Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Флударабін 50 мг)
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Fludarabine 50 mg)
Очікувана вартість
23 979 946,40 UAH
UA-2020-10-02-009114-a 024417b42f83439b948b4d14df03abd1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 11:00
Початок аукціону: 02 грудня 2020 12:36
Очікувана вартість: 23 979 946,40 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 119 899,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 02 жовтня 2020 17:45
Enquiries until: 23 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 29 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 листопада 2020 11:00

Information

Estimated total value: 23 979 946 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 119 900 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, а документи, що видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції українською або іншою мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції, та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання
Розгорнути Згорнути
The language (languages) in which tender proposals should be prepared: all documents related to the tender proposal and prepared directly by the bidder must be drawn up in the Ukrainian language, and documents issued by other institutions may be submitted by the bidder as part of the tender proposals in Ukrainian or another language.
If the tender offer includes a document drawn up in a language other than Ukrainian, the bidder must provide an authentic translation of such a document into Ukrainian. The wording in Ukrainian is decisive.
The translation must be signed or certified by a person authorized to sign the tender offer, and may be certified by the bidder's seal, if applicable.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12371 одиниця
Флударабін 50 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Fludarabine

Fludarabine 50 mg
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку замовника. Замовником може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-02-009114-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ELEMENTS PHARMA, INC., Код ЄДРПОУ:24AWBPP9753A1ZM
Дата подання: 29 листопада 2020 18:14
PETITION ПЕТИЦІЯ
Petition with our demand is attached.

Петиція з нашим попитом додається.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2020 23:41
Добрий день. Щодо п.7 Додатку 2 до тендерної документації, то рекомендуємо вам уважно почитати рішення тендерного комітету і порівняти вказані у ньому підстави для відхилення із наданими вами документами.
Щодо пункту 3.1 вашої вимоги. Надання повторно документів, що не стосуються виправлення виявлених Замовником невідповідностей в інформації та документах, не мають сенсу, так як не розлядаються Замовником відповідно до вимог Закону.
Щодо аналогічного договору та його перекладу. Ви правильно відмітили, що Замовником допускаються незначні помилки, які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення. Ваші помилки спотворюють текст і призводять до викривлення змісту речення, що впливає на зміст пропозиції учасника. Також вами зазначено, що представлені документи відповідають усім вимогам. Попри ваше бажання, щоб саме так і було, на жаль, представлені вами документи такими не є. Рекомендуємо уважно ознайомлюватися із вимогами до документів у тендерній документації перед підготовкою своєї тендерної пропозиції та із вимогами Закону.
Щодо пунктів 3.2 та 3.3 вашої вимоги. Рекомендуємо вам уважно ознайомитися із підставами для відхилення та вимогами Закону. І тоді ваші питання дуже швидко зникнуть.

Документи подані скаржником

29 листопада 2020 18:14
Petition Fludarabine Signed.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 листопада 2020
UA-2020-10-02-009114-a024417b42f83439b948b4d14df03abd1
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення Додатково
D.D. Сандоз Фармасьютікалз Документи
Відхилено
ELEMENTS PHARMA, INC. Документи
Відхилено
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 19:36
Accord Healthcare Limited Документи
Допущено до аукціону
“PUBE GLOBAL” LLC Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції надано файл «EP-UA-2020-10-02-009114-a Annex 2 Sec. 1-1.1 Manuf. Contr EN», переклад якого (файл «EP-UA-2020-10-02-009114-a Annex 2 Sec. 1-1.1 Manuf. Contr UA», «КОНТРАКТ НА ВИРОБНИЦТВО ТРЕТИХ СТОРОН») виконано не у відповідності до вимог тендерної документації, що унеможливлює ознайомлення та у достатній мірі розуміння наданого документу та, відповідно, робить неможливим надання висновку щодо виконання учасником вимог Замовника, встановлених згідно п.3 ч.2 статті 16 Закону. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Пункт 1.1. розділу І Додатка 2 до тендерної документації та пункт 4 розділу ІІ Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів. Документи повинні надаватися з урахуванням вимог пункту 4 розділу ІІ Додатка 2 до тендерної документації, а саме: учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції, та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції надано файл «EP-UA-2020-10-02-009114-a Annex 2 Sec. 1-1.2 ELP-200081-EN», який не підтверджує постачання товару, оскільки не містить інформацію про номер та дату договору, виконання якого-/их учасник повинен підтвердити, та переклад якого підписано/засвідчено не у відповідності до вимог тендерної документації. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Пункт 1.2. розділу І Додатка 2 до тендерної документації та пункт 4 розділу ІІ Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) видаткової/-их накладної/-их або акта/-ів прийому-передачі товару або інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів, виконання якого-/их учасник підтверджує). Документи повинні надаватися з урахуванням вимог пункту 4 розділу ІІ Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Не надано інформацію у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Пункт 3 розділу І Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У разі, якщо тендерну пропозицію підписує керівник учасника: Повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються скан-копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: 3.1. Рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документа органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно зі статутними документами, відноситься прийняття такого рішення); 3.2. Наказ про призначення керівника; У разі, якщо тендерну пропозицію підписує уповноважена (службова/посадова) особа учасника: Повноваження службової (посадової) особи учасника підтверджуються скан- копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: 3.3. Довіреності/-ей, виданої/-их на ім’я представника/- ів учасника, з зазначенням займаної/-их посади/-д згідно з штатним розписом учасника або згідно з трудовим договором, підписаної/-их уповноваженою/-ими особою/-ами учасника та оформленої/-их згідно з чинним законодавством та статутними документами учасника.

Публічні документи

01 листопада 2020 19:23
EP-UA-2020-10-02-009114-a Annex 2-b-UA.pdf
01 листопада 2020 19:23
EP-UA-2020-10-02-009114-a Annex 2-a Ch.17-UA.pdf
01 листопада 2020 19:23
EP-UA-2020-10-02-009114-a Annex 1-UA.pdf

Документи

02 листопада 2020 11:02

код ЄДРПОУ 0000590495 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

02 листопада 2020 10:41
Лист -роз'яснення.pdf
02 листопада 2020 10:27
Нотаріальний АКТ1.pdf
02 листопада 2020 10:27
Пропозиція - Флударабін.pdf
02 листопада 2020 10:27
Договір поставки.pdf
02 листопада 2020 10:27
Нотаріальний АКТ.pdf
02 листопада 2020 10:27
Invoice.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

D.D. Сандоз Фармасьютікалз

ELEMENTS PHARMA, INC.

Accord Healthcare Limited

“PUBE GLOBAL” LLC

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Accord Healthcare Limited 18 000 000,00
UAH
12 811 159,00
UAH
Документи
“PUBE GLOBAL” LLC 20 102 017,10
UAH
12 811 160,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 10:41
Лист -роз'яснення.pdf
02 листопада 2020 10:27
Нотаріальний АКТ1.pdf
02 листопада 2020 10:27
Пропозиція - Флударабін.pdf
02 листопада 2020 10:27
Договір поставки.pdf
02 листопада 2020 10:27
Нотаріальний АКТ.pdf
02 листопада 2020 10:27
Invoice.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Accord Healthcare Limited

“PUBE GLOBAL” LLC

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Accord Healthcare Limited
#4596349
Переможець 12 811 159,00
UAH
02 грудня 2020 23:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 23:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Accord Healthcare Limited
#4596349
12 811 159,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 17:49
ДУ 2 до 09-333-12-2020.pdf укладений
25 березня 2021 17:48
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:32
ДУ 1 09-333-12-2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:31
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 12:18
Договір 09-333-12-2020_.pdf укладений
15 грудня 2020 12:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону уклали цю Додаткову угоду №1 про наступне: 1.1 З урахуванням листа Постачальника про продовження співпраці та у зв’язку із продовженням співпраці Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1.1 У п. 4.1 Договору цифри та слова «31 грудня 2020 року» замінити цифрами та словами «30 червня 2021 року» 1.1.2 У п.10.1 Договору цифри та слова «31 грудня 2020 року» замінити цифрами та словами «31 липня 2021 року» 1.1.3. Доповнити Специфікацію до Договору новим пунктом 4 такого змісту: «4. Календарний план». 1.2 Інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 09/333-12/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 24 березня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: З урахуванням пунктів 10.3, 15.7 Договору, пункту 1.5 Додаткової угоди №1 від 30.12.2020 до Договору, Сторони дійшли згоди про розірвання Договору з 24 березня 2021р.