Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція (ІІ черга) нежитлової будівлі (колишнього дитячого закладу №186) за адресою вул. Орловська, 33А, м. Дніпропетровськ під архів документів від ліквідації підприємств міста». Коригування
Очікувана вартість
22 493 343,60 UAH
UA-2020-09-16-010235-a 2a0970db26bd40899850c04cd9e1975d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 15:48
Очікувана вартість: 22 493 343,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 113 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція (ІІ черга) нежитлової будівлі (колишнього дитячого закладу №186) за адресою вул. Орловська, 33А, м. Дніпропетровськ під архів документів від ліквідації підприємств міста». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Орловська, 33А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді, затвердженого Наказом Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 23.01.2020 № 06 та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 17:58
Технічнезавдання до Додатку 8.rar
16 вересня 2020 17:58
Тендерна документація.docx
16 вересня 2020 17:58
Додаток 6.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВСЬКА РУСЬ" 22 425 114,16
UAH з ПДВ
22 425 114,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» 22 475 609,05
UAH з ПДВ
22 475 609,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 13:21
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:25
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:11
4 Лист відгук ДМЗ.pdf
02 жовтня 2020 17:48
3 Договір Архів 03-09-1.pdf
02 жовтня 2020 17:48
1 Наявність МТБ.zip
02 жовтня 2020 17:48
0 Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 17:48
Реєстр.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 15:30
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:29
Кб-2в частина 2.pdf
29 вересня 2020 15:29
Додаток 6.pdf
29 вересня 2020 15:29
Довідка ч2 ст17.pdf
29 вересня 2020 15:29
Довідка робітники.pdf
29 вересня 2020 15:29
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
29 вересня 2020 15:29
Аналогічний дог-р ч.2.pdf
29 вересня 2020 15:29
Аналогічний дог-р ч.1.pdf
29 вересня 2020 15:29
7.10 Фінзвіт .pdf
29 вересня 2020 15:29
7.6 Ліцензія.pdf
29 вересня 2020 15:29
7.6 Дозволи на роботи.pdf
29 вересня 2020 15:29
7.5 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
29 вересня 2020 15:29
7.4 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
29 вересня 2020 15:29
7.1 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КИЇВСЬКА РУСЬ"

ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КИЇВСЬКА РУСЬ"
#31824838
Переможець 22 425 114,16
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 14:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2020 15:44

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: - відсутня довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником двох аналогічних договорів, укладених за останні три роки із зазначенням предмету договору, номеру та дати договору, суми договору, суми виконаних робіт за договором, назви, коду ЄДРПОУ та адреси контрагента; - учасником надано копію одного аналогічного договору; - відсутні копії документів, які підтверджують виконання договорів, такі як акти виконаних робіт; - відсутні оригінали позитивних листів відгуків від замовників (контрагентів), з якими було укладено договори. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2.1, 2.2 частини 2 додатку 3 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: усунути невідповідність щодо подання документів для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВСЬКА РУСЬ"
#31824838
22 425 114,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 16:39
Звіт про виконання договору.pdf укладений
12 лютого 2021 16:38
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 16:37
ДУ №1.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 16:36
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 09:52
23-10-1.pdf укладений
23 жовтня 2020 09:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 23/10-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 12 лютого 2021
Сума оплати за договором: 13 209 280,97
UAH (в тому числі ПДВ 2 201 546,82 UAH)
Причини розірвання договору: На підставі Статті 651 Цивільного кодексу України за згодою Сторін.