішей, тривале транспортування (більше 1 години) може привести до розшарування суміші).
4)Відстань до АБЗ
Дана вимога про відстань в 30 км стосується лише вимог виконання послуг в ранньо-весняний та осінній періоди, ЯК ВИНЯТОК із умов виконання послуг. Замовник керувався даною вимогою при оголошенні процедури закупівлі послуги з метою уникнення укладання асфальтобетонної суміші з температурою, нижче нормативної, так як місце надання послуг знаходиться в різному кілометражу від одного населеного пункту до іншого (до 20 км).
Крім того, потреба в кількості асфальтобетонної суміші може коливатися від 1,5 тонн до 2-3 тонн, а використання спеціалізованої автомобільної техніки з тентовими кузовами та обігрівом призведе до збільшення вартості асфальтобетонної суміші, та відповідно збільшення вартості наданих послуг (замовник при оплаті таких послуг вийде далеко за межі очікуваної вартості закупівлі, що є неприпустимим).
Враховуючи все вищезазначене, Замовник не вбачає дану умову як таку, яка порушує права учасників процедури закупівлі, оскільки на першому місці для Замовника стоїть якість наданих послуг.
Якщо у Замовника виникне негайна виробнича необхідність виконувати послуги в ранньо-весняний та осінній періоди (як виняток) при гранично допустимих температурних нормах, Учасник має право використовувати мобільні АБЗ, про що при поданні тендерної пропозиції має зазначити у довідці, або укласти договір з постачальниками АБЗ, які знаходяться в радіусі 30 км від місця надання послуги, про що Учасник в такому випадку повинен надати гарантійний лист від постачальника асфальтобетонної суміші про те, що він гарантує поставити необхідну кількість АБС для цього учасника, та готовий укласти відповідний договір поставки для виконання робіт.
Шановний Учасник, за результатами розгляду Вашого питання Замовник внесе відповідні зміни до тендерної документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 лютого 2021
UA-2021-01-12-001375-a15f69a38f896485da18f6e8b6c899789
Найменування: Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38468277
Місцезнаходження: 37600, Україна, Полтавська область обл., м. Миргород, вул. Якова Усика, буд. 7
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
до 25 лютого 2021 16:12
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ГРАНД-СТРОЙ" Відповіді учасника Документи
Відхилено
Документи
до 25 лютого 2021 16:08
ТОВ Карлівський "Агрошляхбуд" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
до 25 лютого 2021 16:04

Вимога про усунення невідповідностей

Тендерний комітет при перевірці документів, які підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та документи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, виявив невідповідності в документах, що подані учасником на підтвердження кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та на виконання ч. 16 ст. 29 Закону розмістив в електронній системі PROZORRO повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах. Невідповідності полягають в наступному: 1) Учасник у складі тендерної пропозиції подав довідку про залучення асфальтобетонного заводу (довідку про наявність обладнання для виготовлення гарячих асфальтобетонних сумішей, необхідних для виконання робіт, визначених технічним завданням). Учасник до цієї довідки додав гарантійний лист від постачальника асфальтобетонних сумішей, згідно з якого ТОВ «Асфальтобетонний завод» підтверджує готовність забезпечити постачання учаснику процедури закупівлі ПрАТ «Миргородський агрошляхбуд» асфальтобетонну суміш відповідного виду і кількості, згідно технічного завдання замовника, проте не додав копію договору щодо відвантаження виробником асфальтобетонної суміші на користь Учасника. Це не відповідає вимозі, вказаній в пункті 3.1. додатку 1 до тендерної документації, згідно якої до довідки додаються копії документів, що підтверджують право володіння, користування чи розпорядження зазначеного в довідці обладнання або, що підтверджують поставку асфальтобетонної суміші, згідно наданої форми на окремому аркуші. Якщо Учасником укладено договір на поставку (придбання) гарячих асфальтобетонних сумішей, надається копія договору (купівлі-продажу, поставки, тощо) щодо відвантаження виробником асфальтобетонної суміші на користь Учасника, із зазначенням у в тому числі марки асфальтобетонної суміші передбаченої у технічному завдані тендерної документації та в кількості не меншій визначеної технічним завданням даної закупівлі. 2) Учасник у складі тендерної пропозиції подав довідку про наявність транспортних засобів, машин та механізмів, необхідних для надання послуг. Для підтвердження наявності зазначеної в Довідці техніки, учасник надав копії документів, які підтверджують права власності на неї. При перевірці договору надання послуг від 04.01.2021 року №040121 та додатку №1 до нього, укладеним між ПрАТ «Миргородський агрошляхбуд» та ТОВ «Асфальтобетонний завод», виявлено, що в додатку №1 (специфікація обладнання ТОВ «Асфальтобетонний завод») не вказано трактор ДТ 75, ГАЗ 53ТС 3965, проте в таблиці зазначено, що вони орендовані у ТОВ «АБЗ» відповідно до договору від 04.01.2021 року № 040121. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасник надає договір оренди транспортних засобів б\н, укладений 04.01.2021 року між ТОВ «Окта Транс» та ТОВ «Асфальтобетонний завод». Лист-підтвердження від орендодавця ТОВ «Окта Транс» про не заперечення щодо їх використання, відсутній. Це не відповідає пункту 2.1. додатку 1 до тендерної документації , відповідно до якого для підтвердження наявності зазначеної в Довідці техніки, необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу чи інший документ). В разі використання орендованої техніки – надати копію договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки та лист-підтвердження орендодавця, щодо не заперечення використання його машин та механізмів, для виконання робіт/послуг учасником за предметом закупівлі, з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідності, буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт/послуг по предмету закупівлі.

Документи

Публічні документи

25 лютого 2021 11:41
sign.p7s
25 лютого 2021 10:51
sign.p7s
25 лютого 2021 10:50
2 Договір 040121.pdf
25 лютого 2021 10:50
1 Лист-пояснення.pdf
11 лютого 2021 16:10
sign.p7s
11 лютого 2021 16:10
sign.p7s
11 лютого 2021 16:08
Стаття 17_2.pdf
11 лютого 2021 16:08
Стаття 17_1.pdf
11 лютого 2021 16:08
07 Стаття 17.pdf
11 лютого 2021 16:08
29 Договірна ціна.pdf
11 лютого 2021 16:08
24 Тендерна пропозиція.pdf
11 лютого 2021 16:08
34 Перерахунок ціни.pdf
11 лютого 2021 16:08
33 Машини та механізми.pdf
11 лютого 2021 16:08
32 Звіт 1ДФ за 2020р.pdf
11 лютого 2021 16:08
31 Лабораторія.pdf
11 лютого 2021 16:08
27 Дозвільні документи.pdf
11 лютого 2021 16:08
26 Аналогічні договора.pdf
11 лютого 2021 16:08
25 Працівники.pdf
11 лютого 2021 16:08
22 Наявність матбази.pdf
11 лютого 2021 16:08
21 Включення витрат.pdf
11 лютого 2021 16:08
19 Відсутність санкцій.pdf
11 лютого 2021 16:08
18 Субпідрядники.pdf
11 лютого 2021 16:08
16 Захист довкілля.pdf
11 лютого 2021 16:08
14 Витяг ЄДРПОУ.pdf
11 лютого 2021 16:08
09 Проект договору.pdf
11 лютого 2021 16:08
06 Персональні дані.pdf
11 лютого 2021 16:08
04 Статут.pdf
11 лютого 2021 16:08
00 Реєстр.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Тендерний комітет при перевірці документів, які підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та документи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, виявив невідповідності в документах, що подані учасником на підтвердження кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та на виконання ч. 16 ст. 29 Закону розмістив в електронній системі PROZORRO повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах. Невідповідності полягають в наступному: 1) У довідці про наявність транспортних засобів, машин та механізмів необхідних для надання послуг, зазначений перелік транспортних засобів, які ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ГРАНД-СТРОЙ» планує використовувати для надання послуг з поточного ремонту. При перевірці документів на транспортні засоби, вказані в довідці, встановлено, що учасник не надав листи-підтвердження від орендодавця ТОВ «АЗ Атлант» на транспортні засоби, які ТОВ «Ресурс Постач» орендує у ТОВ «АЗ Атлант» відповідно договору оренди техніки від 03 червня 2020 року, та власниками яких є останні: вантажний автомобіль ГАЗ 33023-415, автогрейдер ДЗ-143, спеціалізований вантажний самоскид МАЗ 5516-05, спеціалізований вантажний самоскид МАЗ 6616-021, спеціалізований вантажний самоскид МАЗ 551605. Крім того, учасник ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГРАНД-СТРОЙ» у складі пропозиції не надав листи-підтвердження від Сазонова В.Ю., який позичив ТОВ «ТРАНСРЕСУРСИ» транспортні засоби відповідно до договорів позички від 29.03.2017 року, договору позички транспортного засобу від 28.02.2018 року. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав лист-підтвердження від орендодавця ТОВ «СПРІНТ СВ», який відповідно договору оренди транспортних засобів та самохідних машин чи механізмів № 03/06 від 03.06.2020 року передав ТОВ «Ресурс Постач» в строкове платне користування транспортні засоби. Це не відповідає вимозі, встановленій в пункті 2.1. додатку 1 до тендерної документації, відповідно до якої для підтвердження наявності зазначеної в Довідці техніки, необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу чи інший документ). В разі використання орендованої техніки – надати копію договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки та лист-підтвердження орендодавця, щодо не заперечення використання його машин та механізмів, для виконання робіт/послуг учасником за предметом закупівлі, з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідності, буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт/послуг по предмету закупівлі. 2) Учасник у складі пропозиції надав договір про надання послуг спецтехнікою від 01.04.2020 року №01/04/20-2, укладений між ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГРАНД-СТРОЙ» та ТОВ «Ресурс Постач», додатки №3,4 якого укладені 03.06.2020 року та 30.07.2020 року відповідно, проте додаткових угод про підписання вказаних документів учасник не надав. 3) У складі тендерної пропозиції учасник подав довідку про виконання аналогічного договору відповідно до п.5.3.1. тендерної документації. При перевірці цієї довідки виявлено, що учасник не дотримався вимог, зазначених в тендерній документації, оскільки не зазначив ЄДРПОУ замовника. Це не відповідає п. 5.1. додатку 1 до тендерної документації, оскільки в стовпці 4 таблиці повинні бути зазначені замовник, адреса, ЄДРПОУ, ПІБ керівника. 4) Учасник у складі тендерної пропозиції подав довідку про наявність обладнання для виготовлення гарячих асфальтобетонних сумішей, необхідних для виконання робіт, визначених технічним завданням. До вказаної довідки необхідно надати копію дозвільного документу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Це передбачено пунктом 3.3. додатку 1 до тендерної документації. 5) У складі тендерної пропозиції учасник надав статистичний звіт АБЗ постачальника річний з кількістю виробленої продукції. Замовником у тендерній документації встановлена вимога надати статистичний звіт АБЗ постачальника помісячно, форма №1-П. Це передбачено пунктом 3.2. додатку 1 до тендерної документації.

Документи

Публічні документи

25 лютого 2021 15:54
sign.p7s
25 лютого 2021 15:51
лист-пояснення.pdf
25 лютого 2021 15:51
Додаткові угоди.pdf
11 лютого 2021 18:27
sign.p7s
11 лютого 2021 18:13
с.17 Закону України.pdf
11 лютого 2021 18:13
с.17 Закону України.pdf
11 лютого 2021 18:13
ст.246-277.pdf
11 лютого 2021 18:13
ст.223-245.pdf
11 лютого 2021 18:13
ст.211-222.pdf
11 лютого 2021 18:13
ст.99-210.pdf
11 лютого 2021 18:13
ст.81-98.pdf
11 лютого 2021 18:13
ст.75-80.pdf
11 лютого 2021 18:13
ст.43-54.pdf
11 лютого 2021 18:13
ст.37-42.pdf
11 лютого 2021 18:13
ст.34-36.pdf
11 лютого 2021 18:13
ст.32-33.pdf
11 лютого 2021 18:13
ст.19-31.pdf
11 лютого 2021 18:13
ст.11-18.pdf
11 лютого 2021 18:13
ст.9-10.pdf
11 лютого 2021 18:13
ст.7-8.pdf
11 лютого 2021 18:13
ст.5-6.pdf
11 лютого 2021 18:13
ст.2-4.pdf
11 лютого 2021 18:13
Опис документів.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Тендерний комітет при перевірці документів, які підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та документи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю виявив невідповідності в документах, що подані учасником на підтвердження кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та на виконання ч. 16 ст. 29 Закону розмістив в електронній системі PROZORRO повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах. Невідповідності полягають в наступному: 1) У довідці про наявність транспортних засобів, машин та механізмів необхідних для надання послуг, зазначений перелік транспортних засобів, які ТОВ Карлівський «Агрошляхбуд» планує використовувати для надання послуг з поточного ремонту. За результатами дослідження техніки, вказаної в довідці, Замовником виявлено, що право власності на неї не підтверджено (тільки щодо автомобіля MAN TGA 26.430, проте не в повному обсязі, оскільки договір оренди транспортного засобу не наданий). Це не відповідає пункту 5.1.1. тендерної документації, відповідно до якого учасник у складі тендерної пропозиції подає довідки за формою п.1, п.2, п.3 Додатку 1 цієї документації, які містять інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), тощо, необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації, та пункту 2.1. додатку 1 до тендерної документації, в якому зазначено, що для підтвердження наявності зазначеної в Довідці техніки, необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу чи інший документ). 2) У складі тендерної пропозиції учасник подав довідку про виконання аналогічного договору відповідно до п.5.3.1. тендерної документації. При перевірці цієї довідки виявлено, що учасник не дотримався вимог, зазначених в тендерній документації, оскільки не зазначив строк дії аналогічного договору. Це не відповідає п. 5.1. додатку 1 до тендерної документації, оскільки в стовпці 3 таблиці повинні бути зазначені номер, дата та строк дії договору. 3) Учасник не надав оригінал листа-відгука від контрагента, зазначеного в довідці про виконання аналогічного договору. Це на відповідає п. 5.3.3. тендерної документації, відповідно до якого учасник подає оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт.

Документи

Публічні документи

25 лютого 2021 15:43
sign.p7s
25 лютого 2021 15:43
sign.p7s
25 лютого 2021 15:41
Техпаспорт ГАЗ
25 лютого 2021 14:06
sign.p7s
25 лютого 2021 14:06
sign.p7s
25 лютого 2021 14:03
Копія свідоцтв Карлівка
25 лютого 2021 14:03
Відгук Красноград
25 лютого 2021 14:03
Копія Договір з АБЗ
11 лютого 2021 18:16
sign.p7s
11 лютого 2021 18:16
sign.p7s
11 лютого 2021 18:14
29 Тендерна пропозиція.pdf
11 лютого 2021 18:14
Опис документів.pdf
11 лютого 2021 18:14
47 Проект договору.pdf
11 лютого 2021 18:14
15 Витяг ЄДРПОУ.pdf
11 лютого 2021 18:14
14 Витяг з реєстру ПДВ.PDF
11 лютого 2021 18:14
10 Звіт 1-П.pdf
11 лютого 2021 18:14
4 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Стаття 17_1.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Стаття 17_2.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

відомості про ПрАТ "Миргородський агрошляхбуд", який є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі директора Широкого Олександра Григоровича, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

службова (посадова) особа учасника процедури закупівлідиректора Широкого Олександра Григоровича, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

учасник процедури закупівлі ПрАТ "Миргородський агрошляхбуд" не має заборгованісті із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

учасник процедури закупівлі ПрАТ "Миргородський агрошляхбуд" не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів);

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

) учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";

ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ГРАНД-СТРОЙ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, Товариство з обмеженою відповідальністю «ДБК ГРАНД-СТРОЙ», яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, Короля Олександра Вікторовича, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, повязаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, Король Олександр Вікторович, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДБК ГРАНД-СТРОЙ» не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДБК ГРАНД-СТРОЙ» не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДБК ГРАНД-СТРОЙ» не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

ТОВ Карлівський "Агрошляхбуд"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомість про юридичну особу ТОВ Карлівський "Агрошляхбуд", яка є учасником, не внесено до ЄДР осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

посадову особу Учасника Панібога А.Л., яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Посадову особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено ТОВ Карлівський "Агрошляхбуд" представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ТОВ Карлівський «Агрошляхбуд» повідомляє, що станом на 11 лютого 2021р немає заборгованості по сплаті обов’язкових податків, зборів та платежів.

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

ТОВ Карлівський «Агрошляхбуд» не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

ТОВ Карлівський «Агрошляхбуд» повідомляє, що у Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВ Карлівський "Агрошляхбуд" не є особою, до якої застосовано санкції у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2021 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД" 5 275 843,20
UAH з ПДВ
5 248 342,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ Карлівський "Агрошляхбуд" 5 464 584,00
UAH з ПДВ
5 275 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 лютого 2021 11:41
sign.p7s
25 лютого 2021 10:51
sign.p7s
25 лютого 2021 10:50
2 Договір 040121.pdf
25 лютого 2021 10:50
1 Лист-пояснення.pdf
11 лютого 2021 16:10
sign.p7s
11 лютого 2021 16:10
sign.p7s
11 лютого 2021 16:08
Стаття 17_2.pdf
11 лютого 2021 16:08
Стаття 17_1.pdf
11 лютого 2021 16:08
07 Стаття 17.pdf
11 лютого 2021 16:08
29 Договірна ціна.pdf
11 лютого 2021 16:08
24 Тендерна пропозиція.pdf
11 лютого 2021 16:08
34 Перерахунок ціни.pdf
11 лютого 2021 16:08
33 Машини та механізми.pdf
11 лютого 2021 16:08
32 Звіт 1ДФ за 2020р.pdf
11 лютого 2021 16:08
31 Лабораторія.pdf
11 лютого 2021 16:08
27 Дозвільні документи.pdf
11 лютого 2021 16:08
26 Аналогічні договора.pdf
11 лютого 2021 16:08
25 Працівники.pdf
11 лютого 2021 16:08
22 Наявність матбази.pdf
11 лютого 2021 16:08
21 Включення витрат.pdf
11 лютого 2021 16:08
19 Відсутність санкцій.pdf
11 лютого 2021 16:08
18 Субпідрядники.pdf
11 лютого 2021 16:08
16 Захист довкілля.pdf
11 лютого 2021 16:08
14 Витяг ЄДРПОУ.pdf
11 лютого 2021 16:08
09 Проект договору.pdf
11 лютого 2021 16:08
06 Персональні дані.pdf
11 лютого 2021 16:08
04 Статут.pdf
11 лютого 2021 16:08
00 Реєстр.pdf

Публічні документи

25 лютого 2021 15:43
sign.p7s
25 лютого 2021 15:43
sign.p7s
25 лютого 2021 15:41
Техпаспорт ГАЗ
25 лютого 2021 14:06
sign.p7s
25 лютого 2021 14:06
sign.p7s
25 лютого 2021 14:03
Копія свідоцтв Карлівка
25 лютого 2021 14:03
Відгук Красноград
25 лютого 2021 14:03
Копія Договір з АБЗ
11 лютого 2021 18:16
sign.p7s
11 лютого 2021 18:16
sign.p7s
11 лютого 2021 18:14
29 Тендерна пропозиція.pdf
11 лютого 2021 18:14
Опис документів.pdf
11 лютого 2021 18:14
47 Проект договору.pdf
11 лютого 2021 18:14
15 Витяг ЄДРПОУ.pdf
11 лютого 2021 18:14
14 Витяг з реєстру ПДВ.PDF
11 лютого 2021 18:14
10 Звіт 1-П.pdf
11 лютого 2021 18:14
4 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Стаття 17_1.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Стаття 17_2.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

відомості про ПрАТ "Миргородський агрошляхбуд", який є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі директора Широкого Олександра Григоровича, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

службова (посадова) особа учасника процедури закупівлідиректора Широкого Олександра Григоровича, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

учасник процедури закупівлі ПрАТ "Миргородський агрошляхбуд" не має заборгованісті із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

учасник процедури закупівлі ПрАТ "Миргородський агрошляхбуд" не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів);

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

) учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";

ТОВ Карлівський "Агрошляхбуд"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомість про юридичну особу ТОВ Карлівський "Агрошляхбуд", яка є учасником, не внесено до ЄДР осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

посадову особу Учасника Панібога А.Л., яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Посадову особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено ТОВ Карлівський "Агрошляхбуд" представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ТОВ Карлівський «Агрошляхбуд» повідомляє, що станом на 11 лютого 2021р немає заборгованості по сплаті обов’язкових податків, зборів та платежів.

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

ТОВ Карлівський «Агрошляхбуд» не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

ТОВ Карлівський «Агрошляхбуд» повідомляє, що у Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВ Карлівський "Агрошляхбуд" не є особою, до якої застосовано санкції у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД"
#03581210
Очікує рішення 5 248 342,80
UAH з ПДВ
04 березня 2021 13:25

Документи

04 березня 2021 13:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Актуальні тендери

До пошуку