Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 200521 Вигода – Зозулинці на ділянці км 0+000 – км 8+370 (окремими ділянками) Заліщицького району Тернопільської області
Current average repair of the highway of local significance С 200521 Vyhoda - Zozulyntsi on the section km 0 + 000 - km 8 + 370 (separate sections) of Zalishchyk district of Ternopil region
Очікувана вартість
5 801 590,00 UAH
UA-2020-10-21-003009-c c22adf3593334cc58f75e130ba30d081
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME Ternopilkomuninvest
National ID: 32865587
Contact point: Chuy Pavlo Pavlovuch
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2020 14:00
Початок аукціону: 02 грудня 2020 12:14
Очікувана вартість: 5 801 590,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 007,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH
Publication date: 21 жовтня 2020 12:24
Enquiries until: 12 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 18 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 листопада 2020 14:00

Information

Estimated total value: 5 801 590 UAH including VAT
Minimal lowering step: 29 008 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання
Розгорнути Згорнути
Customer category Ternopilkomuninvest Municipal Enterprise - in accordance with clause 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity that meets the needs of the state or territorial community and is the recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 46017, street Kyivska, 3A, Ternopil, Ternopil region. The USREOU code is 32865587. The tender offer must be accompanied by a document confirming that the Bidder has provided security for the tender offer (according to the procurement notice). The document confirming the submission of the tender offer by the Bidder must be executed in accordance with the requirements of the current legislation of Ukraine. The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 90 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The bank guarantee must be irrevocable. The guarantee should provide only for the possibility of payment of the full amount for which it is issued (partial payments are prohibited). The text of the guarantee must state: Obligation of the Guarantor Bank to pay the Guarantee Amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The guarantee must take effect from the date of its provision.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 200521 Вигода – Зозулинці на ділянці км 0+000 – км 8+370 (окремими ділянками) Заліщицького району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Вигода – Зозулинці, Заліщицький район, автомобільна дорога місцевого значення С 200521
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the highway of local significance С 200521 Vyhoda - Zozulyntsi on the section km 0 + 000 - km 8 + 370 (separate sections) of Zalishchyk district of Ternopil region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 12:24
Додаток_5_Проект_договору_.docx
21 жовтня 2020 12:24
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
21 жовтня 2020 12:24
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
21 жовтня 2020 12:24
Додаток_2_Технічне завдання.docx
21 жовтня 2020 12:24
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx
21 жовтня 2020 12:24
ТД Вигода Зозулинці.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 листопада 2020
UA-2020-10-21-003009-cc22adf3593334cc58f75e130ba30d081
Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 листопада 2020 12:41

Документи

22 листопада 2020 14:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 грудня 2020 15:58
Електронний підпис
03 грудня 2020 15:44
ДОВІДКИ ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf
20 листопада 2020 10:13
Електронний підпис
20 листопада 2020 10:13
Електронний підпис
20 листопада 2020 10:12
№51 ІД Транспортна схема.pdf
20 листопада 2020 10:12
№21 ВПВ 17.pdf
20 листопада 2020 10:12
Довіреність і протокол.pdf
20 листопада 2020 10:12
Довіреність і протокол 3.pdf
20 листопада 2020 10:12
Довіреність і протокол 2.pdf
20 листопада 2020 10:12
№60 ІД Календарний графік.pdf
20 листопада 2020 10:12
№58 Проект договору.pdf
20 листопада 2020 10:12
№56 ІД Свідоцтво ISO (Копія).pdf
20 листопада 2020 10:12
№53 ІД Довідка лабораторія.pdf
20 листопада 2020 10:12
№48 ІД Картка обліку ОЗ-6.pdf
20 листопада 2020 10:12
№45 ІД Довідка АБЗ.pdf
20 листопада 2020 10:12
№44 ІД Зразок підпису.pdf
20 листопада 2020 10:12
№43 ІД Копія ліцензії.pdf
20 листопада 2020 10:12
№35 ІД Довідка забезпечення.pdf
20 листопада 2020 10:12
№34 ІД Реєстр документів.pdf
20 листопада 2020 10:12
№33 ІД Персональні дані.pdf
20 листопада 2020 10:12
№32 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
20 листопада 2020 10:12
№31 Відомості про учасника.pdf
20 листопада 2020 10:12
№22 ВПВ 17.pdf
20 листопада 2020 10:12
№20 ВПВ 17.pdf
20 листопада 2020 10:12
№19 ВПВ 17.pdf
20 листопада 2020 10:12
№18 ВПВ 17.pdf
20 листопада 2020 10:12
№1 Цінова пропозиція.pdf
20 листопада 2020 10:12
№40 Технічне завдання.pdf
20 листопада 2020 10:12
№15 КК лист відгук 186.pdf
20 листопада 2020 10:12
№15 КК лист відгук 19 ПС.pdf
20 листопада 2020 10:12
№15 КК Лист відгук 5ПС.pdf
20 листопада 2020 10:12
№13 КК копія договору 186.pdf
20 листопада 2020 10:12
№13 КК копія договору 19 ПС.pdf
20 листопада 2020 10:12
№13 КК Договір 5 ПС.pdf
20 листопада 2020 10:12
№10 КК Довідка робітники.pdf
20 листопада 2020 10:12
№9 КК Посвідчення Цісик П.І..pdf
20 листопада 2020 10:12
№7 КК Довідка працівники.pdf
20 листопада 2020 10:12
№4 КК Договори оренди.rar
20 листопада 2020 10:12
№3 КК Довідка обладнання.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ «БМ-БУД»! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БМ-БУД» по закупівлі робіт: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 200521 Вигода – Зозулинці на ділянці км 0+000 – км 8+370 (окремими ділянками) Заліщицького району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо UA-2020-10-21-003009-с. Тендерним комітетом уважно розглянуто та досліджено документи, надані Учасником закупівлі – ТОВ «БМ-БУД» та встановлено невідповідності, які свідчать про невиконання вимог, зазначених у тендерній документації, а саме: У складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «БМ-БУД», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2020-10-21-003009-с відсутня інформація що передбачена Додатком 1 до тендерної документації «Перелік документів» в частині 1 пункті 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» а саме: «Інформаційна довідка про виконання аналогічного (их) договору(ів) згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку (зразок довідки додається у таблиці «г»). Під аналогічним договором необхідно розуміти договір (-ри) з поточного середнього або капітального ремонту автомобільних доріг загального користування, з наступними основними видами робіт, а саме: - Планування площ механізованим способом; - Влаштування вирівнюючого шару із пористої асфальтобетонної суміші; - Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг з застосуванням цементу ресайклером. Аналогічний договір має бути завершений. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (таблиці «г») та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці (таблиці «г») *. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників та на усі договори, які вказані в довідці (таблиці «г»). Учасник у складі своєї пропозиції повинен підтвердити повне виконання аналогічного договору (ів), актом приймання робіт з поточного середнього ремонту або відповідною декларацією про готовність до експлуатації об’єкта капітального ремонту, що передбачені чинним законодавством України.» В складі тендерної пропозиції ТОВ «БМ-БУД» надано договора в яких відсутня інформація по виконанню аналогічного виду робіт, які зазначені в вимогах до тендерної пропозиції. Тендерною документацією Розділом 1 встановлено: 1. Терміни, які вживаються в тендерній документації Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями згідно Закону України №114 ІХ від 19.09.2019р. «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» – далі Закон). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені. Вам необхідно: 1. Надати додатковий договір поточного середнього або капітального ремонту автомобільних доріг загального користування або акт форми КБ2в та КБ3 до наявних договорів, із зазначеням в актах наступних видів робіт: «Планування площ механізованим способом; Влаштування вирівнюючого шару із пористої асфальтобетонної суміші; Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг з застосуванням цементу ресайклером.» Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

22 листопада 2020 14:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 листопада 2020 13:52
Електронний підпис
25 листопада 2020 13:52
Електронний підпис
25 листопада 2020 13:51
Акти договору 117.pdf
25 листопада 2020 13:51
Акти в_р договору 300.pdf
25 листопада 2020 13:51
Акти до 01_06-П52.pdf
25 листопада 2020 13:50
Акти до договору від 05.05.20.pdf
20 листопада 2020 18:03
Електронний підпис
20 листопада 2020 18:03
Електронний підпис
20 листопада 2020 18:01
22.5 Статут.pdf
20 листопада 2020 18:01
15 Проект договору.pdf
20 листопада 2020 18:01
1.8.4 Коток hamm DV08V SUPER.pdf
20 листопада 2020 18:01
12 ІД ГЛ Ціна пропозиції.pdf
20 листопада 2020 18:01
22.7 Копія Витягу з ЄДР.pdf
20 листопада 2020 18:01
33 Лiцензiя.zip
20 листопада 2020 18:01
32 Довiренiсть_Рижий.zip
20 листопада 2020 18:01
27 ГЛ Лабораторія.pdf
20 листопада 2020 18:01
26 ІД Довідка лабораторія.pdf
20 листопада 2020 18:01
26.1 Лабораторія договір.pdf
20 листопада 2020 18:01
36 Ліцензія БМБУД.pdf
20 листопада 2020 18:01
1.7 Договір фреза 2000 нвп.pdf
20 листопада 2020 18:01
20 ІД Захист довкілля.pdf
20 листопада 2020 18:01
16 ІД Санкції.pdf
20 листопада 2020 18:01
4 КК Досвід.pdf
20 листопада 2020 18:01
1.8.6 Фреза wirtgen w500.pdf
20 листопада 2020 18:01
1.8.3 Коток bomag 154 ap.pdf
20 листопада 2020 18:01
1.9 Договір ресайклер пбс.pdf
20 листопада 2020 18:01
28 ГЛ Власність лаболаторія.pdf
20 листопада 2020 18:01
2.1.1 Посвідчення Колодка О.В..pdf
20 листопада 2020 18:01
1.4 Договір коток 110 нвп.pdf
20 листопада 2020 18:01
1.5 Договір суборенди каток.pdf
20 листопада 2020 18:01
1 КК МТБ.pdf
20 листопада 2020 18:01
22.6 Виписка ЄДР.pdf
20 листопада 2020 18:01
1.1 Договір ДП ПБС від 01.07.2020.pdf
20 листопада 2020 18:01
1.2.1 Самоскиди.pdf
20 листопада 2020 18:01
1.5.1 Коток 3520.pdf
20 листопада 2020 18:01
13 Цінова пропозиція.pdf
20 листопада 2020 18:01
29.4 Договір АБЗ.pdf
20 листопада 2020 18:01
1.8 Договір оренди Мар_яш.pdf
20 листопада 2020 18:01
30 ІД Транспортна схема.pdf
20 листопада 2020 18:01
8 ІД Довідка ЄП.pdf
20 листопада 2020 18:01
29.5 ГЛ Поставка асфальту.pdf
20 листопада 2020 18:01
29 ІД АБЗ.pdf
20 листопада 2020 18:01
29.2 Договір атестації.pdf
20 листопада 2020 18:01
29.1 Атестат виробництва.pdf
20 листопада 2020 18:01
25 ІД ГЛ Пожежна безпека.pdf
20 листопада 2020 18:01
26.2 Сертифікат_Лабораторія.pdf
20 листопада 2020 18:01
23 ІД ГЛ Відхилення.pdf
20 листопада 2020 18:01
31 Гарантия_8378.zip
20 листопада 2020 18:01
4.4 Договір від 05.05.20.pdf
20 листопада 2020 18:01
4.1 Договір 01_06-П52.pdf
20 листопада 2020 18:01
4.2 Договір №117.pdf
20 листопада 2020 18:01
22 ІД Право підпису.pdf
20 листопада 2020 18:01
21 ІД Довідка термін дії ТП.pdf
20 листопада 2020 18:00
22.1 Наказ 38 (Носик В.В).pdf
20 листопада 2020 18:00
10 ІД Субпідряд.pdf
20 листопада 2020 18:00
9 Лист-згода.pdf
20 листопада 2020 18:00
22.3 Договір дарування.pdf
20 листопада 2020 18:00
7 Відомість про учасника.pdf
20 листопада 2020 18:00
29.3 Карта обліку ф.ОЗ-6.pdf
20 листопада 2020 18:00
4.12 лист-відгук 117.pdf
20 листопада 2020 18:00
4.8 лист відгук до 01_06-П52.pdf
20 листопада 2020 18:00
1.8.5 Коток bomag BW 100AD4.pdf
20 листопада 2020 18:00
24 ІД ГЛ Забезпечення.pdf
20 листопада 2020 18:00
3 КК Робітники.pdf
20 листопада 2020 18:00
4.13 Лист-відгук №300.pdf
20 листопада 2020 18:00
34 Рейтинг.zip
20 листопада 2020 18:00
1.9.1 Ресайклер ТОВ ПБС.pdf
20 листопада 2020 18:00
1.3 Договір пбс (ескаватор+).pdf
20 листопада 2020 18:00
1.10 Лист підтвердження ПБС.pdf
20 листопада 2020 18:00
1.12 Лист підтвердження НВП.pdf
20 листопада 2020 18:00
1.8.1 Автогрейдер ДЗ-180.pdf
20 листопада 2020 18:00
01 Реєстр.pdf
20 листопада 2020 18:00
2.1.01 Штатний розпис.pdf
20 листопада 2020 18:00
1.4.1 Коток HAMM HD110.pdf
20 листопада 2020 18:00
1.1.1 Гудронатор.pdf
20 листопада 2020 18:00
1.3.1 Автогрейдер VOLVO G 946.pdf
20 листопада 2020 18:00
1.2.2 Коток HAMM GRW 280-16.pdf
20 листопада 2020 18:00
1.3.2 Екскаватор VOLVO EW160B.pdf
20 листопада 2020 18:00
18 ІД ГЛ Техзавдання.pdf
20 листопада 2020 18:00
19 ІД Технічне завдання.pdf
20 листопада 2020 18:00
1.7.1 Фреза 2000.pdf
20 листопада 2020 18:00
4.11 Лист-відгук 05.05.2020 ПБС. pdf.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 5 513 002,00
UAH з ПДВ
5 483 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 5 730 000,00
UAH з ПДВ
5 512 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 15:58
Електронний підпис
03 грудня 2020 15:44
ДОВІДКИ ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf
20 листопада 2020 10:13
Електронний підпис
20 листопада 2020 10:13
Електронний підпис
20 листопада 2020 10:12
№51 ІД Транспортна схема.pdf
20 листопада 2020 10:12
№21 ВПВ 17.pdf
20 листопада 2020 10:12
Довіреність і протокол.pdf
20 листопада 2020 10:12
Довіреність і протокол 3.pdf
20 листопада 2020 10:12
Довіреність і протокол 2.pdf
20 листопада 2020 10:12
№60 ІД Календарний графік.pdf
20 листопада 2020 10:12
№58 Проект договору.pdf
20 листопада 2020 10:12
№56 ІД Свідоцтво ISO (Копія).pdf
20 листопада 2020 10:12
№53 ІД Довідка лабораторія.pdf
20 листопада 2020 10:12
№48 ІД Картка обліку ОЗ-6.pdf
20 листопада 2020 10:12
№45 ІД Довідка АБЗ.pdf
20 листопада 2020 10:12
№44 ІД Зразок підпису.pdf
20 листопада 2020 10:12
№43 ІД Копія ліцензії.pdf
20 листопада 2020 10:12
№35 ІД Довідка забезпечення.pdf
20 листопада 2020 10:12
№34 ІД Реєстр документів.pdf
20 листопада 2020 10:12
№33 ІД Персональні дані.pdf
20 листопада 2020 10:12
№32 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
20 листопада 2020 10:12
№31 Відомості про учасника.pdf
20 листопада 2020 10:12
№22 ВПВ 17.pdf
20 листопада 2020 10:12
№20 ВПВ 17.pdf
20 листопада 2020 10:12
№19 ВПВ 17.pdf
20 листопада 2020 10:12
№18 ВПВ 17.pdf
20 листопада 2020 10:12
№1 Цінова пропозиція.pdf
20 листопада 2020 10:12
№40 Технічне завдання.pdf
20 листопада 2020 10:12
№15 КК лист відгук 186.pdf
20 листопада 2020 10:12
№15 КК лист відгук 19 ПС.pdf
20 листопада 2020 10:12
№15 КК Лист відгук 5ПС.pdf
20 листопада 2020 10:12
№13 КК копія договору 186.pdf
20 листопада 2020 10:12
№13 КК копія договору 19 ПС.pdf
20 листопада 2020 10:12
№13 КК Договір 5 ПС.pdf
20 листопада 2020 10:12
№10 КК Довідка робітники.pdf
20 листопада 2020 10:12
№9 КК Посвідчення Цісик П.І..pdf
20 листопада 2020 10:12
№7 КК Довідка працівники.pdf
20 листопада 2020 10:12
№4 КК Договори оренди.rar
20 листопада 2020 10:12
№3 КК Довідка обладнання.pdf

Публічні документи

25 листопада 2020 13:52
Електронний підпис
25 листопада 2020 13:52
Електронний підпис
25 листопада 2020 13:51
Акти договору 117.pdf
25 листопада 2020 13:51
Акти в_р договору 300.pdf
25 листопада 2020 13:51
Акти до 01_06-П52.pdf
25 листопада 2020 13:50
Акти до договору від 05.05.20.pdf
20 листопада 2020 18:03
Електронний підпис
20 листопада 2020 18:03
Електронний підпис
20 листопада 2020 18:01
22.5 Статут.pdf
20 листопада 2020 18:01
15 Проект договору.pdf
20 листопада 2020 18:01
1.8.4 Коток hamm DV08V SUPER.pdf
20 листопада 2020 18:01
12 ІД ГЛ Ціна пропозиції.pdf
20 листопада 2020 18:01
22.7 Копія Витягу з ЄДР.pdf
20 листопада 2020 18:01
33 Лiцензiя.zip
20 листопада 2020 18:01
32 Довiренiсть_Рижий.zip
20 листопада 2020 18:01
27 ГЛ Лабораторія.pdf
20 листопада 2020 18:01
26 ІД Довідка лабораторія.pdf
20 листопада 2020 18:01
26.1 Лабораторія договір.pdf
20 листопада 2020 18:01
36 Ліцензія БМБУД.pdf
20 листопада 2020 18:01
1.7 Договір фреза 2000 нвп.pdf
20 листопада 2020 18:01
20 ІД Захист довкілля.pdf
20 листопада 2020 18:01
16 ІД Санкції.pdf
20 листопада 2020 18:01
4 КК Досвід.pdf
20 листопада 2020 18:01
1.8.6 Фреза wirtgen w500.pdf
20 листопада 2020 18:01
1.8.3 Коток bomag 154 ap.pdf
20 листопада 2020 18:01
1.9 Договір ресайклер пбс.pdf
20 листопада 2020 18:01
28 ГЛ Власність лаболаторія.pdf
20 листопада 2020 18:01
2.1.1 Посвідчення Колодка О.В..pdf
20 листопада 2020 18:01
1.4 Договір коток 110 нвп.pdf
20 листопада 2020 18:01
1.5 Договір суборенди каток.pdf
20 листопада 2020 18:01
1 КК МТБ.pdf
20 листопада 2020 18:01
22.6 Виписка ЄДР.pdf
20 листопада 2020 18:01
1.1 Договір ДП ПБС від 01.07.2020.pdf
20 листопада 2020 18:01
1.2.1 Самоскиди.pdf
20 листопада 2020 18:01
1.5.1 Коток 3520.pdf
20 листопада 2020 18:01
13 Цінова пропозиція.pdf
20 листопада 2020 18:01
29.4 Договір АБЗ.pdf
20 листопада 2020 18:01
1.8 Договір оренди Мар_яш.pdf
20 листопада 2020 18:01
30 ІД Транспортна схема.pdf
20 листопада 2020 18:01
8 ІД Довідка ЄП.pdf
20 листопада 2020 18:01
29.5 ГЛ Поставка асфальту.pdf
20 листопада 2020 18:01
29 ІД АБЗ.pdf
20 листопада 2020 18:01
29.2 Договір атестації.pdf
20 листопада 2020 18:01
29.1 Атестат виробництва.pdf
20 листопада 2020 18:01
25 ІД ГЛ Пожежна безпека.pdf
20 листопада 2020 18:01
26.2 Сертифікат_Лабораторія.pdf
20 листопада 2020 18:01
23 ІД ГЛ Відхилення.pdf
20 листопада 2020 18:01
31 Гарантия_8378.zip
20 листопада 2020 18:01
4.4 Договір від 05.05.20.pdf
20 листопада 2020 18:01
4.1 Договір 01_06-П52.pdf
20 листопада 2020 18:01
4.2 Договір №117.pdf
20 листопада 2020 18:01
22 ІД Право підпису.pdf
20 листопада 2020 18:01
21 ІД Довідка термін дії ТП.pdf
20 листопада 2020 18:00
22.1 Наказ 38 (Носик В.В).pdf
20 листопада 2020 18:00
10 ІД Субпідряд.pdf
20 листопада 2020 18:00
9 Лист-згода.pdf
20 листопада 2020 18:00
22.3 Договір дарування.pdf
20 листопада 2020 18:00
7 Відомість про учасника.pdf
20 листопада 2020 18:00
29.3 Карта обліку ф.ОЗ-6.pdf
20 листопада 2020 18:00
4.12 лист-відгук 117.pdf
20 листопада 2020 18:00
4.8 лист відгук до 01_06-П52.pdf
20 листопада 2020 18:00
1.8.5 Коток bomag BW 100AD4.pdf
20 листопада 2020 18:00
24 ІД ГЛ Забезпечення.pdf
20 листопада 2020 18:00
3 КК Робітники.pdf
20 листопада 2020 18:00
4.13 Лист-відгук №300.pdf
20 листопада 2020 18:00
34 Рейтинг.zip
20 листопада 2020 18:00
1.9.1 Ресайклер ТОВ ПБС.pdf
20 листопада 2020 18:00
1.3 Договір пбс (ескаватор+).pdf
20 листопада 2020 18:00
1.10 Лист підтвердження ПБС.pdf
20 листопада 2020 18:00
1.12 Лист підтвердження НВП.pdf
20 листопада 2020 18:00
1.8.1 Автогрейдер ДЗ-180.pdf
20 листопада 2020 18:00
01 Реєстр.pdf
20 листопада 2020 18:00
2.1.01 Штатний розпис.pdf
20 листопада 2020 18:00
1.4.1 Коток HAMM HD110.pdf
20 листопада 2020 18:00
1.1.1 Гудронатор.pdf
20 листопада 2020 18:00
1.3.1 Автогрейдер VOLVO G 946.pdf
20 листопада 2020 18:00
1.2.2 Коток HAMM GRW 280-16.pdf
20 листопада 2020 18:00
1.3.2 Екскаватор VOLVO EW160B.pdf
20 листопада 2020 18:00
18 ІД ГЛ Техзавдання.pdf
20 листопада 2020 18:00
19 ІД Технічне завдання.pdf
20 листопада 2020 18:00
1.7.1 Фреза 2000.pdf
20 листопада 2020 18:00
4.11 Лист-відгук 05.05.2020 ПБС. pdf.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Переможець 5 483 990,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 14:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
5 483 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 11:35
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 11:17
Додаткова угода _3 Вигода-Зозулинці.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 11:16
Електронний підпис укладений
19 травня 2021 12:26
Додаткова угода 2 Вигода-Зозулинці.pdf зміни до договору
19 травня 2021 12:24
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:24
Додаткова угода Вигода-Зозулинці.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:23
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 17:55
Договір укладений
15 грудня 2020 17:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Документально підтверджені Виконавцем об’єктивні обставини
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затвердження плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 460 052,80
UAH (в тому числі ПДВ 910 008,80 UAH)