Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт ДНЗ №69 у м. Краматорськ по вул. Паркова буд.69. Коригування"
Очікувана вартість
33 822 149,00 UAH
UA-2020-09-18-001571-c 62ca84f79c9f46abadae753ec7801a37
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирна Вікторія Вячеславівна

+380626487292 kram.uks.pr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40478970
Місцезнаходження: 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Беляєва, 113
Контактна особа: Мирна Вікторія Вячеславівна
+380626487292
kram.uks.pr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 16:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 15:39
Очікувана вартість: 33 822 149,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 169 110,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 169110.75 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Беляєва, 113
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
"Капітальний ремонт ДНЗ №69 у м. Краматорськ по вул. Паркова буд.69. Коригування"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84301, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Паркова, буд. 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 45 Робочі 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 45 Робочі 65
Виконання робіт Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 12:31
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-001571-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙУКОМ", Код ЄДРПОУ:40276440
Дата подання: 29 жовтня 2020 11:36
Вимога
Надати інформацію про визначення переможцем торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «УБК № 1», оскільки тендерна пропозиція ТОВ «УБК № 1» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та рішення Замовника суттєво порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі».
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-09-18-001571-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:31298427
Дата подання: 03 грудня 2020 13:02
Вимога на протокол №267 від 02.12.2020
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Додаток 3 Документації містить технічне завдання на закупівлю по предмету Капітальний ремонт ДНЗ № 69 у м. Краматорськ по вул. Паркова буд. 69 Коригування».
Додаток 3 Документації містить пояснювальну записку до проекту Капітальний ремонт ДНЗ № 69 у м. Краматорськ по вул. Паркова буд. 69. Коригування», який згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 25.11.2015р. №1068, відібраний до фінансування в рамках надзвичайної кредитної програми для відновлення України Європейського інвестиційного банку, в якій передбачено, зокрема, клас наслідків (відповідальності) – СС2.
У складі Пропозиції ТОВ «СТРОЙУКОМ» відсутня пояснювальна записка або інший документ до проекту Капітальний ремонт ДНЗ № 69 у м. Краматорськ по вул. Паркова буд. 69. Коригування» де є посилання на клас наслідків – СС2, що є обов’язковим для передбачених Технічним завданням Замовника робіт.
Тобто, встановлено невідповідність пропозиції переможця ТОВ "СТРОЙУКОМ" Технічному завданню, визначеному у додатку 3.
Позиція ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ» ґрунтується на аналогічних рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення №21875-р/пк-пз від 25.11.2020.
Тому, керуючись Законом, вимагаємо надати додаткову та повну інформацію про причини неврахування невідповідності пропозиції ТОВ «СТРОЙУКОМ» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації протягом п'яти днів.


Крім того, якщо наша вимога не буде розглянута в термін, визначений законодавством, та не надано обґрунтовану відповідь, відповідно до Закону буде направлено Скаргу до Антимонопольного комітету України.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 грудня 2020 19:03
Додаток 1
До Протоколу №270 від 07.12.2020р.

Тендерний комітет Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради розглянув Вашу вимогу та повідомляє:

1. Відповідно до вимог технічного завдання на закупівлю робіт, що є додатком 3 до тендерної документації кошторисна документація ТОВ "СТРОЙУКОМ" складена із застосуванням ДСТУ Б Д.2.2-2012, ДСТУ Б Д.2.3-2012, КНіРрс-97, ДСТУ Б Д.2.4-2012, СОУ Д.2.2-21685172-001:2014, ДСТУ-Н Б Д.1.1-3-2013, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Програмним комплексом АВК-5 (3.5.2) укр., яка використовувалась ТОВ "СТРОЙУКОМ" при складанні кошторисної документації, непередбачено посилання на клас наслідків – СС2. В пояснювальній записці, у розділі «Складання розрахунків інших витрат» були прийняті такі нарахування:
2. Усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п. 5.8.16 – 16,10 грн./люд.-г;
3. Усереднений показник для визначення розміру адміністративних витрат ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п. 5.8.16 – 1,60 грн./люд.-г, що саме і свідчить про склад наслідків СС2.
Номер вимоги: UA-2020-09-18-001571-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:31298427
Дата подання: 08 грудня 2020 14:03
Вимога на протокол №267 від 02.12.2020
У складі Пропозиції ТОВ «СТРОЙУКОМ» в Файлі 20. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам 69 частина 1 .pdf наявна пояснювальна записка.
В пояснювальній записці, у розділі «Складання розрахунків інших витрат» були прийняті такі нарахування:
2. Усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п. 5.8.16 – 6,8 грн./люд.-г;
3. Усереднений показник для визначення розміру адміністративних витрат ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п. 5.8.16 – 1,23 грн./люд.-г,

Що не відповідає показникам за классом наслідків СС2, що є обов’язковим для передбачених Технічним завданням Замовника робіт.
Тобто, встановлено невідповідність пропозиції переможця ТОВ "СТРОЙУКОМ" Технічному завданню, визначеному у додатку 3.
Тому, керуючись Законом, вимагаємо надати додаткову та повну інформацію про причини неврахування невідповідності пропозиції ТОВ «СТРОЙУКОМ» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації протягом п'яти днів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 грудня 2020 16:13
Додаток 1
До Протоколу №271 від 09.12.2020р.

Тендерний комітет Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради розглянув Вашу вимогу та повідомляє:

При складані кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт ДНЗ № 69 у м.Краматорськ по вул. Паркова, буд. 69. Коригування» ТОВ «СТРОЙУКОМ», як учасником закупівлі, що проводилась Замовником – Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради, були враховані показники розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» , зміна №2, а саме:

- кошторисний прибуток - 6,80 грн/люд-г згідно табл.Е1, п.6 додатку Е (Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою);

- адміністративні витрати - 1,23 грн/люд-г, згідно табл.Д1, п.5 додатку Д (Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою).
Застосування показників кошторисного прибутку та адміністративних витрат при капітальному ремонті не залежить від класу наслідків (відповідальності) об’єкта, згідно п.6.2.2 та п.5.2.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» , зміна №2:
«5.2.1 В інвесторській кошторисній документації кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій визначаються на підставі усереднених показників, наведених у додатку Д, виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці Д.1 додатку Д, для яких адміністративні витрати визначаються на підставі відповідних показників).
«6.2.2 Розмір кошторисного прибутку залежить від ряду факторів, наведених у 6.1.2, та визначається на підставі усереднених показників, наведених у додатку Е, і зазначається в графах 4 та 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта (додаток И ДСТУ Б Д.1.1-1), виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5, 6 та 7 таблиці Е.1 додатку Е, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників).
Виходячи з вищенаведеного, кошторисна документація ТОВ «СТРОЙУКОМ» була складена згідно з усіма вимогами нормативних документів.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

03 грудня 2020 13:02
Вимога сад №69.PDF

Документи

07 грудня 2020 19:03
Протокол

Документи подані скаржником

08 грудня 2020 14:03
Вимога 2 на переможця.PDF

Документи

09 грудня 2020 16:07
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-18-001571-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙУКОМ", Код ЄДРПОУ:40276440
Дата подання: 30 жовтня 2020 15:30
СКАРГА
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Замовник: Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради код ЄДРПОУ 40478970 місцезнаходження: 84320, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Бєляєва, 113 тел.: (0626) 43-42-71 E-mail: uks@krm.gov.ua Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «СТРОЙУКОМ» код ЄДРПОУ 40276440 місцезнаходження: 84333, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Архипа Куїнджі, 14 тел.: (0626) 41-45-09 E-mail: stroyucom@gmail.com Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-18-001571-c ID: 62ca84f79c9f46abadae753ec7801a37 Назва предмету закупівлі: «Капітальний ремонт ДНЗ № 69 у м. Краматорськ по вул. Паркова буд. 69. Коригування» (код ДК 021:2015 (CPV): 45454000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація») СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – рішення Замовника, відповідно до якого Товариство з обмеженою відповідальністю «УБК № 1» визначено переможцем процедури відкритих торгів, яке оформлене Протоколом засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт ДНЗ № 69 у м. Краматорськ по вул. Паркова буд. 69. Коригування» за № 240 від 21 жовтня 2020 року 18 вересня 2020 року Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради, код ЄДРПОУ 40478970 (надалі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2020-09-18-001571-c про проведення закупівлі робіт «Капітальний ремонт ДНЗ № 69 у м. Краматорськ по вул. Паркова буд. 69. Коригування» очікуваною вартістю 33 822 149,00 грн. з ПДВ. Товариство з обмеженою відповідальністю «СТРОЙУКОМ» (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 8 учасників: 1. ТОВ «ДЕП «ДОМСЕРВІС» 2. ТОВ «АСТОН ЛЮКС» 3. ТОВ «ОСНОВА БУД ПЛЮС» 4. ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ» 5. ТОВ «СТРОЙУКОМ» 6. ТОВ «УБК № 1» 7. ТОВ «БК АПОЛЛОН» 8. ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО ПЛЮС» За результатами аукціону, що проходив 6 жовтня 2020 року, переможцем було визначено ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО ПЛЮС». Після розгляду пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО ПЛЮС» його було дискваліфіковано, про що складено протокол від 12 жовтня 2020 року. Після розгляду наступного учасника, а саме ТОВ «АСТОН ЛЮКС», його також було дискваліфіковано, про що складено протокол засідання від 20 жовтня 2020 року. 21 жовтня 2020 року за результатами розгляду пропозиції ТОВ «УБК № 1», Замовником було прийняте рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Капітальний ремонт ДНЗ № 69 у м. Краматорськ по вул. Паркова буд. 69. Коригування» ТОВ «УБК № 1» (Протокол засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради № 240 від 21.10.2020 р.) та прийняте рішення про намір укласти договір з переможцем. 29 жовтня 2020 року Скаржник звернувся до Замовника з вимогою через електронну систему закупівель щодо надання інформацію про визначення переможцем торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «УБК № 1», оскільки тендерна пропозиція ТОВ «УБК № 1» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та рішення Замовника суттєво порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт ДНЗ № 69 у м. Краматорськ по вул. Паркова буд. 69. Коригування». Станом на 30 жовтня 2020 року відповіді від Замовника не надійшло. Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Відповідно до п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. У п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Однак, тендерна пропозиція ТОВ «УБК № 1» суттєво не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1.) Відповідно до умов тендерної документації Замовника, а саме: п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом п’яти днів після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) та направити на електронну адресу замовника (kram.uks.pr@gmail.com) сканований документ який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком 1 завірений підписом уповноваженої особи та печаткою*. В підтвердження можливості виконання вищезазначеного учасник має надати гарантійний лист в складі тендерної пропозиції. У випадку порушення даної умови (відсутності оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення або розміщення інших додаткових документів) Замовник може відхилити таку тендерну пропозицію. ТОВ «УБК № 1» даний гарантійний лист було надано, але Учасником не розміщено на майданчику сканований документ який має остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни, оформленого згідно з Додатком 1 до тендерної документації. Пропозиція ТОВ «УБК № 1» Замовником з цього приводу не відхилена, що є порушенням умов тендерної документації. 2.) Відповідно до умов тендерної документації Замовника, а саме: п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція повинна складатися з:… 2. Статуту або іншого установчого документу в останній редакції. У випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення Учасника. (для юридичних осіб). Також Замовником у тендерній документації вказано, що документи, що входять до складу тендерної пропозиції (завантажуються при поданні) повинні бути скановані і розташовані послідовно один-за-одним, таким чином щоб зміст окремого документу не розривався. Всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, за можливості, надаються в одному файлі, у форматі PDF (Portable Document Format). Скановані документи повинні бути розбірливим та читабельним. У випадку якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, копія такого документу перед скануванням має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою* учасника. У разі, якщо у тендерній документації встановлена вимога щодо надання документа, який є багатосторінковим, учасник подає у складі тендерної пропозиції такий документ у повному обсязі, за виключенням випадків, коли в документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок такого документа. ТОВ «УБК № 1» у складі тендерної пропозиції, в порушення умов тендерної документації замість оригіналу документа, було надано копію Статуту, копія якого не є розбірливою та читабельною, що є порушенням умов тендерної документації. 3.) Відповідно до умов тендерної документації Замовника, а саме: п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та відповідно до статті 16 Закону та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: 5.3. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору: 5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. 5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладних тощо). 5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт. Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 (чотирьох) років. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. В свою чергу, ТОВ «УБК № 1», у складі тендерної пропозиції, було надано довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, в якій вказано два договори. При детальному вивчені копій наданих договорів та копій довідок про вартість виконаних будівельних робіт, актів виконаних робіт встановлено, що за договором підряду № ВТ-37 від 08.11.2018 р. укладеного з Дружківським дитячим будинком-інтернатом сума виконаних будівельних робіт складає 6 741 158,58 грн., що є суттєвим порушенням умов тендерної документації, оскільки вартість такого договору повинна була бути не менше 30 % від суми тендерної пропозиції (свідченням цього є копії довідок про вартість виконаних будівельних робіт наданих Учасником у складі тендерної пропозиції). Також Учасником не було долучено до договору № 34.03-10/5 від 26.03.2020 р. укладеного з Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради копію договірної ціни. Пропозиція ТОВ «УБК № 1» Замовником з цього приводу не відхилена, що є порушенням умов тендерної документації. 4.) Відповідно до умов тендерної документації Замовника, а саме: п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та відповідно до статті 16 Закону та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: 5.4. Наявність фінансової спроможності: 5.4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та чотири попередні роки * *у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.5 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції конкурсних торгів копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за звітний період та чотири попередні роки. 5.4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за звітний період та чотири попередні роки.* Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за звітний період та чотири попередні роки. Для Учасників торгів – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за звітний період та чотири попередні роки (форма № 1); або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за звітний період та чотири попередні роки, якщо Учасник платник єдиного податку. 5.4.3. Копія звіту про рух грошових коштів за звітний період та чотири попередні роки (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника*; Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції. При детальному вивчені тендерної пропозиції ТОВ «УБК № 1», а саме наданої ним фінансової звітності, фінансова спроможність Учасника закупівлі становить 7 157 790,00 грн., що є суттєвим порушенням умов тендерної документації. Пропозиція ТОВ «УБК № 1» Замовником з цього приводу не відхилена, що є порушенням умов тендерної документації. Також у складі тендерної пропозиції відсутні квитанції щодо доставки фінансових звітів суб’єкта малого підприємництва до Центру обробки електронних звітів Держстату України. 5.) Відповідно до умов тендерної документації Замовника, а саме: п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та відповідно до статті 16 Закону та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: 5.5. документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі: 5.5.1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (так як Замовник може перевірити самостійно цю інформацію, ця вимога на надання довідки не є визначальною для рішення Замовника про відхилення пропозиції). 5.5.2. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність в Учасника антикорупційної програми чи уповноваженого з антикорупційної програми, або довідку у довільній формі, яка містить інформацію про відсутність в Учасника антикорупційної програми чи уповноваженого з антикорупційної програми у випадку, коли вони є необов’язковими відповідно до закону, з зазначенням підстав відсутності. 5.5.3. Довідка у довільній формі про те, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення анти конкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). 5.5.4. Довідка у довільній формі про те, що службову (посадову) особу Учасника, яка підписала тендерну пропозицію, фізичну особу, яка є учасником не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. 5.5.5. Довідка у довільній формі про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. У такому випадку Учасник має надати офіційний документ, що підтверджує розстрочення і відстрочення заборгованості. 5.5.6. Довідка у довільній формі про те, що учасник не визнаний у встановленому порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура 5.5.7. Довідка у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції». 5.5.8. Довідка у довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. 5.5.9. Довідка у довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. 5.5.10. Довідка у довільній формі про те, що у Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». ТОВ «УБК № 1» у складі тендерної пропозиції, було надано довідку про те, що у Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Але на сайті Міністерства юстиції України в Єдиному державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань при перевірці ТОВ «УБК № 1» в розділі Інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) відсутня. Пропозиція ТОВ «УБК № 1» Замовником з цього приводу не відхилена, що є порушенням умов тендерної документації. 6.) В складі тендерної пропозиції ТОВ «УБК № 1» було надано гарантійний лист щодо застосування заходів із захисту довкілля. Даним гарантійним листом ТОВ «УБК № 1» гарантує, що виконання робіт з реконструкції нежитлової будівлі під дошкільний навчальний заклад за адресою: Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Катерини Білокур, 1а (коригування)» (код ДК 021:2015 (CPV): 45454000-4 – «Реконструкція») здійснюватиметься відповідно до вимог чинного законодавства в галузі охорони навколишнього природного середовища, правил протипожежної безпеки та інших нормативно-правових документів із застосуванням заходів із захисту довкілля, встановленими/зареєстрованими нормативними актами діючого законодавства (державним стандартам, технічним умовам). Але ж тендерна пропозиція ТОВ «УБК № 1» була подана на закупівлю робіт по предмету: «Капітальний ремонт ДНЗ № 69 у м. Краматорськ по вул. Паркова буд. 69. Коригування». 7.) В складі тендерної пропозиції ТОВ «УБК № 1» було надано довідку про необхідність нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції ТОВ «УБК № 1», яка буде визначена за результатом аукціону. Але ж тендерна пропозиція ТОВ «УБК № 1» була вказана вже з урахуванням податку на додану вартість. 8.) Відповідно до умов тендерної документації Замовника, а саме: п. 2 «Строк укладання договору» розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю. Відповідно до вимог тендерної документації, у разі, якщо у тендерній документації встановлена вимога щодо надання документа, який є багатосторінковим, учасник подає у складі тендерної пропозиції такий документ у повному обсязі, за виключенням випадків, коли в документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок такого документа. ТОВ «УБК № 1», в порушення умов тендерної документації, у складі тендерної пропозиції, було надано не копію паспорта директора, а фото декількох сторінок паспорту, що є порушенням умов тендерної документації. 9.) Відповідно до умов тендерної документації Замовника, а саме: п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та відповідно до статті 16 Закону та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: 5.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 5.2.1. Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. ТОВ «УБК № 1», у складі тендерної пропозиції, було надано довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В цій довідці, в якості штатного працівника та за сумісництвом був вказаний інженер з проектно—кошторисної роботи Семеноженко Олег Анатолійович. До тендерної пропозиції ТОВ «УБК № 1» був долучений цивільно-правовий договір на виконання робіт за № 11/609/1 від 11.09.2020 р. укладеного між Учасником та Семеноженко Олегом Анатолійовичем на виконання інженерно-проектувальної робот по об’єкту «Заходи з озеленення, а саме: реконструкція скверу сел. Новолуганське Бахмутського району Донецької області». Тобто Учасником свідомо в довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід була вказана недостовірна інформація. Пропозиція ТОВ «УБК № 1» Замовником з цього приводу не відхилена, що є порушенням умов тендерної документації. Такими діями Замовника підміняється передбачена ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідність об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі закупівлі. За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ «УБК № 1» повинна були дискваліфікована і таке рішення цілком відповідатиме принципам здійснення закупівель, закріпленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою, закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Предметом скарги ТОВ «СТРОЙУКОМ» є прийняте із порушенням законодавства у сфері публічних закупівель рішення Замовника про визначення переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Капітальний ремонт ДНЗ № 69 у м. Краматорськ по вул. Паркова буд. 69. Коригування» ТОВ «УБК № 1» що оформлене Протоколом засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради від 21 жовтня 2020 року за № 240. Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону «Про антимонопольний комітет України»,- ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі «Капітальний ремонт ДНЗ № 69 у м. Краматорськ по вул. Паркова буд. 69. Коригування» (код ДК 021:2015 (CPV): 45454000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація») Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-18-001571-c ID: 62ca84f79c9f46abadae753ec7801a37 з боку Замовника під час оцінки тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УБК № 1». 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «УБК № 1», ЄДРПОУ 40621006, відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт ДНЗ № 69 у м. Краматорськ по вул. Паркова буд. 69. Коригування» за № 240 від 21 жовтня 2020 року. ДОДАНІ ФАЙЛИ: 1. Протокол засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт ДНЗ № 69 у м. Краматорськ по вул. Паркова буд. 69. Коригування» за № 240 від 21.10.2020 р.. 2. Тендерна документація. 3. ДНЗ 69. 4. Витяг з реєстру платників ПДВ. 5. Гарантійний лист щодо витрат, включених в ціну. 6. Гарантійний лист щодо заходів із захисту довкілля. 7. Гарантійний лист щодо надання цінової, оновленої за результатами аукціону. 8. Довідка аналогічні договори. 9. Довідка працівники (Паркова). 10. Довідка щодо нарахування ПДВ. 11. Довідки по ст. 17. 12. Договірна ціна (вул. Паркова). 13. Документи на кошторисника. 14. Копія аналогічного договору Дружківський дитячий будинок-інтернат. 15. Копія аналогічного договору Управління капбудівництва. 16. Копія Статуту. 17. Паспорт та РНОКПП директора. 18. Фінансова звітність за останні 4 роки. 19. Цінова пропозиція. 20. Вимога за вих. № 494 від 29.10.2020 р.. Директор ТОВ «СТРОЙУКОМ» М.Ю. Терещенко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 листопада 2020 00:35
рішення від 03.11.2020 № 20395 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2020 00:35
інформація про перенесення від 12.11.2020 № 18010.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2020 14:19
рішення від 25.11.2020 № 21874.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2020 20:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згодні з рішенням АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 21 грудня 2020 08:50

Документи подані скаржником

30 жовтня 2020 13:50
Цінова прозиція.pdf
30 жовтня 2020 13:50
Протокол 240 від 21.10.2020.pdf
30 жовтня 2020 13:50
Копія Статуту.pdf
30 жовтня 2020 13:50
Довідки по ст.17.pdf
30 жовтня 2020 13:50
ДНЗ 69.rar
30 жовтня 2020 15:47
Електронний підпис

Документи подані замовником

06 листопада 2020 15:29
Пояснення по суті скарги
06 листопада 2020 15:29
Пояснення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 16:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ЕРГО ПЛЮС" 33 703 137,62
UAH з ПДВ
30 255 306,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСТОН ЛЮКС" 33 657 583,36
UAH з ПДВ
30 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УБК №1" 32 162 457,79
UAH з ПДВ
30 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙУКОМ" 33 800 500,00
UAH з ПДВ
31 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ" 32 627 364,03
UAH з ПДВ
31 328 889,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС" 33 465 801,99
UAH з ПДВ
31 500 001,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК АПОЛЛОН" 33 093 555,06
UAH з ПДВ
33 093 555,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕП "ДОМСЕРВІС" 33 822 025,74
UAH з ПДВ
33 822 025,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 15:55
Електронний підпис
05 жовтня 2020 15:54
В5.pdf
05 жовтня 2020 15:54
В4.pdf
05 жовтня 2020 15:54
В3.pdf
05 жовтня 2020 15:54
В2.pdf
05 жовтня 2020 15:54
В1.pdf
05 жовтня 2020 15:54
ИБК.pdf
05 жовтня 2020 15:54
БУД.pdf
05 жовтня 2020 15:54
Док 2.pdf
05 жовтня 2020 15:54
Док. 1.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2020 21:50
Електронний підпис
04 жовтня 2020 21:45
Ліцензія.pdf
04 жовтня 2020 21:45
Дозвіл.pdf
04 жовтня 2020 21:45
Статут.pdf
04 жовтня 2020 21:45
Договір (МТБ).pdf
04 жовтня 2020 21:45
Ліцензія ДСНС.PDF
04 жовтня 2020 21:45
Витяг ПДВ.pdf
04 жовтня 2020 21:45
Виписка ЄДР.PDF
04 жовтня 2020 21:45
Сертифікат ДСТУ ISO.jpg
04 жовтня 2020 21:45
Фін звіт.pdf
04 жовтня 2020 21:45
Описи.pdf
04 жовтня 2020 21:45
Рішення № 7.pdf
04 жовтня 2020 21:45
Наказ №5.pdf
04 жовтня 2020 21:45
Аналогічні договори.pdf
04 жовтня 2020 21:45
Ст 17.pdf
04 жовтня 2020 21:45
Довідка наявність МТБ.pdf
04 жовтня 2020 21:45
Литс довкілля.pdf
04 жовтня 2020 21:45
Лист субпідряд.pdf
04 жовтня 2020 21:45
Пояснення свідоцтво.pdf
04 жовтня 2020 21:45
Пакт 1.pdf
04 жовтня 2020 21:45
Пакт 2.pdf
04 жовтня 2020 21:45
Тендерна пропозиція.pdf
04 жовтня 2020 21:45
Кошторис.rar

Публічні документи

29 жовтня 2020 17:24
Електронний підпис
29 жовтня 2020 17:13
Лист пояснення.pdf
29 жовтня 2020 17:13
Договірна ціна.pdf
29 жовтня 2020 17:13
Довідки по ст.17.pdf
29 жовтня 2020 17:13
77.imd
05 жовтня 2020 13:53
Електронний підпис
05 жовтня 2020 13:19
Довідка МТБ (Паркова).pdf
05 жовтня 2020 13:19
Цінова прозиція.pdf
05 жовтня 2020 13:19
Копія Статуту.pdf
05 жовтня 2020 13:19
Довідки по ст.17.pdf
05 жовтня 2020 13:19
ДНЗ 69.rar

Публічні документи

03 грудня 2020 11:49
Документи переможця.PDF
05 жовтня 2020 15:42
Електронний підпис
05 жовтня 2020 15:40
9. Досвід 69_Часть9.pdf
05 жовтня 2020 15:40
9. Досвід 69_Часть10.pdf
05 жовтня 2020 15:40
9. Досвід 69_Часть8.pdf
05 жовтня 2020 15:40
9. Досвід 69_Часть7.pdf
05 жовтня 2020 15:39
9. Досвід 69_Часть6.pdf
05 жовтня 2020 15:39
9. Досвід 69_Часть5.pdf
05 жовтня 2020 15:39
9. Досвід 69_Часть4.pdf
05 жовтня 2020 15:39
9. Досвід 69_Часть3.pdf
05 жовтня 2020 15:39
9. Досвід 69_Часть2.pdf
05 жовтня 2020 15:39
9. Досвід 69_Часть1.pdf
05 жовтня 2020 14:07
Електронний підпис
05 жовтня 2020 14:01
9. Досвід_Часть1.pdf
05 жовтня 2020 14:01
9. Досвід_Часть6.pdf
05 жовтня 2020 14:01
9. Досвід_Часть11.pdf
05 жовтня 2020 14:01
9. Досвід_Часть5.pdf
05 жовтня 2020 14:01
4. Витяг платника ПДВ.PDF
05 жовтня 2020 14:01
Гарантія 169 110_75 грн.zip
05 жовтня 2020 14:01
9. Досвід_Часть3.pdf
05 жовтня 2020 14:01
9. Досвід_Часть8.pdf
05 жовтня 2020 14:01
9. Досвід_Часть4.pdf
05 жовтня 2020 14:01
5. Ліцензія_ дозволи.PDF
05 жовтня 2020 14:01
9. Досвід_Часть7.pdf
05 жовтня 2020 14:01
9. Досвід_Часть9.pdf
05 жовтня 2020 14:01
9. Досвід_Часть2.pdf
05 жовтня 2020 14:01
3. Статут.pdf
05 жовтня 2020 14:01
9. Досвід_Часть10.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2020 16:45
Електронний підпис
04 жовтня 2020 16:44
Технічне завдання.pdf
04 жовтня 2020 16:44
Статут.pdf
04 жовтня 2020 16:44
Сертификат Альошина.pdf
04 жовтня 2020 16:44
РЗПКна_2020.pdf
04 жовтня 2020 16:44
Протокол НР.7Z
04 жовтня 2020 16:44
Протокол зборів.pdf
04 жовтня 2020 16:44
Пропозиція СИМ.pdf
04 жовтня 2020 16:44
Пояснення про копії.pdf
04 жовтня 2020 16:44
Пояснення по МТБ.pdf
04 жовтня 2020 16:44
посвідчення2.jpg
04 жовтня 2020 16:44
посвідчення1.jpg
04 жовтня 2020 16:44
Посвідчення 4.PDF
04 жовтня 2020 16:44
Посвідчення 3.PDF
04 жовтня 2020 16:44
Повноваження підпису.pdf
04 жовтня 2020 16:44
Паспорт Опря В.Є..pdf
04 жовтня 2020 16:44
Пакт про згоду укр..pdf
04 жовтня 2020 16:44
Пакт про згоду 2 англ..pdf
04 жовтня 2020 16:44
Пакт про згоду англ..pdf
04 жовтня 2020 16:44
Обороти Приват 2017-2019.pdf
04 жовтня 2020 16:44
Обороти АВАЛЬ 2016-2019.pdf
04 жовтня 2020 16:44
Наказ Фролова Ю.М.7Z
04 жовтня 2020 16:44
Ліцензії + Сертификат.pdf
04 жовтня 2020 16:44
Лист для клієнті1.7z
04 жовтня 2020 16:44
Кошторис.pdf
04 жовтня 2020 16:44
Згода на договір.pdf
04 жовтня 2020 16:44
Досвід Вейсовое 111.rar
04 жовтня 2020 16:44
Договір на закупівлю.pdf
04 жовтня 2020 16:44
Довідки банку.pdf
04 жовтня 2020 16:44
Довідка про ПДВ.pdf
04 жовтня 2020 16:44
Довідка про МТБ.pdf
04 жовтня 2020 16:44
Довідка за ст.17.pdf
04 жовтня 2020 16:44
Довідка Досвід.pdf
04 жовтня 2020 16:44
Графік.pdf
04 жовтня 2020 16:44
Гарантія 9002-20.7z
04 жовтня 2020 16:44
Відгук ДКБ.PDF
04 жовтня 2020 16:44
Витяг із Статуту.7z
04 жовтня 2020 16:44
Вейсовое.png
04 жовтня 2020 16:44
Ведомость 221,104.pdf
04 жовтня 2020 16:44
Банківська ліцензі1.7z
04 жовтня 2020 16:44
Баланс.pdf
04 жовтня 2020 16:44
oledata.mso
04 жовтня 2020 16:44
114.imd
04 жовтня 2020 16:44
3 очередь Гришино.png
04 жовтня 2020 16:44
1,2 очередь Гришино.png

Публічні документи

05 жовтня 2020 13:19
Електронний підпис
05 жовтня 2020 13:17
Гарантія 3049-20.zip
04 жовтня 2020 16:41
Досвід роботи.rar
04 жовтня 2020 16:41
Кошторис.pdf
04 жовтня 2020 16:41
Статут.pdf
04 жовтня 2020 16:41
Пакти.pdf
04 жовтня 2020 16:41
Додаток 3.pdf
04 жовтня 2020 16:41
ст 17.pdf
04 жовтня 2020 16:41
Наказ на директора.pdf
04 жовтня 2020 16:40
Тендерна пропозиція.pdf
04 жовтня 2020 16:40
Довідка про ПДВ.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 15:37
Звіт_to_pdf.pdf
05 жовтня 2020 15:37
2_pdf.pdf
05 жовтня 2020 15:37
3_pdf.pdf
05 жовтня 2020 15:37
4_pdf.pdf
05 жовтня 2020 15:37
5_pdf (1).pdf
05 жовтня 2020 15:37
6_pdf (1).pdf
05 жовтня 2020 15:37
7_pdf (1).pdf
05 жовтня 2020 15:37
8_pdf (1).pdf
05 жовтня 2020 15:37
9_pdf (1).pdf
05 жовтня 2020 15:37
10_pdf (1).pdf
05 жовтня 2020 15:37
11_pdf (1).pdf
05 жовтня 2020 15:37
12_pdf (1).pdf
05 жовтня 2020 15:37
13_pdf (1).pdf
05 жовтня 2020 15:37
14_pdf (1).pdf
05 жовтня 2020 15:37
15_pdf (1).pdf
05 жовтня 2020 15:37
16_pdf (1).pdf
05 жовтня 2020 15:37
17_pdf (1).pdf
05 жовтня 2020 15:37
18_pdf (1).pdf
05 жовтня 2020 15:37
20_pdf (1).pdf
05 жовтня 2020 15:37
21_pdf (1).pdf
05 жовтня 2020 15:37
23_pdf (1).pdf
05 жовтня 2020 15:37
22_pdf (1) (1).pdf
05 жовтня 2020 15:37
Договірна ціна.pdf
05 жовтня 2020 15:37
111_ДЦ_ССР_5.pdf
05 жовтня 2020 15:37
111_ДЦ_ССР_4.pdf
05 жовтня 2020 15:37
111_ДЦ_ЛС2_2-1-15.pdf
05 жовтня 2020 15:37
111_ДЦ_ЛС2_2-1-13.pdf
05 жовтня 2020 15:37
111_ДЦ_ЛС2_2-1-11.pdf
05 жовтня 2020 15:37
111_ДЦ_ЛС2_2-1-9.pdf
05 жовтня 2020 15:37
111_ДЦ_ЛС1_2-1-14.pdf
05 жовтня 2020 15:37
111_ДЦ_ЛС1_2-1-12.pdf
05 жовтня 2020 15:37
111_ДЦ_ЛС1_2-1-10.pdf
05 жовтня 2020 15:37
111_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
05 жовтня 2020 15:37
111_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
05 жовтня 2020 15:37
111_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
05 жовтня 2020 15:37
111_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
05 жовтня 2020 15:37
111_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
05 жовтня 2020 15:37
111_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
05 жовтня 2020 15:37
111_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
05 жовтня 2020 15:37
111_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
05 жовтня 2020 15:37
111_ДЦ_ИВР.pdf
05 жовтня 2020 15:37
111_ДЦ_ДЦ_3.pdf
05 жовтня 2020 15:37
111_ДЦ_ДЦ_2.pdf
05 жовтня 2020 15:37
111.imd

Публічні документи

30 вересня 2020 17:23
Рейтинг_Скан.pdf
30 вересня 2020 17:23
Рейтинг.zip
30 вересня 2020 17:23
Лiцензiя_скан.pdf
30 вересня 2020 17:23
Лiцензiя.zip
30 вересня 2020 17:23
Довiренiст__скан.pdf
30 вересня 2020 17:23
Довiренiст__Рижий.zip
30 вересня 2020 17:23
Гарантия_6967.zip
30 вересня 2020 17:23
Тендерна пропозиція (1).pdf
30 вересня 2020 17:23
Статут 3-2.pdf
30 вересня 2020 17:23
Договор 3-1.pdf
30 вересня 2020 17:23
Договор 1-1 (1).pdf
30 вересня 2020 17:23
Матеріально техн база.pdf
30 вересня 2020 17:23
Приказ о назн директора.pdf
30 вересня 2020 17:23
Витяг платника податків.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ЕРГО ПЛЮС"

ТОВ "АСТОН ЛЮКС"

ТОВ "УБК №1"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙУКОМ"

ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ"

ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС"

ТОВ "БК АПОЛЛОН"

ТОВ "ДЕП "ДОМСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ЕРГО ПЛЮС"
#42700587
Рішення скасоване 30 255 306,64
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 16:49
ТОВ "АСТОН ЛЮКС"
#41024509
Рішення скасоване 30 600 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 16:49
ТОВ "УБК №1"
#40621006
Рішення скасоване 30 999 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 16:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ЕРГО ПЛЮС"
#42700587
Відхилено 30 255 306,64
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 16:55
ТОВ "АСТОН ЛЮКС"
#41024509
Відхилено 30 600 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 17:03
ТОВ "УБК №1"
#40621006
Відхилено 30 999 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 18:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙУКОМ"
#40276440
Переможець 31 000 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 18:39

Документи

12 жовтня 2020 13:35
Електронний підпис
12 жовтня 2020 13:31
ПРОТОКОЛ

Документи

20 жовтня 2020 09:48
Електронний підпис
20 жовтня 2020 09:39
ПРОТОКОЛ

Документи

01 грудня 2020 16:54
Електронний підпис
01 грудня 2020 16:52
Протокол

Документи

01 грудня 2020 17:03
Електронний підпис
01 грудня 2020 17:00
Протокол

Документи

02 грудня 2020 18:36
Електронний підпис
02 грудня 2020 18:34
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 18:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙУКОМ"
#40276440
31 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 13:54
ДУ_13 від 31.12.22 дог. 34.03-17-6 від 18.12.20.pdf зміни до договору
02 січня 2023 13:53
Електронний підпис укладений
16 серпня 2022 16:35
Д.у. _12 від 15.08.2022 до дог. _34.03-17-6 від 18.12.2022.pdf зміни до договору
16 серпня 2022 16:34
Електронний підпис укладений
26 липня 2022 20:36
Д.у. _11 від 26.07.2022 до дог. _34.03-17-6 від 18.12.2020.pdf зміни до договору
26 липня 2022 20:35
Електронний підпис укладений
06 травня 2022 11:03
Д.у. _10 від 06.05.2022 до дог. _34.03-17-6.pdf зміни до договору
06 травня 2022 10:57
Електронний підпис укладений
17 лютого 2022 10:20
ДУ _9 від 17.02.2022 до договору 34.03-17-6 від 18.12.2020.pdf зміни до договору
17 лютого 2022 10:19
Електронний підпис укладений
17 лютого 2022 10:18
ДУ 8 від 03.12.2021 до договору 34.03-17-6 від 18.12.2020р..pdf зміни до договору
03 грудня 2021 09:43
Електронний підпис укладений
23 вересня 2021 13:44
ДУ 7 від 23.09.2020р. до договору 34.03-17-6 від 18.12.2020р..pdf зміни до договору
23 вересня 2021 13:41
Електронний підпис укладений
14 вересня 2021 09:29
ДУ 6 від 10.09.2021р. до договору 34.03-17-6 від 18.12.2020р..pdf зміни до договору
14 вересня 2021 09:25
Електронний підпис укладений
14 вересня 2021 09:19
д.у. 5 від 20.07.2021 дог. 34.03-176 від 18.12.2020.pdf зміни до договору
20 липня 2021 09:56
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 09:28
ДУ 4 від 08.06.2021р. до договору 34.03-17-6 від 18.12.2020р..pdf зміни до договору
08 червня 2021 09:26
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 11:42
Д.у. _3 від 14.04.2021 до дог. _34.03-17-6 від 18.12.2021.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 11:38
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 09:29
Д.у. _2 від 07.04.2021 до дог. _34.03-17-6 від 18.12.2020.pdf зміни до договору
07 квітня 2021 09:26
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 16:15
Д.у. _1 від 24.03.2021 до дог. _34.03-17-6 від 18.12.2020.pdf зміни до договору
24 березня 2021 15:59
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 12:41
Договір укладений
21 грудня 2020 12:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34.03-17/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34.03-17/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34.03-17/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34.03-17/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна розділу 20
Номер договору про закупівлю: 34.03-17/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34.03-17/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 34.03-17/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34.03-17/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34.03-17/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34.03-17/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34.03-17/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34.03-17/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 34.03-17/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML