Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Шабської в м. Білгород-Дністровський, Одеська область
Очікувана вартість
21 152 111,00 UAH
UA-2020-09-18-008404-a f2239573a8414955bb15801b78f6add1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Артем Сергійович

048 7958918 artns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49
Контактна особа: Носуленко Артем Сергійович
048 7958918
artns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 18:32
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 11:24
Очікувана вартість: 21 152 111,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт вул. Шабської в м. Білгород-Дністровський, Одеська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт детально зазначено у проекті договору Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 18:29
Проект договору КР.doc
18 вересня 2020 18:29
ТД КР шляхопроводу С161623 Обїзд смт Любашівка.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" 17 900 000,00
UAH з ПДВ
17 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 19 500 000,00
UAH з ПДВ
19 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 20 780 000,00
UAH з ПДВ
20 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" 20 834 829,33
UAH з ПДВ
20 834 829,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 16:17
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:15
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
19 жовтня 2020 16:15
ДОВІДКИ СТ 17 ЗАКОНУ.pdf
19 жовтня 2020 16:15
ДОВІДКА З МВС УКРАЇНИ.pdf
19 жовтня 2020 16:15
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 жовтня 2020 10:30
Електронний підпис
13 жовтня 2020 10:29
ДОВІДКА ПРО МТБ.pdf
13 жовтня 2020 10:29
ДОВІДКА ПРО МТБ.docx
13 жовтня 2020 10:29
ВІДГУК.pdf
04 жовтня 2020 23:50
Електронний підпис
02 жовтня 2020 19:39
Електронний підпис
02 жовтня 2020 19:36
ДОВІДКА ПРО МТБ.docx

Публічні документи

04 жовтня 2020 22:35
Електронний підпис
04 жовтня 2020 22:28
11. Лист-згода.pdf
04 жовтня 2020 22:27
Аналогічний досвід.rar
04 жовтня 2020 22:27
Наявність техніки.rar
04 жовтня 2020 22:27
Працівники.rar
04 жовтня 2020 22:26
Лабораторія.rar
04 жовтня 2020 22:26
Повноваження.rar
04 жовтня 2020 22:26
8. Інформація про х-ки.pdf
04 жовтня 2020 22:26
7. cт.17.pdf
04 жовтня 2020 22:26
Банківська гарантія.rar
04 жовтня 2020 22:26
16.Витяг ПДВ оригінал.pdf
04 жовтня 2020 22:26
25.Витяг ЄДРПОУ.pdf
04 жовтня 2020 22:26
5.Лист на обробку даних.pdf
04 жовтня 2020 22:26
14.Щодо санкцій.pdf
04 жовтня 2020 22:26
6. п. 5, 6, 12, 13.pdf
04 жовтня 2020 22:26
6.1. п. 5, 6, 12, 13.pdf
04 жовтня 2020 22:26
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 09:28
Електронний підпис
05 жовтня 2020 09:27
1.2. Працівники.docx
05 жовтня 2020 09:27
7. Проект договору.pdf
05 жовтня 2020 09:27
6. Інші документи.pdf
05 жовтня 2020 09:27
5.Банківська гарантія.rar
05 жовтня 2020 09:27
1.3. Наявність досвіду.pdf
05 жовтня 2020 09:27
1.2.9. Дорожні робітники .pdf
05 жовтня 2020 09:27
1.2.8. Водії.pdf
05 жовтня 2020 09:27
1.2.7 Машиністи ДТМ.pdf
05 жовтня 2020 09:27
1.2.6. Машиністи котка.pdf
05 жовтня 2020 09:27
1.2.1. ІТР.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 08:37
Електронний підпис
05 жовтня 2020 08:34
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:09
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:08
Ліцензія.pdf
02 жовтня 2020 17:08
Лабороторія Свідоцтво.pdf
02 жовтня 2020 17:08
Лабороторія Договір.pdf
02 жовтня 2020 17:08
Витяг ПДВ Паритет.pdf
02 жовтня 2020 17:08
Банківська гарантія.zip
02 жовтня 2020 17:08
Довідка про санкції.pdf
02 жовтня 2020 17:08
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"
#39111320
Переможець 17 900 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 17:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 17:09

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА» 1. Перелік виявлених невідповідностей: - У складі поданої тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА» надав «Довідку про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)» від 29.09.2020 року № 3/29-Т, відповідно до якої для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору долучається позитивний відгук від 30.09.2020р. №731, в якому назва предмету закупівлі відрізняється від інформації в довідці (відсутній код класифікатора). - Учасник надав Довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічну базу від 29.09.2020 року №1/29-Т, в якій Учасник надає обладнання «Навантажувач (навантажувач фронтальний) HITACHI LX 70» та не вказує кількість обладнання, що вимагається Тендерною документацією. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до пункту 1.3, розділу І. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Додатку 3, Тендерної документації, Замовник вимагає: Довідку про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). 1.3.1. Також для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника має бути долучений(і) позитивний(і) відгук(і) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних договорів зазначених в довідці (п.1.3). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.3). - Відповідно до пункту 1.1, розділу І. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Додатку 3, Тендерної документації, Замовник вимагає надання Довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно тендерної документації вимагається надання довідки, в якій зазначається наступна інформація: 1. № п/п; 2. Найменування обладнання; 3. Марка; 4. Кількість; 5. Власна, орендується чи лізинг (у кого) або залучається (в тому числі надаються послуги) (ким) тощо Автогудронатор – 1; Асфальтоукладальник – 1; Навантажувач – 1; Екскаватор – 1; Коток дорожній самохідний – 4; Поливомийна машина – 1; Автосамоскид – 4; 3. Прелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - На виконання вимог пунктом 1.3., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – привести у відповідність до довідки про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) відгук на Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Кристаловського у м. Одесі (ДК 021:2015 – 45233000-9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг») На виконання вимог пунктом 1.1., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – привести у відповідність Довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази та вказати потрібну кількість Навантажувачів. ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"
#39111320
17 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 13:45
Ду №11.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 13:45
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 11:51
ДУ9 до 21К_20 від 26.10.20.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 11:51
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 12:04
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 14:06
21К_20 від 26.10.2020 Шабська (Стройспецтехніка).pdf укладений
27 жовтня 2020 14:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2021 рік встановити у розмірі – 12 881 163,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 12 881 163,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XXІV. «Юридичні адреси та платіжні реквізити сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA728201720344351039107095031 4. Відповідно до абз. 3, пункту 21.3., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.» пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31 грудня 2022 року, відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2022р., а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 21К/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2022 рік встановити у розмірі – 0,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2022 рік становлять – 0,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п. 3, пункту 21.3., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.» пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31 грудня 2023 року, відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2023р., а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 21К/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 17.4. розділу XVII. Договору «Фінансування робіт», план фінансування на капітальний ремонт, встановити у розмірі 0,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2023 рік становлять – 0,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до пункту 21.1.1., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.» пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в новій редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31 грудня 2024 року, відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2024р., а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. 4. Інші умови вищевказаного Договору не змінені і не скасовані даною Додатковою угодою, і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Ця угода набирає чинності з моменту підписання її сторонами і діє протягом дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 21К/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML