Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 191+500 – км 192+500 автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю), Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works». Current average repair services for the installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions at km 191 + 500 - km 192 + 500 of the state road M-21 Vystupovychi - Zhytomyr - Mohyliv-Podilskyi (via Vinnytsia), Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works». Current average repair services for the installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions at km 191 + 500 - km 192 + 500 of the state road M-21 Vystupovychi - Zhytomyr - Mohyliv-Podilskyi (via Vinnytsia), Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
29 159 022,40 UAH
UA-2020-09-18-002105-b ● 0714c122981f4d749805dd81cb0dc80e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Рудюк Вікторія Олексіївна 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zhytomyr Oblast |
National ID: | 03451526 |
Contact point: |
Rudyuk Viktoriya Oleksiivna 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2020 11:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2020 13:46 |
Очікувана вартість: | 29 159 022,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 145 795,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 291590.22 UAH |
Publication date: | 18 вересня 2020 11:32 |
Enquiries until: | 12 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 жовтня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 29 159 022 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 145 795 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням ЕЦП/КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути
Згорнути
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням ЕЦП/КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 191+500 – км 192+500 автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю), Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Житомирська область, км 191+500 – км 192+500 автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю), _____
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: M-21 — Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю)
GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works». Current average repair services for the installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions at km 191 + 500 - km 192 + 500 of the state road M-21 Vystupovychi - Zhytomyr - Mohyliv-Podilskyi (via Vinnytsia), Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Розгорнути
Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк до 90 днів (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання послуг матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Надання послуг | бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 вересня 2020 14:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 вересня 2020 14:15 |
Проект договору.doc | |
29 вересня 2020 14:15 |
Додатки до ТД.pdf | |
29 вересня 2020 14:14 |
ТД пот.сер. ВІМ зі змінами.pdf | |
29 вересня 2020 14:13 |
Додаток 4 до ТД.doc | |
29 вересня 2020 14:13 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
29 вересня 2020 14:13 |
Додаток 2 до ТД.doc | |
29 вересня 2020 14:13 |
Додаток 1 до ТД.doc | |
29 вересня 2020 14:12 |
перелік змін до ТД.pdf | |
18 вересня 2020 13:42 |
М-21_WIM_підсумкова відомість ресурсів_2020-09-18.rtf | |
18 вересня 2020 11:46 |
Зведена відомість обсягів робіт (технічне завдання).pdf |
29 вересня 2020 14:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
29 вересня 2020 14:15 |
Проект договору.doc
|
||||
29 вересня 2020 14:15 |
Додатки до ТД.pdf
|
||||
29 вересня 2020 14:14 |
ТД пот.сер. ВІМ зі змінами.pdf
|
||||
29 вересня 2020 14:13 |
Додаток 4 до ТД.doc
|
||||
29 вересня 2020 14:13 |
Додаток 3 до ТД.doc
|
||||
29 вересня 2020 14:13 |
Додаток 2 до ТД.doc
|
||||
29 вересня 2020 14:13 |
Додаток 1 до ТД.doc
|
||||
29 вересня 2020 14:12 |
перелік змін до ТД.pdf
|
||||
18 вересня 2020 13:42 |
М-21_WIM_підсумкова відомість ресурсів_2020-09-18.rtf
|
||||
18 вересня 2020 11:46 |
Зведена відомість обсягів робіт (технічне завдання).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-18-002105-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Проектдормісттехнологія", Код ЄДРПОУ:34867256
Дата подання: 25 вересня 2020 14:32
Внесення змін до тендерної документація (виключення сертифікату ISO:9001
Пунктом 1.1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції копії чинного сертифікату ISO:9001. Слід зазначити, що система сертифікації якості ISO проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави. В Україні діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар. Таким чином, учасник не отримував вказаного сертифікату і законодавчий обов’язок на його отримання відсутній. Таким чином, наявність чи відсутність в учасника даного сертифікату, сама по собі не впливає на надані учасниками послуги, їх якість, і не може по вплинути на результати наданих послуг згідно даного предмету закупівлі, а також жодним чином не стосується предмета закупівлі, тому й вимога щодо його надання є неправомірною. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Враховуючи зазначене, просимо Замовника внести зміну до тендерної документації та виключити з вимог надання у складі тендерної пропозиції копії чинного сертифікату ISO:9001
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 вересня 2020 14:24
Замовником внесено зміни в ТД
Номер вимоги: UA-2020-09-18-002105-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37851081
Дата подання: 28 вересня 2020 14:17
Вимога щодо виключення з вимог надання у складі тендерної пропозиції копії чинного сертифікату ISO:9001
Пунктом 1.1 розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції копії чинного сертифікату ISO:9001.
