Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39356695 |
Місцезнаходження: | 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21 |
Контактна особа: |
Нікольська Мар'яна Михайлівна +380342552017 nikolskamarana@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2020 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2020 13:56 |
Очікувана вартість: | 4 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Аванс | 10 | Робочі | 50 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2020 19:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2020 19:07 |
перелік змін.pdf | |
30 жовтня 2020 19:07 |
тд 30.10.20.pdf | |
23 жовтня 2020 15:50 |
медіатека_compressed.pdf |
30 жовтня 2020 19:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 жовтня 2020 19:07 |
перелік змін.pdf
|
|||
30 жовтня 2020 19:07 |
тд 30.10.20.pdf
|
|||
23 жовтня 2020 15:50 |
медіатека_compressed.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-13-000018 ● ca1384f02acd49ab8c4be596c673490f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2020 12:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.11.2020 № 82
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 13.11.2020 №82
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-10-23-005645-c 23.10.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департамент освіти, науки та молодіжної політики (далі - Депатамент) розглянув Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-23-005645-c та повідомляє наступне. У вимогах Додатку 2 до ТД передбачено надання переможцем сканованої копію з оригіналу довідки про відсутність/наявність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа або довідку в електронному вигляді, отриману у встановленому законодавством порядку. Переможцем ФОП Гладеньким Іваном Миколайовичем оприлюднено в електронній системі закупівель зазначену довідку в електронному вигляді, яка зареєстрована в органом Державної фіскальної служби, їй присвоєно номер та дату видачі. За посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit , використовуючи вищевказані реквізити, можна перевірити наявність такої довідки в реєстрах Державної фіскальної служби. Що і було зроблено тендерним комітетом при вивченні документації поданої переможцем торгів відповідно до вимог ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). (Довідку, отриману у спосіб, що вказано вище, додаємо). Крім того, на адресу Департаменту 11.11.2020 надійшов оригінал довідки, виданої ФОП Гладенькому І.М. ГУ ДПС в Івано-Франківській області із відповідними підписами та печаткою. (Копія довідки додається). Дана довідка також була врахована при розгляді документації поданої переможцем торгів. Таким чином, враховуючи вищенаведене підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця були відсутні. Додаток на 2 аркушах.
2020-12-09 17:32:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ГЛАДЕНЬКИЙ ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ |
4 279 000,00
UAH з ПДВ
|
4 279 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОЛУБОТЬКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
4 292 145,00
UAH з ПДВ
|
4 292 145,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ГЛАДЕНЬКИЙ ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ #3196422791 |
Переможець |
4 279 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2020 18:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 14:37
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2020 17:40
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 09:59
|
Договір | укладений |
23 листопада 2020 09:56
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
15 грудня 2020 13:29
|
88 500,00 UAH | UA778201720344261014152088988 Департамент ОНМП ОДА |
UA883253650000000260080008153 СПД Гладенький I.М. |
Оплачений |
15 грудня 2020 15:22
|
4 190 500,00 UAH | UA418201720344271014100088988 Департамент ОНМП ОДА |
UA883253650000000260080008153 СПД Гладенький I.М. |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення до Договору Додатком № 4 |
Номер договору про закупівлю: | 5645-с |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |