Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги С080705 Лукашеве – Володимирівське, км 0+050 - км 10+450 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
services from the current average repair motor road С080705 Lukasheve - Volodymyrivske, km 0 + 050 - km 10 + 450 (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power transmission lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
93 609 612,00 UAH
UA-2020-10-23-002730-b 392e921b579f4e64b706fcbc69618158
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Кошик

+380612128877 dpmdzo-tdv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька область обл., м.Запоріжжя, Олександрівський район, вул. Поштова, 159Б
Контактна особа: Олександра Кошик
+380612128877
dpmdzo-tdv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "LOKAL ROADS OF THE ZAPORIZHZHIA REGION"
National ID: 42698149
Contact point: Olexandra Koshik
+380612128877
dpmdzo-tdv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 22 грудня 2020 11:23
Початок аукціону: 22 грудня 2020 11:23
Очікувана вартість: 93 609 612,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 469 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2808000 UAH
Publication date: 23 жовтня 2020 14:56
Enquiries until: 13 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 19 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 листопада 2020 09:00
Planned auction date: 22 грудня 2020 11:23

Information

Estimated total value: 93 609 612 UAH including VAT
Minimal lowering step: 469 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги С080705 Лукашеве – Володимирівське, км 0+050 - км 10+450 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

services from the current average repair motor road С080705 Lukasheve - Volodymyrivske, km 0 + 050 - km 10 + 450 (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power transmission lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 01 вересня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку - Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги згідно з «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3). Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 15:10
Проєкт договору ЛукашевеОПУБ.doc
23 жовтня 2020 15:10
ТД ПСР Лукашеве ОПУБ.docx
23 жовтня 2020 15:09
кошторисна документація.rar
23 жовтня 2020 15:08
Оголошення ПСР ЛукашевеАНЛГ.doc
23 жовтня 2020 15:08
Оголошення ПСР ЛукашевеУКР.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-23-002730-b.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39810010
Неправомірне відхилення Учасника
Порушення Закону про публічні закупівлі
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-10-23-002730-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 24 січня 2021 23:20
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 січня 2021 20:37
рішення від 27.01.2021 №1409+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 27 січня 2021 20:37
Запит про надання інформації від 05.02.2021 №1366.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2021 18:59
рішення від 10.02.2021 № 2400.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2021 19:34

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

08 лютого 2021 11:31
СОУ 42.1-37641918-085-2018

Документи подані замовником

01 лютого 2021 16:47
Додатки до Пояснення.rar
01 лютого 2021 16:48
Пояснення на скаргу.pdf
05 лютого 2021 15:49
Скан договірної ціни.pdf
08 лютого 2021 13:37
лист на запит 08.02.21.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 грудня 2020
UA-2020-10-23-002730-b392e921b579f4e64b706fcbc69618158
Найменування: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Україна, Запорізька область обл., м.Запоріжжя, Олександрівський район, вул. Поштова, 159Б
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ГРАНІТ-001 Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2020 16:33
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРРЕМ ТЕХНОЛОГІЇ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2020 16:35
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Відповідно до положень частини 16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Учаснику – товариству з обмеженою відповідальністю «ГРАНІТ-001» необхідно усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону у процедурі відкритих торгів на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги С080705 Лукашеве – Володимирівське, км 0+050 - км 10+450 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь): 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В «Інформаційній довідці про наявність кваліфікованих працівників» від 20.11.2020 №30: 1.1.1. По позиціях з 5 по 39 інформація зазначена без дотримання вимог п.п.1 п.2 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 1.1.2. Інформацію про форму відносин з працівниками зазначено без дотримання вимог Таблиці 2 до Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 1.2. «Інформаційна довідка про наявність обладнання (машин та механізмів)» від 20.11.2020. Вих№33 не містить інформацію про весь необхідний перелік обладнання (машин та механізмів) для надання послуг згідно з вимогами Додатку 3 «Технічна специфікація на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги С080705 Лукашеве – Володимирівське, км 0+050 - км 10+450» до тендерної документації, з урахуванням обсягу та строку надання послуг, а також з дотриманням технології надання послуг відповідно до діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах загального користування. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Додаток 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, а саме: 2.1.1 Підпункт 1 пункту 2 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації; 2.1.2 Таблиця 2 до Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 2.2. Підпункт 1 пункту 1 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Надати оновлену «Інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників» з урахуванням вимог пункту 2 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 3.2. Надати оновлену «Інформаційну довідку про наявність обладнання (машин та механізмів» у відповідності до вимог підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» та по переліку обладнанню, яке буде додатково включено до цієї довідки після внесених Учасником змін, всі підтверджуючі документи та інформацію, передбачену підпунктом 1 пункту 1 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації.

Документи

23 листопада 2020 09:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
15 грудня 2020 09:57
Електронний підпис

Публічні документи

28 грудня 2020 12:22
Електронний підпис
28 грудня 2020 12:19
Документи переможця
27 грудня 2020 23:20
Довідка МВС
05 грудня 2020 14:35
Електронний підпис
05 грудня 2020 14:35
Електронний підпис
20 листопада 2020 22:18
Електронний підпис
20 листопада 2020 22:18
Електронний підпис
20 листопада 2020 22:16
fwd1022.zip
20 листопада 2020 22:16
Fwd_ юр.док. банка.zip
20 листопада 2020 22:16
16 Довіреності банку.pdf
20 листопада 2020 22:16
15 Копії документів банку.pdf
20 листопада 2020 22:15
13 Сертифікат ISO.pdf
20 листопада 2020 22:15
12 Інші довідки.PDF
20 листопада 2020 22:15
10 Документи ТОВ ГРАНІТ-001.pdf
20 листопада 2020 22:15
9 Проект договору.PDF
20 листопада 2020 22:15
8 Стаття 17.PDF
20 листопада 2020 22:15
6 Підтвердження поставки.PDF
20 листопада 2020 22:15
5 Наявність лабораторії.PDF
20 листопада 2020 22:15
4 Наявність мтб.PDF
20 листопада 2020 22:15
2 Наявність працівників.PDF
20 листопада 2020 22:15
1 Наявність техніки.pdf

Документи

23 листопада 2020 09:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
15 грудня 2020 09:58
Електронний підпис

Публічні документи

22 листопада 2020 23:15
Електронний підпис
22 листопада 2020 23:15
Електронний підпис
22 листопада 2020 23:14
Електронний підпис
22 листопада 2020 23:14
Електронний підпис
22 листопада 2020 23:11
Техника 1.rar
22 листопада 2020 23:06
Техника 2.rar
22 листопада 2020 23:02
Техника 3.rar
22 листопада 2020 22:58
Гарантія 11110-20.7z
22 листопада 2020 22:58
Протокол Н1.7Z
22 листопада 2020 22:58
Витяг із Статут1.7z
22 листопада 2020 22:58
Лист для клієнті1.7z
22 листопада 2020 22:58
Наказ Фролова Ю.1.7Z
22 листопада 2020 22:58
Банківська ліцензі1.7z
21 листопада 2020 21:47
Електронний підпис
21 листопада 2020 21:47
Електронний підпис
21 листопада 2020 21:27
Досвід 1.rar
21 листопада 2020 21:27
Досвід.rar
21 листопада 2020 21:09
Техника 1.rar
21 листопада 2020 21:09
Техника 2.rar
21 листопада 2020 21:08
Техника 3.rar
21 листопада 2020 20:57
Довідки.rar
21 листопада 2020 20:55
Лабаратория.rar
21 листопада 2020 20:55
Матеріально технічна база.rar
21 листопада 2020 20:54
статут.rar
21 листопада 2020 20:52
Уставні.rar
21 листопада 2020 20:51
антикорупційна програма.PDF
21 листопада 2020 20:51
Довідка + фін.звітність.PDF
21 листопада 2020 20:49
Банківська ліцензі1.7z
21 листопада 2020 20:49
Витяг із Статут1.7z
21 листопада 2020 20:49
Гарантія 11110-20.7z
21 листопада 2020 20:49
Лист для клієнті1.7z
21 листопада 2020 20:49
Наказ Фролова Ю.1.7Z
21 листопада 2020 20:49
Протокол Н1.7Z
21 листопада 2020 20:48
антикорупційна програма.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Відповідно до положень частини 16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Учаснику – товариству з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» необхідно усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону у процедурі відкритих торгів на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги С080705 Лукашеве – Володимирівське, км 0+050 - км 10+450 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Стосовно «Інформаційної довідки про наявність обладнання (машин та механізмів)» від 20.11.2020 №2 (далі – Довідка): - Довідка не містить інформацію про весь необхідний перелік обладнання (машин та механізмів) для надання послуг відповідно до вимог технічної специфікації до предмета закупівлі (Додаток 3), з урахуванням обсягу та строку надання послуг, а також з дотриманням технології надання послуг відповідно до діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах загального користування; - по позиціях 22, 26, 28, 30-34 Довідки інформація зазначена без дотримання вимог Таблиці 1 до Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 1 пункту 1 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Надати оновлену «Інформаційну довідку про наявність обладнання (машин та механізмів)» у відповідності до вимог підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» та по переліку обладнанню, яке буде додатково включено до цієї довідки після внесених Учасником змін, надати всі підтверджуючі документи та інформацію, передбачені п.п.1 п.1 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям».

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

23 листопада 2020 09:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
15 грудня 2020 09:59
Електронний підпис

Публічні документи

05 грудня 2020 15:40
Електронний підпис
05 грудня 2020 10:32
Електронний підпис
22 листопада 2020 21:32
Електронний підпис
22 листопада 2020 21:23
9. Додаток 1.2 - Працівники.pdf
22 листопада 2020 21:23
8. Додаток 1.1.3 - Лабораторія.pdf
22 листопада 2020 21:23
7. Додаток 1.1.2 - МТБ.pdf
22 листопада 2020 21:23
5. Інші документи.pdf
22 листопада 2020 21:23
3. Витяги з реєстрів.pdf
22 листопада 2020 21:23
20. Додаток 5 - Договір.pdf
22 листопада 2020 21:23
2. Антикорупційна програма.PDF

Документи

23 листопада 2020 09:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
15 грудня 2020 10:00
Електронний підпис

Публічні документи

25 лютого 2021 15:52
Електронний підпис
25 лютого 2021 15:50
довідка ДФС
23 лютого 2021 17:17
наказ на директора
23 лютого 2021 17:17
рішення учасника
23 лютого 2021 17:17
виписка
23 лютого 2021 17:14
ч2. ст.17
23 лютого 2021 17:14
довідка МВС
23 листопада 2020 08:28
Електронний підпис
23 листопада 2020 08:28
Електронний підпис
23 листопада 2020 08:26
Гарантія ецп (1).zip
23 листопада 2020 08:26
17.1. Ліцензія з додатком.pdf
23 листопада 2020 08:26
17. Щодо ліцензії.pdf
23 листопада 2020 08:26
15.3. Щодо надан. договору.pdf
23 листопада 2020 08:26
11. Щодо субпідряду.pdf
23 листопада 2020 08:26
15.2. Щодо істот. умов дог..pdf
23 листопада 2020 08:26
10. Відомос. про учасника.pdf
23 листопада 2020 08:26
9. Копія Статуту.pdf
23 листопада 2020 08:26
15.1. Проект догов.pdf
23 листопада 2020 08:26
8.3. Лиcт згода уповн.особи.pdf
23 листопада 2020 08:26
15. Погодж. з проек.дог..pdf
23 листопада 2020 08:26
7.5. Копія атест. виробн.pdf
23 листопада 2020 08:26
8.2.2. Рішення єдин. учасн.pdf
23 листопада 2020 08:26
14. Щодо достов. інформац..pdf
23 листопада 2020 08:25
7.3. Календ. план.pdf
23 листопада 2020 08:25
13. Щодо дійсн. пропоз.pdf
23 листопада 2020 08:25
7.2. Гарант. лист.pdf
23 листопада 2020 08:25
12. Щодо ціни пропоз.pdf
23 листопада 2020 08:25
7.1. Технічна специф..pdf
23 листопада 2020 08:25
7.7. Трансп. схема.pdf
23 листопада 2020 08:25
6.1. Антикор.програма (копія).pdf
23 листопада 2020 08:25
6. Довідки ст.17 Закону.pdf
23 листопада 2020 08:25
5.3. Копії форм КБ3 та КБ2.pdf
23 листопада 2020 08:25
5.2. Копії відгуків.pdf
23 листопада 2020 08:25
5.1. Копії аналог.дог.pdf
23 листопада 2020 08:25
4.1. Копії наказів на праців..pdf
23 листопада 2020 08:25
4. Інформац.щодо працівн.pdf
23 листопада 2020 08:25
3.2. Копія дог. лаборат..pdf
23 листопада 2020 08:25
3.1. копія св-ва лаборат..pdf
23 листопада 2020 08:25
2.1. Копії дог. на МТБ.pdf
23 листопада 2020 08:25
2. Інфор.щодо МТБ.pdf
23 листопада 2020 08:25
1.3. Копії листів підтверд..pdf
23 листопада 2020 08:25
1.2. Копія докумен. на обладн.pdf
23 листопада 2020 08:25
1.1. Копія догов. на обладн.pdf
23 листопада 2020 08:25
1. Інформац. щодо обладн.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРАНІТ-001

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРРЕМ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 79 568 166,00
UAH з ПДВ
79 568 166,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ" 92 400 000,00
UAH з ПДВ
92 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРРЕМ ТЕХНОЛОГІЇ" 93 609 600,00
UAH з ПДВ
93 609 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 12:22
Електронний підпис
28 грудня 2020 12:19
Документи переможця
27 грудня 2020 23:20
Довідка МВС
05 грудня 2020 14:35
Електронний підпис
05 грудня 2020 14:35
Електронний підпис
20 листопада 2020 22:18
Електронний підпис
20 листопада 2020 22:18
Електронний підпис
20 листопада 2020 22:16
fwd1022.zip
20 листопада 2020 22:16
Fwd_ юр.док. банка.zip
20 листопада 2020 22:16
16 Довіреності банку.pdf
20 листопада 2020 22:16
15 Копії документів банку.pdf
20 листопада 2020 22:15
13 Сертифікат ISO.pdf
20 листопада 2020 22:15
12 Інші довідки.PDF
20 листопада 2020 22:15
10 Документи ТОВ ГРАНІТ-001.pdf
20 листопада 2020 22:15
9 Проект договору.PDF
20 листопада 2020 22:15
8 Стаття 17.PDF
20 листопада 2020 22:15
6 Підтвердження поставки.PDF
20 листопада 2020 22:15
5 Наявність лабораторії.PDF
20 листопада 2020 22:15
4 Наявність мтб.PDF
20 листопада 2020 22:15
2 Наявність працівників.PDF
20 листопада 2020 22:15
1 Наявність техніки.pdf

Публічні документи

25 лютого 2021 15:52
Електронний підпис
25 лютого 2021 15:50
довідка ДФС
23 лютого 2021 17:17
наказ на директора
23 лютого 2021 17:17
рішення учасника
23 лютого 2021 17:17
виписка
23 лютого 2021 17:14
ч2. ст.17
23 лютого 2021 17:14
довідка МВС
23 листопада 2020 08:28
Електронний підпис
23 листопада 2020 08:28
Електронний підпис
23 листопада 2020 08:26
Гарантія ецп (1).zip
23 листопада 2020 08:26
17.1. Ліцензія з додатком.pdf
23 листопада 2020 08:26
17. Щодо ліцензії.pdf
23 листопада 2020 08:26
15.3. Щодо надан. договору.pdf
23 листопада 2020 08:26
11. Щодо субпідряду.pdf
23 листопада 2020 08:26
15.2. Щодо істот. умов дог..pdf
23 листопада 2020 08:26
10. Відомос. про учасника.pdf
23 листопада 2020 08:26
9. Копія Статуту.pdf
23 листопада 2020 08:26
15.1. Проект догов.pdf
23 листопада 2020 08:26
8.3. Лиcт згода уповн.особи.pdf
23 листопада 2020 08:26
15. Погодж. з проек.дог..pdf
23 листопада 2020 08:26
7.5. Копія атест. виробн.pdf
23 листопада 2020 08:26
8.2.2. Рішення єдин. учасн.pdf
23 листопада 2020 08:26
14. Щодо достов. інформац..pdf
23 листопада 2020 08:25
7.3. Календ. план.pdf
23 листопада 2020 08:25
13. Щодо дійсн. пропоз.pdf
23 листопада 2020 08:25
7.2. Гарант. лист.pdf
23 листопада 2020 08:25
12. Щодо ціни пропоз.pdf
23 листопада 2020 08:25
7.1. Технічна специф..pdf
23 листопада 2020 08:25
7.7. Трансп. схема.pdf
23 листопада 2020 08:25
6.1. Антикор.програма (копія).pdf
23 листопада 2020 08:25
6. Довідки ст.17 Закону.pdf
23 листопада 2020 08:25
5.3. Копії форм КБ3 та КБ2.pdf
23 листопада 2020 08:25
5.2. Копії відгуків.pdf
23 листопада 2020 08:25
5.1. Копії аналог.дог.pdf
23 листопада 2020 08:25
4.1. Копії наказів на праців..pdf
23 листопада 2020 08:25
4. Інформац.щодо працівн.pdf
23 листопада 2020 08:25
3.2. Копія дог. лаборат..pdf
23 листопада 2020 08:25
3.1. копія св-ва лаборат..pdf
23 листопада 2020 08:25
2.1. Копії дог. на МТБ.pdf
23 листопада 2020 08:25
2. Інфор.щодо МТБ.pdf
23 листопада 2020 08:25
1.3. Копії листів підтверд..pdf
23 листопада 2020 08:25
1.2. Копія докумен. на обладн.pdf
23 листопада 2020 08:25
1.1. Копія догов. на обладн.pdf
23 листопада 2020 08:25
1. Інформац. щодо обладн.pdf

Публічні документи

22 листопада 2020 23:15
Електронний підпис
22 листопада 2020 23:15
Електронний підпис
22 листопада 2020 23:14
Електронний підпис
22 листопада 2020 23:14
Електронний підпис
22 листопада 2020 23:11
Техника 1.rar
22 листопада 2020 23:06
Техника 2.rar
22 листопада 2020 23:02
Техника 3.rar
22 листопада 2020 22:58
Гарантія 11110-20.7z
22 листопада 2020 22:58
Протокол Н1.7Z
22 листопада 2020 22:58
Витяг із Статут1.7z
22 листопада 2020 22:58
Лист для клієнті1.7z
22 листопада 2020 22:58
Наказ Фролова Ю.1.7Z
22 листопада 2020 22:58
Банківська ліцензі1.7z
21 листопада 2020 21:47
Електронний підпис
21 листопада 2020 21:47
Електронний підпис
21 листопада 2020 21:27
Досвід 1.rar
21 листопада 2020 21:27
Досвід.rar
21 листопада 2020 21:09
Техника 1.rar
21 листопада 2020 21:09
Техника 2.rar
21 листопада 2020 21:08
Техника 3.rar
21 листопада 2020 20:57
Довідки.rar
21 листопада 2020 20:55
Лабаратория.rar
21 листопада 2020 20:55
Матеріально технічна база.rar
21 листопада 2020 20:54
статут.rar
21 листопада 2020 20:52
Уставні.rar
21 листопада 2020 20:51
антикорупційна програма.PDF
21 листопада 2020 20:51
Довідка + фін.звітність.PDF
21 листопада 2020 20:49
Банківська ліцензі1.7z
21 листопада 2020 20:49
Витяг із Статут1.7z
21 листопада 2020 20:49
Гарантія 11110-20.7z
21 листопада 2020 20:49
Лист для клієнті1.7z
21 листопада 2020 20:49
Наказ Фролова Ю.1.7Z
21 листопада 2020 20:49
Протокол Н1.7Z
21 листопада 2020 20:48
антикорупційна програма.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРАНІТ-001

ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРРЕМ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Рішення скасоване 79 568 166,00
UAH з ПДВ
14 січня 2021 14:56
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Відхилено 79 568 166,00
UAH з ПДВ
14 січня 2021 14:57
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ"
#42909819
Переможець 92 400 000,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2021 14:13

Документи

14 січня 2021 14:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2021 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ"
#42909819
92 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 12:01
Електронний підпис укладений
08 грудня 2022 13:41
Скан ДУ6 ПРЛук.pdf зміни до договору
08 грудня 2022 13:40
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ6 ОПУБ.doc зміни до договору
08 грудня 2022 13:40
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 13:05
ДУ2 план фінан.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 13:04
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ2 ОПУБ.doc зміни до договору
08 листопада 2021 13:03
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 13:48
ДУ 1 Лук.pdf зміни до договору
26 серпня 2021 13:47
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ1 ОПУБ.doc зміни до договору
26 серпня 2021 13:46
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 14:43
договір 11 03 ПРЛук.pdf укладений
12 березня 2021 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі положень п.4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до абз.3 п.5.1 та абз.2 п.11.1 договору №11/03-ПРЛук від 11.03.2021 (далі Договір), а саме у зв’язку з відсутністю фінансуванням послуг по Договору у 2021 році, викласти абз.1 п.5.1 та абз.1 п.11.1 Договору у новій редакції: «абз.1 п.5.1. Термін надання послуг: з дати укладання Договору по 31.12.2022.»; «абз.1 п.11.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладання договору і діє по «31» грудня 2022 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.». 2. Відповідно до абз. 2 п. 5.1 Договору «Календарний план надання послуг» (Додаток 2) до Договору затвердити у новій редакції, що додається. 3. У зв’язку зі зміною платіжних реквізитів Замовника викласти його реквізити у Договорі у наступній редакції: «р/р UA128201720344311020107095750, МФО 820172, Держказначейська служба України, м. Київ».
Номер договору про закупівлю: 11/03-ПРЛук
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Встановити, що обсяг фінансування у 2021 році по об’єкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги С080705 Лукашеве – Володимирівське, км 0+050 - км 10+450» згідно з Переліком об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2021 році, затвердженим розпорядженням голови Запорізької обласної державної адміністрації від 05.11.2021 №747, становить 18 657 692,00 грн. (вісімнадцять мільйонів шістсот п’ятдесят сім тисяч шістсот дев’яносто дві гривні 00 копійок). 2. Затвердити Додаток 5 «План фінансування послуг» до договору №11/03-ПРЛук від 11.03.2021 (далі - Договір) у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 11/03-ПРЛук
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, та на підставі Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», який затверджено Законом України від 24.02.2022 №2102-ІХ, та листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, яким засвідчено форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, а також у зв’язку з відсутністю фінансування робіт з поточного середнього ремонту у 2022 році, Сторони дійшли згоди на підставі положень п.4 частини 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до абз.2 п.5.1 та абз.2 п.11.1 Договору, викласти п. 5.1 та абз.1 п.11.1 Договору у новій редакції: «п.5.1. Термін надання послуг: з дати укладання Договору по 31.12.2023.»; «абз.1 п.11.1.Цей Договір набирає чинності з дати укладання договору і діє по «31» грудня 2023 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.». 2. Відповідно до абз.1 п. 5.1 Договору «Календарний план надання послуг» (Додаток 2) до Договору затвердити у новій редакції, що додається. 3. Згідно з абз.3 п.3.1 Договору затвердити Додаток 5 «План фінансування послуг» до Договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 11/03-ПРЛук
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 13 157 486,85
UAH (в тому числі ПДВ 2 192 914,47 UAH)
Причини розірвання договору: 1. Керуючись положеннями ст. 652 Цивільного кодексу України, у зв’язку з істотною зміною обставин (які змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах), спричинених військовою агресією Російської Федерації проти України, та на підставі Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», який затверджено Законом України від 24.02.2022 №2102-ІХ, листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, яким засвідчено форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, та на підставі положень п. 8.4 договору № 11/03-ПРЛук від 11.03.2021 (далі – Договір), Сторони дійшли взаємної згоди, розірвати Договір: 2.Сторони підтверджують, що станом на дату укладання цієї додаткової угоди, відсутні будь-які претензії пов’язані з виконанням Договору. 3.З моменту набрання чинності цією Угодою, зобов’язання Сторін, що виникли з Договору припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, що виникли за Договором.