Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «44110000-4 Конструкційні матеріали»
Очікувана вартість
1 320 000,00 UAH
UA-2020-11-23-002790-c 207c8c576aff4cd59dfbe7e440067770
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Єськов

+380577052251
+380675923152
snab@karazin.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна
Код ЄДРПОУ: 02071205
Вебсайт: http://www.univer.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., м. Харьков, майдан Свободи, 4
Контактна особа: Володимир Єськов
+380577052251,+380675923152
snab@karazin.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 08:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 15:06
Очікувана вартість: 1 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Документи тендерної пропозиції, що готуються безпосередньо учасником-резидентом України, повинні бути викладені українською мовою. Всі інші документи, що стосуються тендерної пропозиції, в тому числі проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, викладаються українською або російською мовою.
Документи тендерної пропозиції учасника-нерезидента України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати автентичний переклад на українську мову, здійснений бюро перекладів. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3672 метр квадратний
ДК 021:2015 «44110000-4 Конструкційні матеріали»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, місто Харків, майдан Свободи 4, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється по факту поставки Товару на підставі видаткової накладної у строк, що не перевищує 5 (п’ять) календарних днів з моменту прийняття Покупцем Товару. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 17:14
Додаток № 2 до ТД Технічні вимоги Зміни.docx
27 листопада 2020 17:14
Зміни до ТД.docx
23 листопада 2020 10:43
Додаток № 1 до ТД Кваліфікаційний критерій.doc
23 листопада 2020 10:43
Додаток № 3 до ТД Проект Договору.docx
23 листопада 2020 10:43
Тендерна документація.doc
27 листопада 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 17:14
Додаток № 2 до ТД Технічні вимоги Зміни.docx
23 листопада 2020 10:43
Додаток № 2 до ТД Технічні вимоги.docx
27 листопада 2020 17:14
Зміни до ТД.docx
23 листопада 2020 10:43
Додаток № 1 до ТД Кваліфікаційний критерій.doc
23 листопада 2020 10:43
Додаток № 3 до ТД Проект Договору.docx
23 листопада 2020 10:43
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-23-002790-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПИЛИПЕНКО ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2621305816
Дата подання: 25 листопада 2020 15:56
Вимога щодо предмету закупівлі
Шановний Замовнику! У Додатку №2 "Технічні вимоги" до цієї тендерної документації встановлені вимоги до предмету закупівлі, а саме: загальна товщина лінолеуму не менше – 2,0 мм, товщина захисного покриття не менше – 0,8 мм, ширина – 1,5 м, довжина в рулоні - 12 м, клас зносостійкості – 43, що у сукупності дають змогу запропонувати товар лише одного виробника, а саме "Lino Fatra". Еквіваленту, який відповідає усім у сукупності встановленим характеристикам - не існує, що значно обмежує кількість потенційних учасників. Тим самим, порушується положення викладені у статті 5 та частині 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Також у Додатку №2 до цієї тендерної документації вказано, що ширина лінолеума чітко повинна відповідати показнику 1,5 м., що тягне за собою питання про використання його у навчальних класах (аудіторіях) та коридорах, так як ширина даних приміщень зазвичай набагато більше ніж 1,5 м, що також говорить про вибір лінолеума певного виробника та звуження кола потенційних учасників.
У зв'язку з вище наведеним, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та виключити з неї, а саме з Додатку №2 ,явні ознаки дискримінації учасників.
Пропонуємо наступні зміни:
Загальна товщина лінолеуму – не менше – 2,0 мм;
Товщина захисного покриття – не менше – 0,7 мм;
Ширина - не менше - 2 м;
Довжина в рулоні - не менше - 20 м;
Клас зносостійкості – 43
Тип дизайну: абстракція
Кольорова гамма: світло- коричнева.
Пояснення, щодо змін:
Товщина захисного покриття 0,7мм відповідає 43 класу зносостійкості. Довжина рулона та ширина лінолеума, який призначається для використання в офісних приміщеннях з високою інтенсивністю навантаження, для використання в навчальних класах (аудіторіях) та коридорах, у більшості виробників (наприклад, LG Durable, Forbo, Grabo, Tarkett та інші), має показник від 20 м. та від 2 м. відповідно.
Сподіваємося на розуміння, внесення змін у найменші строки та у відповідності діючому законодавству!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2020 11:50
Відповідно до пп. 3, 4 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Замовником визначаються якісні показники лінолеуму з метою використання напільного покриття в умовах підвищеної прохідності (чим більше захисне покриття, тим триваліше період експлуатації). При визначенні довжини покриття Замовник визначав його вагу в рулоні, щоб робітники вручну мали змогу транспортувати його з 1 по 10 поверх без додаткового підіймального обладнання. При розкрії покриття в приміщеннях за багаторічну практику встановлено, що найменша кількість відходів виходить при ширині рулонна 1,5 метра.
Таким чином, вимоги замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, технічна специфікація не містять дискримінаційних параметрів та вимог.
27.11.2020 р. Замовником уточнені технічні та якісні характеристики предмету закупівлі в Додатку № 2 до тендерної документації (Технічні вимоги), а саме: видалена вимога стосовно довжини рулону та обмежена вага рулону.

Документи

30 листопада 2020 11:50
Протокол № 74-2.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД М" 1 320 000,00
UAH з ПДВ
1 313 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕГАТРЕЙД СМ 1 320 000,00
UAH з ПДВ
1 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 14:25
Електронний підпис
17 грудня 2020 14:25
Dovidka_20346570090640800042.pdf.p7s
17 грудня 2020 14:25
Dovidka_20346570090640800042.pdf
17 грудня 2020 14:25
Довідки.PDF
17 грудня 2020 14:25
Електронний підпис
07 грудня 2020 15:30
Електронний підпис
07 грудня 2020 15:30
Гарантия1.pdf.p7s
07 грудня 2020 15:30
Гарантия1.pdf
07 грудня 2020 15:30
Проєкт_договіру.PDF.p7s
07 грудня 2020 15:30
Проєкт_договіру.PDF
07 грудня 2020 15:30
Установчі_документи.PDF.p7s
07 грудня 2020 15:30
Установчі_документи.PDF
07 грудня 2020 15:30
Довідка_Протокол.PDF.p7s
07 грудня 2020 15:30
Довідка_Протокол.PDF
07 грудня 2020 15:30
Аналог_договір.PDF.p7s
07 грудня 2020 15:30
Аналог_договір.PDF

Публічні документи

03 грудня 2020 13:50
Електронний підпис
03 грудня 2020 13:43
Договір.pdf
03 грудня 2020 13:43
Статут.pdf
03 грудня 2020 13:43
Сертифікати.pdf
03 грудня 2020 13:43
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД М"

ТОВ МЕГАТРЕЙД СМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД М"
#30237562
Переможець 1 313 400,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 12:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 12:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД М"
#30237562
1 313 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:06
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 09:50
Додаткова угода № 1 до Договору № 410-ОС.PDF зміни до договору
22 грудня 2020 09:47
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 09:28
Договір № 410-ОС.PDF укладений
22 грудня 2020 09:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості та якості товарів).
Номер договору про закупівлю: 410-ОС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 313 327,52
UAH (в тому числі ПДВ 218 887,92 UAH)