Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту на об’єкті: «Капітальний ремонт тротуарної частини з благоустроєм зеленої зони по вул. Океанівська, 36 у Корабельному районі м. Миколаєва» (I черга будівництва ) (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
3 067 800,00 UAH
UA-2020-09-25-002775-c 8ac6b13f39724ec58b430bd71b3e22cf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степаніцина Інна Леонідівна

+380512600277 inna_02112008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410607
Вебсайт: https://corabeldistr.mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54050, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, пр. Богоявленський, 314
Контактна особа: Степаніцина Інна Леонідівна
+380512600277
inna_02112008@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 11:30
Очікувана вартість: 3 067 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 339,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15339 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції повинні бути складені українською або російською мовами (більш детально у п. 7 тендерної документації). В межах бюджетних призначень на 2020 рік – 1 034 300,00 грн. з ПДВ, на 2021 рік – різниця суми, з якою Підрядник став переможцем торгів та вартості робіт у 2020 році.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з капітального ремонту на об’єкті: «Капітальний ремонт тротуарної частини з благоустроєм зеленої зони по вул. Океанівська, 36 у Корабельному районі м. Миколаєва» (I черга будівництва ) (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54050, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, по вул. Океанівська, 36, територія Корабельного району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник перераховує авансовий платіж (попередня оплата) у розмірі вартості матеріалів, згідно кошторису та у відповідності з лімітом фінансування видатків на термін не більше 3 (трьох) місяців, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунок здійснюється Замовником з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів виконаних Робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних Робіт (форма КБ-3), оформлених в установленому порядку за фактично виконанні роботи та після подання всієї виконавчої документації та документів щодо якості задіяних матеріалів з паспортами та сертифікатами. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЧКО ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ 2 758 000,00
UAH з ПДВ
2 758 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Іннтехно 2 950 000,00
UAH з ПДВ
2 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 15:28
Електронний підпис
10 листопада 2020 15:27
Dovidka_20309322860140546302.pdf.p7s
10 листопада 2020 15:27
Dovidka_20309322860140546302.pdf
10 листопада 2020 15:27
ч2ст17.PDF
10 листопада 2020 15:27
паспорт.pdf
10 листопада 2020 15:27
п12ч1ст17.PDF
10 листопада 2020 15:27
ліцензія з додатком.pdf
10 листопада 2020 15:27
кошторис АВК.pdf
10 листопада 2020 15:27
ідентифікаційний код.pdf
10 листопада 2020 15:27
акт приймання передачі 2019.PDF
30 жовтня 2020 16:05
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:05
лист розяснення.PDF
23 жовтня 2020 16:47
Електронний підпис
23 жовтня 2020 16:46
уповноважена особа.PDF
23 жовтня 2020 16:46
субпідряд.PDF
23 жовтня 2020 16:46
ст17.PDF
23 жовтня 2020 16:46
паспорт.pdf
23 жовтня 2020 16:46
накладна перфоратор.PDF
23 жовтня 2020 16:46
ліцензія з додатком.pdf
23 жовтня 2020 16:46
лист згода на механ.pdf
23 жовтня 2020 16:46
лист згода на коток.PDF
23 жовтня 2020 16:46
лист відгук НАРП.PDF
23 жовтня 2020 16:46
ідентифікаційний код.pdf
23 жовтня 2020 16:46
захист довкілля.PDF
23 жовтня 2020 16:46
додаток 1.pdf
23 жовтня 2020 16:46
договірна ціна.pdf
23 жовтня 2020 16:46
договір на механізми.pdf
23 жовтня 2020 16:46
Договір на коток.pdf
23 жовтня 2020 16:46
гарантійні листи.pdf
23 жовтня 2020 16:46
гарантия.rar
23 жовтня 2020 16:46
Витяг з ЄДР.pdf
23 жовтня 2020 16:46
Витяг единого податку.PDF

Публічні документи

23 жовтня 2020 16:32
субпідряд.PDF
23 жовтня 2020 16:32
статут.pdf
23 жовтня 2020 16:32
стаття 17.PDF
23 жовтня 2020 16:32
протокол опис ЄДРПУ.PDF
23 жовтня 2020 16:32
наказ.PDF
23 жовтня 2020 16:32
МТБ.PDF
23 жовтня 2020 16:32
лист згода.PDF
23 жовтня 2020 16:32
лист довкілля.PDF
23 жовтня 2020 16:32
досвід.PDF
23 жовтня 2020 16:32
гарантійні листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЧКО ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ

ТОВ Іннтехно

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЧКО ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ
#2953001279
Переможець 2 758 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 14:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 жовтня 2020 16:33

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Бучко Олександр Михайлович по відкритим торгам на закупівлю робіт: Роботи з капітального ремонту на об’єкті: «Капітальний ремонт тротуарної частини з благоустроєм зеленої зони по вул. Океанівська, 36 у Корабельному районі м. Миколаєва» (І черга будівництва) (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) На виконання вимог ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Вам необхідно виправити невідповідність в інформації та або/документах, що подані Вами у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: - надати довідку, складену у довільній формі, яка містить інформацію про наявність обладнання, машин та механізмів необхідних для виконання робіт та наявність матеріально-технічної бази або приміщень (обов'язково вказується: марку, кількість, власні чи знаходяться в оренді або користуванні, тощо)*** з виправленнями: - пункт 5 «Автомобільна вишка з автоматичним підйомником до 22 м УФК АГП-22 (державний номер ВЕ 1228 УУ), а згідно наданих документів у складі пропозиції державний номер ВЕ 1228ЕЕ; - внести до довідки інформацію про виброплиту Gnersol EPC-052, яка належить вам на праві власності, згідно накладної №б/н від 16.04.2017; - надати підтверджуючий документ на право власності або право користування Віброплитою (Віброущільнювач (трамбівка) K-ZG50 PRO K-ZG90. - усунути не відповідності щодо договору оренди нежитлових приміщень від 03.01.2019 №б/н, а саме: - договір укладений 03.01.2019 року. Строк його дії згідно пункту 7.1. 3 (три) роки і діє з 03.01.2019 до 03.12.2021 року. Сторонами по даному договору є фізична особа-підприємць та фізична особа не підприємцем, тому підлягає нотаріальному посвідченню, якщо строк договору становить 3 і більше років (ч. 2 ст. 793 ЦКУ). Не відповідність акту приймання-передачі нежитлових приміщень договір укладено 03.01.2019 року, а приміщення, згідно акту приймання-передачі передано 03.01.2020 року.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЧКО ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ
#2953001279
2 758 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 14:13
звіт про викоання договору про закупівлю укладений
19 січня 2022 14:12
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 16:26
Додаткова_302_2020_3.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 16:25
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 14:17
Додаткова_302_2.pdf зміни до договору
12 серпня 2021 14:14
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 14:33
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 17:13
Додаткова_302_1.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 17:12
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 16:39
договір зміни до договору
19 листопада 2020 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Підрядник погодились внести зміни до договору №219 від 04.09.2020 виключивши пункти 4.7. та 4.8. договору у зв’язку з відсутністю потреби у Підрядника у попередній оплаті
Номер договору про закупівлю: 302
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під час публікації договору від 19.10.2020 №302 було допущено технічну помилку в електронному полі "дата завершення дії" системи, а саме: необхідно "дата завершення дії 31.12.2021", а зазначено "дата завершення дії 31.12.2020",
Номер договору про закупівлю: 302
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 302
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі Замовник та Підрядник погодились внести зміни до договору №302 від 19.11.2020 і зменшити суму договору на 439 271,00 грн. виклавши пінкти 3.1. та 3.2. в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 302
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 285 451,00
UAH