Система сертифікації якості ISO проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави. В Україні діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар.
Таким чином, наявність чи відсутність в учасника даного сертифікату, само по собі не впливає на надані учасниками послуги, їх якість, і не може по вплинути на результати наданих послуг згідно даного предмету закупівлі, а також жодним чином не стосується предмета закупівлі, тому й вимога щодо його надання є неправомірною. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Враховуючи зазначене, просимо Замовника внести зміну до тендерної документації та виключити з вимог надання у складі тендерної пропозиції копії чинного сертифікату ISO:9001
Розгорнути
Згорнути
Система сертифікації якості ISO проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави. В Україні діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар.
Таким чином, наявність чи відсутність в учасника даного сертифікату, само по собі не впливає на надані учасниками послуги, їх якість, і не може по вплинути на результати наданих послуг згідно даного предмету закупівлі, а також жодним чином не стосується предмета закупівлі, тому й вимога щодо його надання є неправомірною. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Враховуючи зазначене, просимо Замовника внести зміну до тендерної документації та виключити з вимог надання у складі тендерної пропозиції копії чинного сертифікату ISO:9001
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 вересня 2020 14:23
Замовником внесено зміни в ТД
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 30 жовтня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2020 17:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2020 17:12
|
ТОВ Віннком Україна | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" |
29 050 000,00
UAH з ПДВ
|
28 904 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" |
29 150 000,00
UAH з ПДВ
|
28 904 204,89
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" #37851081 |
Переможець |
28 904 000,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2020 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2021 16:04
|
ДУ 155_2_22 від 02.03.21.pdf | зміни до договору |
02 березня 2021 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 17:53
|
155_1_243 від 23.12.20 ВІМ.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 17:51
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 14:52
|
ДОГОВІР №155 від 17.11.20.pdf | укладений |
17 листопада 2020 14:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 2 916 959,86 грн. (два мільйони дев’ятсот шістнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 86 коп.), у тому числі ПДВ 486 159,98 грн. (чотириста вісімдесят шість тисяч сто п’ятдесят дев’ять гривень 98 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 25 982 424,08 грн. (двадцять п’ять мільйонів дев’ятсот вісімдесят дві тисячі чотириста двадцять чотири гривні 08 коп.), у тому числі ПДВ 4 330 404,01 грн. (чотири мільйони триста тридцять тисяч чотириста чотири гривні 01 коп.). Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору до 30.06.2021р. Внести зміни до Календарного графіка надання послуг (Додаток №2) та Плану фінансування (Додаток №3) і викласти їх у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 28 904 000,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 155 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 155/1/243 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума цього Договору становить 25 982 424 грн. 08 коп. (двадцять п’ять мільйонів дев’ятсот вісімдесят дві тисячі чотириста двадцять чотири грн. 08 коп.), у тому числі ПДВ 4 330 404 грн. 01 коп. (чотири мільйони триста тридцять тисяч чотириста чотири грн. 01 коп.). Бюджетні та фінансові зобов’язання за Договором дорівнюють договірній ціні за виключенням зворотних сум та становлять 25 982 424 грн. 08 коп. (двадцять п’ять мільйонів дев’ятсот вісімдесят дві тисячі чотириста двадцять чотири грн. 08 коп.), у тому числі ПДВ 4 330 404 грн. 01 коп. (чотири мільйони триста тридцять тисяч чотириста чотири грн. 01 коп.). Сума договору після внесення змін: 25 982 424,08 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 155 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 155/2/22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |