Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт басейну ліцею ім. І. Пулюя на вул. І. Пулюя,16
Очікувана вартість
17 762 394,00 UAH
UA-2020-10-23-006350-c f446a7bab8c6436ea7f2aeb509697f61
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хміль Ірина Андріївна

+380322638227 school83@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей імені Івана Пулюя
Код ЄДРПОУ: 20834411
Місцезнаходження: 79071, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Пулюя,16
Контактна особа: Хміль Ірина Андріївна
+380322638227
school83@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2020 23:00
Початок аукціону: 11 листопада 2020 12:11
Очікувана вартість: 17 762 394,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 88 811,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


79091, м.Львів, вул.Пулюя,16
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт басейну ліцею ім. І. Пулюя на вул. І. Пулюя,16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79071, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Пулюя,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 14:29
тендерна документація 02.11.2020.docx
02 листопада 2020 14:29
Скан копія рішення.pdf
02 листопада 2020 14:29
скан протокол 02.11.20.pdf
23 жовтня 2020 17:37
Додаток 1.-об_єднано.pdf
23 жовтня 2020 17:37
тендерна документація басейн.docx
23 жовтня 2020 17:37
додаток 3.docx
02 листопада 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 14:29
тендерна документація 02.11.2020.docx
02 листопада 2020 14:29
Скан копія рішення.pdf
02 листопада 2020 14:29
скан протокол 02.11.20.pdf
23 жовтня 2020 17:37
Додаток 1.-об_єднано.pdf
23 жовтня 2020 17:37
тендерна документація басейн.docx
23 жовтня 2020 17:37
додаток 3.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-31-000044 ● 3fa608bef7ac46d8ba8e622d23119ab6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020 13:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

31.12.2020 № 259

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.12.2020 № 259.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-23-006350-c, 23.10.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В Тендерній Документації Замовника вказано, що кінцевим є строк, зазначений згідно даних в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів. Також зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, проте повинно було бути зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовником буде додатково оприлюднено Додаток 1 до Договору (Розрахунок договірної ціни) у повному обсязі. Узагальнюючи усе вище наведене, Замовник не може усунути наступні порушення у частині вимог пунктів 11 і 14 частини другої статті 22 Закону у зв’язку з технічним забезпеченням електронних майданчиків , адже процедура є завершеною й будь-які зміни внести в Тендерну Документацію внести неможливо. Натомість Замовник повідомляє, що у майбутніх тендерних процедурах буде дотримуватися усіх вимог Закону, а також додатково оприлюднить у відкритій системі Prozzoro Додаток 1 до Договору (Розрахунок договірної ціни) у повному обсязі.

2021-01-18 12:39:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 16 562 796,00
UAH з ПДВ
15 999 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПАТРОНАТ 17 523 403,38
UAH з ПДВ
16 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" 17 345 178,00
UAH з ПДВ
16 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 15:46
Електронний підпис
25 листопада 2020 15:45
Довідки_ст_17.rar
18 листопада 2020 11:04
Електронний підпис
18 листопада 2020 11:03
Довідка_МВС.pdf
10 листопада 2020 18:35
Електронний підпис
10 листопада 2020 18:31
Розрахунок_звв.pdf
10 листопада 2020 18:31
Договірна_ціна.pdf
10 листопада 2020 18:31
291.imd
10 листопада 2020 18:31
19.Гарантійні_листи.rar
10 листопада 2020 18:31
18.Технічне_завдання.pdf
10 листопада 2020 18:31
15.ВПВ_ст_17.pdf
10 листопада 2020 18:31
3.Документи_про_освіту_ІТР.pdf
10 листопада 2020 18:31
7.1-ДФ_за_3_кв_2020_року.rar
10 листопада 2020 18:31
Цінова_пропозиція.pdf
10 листопада 2020 18:31
Розрахунок_з_п_адм_витрат.pdf
10 листопада 2020 18:31
291.imd.p7s
10 листопада 2020 18:31
21.Копія_статуту_Товариства.pdf
10 листопада 2020 18:31
Банківська_гарантія.rar
10 листопада 2020 18:31
29.Проект_договору.pdf
10 листопада 2020 18:31
31.Гарантійні_листи.pdf
10 листопада 2020 18:31
32.Графік_виконання_робіт.pdf
10 листопада 2020 18:31
33.План_фінансування_робіт.pdf
10 листопада 2020 18:31
30.Інші_документи.pdf
10 листопада 2020 18:31
22.Витяг_з_ЄДРПОУ.rar
10 листопада 2020 18:31
18.Технічне_завдання.pdf.p7s
10 листопада 2020 18:31
8.Копія_штатного_розпису.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 21:01
Електронний підпис
10 листопада 2020 20:20
Міхновський диплом.pdf
10 листопада 2020 20:19
r_72_ДЦ_ОС_2-1.rtf
10 листопада 2020 20:19
r_72_ДЦ_ДЦ.rtf
10 листопада 2020 20:19
72_ДЦ_ОПРЛС_2-1-9.rtf
10 листопада 2020 20:18
72_ДЦ_ОПРЛС_2-1-8.rtf
10 листопада 2020 20:18
72_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.rtf
10 листопада 2020 20:18
72_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.rtf
10 листопада 2020 20:18
72_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.rtf
10 листопада 2020 20:18
72_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.rtf
10 листопада 2020 20:18
72_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
10 листопада 2020 20:18
72_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
10 листопада 2020 20:18
72_ДЦ_ЛС1_2-1-9.rtf
10 листопада 2020 20:18
72_ДЦ_ЛС1_2-1-8.rtf
10 листопада 2020 20:18
Скiбчик_Андрiй.PDF
10 листопада 2020 20:18
72_ДЦ_ЛС1_2-1-7.rtf
10 листопада 2020 20:18
Протокол_(посвiдчення).PDF
10 листопада 2020 20:18
72_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
10 листопада 2020 20:18
Нова_лiцензiя.PDF
10 листопада 2020 20:18
72_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
10 листопада 2020 20:18
72_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
10 листопада 2020 20:18
Нiтруца_Костянтин.PDF
10 листопада 2020 20:18
72_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
10 листопада 2020 20:18
72_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
10 листопада 2020 20:18
72_ДЦ_ИВР.rtf
10 листопада 2020 20:18
Лист_згода.PDF
10 листопада 2020 20:18
Кандяк_Роман.PDF
10 листопада 2020 20:18
72_ДЦ_ДЦ_4.rtf
10 листопада 2020 20:18
72_ДЦ_ДЦ_2.rtf
10 листопада 2020 20:18
Жук_Роман.PDF
10 листопада 2020 20:18
Дозвiл_на_роботи.PDF
10 листопада 2020 20:18
Фкдишин_Назар.PDF
10 листопада 2020 20:18
Федишин_Андрiй.PDF
10 листопада 2020 20:18
Старушко_Андрiй.PDF
10 листопада 2020 20:17
Голубник_Вiталiй.PDF
10 листопада 2020 20:17
Вiдсутнiст__пiдстав.PDF
10 листопада 2020 20:17
дозвiл_218.16.56.pdf
10 листопада 2020 20:17
дозвiл_211.16.56.pdf
10 листопада 2020 20:17
довiренiст__Ярмола.jpg
10 листопада 2020 20:17
вiдомостi_з_EДРПОУ.pdf
10 листопада 2020 20:17
стаття_17_сторiнка_2.jpg
10 листопада 2020 20:17
стаття_17-_сторiнка_1.jpg
10 листопада 2020 20:17
Відсутність підстав ст 17.jpg
10 листопада 2020 20:17
Вiдсутнiст__пiдстав_ст_17.jpg
10 листопада 2020 20:17
Пiдписаний_gar6027.pdf
10 листопада 2020 20:17
Licenziya_PrivatBank_Zavirena.pdf
10 листопада 2020 20:17
Dovirenist_Kovalenko_Zavirena.pdf
10 листопада 2020 19:43
Пулюя.rar
10 листопада 2020 19:43
Штатний розпис.pdf
10 листопада 2020 19:43
Цінова пропозиція.pdf
10 листопада 2020 19:43
Статут.pdf
10 листопада 2020 19:43
ст.17.pdf
10 листопада 2020 19:43
проект договору.pdf
10 листопада 2020 19:43
Паспорт Куземська.pdf
10 листопада 2020 19:43
наказ_упов_підпис.pdf
10 листопада 2020 19:43
Ліцензія.pdf
10 листопада 2020 19:43
Диплом Левкович_ копія.pdf
10 листопада 2020 19:43
Лист-Згода_обр_пер_даних.pdf
10 листопада 2020 19:43
Лист_гарн_постач.pdf
10 листопада 2020 19:43
Лист.pdf
10 листопада 2020 19:43
Договірна ціна.pdf
10 листопада 2020 19:43
Копія фінзвіту.pdf
10 листопада 2020 19:43
Довідка_норм_потр_праців.pdf
10 листопада 2020 19:43
Довідка про субпідрядників.pdf
10 листопада 2020 19:43
Копія статуту.pdf
10 листопада 2020 19:43
Довідка про працівників.pdf
10 листопада 2020 19:43
Довідка про наяв_кошт_гаран.pdf
10 листопада 2020 19:43
копія ліцензії.pdf
10 листопада 2020 19:43
Календарний графік.pdf
10 листопада 2020 19:42
Довідка про інженера ОП.pdf
10 листопада 2020 19:42
Інфор.довідка.pdf
10 листопада 2020 19:42
Довідка про довкілля.pdf
10 листопада 2020 19:42
Зведений кошторис.pdf
10 листопада 2020 19:42
Декларація.pdf
10 листопада 2020 19:42
Гарантійний лист.pdf
10 листопада 2020 19:42
Гарантійний лист 1.pdf
10 листопада 2020 19:29
Витяг Патронат 10112020.pdf
10 листопада 2020 19:29
1 ДФ.pdf
10 листопада 2020 19:29
1 ДФ квитанція.pdf
10 листопада 2020 19:29
ст17.pdf
10 листопада 2020 19:29
наявність працівників.pdf
10 листопада 2020 19:29
наявність обладнання.pdf
10 листопада 2020 19:29
ліцензія к-т.pdf
10 листопада 2020 19:29
згода на субпідряд.pdf
10 листопада 2020 19:29
Відсутність підстав.PDF
10 листопада 2020 19:29
документи.zip
10 листопада 2020 19:29
Будівельний регіон.zip
10 листопада 2020 19:29
Fw_ Тендер Пулюя.zip
10 листопада 2020 19:24
Сулук Диплом.jpg
10 листопада 2020 19:24
Сулим диплом.pdf
10 листопада 2020 19:24
диплом Чижмар.pdf
10 листопада 2020 19:24
Диплом Куземська.pdf
10 листопада 2020 19:24
диплом Гриців.jpg
10 листопада 2020 19:24
техпаспорти.pdf
10 листопада 2020 19:24
тех паспорт Pajero1.pdf
10 листопада 2020 19:24
тех паспорт Pajero.pdf
10 листопада 2020 19:24
договір оренди приміщення.pdf
10 листопада 2020 19:24
Договір Pajero.pdf
10 листопада 2020 19:24
Довідка про мтб.pdf
10 листопада 2020 19:24
WV LT тех паспорта 2 час.jpg
10 листопада 2020 19:24
WV LT тех паспорт.jpg
10 листопада 2020 19:24
WV LT Догорів.pdf
10 листопада 2020 19:24
WV CADDY тех паспорт.jpg
10 листопада 2020 19:24
WV CADDY тех паспорт 2час.jpg
10 листопада 2020 19:24
WV CADDY Договір.pdf
10 листопада 2020 19:24
Skoda Fabia тех паспорт.jpg
10 листопада 2020 19:24
Skoda Fabia тех паспорт 2 час.jpg
10 листопада 2020 19:24
M-B Sprinter тех паспорт.jpg
10 листопада 2020 19:24
M-B Sprinter тех паспорт 2 час.jpg
10 листопада 2020 19:24
M-B Sprinter Договір.pdf
10 листопада 2020 19:18
Лист відгук.pdf
10 листопада 2020 19:18
Договір1_дод.угод_КБ2_КБ3_3.pdf
10 листопада 2020 19:18
Договір1_дод.угод_КБ2_КБ3_2.pdf
10 листопада 2020 19:18
Договір1_дод.угод_КБ2_КБ3.pdf
10 листопада 2020 19:18
Договір_дод.угода_КБ2_КБ3.pdf
10 листопада 2020 19:18
Догов1_КБ2_КБ3.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 16:22
Електронний підпис
10 листопада 2020 16:20
жовтанці.rar
10 листопада 2020 16:20
Статут.rar
10 листопада 2020 16:20
Відомості обсягів робіт.pdf
10 листопада 2020 16:20
Проект договору.pdf
10 листопада 2020 16:19
Паспорт Лобай Р.Р. оригінал.pdf
10 листопада 2020 16:19
Кошторисна_документація.pdf
10 листопада 2020 16:19
Форма Цінова пропозиція.pdf
10 листопада 2020 16:19
Рішенння №1 від 22.12. 2017 р..pdf
10 листопада 2020 16:19
Ліцензія ТзОВ Еталон- Ком.pdf
10 листопада 2020 16:19
Лист про чиність ліцензії.pdf
10 листопада 2020 16:19
Дозвіл Еталон- Ком.pdf
10 листопада 2020 16:19
гарантія.rar
10 листопада 2020 16:19
Баланс І Півріччя.pdf
10 листопада 2020 16:19
Витяг Еталон-Ком.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"

ПП ПАТРОНАТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
Переможець 15 999 990,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 13:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
15 999 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2023 09:19
Дод.уг.на розір. дого._590-к 2023.pdf зміни до договору
11 серпня 2023 09:17
Електронний підпис укладений
18 травня 2023 21:31
Дод.уг. басейн 11.05.2023.pdf зміни до договору
18 травня 2023 21:30
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 22:47
Дод.уг._4 басейн 31.12.21.pdf зміни до договору
05 січня 2022 22:46
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 18:23
Дод.. уг._3 басейн 10.12.21.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 18:21
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 12:23
дод.уг.._3 ВІД 22.04.21 басейн.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 12:19
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 12:37
Розрахунок договірна ціна.pdf зміни до договору
18 січня 2021 12:36
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:00
3132-д уг-31.12.20.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:58
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 18:45
Дод.уг.до басейну 03.12.2020.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 18:43
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 17:27
Договір Басейн 02.12.2020.pdf укладений
03 грудня 2020 17:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до бюджетних призначень згідно Рішення виконкому Львівської міської ради від 20.07.2020 №611 на фінансування у 2020 році робіт по Договору №590-к від 02 грудня 2020 року внести зміни і доповнення в п.3.1 договору та викласти його у такій редакції: "3.1. Загальна вартість Робіт згідно з договірною ціною становит 15 999 990,00 грн(п'ятнадцять мільйонів дев'ятсот дев'яносто дев'ять грн. 00 коп), у тому числі ПДВ 20% - 2 666 665,00 грн.( 2 мільйони шістсот шістдесят шість тисяч шістсот сістдесят п'ять грн. 00 коп.). Вартість робіт, які підлягають виконанню по Договору в 2020 році відповідно до бюджетних призначень становить 13 861,80 грн.( тринадцять тисяч вісімсот шістдесят одна гривня 80 коп) , в тому числі ПДВ 20% - 2 310,30 грн.( дві тисячі триста десять грн. 30 коп.). Залишкова вартість робіт по договору в сумі 15 986 128,82 грн.( п'ятнадцять мільйонів дев'ятсот вісімдесят шість тисяч сто двадцять вісім грн. 82 коп.) з ПДВ переноситься на наступні бюджетні періоди.
Номер договору про закупівлю: 590-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю коштів на фінансування робіт по даному Договору для завершення у 2020 році, Сторони, керуючись чинним законодавством в Україні та положеннями розділів 5 та 11 Договору №590-к від 02 грудня 2020 року дійшли згоди внести наступні зміни і доповнення до п. 12.1 договору та викласти його у такій редакції: "12.1. Договір вступає в силу з моменту підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором."
Номер договору про закупівлю: 590-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): моніторинг, публікація додатку до договору
Номер договору про закупівлю: 590-к
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін відповідно до бюджетних призначень згідно ухвали сесії Львівської міської ради від 11.03.2021 № 313 на фінансування у 2021 році робіт по Договору керуючись положеннями Розділів 5, 10 та 11 Договору №590-к від 02 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 590-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін відповідно до бюджетних призначень згідно ухвали сесії Львівської міської ради від 25.11.2021 № 1698 на фінансування у 2021 році робіт по Договору керуючись положеннями Розділів 5, 10 та 11 Договору №590-к від 02 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 590-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю фінансування продовжено строк дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 590-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до бюджетних призначень на фінансування робіт у 2023 році по Договору No 570-к від«17» вересня 2020 року внестиСторони,керуючись чиннимзаконодавством в Україні та положенями розділів 5 та 1 Договору No 590-к від « 02» грудня 2020 року дійшли згоди внести наступні зміни і доповнення до п. 3.1
Номер договору про закупівлю: 590-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни та розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 590-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML